quote:
laat maar..quote:Op zondag 23 maart 2008 23:34 schreef DIPPAS het volgende:
sweer
klijn
meschien
zon
apparte
sweer
naartuurlijk
Oh wacht dat doen we al, is het niet?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:37 schreef RacerDKB het volgende:
Kom laten we TS bashen.
viezzzzzz man!quote:Op zondag 23 maart 2008 23:37 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ik heb sweren rondom mijn mond, ook goed?
Turmienaator 2 kan oock in dat reitjuhquote:Op zondag 23 maart 2008 23:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou filmnamen dan maar
Terminator past in je robocop reitje
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:38 schreef DIPPAS het volgende:
Haha post nou maar film namen![]()
Sommigen zeikerds ook
Tip..., neem Safari of Firefox als browser en zet spellings controle aan.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:43 schreef DIPPAS het volgende:
Waarom word er altijd zo groot probleem van gemaakt als iemand veel spelfouten maakt ?
Het is idd niet mijn sterkste kant nee ? mag ik nu geen topics meer maken ofzo ?
Het is eerder triest als je mij dan in de zeik der mee neemt .
Mensen die dialect praten maak je toch ook belachelijk?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:43 schreef DIPPAS het volgende:
Waarom word er altijd zo groot probleem van gemaakt als iemand veel spelfouten maakt ?
Het is idd niet mijn sterkste kant nee ? mag ik nu geen topics meer maken ofzo ?
Omdat het irritant leest. Kijk gewoon je posts na voordat je post. En om een klein foutje vallen we heus niet.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:43 schreef DIPPAS het volgende:
Nee, TS zocht net een aantal titels en vraagt nu meer van die soort films. Met dezelfde sweer.quote:
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tip..., neem Safari of Firefox als browser en zet spellings controle aan.
En er is weinig triest als mensen over jouw posts vallen hoor
idd handig jah thanks .quote:Op zondag 23 maart 2008 23:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tip..., neem Safari of Firefox als browser en zet spellings controle aan.
En er is weinig triest als mensen over jouw posts vallen hoor
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:49 schreef DIPPAS het volgende:
[..]
De spellingscontrole heeft de volgende resultaten
idd handig jah thanks .
Je vreet toch ook geen snot uit je neus als je op visite bent bij iemand?quote:Op zondag 23 maart 2008 23:43 schreef DIPPAS het volgende:
Nee helaas Sleepy Hollow is eigenlijk te nieuwquote:Op zondag 23 maart 2008 23:51 schreef Terpentin07 het volgende:
Sleepy Hollow
Deep Throathquote:Op zondag 23 maart 2008 23:55 schreef DIPPAS het volgende:
[..]
Nee helaas Sleepy Hollow is eigenlijk te nieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |