abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57559774
... die ikzelf eigenlijk maar gewoon ranzig vind.

De indruk dat het echter de normaalste zaak is van de wereld word mij momenteel een beetje in mijn maag gesplitst.
Het is kennerlijk stoer en dood normaal om met een dame (of heer) die je net 10 minuten kent het bed te gaan delen om elkaar vervolgens niet meer te speken. Zie daar de one night stand.
Dan heb je nog het groepje mensen dat elkaar alleenmaar ziet om te neuqen en verder eigenlijk nog niet eens weet wat zijn/haar geboortedatum is laat staan wat voor persoon het eigenlijk is.

Is hier wat mis mee? Ik zou het je niet durven vertellen.
Wat ik wel merk is dat er, ook in mijn directe omgeving, steeds meer mensen zijn die zich hiermee bezig houden en hier ook schaamteloos stoer over praten alsof het een gezellig avondje kroeg was. (voornamelijk het mannerlijke geslacht in deze)

Ikzelf vind dit eigenlijk maar vies.
Ik ben zo'n "sexs alleen in een vaste relatie met iemand waar je van houd" type. En volgens mij zijn die er nog maar barweinig.
En ik begin steeds meer te denken dat ik een soort misfit ben in het hele tegenwoordige concept van de samenleving.(wat betreft dit precieze onderwerp that is)

Wil ik hier een verbod op? Nee
Iedereen lekker doen waar ze zin in hebben.

Waar wil ik heen met dit topic? Geen idee, ik kijk de reacties uit de boom.
Wou het alleen even dumpen, en ben eigenlijk wel benieuwd wat het gros hier nou echt van vind.

ff intrappen: Nee ik ben geen gelovige. Dus religie kan in deze buiten schot blijven.
pi_57559893
Ik kan je wel ergens begrijpen, maar als je gewoon genoeg hebt van een relatie en iets anders wil, dan is zo'n "fuckbuddy" ideaal hoor..
Never underestimate the predictability of stupidity
pi_57560099
Eens, one night stands lijken me ook niks.
En dan heb je ook lui die bijna allemaal over dezelfde hoer heen gaan, daar is toch niks leuks aan ?
If house is a nation, I wanna be president.
pi_57560217
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:18 schreef MissMayhem het volgende:
Ik kan je wel ergens begrijpen, maar als je gewoon genoeg hebt van een relatie en iets anders wil, dan is zo'n "fuckbuddy" ideaal hoor..
Toch vind ik het maar so so.
Een vast fuckbuddy is trouwens nog tot daar aan toe, maar mensen die het bed hebben gedeeld met meer verschillende mensen dan ik peuken heb gerookt... bah.

quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:23 schreef House-Musik het volgende:
Eens, one night stands lijken me ook niks.
En dan heb je ook lui die bijna allemaal over dezelfde hoer heen gaan, daar is toch niks leuks aan ?
Zie quote hierboven.
pi_57560900
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:14 schreef McKillem het volgende:
... die ikzelf eigenlijk maar gewoon ranzig vind.

De indruk dat het echter de normaalste zaak is van de wereld word mij momenteel een beetje in mijn maag gesplitst.
Het is kennerlijk stoer en dood normaal om met een dame (of heer) die je net 10 minuten kent het bed te gaan delen om elkaar vervolgens niet meer te speken. Zie daar de one night stand.
Dan heb je nog het groepje mensen dat elkaar alleenmaar ziet om te neuqen en verder eigenlijk nog niet eens weet wat zijn/haar geboortedatum is laat staan wat voor persoon het eigenlijk is.

Is hier wat mis mee? Ik zou het je niet durven vertellen.
Wat ik wel merk is dat er, ook in mijn directe omgeving, steeds meer mensen zijn die zich hiermee bezig houden en hier ook schaamteloos stoer over praten alsof het een gezellig avondje kroeg was. (voornamelijk het mannerlijke geslacht in deze)

Ikzelf vind dit eigenlijk maar vies.
Ik ben zo'n "sexs alleen in een vaste relatie met iemand waar je van houd" type. En volgens mij zijn die er nog maar barweinig.
En ik begin steeds meer te denken dat ik een soort misfit ben in het hele tegenwoordige concept van de samenleving.(wat betreft dit precieze onderwerp that is)

Wil ik hier een verbod op? Nee
Iedereen lekker doen waar ze zin in hebben.

Wou het alleen even dumpen, en ben eigenlijk wel benieuwd wat het gros hier nou echt van vind.

ff intrappen: Nee ik ben geen gelovige. Dus religie kan in deze buiten schot blijven.
`

je goed recht hoor... maar ieder is vrij om te doen en laten..... de een vindt homoos. aziaten. boer zkt..., etc ook ranzig. ieder iw uniek met zn passies... d\us te accepteren allemaal..dus snap ni waarom deze non topic
Assumption is the mother of all fuck-ups.....
pi_57560950
Ik zou een 'mooie' paint kunnen maken die tegen ts ingaat. Maar ik ben het ongeveer met hem eens

En nee ik ben niet zo lelijk dat ik toch geen meisje zou kunnen scoren
  zondag 23 maart 2008 @ 16:48:48 #7
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_57561006
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:45 schreef boixe het volgende:

[..]

`

je goed recht hoor... maar ieder is vrij om te doen en laten..... de een vindt homoos. aziaten. boer zkt..., etc ook ranzig. ieder iw uniek met zn passies... d\us te accepteren allemaal..dus snap ni waarom deze non topic
Allereerst: wat een enorm kut geformuleerde post..
Ten tweede: snap ni waarom deze non topic? nou, LEES de OP eens om te beginnen
quote:
Wou het alleen even dumpen, en ben eigenlijk wel benieuwd wat het gros hier nou echt van vind
Kortom: snap ni waarom deze non post van jij

Ofzoiets..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_57561010
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:45 schreef boixe het volgende:

[..]

`

Come again?
  zondag 23 maart 2008 @ 16:51:27 #9
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_57561074
Ontopic:

Ik zie het probleem niet zo... Jij houdt er niet van dus doe je er niet aan. Prima toch? Ikzelf heb er totaal geen bezwaren tegen whatsoever, en heb zowel one night stands gehad als een fuckbuddy.. Niks mis mee. Al moet ik zeker toegeven dat het een totaal andere manier is van sex hebben dan met iemand waar je van houdt.. Dus ook ik prefereer sex met een geliefde..
pi_57561184
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:51 schreef DeeCruise het volgende:
Ontopic:

Ik zie het probleem niet zo... Jij houdt er niet van dus doe je er niet aan. Prima toch? Ikzelf heb er totaal geen bezwaren tegen whatsoever, en heb zowel one night stands gehad als een fuckbuddy.. Niks mis mee. Al moet ik zeker toegeven dat het een totaal andere manier is van sex hebben dan met iemand waar je van houdt.. Dus ook ik prefereer sex met een geliefde..
Dat is in princype wat ik in de TS aangeef. Ben alleen benieuwd naar de gemiddelde mening hierover.
En dus in tot hoeverre hetgeen wat ik denk bevestigd danwel ontkracht word.
  zondag 23 maart 2008 @ 16:57:26 #11
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_57561237
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:55 schreef McKillem het volgende:

[..]

Dat is in princype wat ik in de TS OP aangeef. Ben alleen benieuwd naar de gemiddelde mening hierover.
En dus in tot hoeverre hetgeen wat ik denk bevestigd danwel ontkracht word.
Dat snap ik, daarom gaf ik ook mijn mening
pi_57561275
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:57 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Dat snap ik, daarom gaf ik ook mijn mening
Waarvoor mijn dank.
  zondag 23 maart 2008 @ 20:12:25 #13
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_57565326
Een relatie vind ik maar niks. Geef mij maar een fuckbuddy, met de zekerheid dat je alleen elkaar hebt (dus geen soa's) maar niks aan relaties hoeft te doen.
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_57565702
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:12 schreef boekenworm het volgende:
Een relatie vind ik maar niks. Geef mij maar een fuckbuddy, met de zekerheid dat je alleen elkaar hebt (dus een soa) maar niks aan relaties hoeft te doen.
ARGH?!
  zondag 23 maart 2008 @ 20:49:24 #15
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57566129
One night stands lijken mij ook he-le-maal niets. Er moet op z'n minst een klik zijn, ook op intellectueel niveau.
En ik zou niet iemand willen hebben voor alleen maar seks. Dan liever zo nu en dan een weekendje voor iemand vrijmaken en dan leuke dingen doen (incl. seks).
Niet meer actief op Fok!
pi_57566515
quote:
Op zondag 23 maart 2008 16:48 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Allereerst: wat een enorm kut geformuleerde post..
Ten tweede: snap ni waarom deze non topic? nou, LEES de OP eens om te beginnen
[..]

Kortom: snap ni waarom deze non post van jij

Ofzoiets..
Heerlijk dat mensen zic h om zoiets kunnen ergeren. Dan is FOK misschien wel iets TE belangrijk in je leven.

Maar wat ik zei, "ieder zijn meug" en accepteer dat.
pi_57566558
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:49 schreef Viking84 het volgende:
One night stands lijken mij ook he-le-maal niets. Er moet op z'n minst een klik zijn, ook op intellectueel niveau.
En ik zou niet iemand willen hebben voor alleen maar seks. Dan liever zo nu en dan een weekendje voor iemand vrijmaken en dan leuke dingen doen (incl. seks).
en als het nou one night is met een onweerstaanbare spetter van je dromen. Zou je die laten lopen vanwege bovenstaande?
  zondag 23 maart 2008 @ 21:13:51 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_57566625
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:11 schreef boixe het volgende:

[..]

en als het nou one night is met een onweerstaanbare spetter van je dromen. Zou je die laten lopen vanwege bovenstaande?
Dus als ik echt iemand tegen het lijf zou lopen? Nee, dan zou ik haar niet afwijzen nee .
Maar ik zou bijv niet via internet met iemand afspreken voor een one night stand.
Niet meer actief op Fok!
pi_57566852
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:11 schreef boixe het volgende:

[..]

als het Nicolette van Dam of Ellemiek Vermolen is ja....geile sletjes die je de volgende morgen lachend de deur uittrapt als onenight stand..
anders weet ik eerlijk gezegd niet...moeilijk...zelfde als je een ontzettende spetter als fuckbuddy hebt...
word je er verliefd op ..en dat is killing
Hell To The Liars
  zondag 23 maart 2008 @ 22:53:20 #20
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_57568933
quote:
Op zondag 23 maart 2008 20:30 schreef NEUTE het volgende:

[..]
Het is geen one-night. Iemand waarmee je seks hebt, soms lol mee hebt en verder geen relatie mee wil opbouwen. Daarnaast hebben we allebei niemand. Dus de voordelen zonder de nadelen
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_57569127
quote:
Op zondag 23 maart 2008 22:53 schreef boekenworm het volgende:

[..]

Het is geen one-night. Iemand waarmee je seks hebt, soms lol mee hebt en verder geen relatie mee wil opbouwen. Daarnaast hebben we allebei niemand. Dus de voordelen zonder de nadelen
vraag1..wil je als zij of jij verliefd word op een ander nog vrienden blijven en denk jij dat dat mogelijk is..?
vraag2..lijkt mij dat er altijd een de ander toch leuker gaat vinden en meer wilt als fuckbuddy en de teleurstelling alleen maar harder aankomt....

maar ik ben soms te lief kan ook mij liggen hoor...voor mij lijkt er soms geen middenweg..of je vind het niets of je vind haar het einde waar je oud mee wil worden...
pompidom ik spreek niet uit ervaring
Hell To The Liars
pi_57569149
Is ook niks voor mij, one night stands en fuckbuddys. Ik vind seks gewoon niet zo belangrijk dat ik er niet zonder zou kunnen als ik geen relatie zou hebben. En ik vind intimiteit gewoon ontzettend moeilijk dus dat vertrouwen is alleen voor mijn vriend.
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
pi_57570233
Ik vind dat iedereen moet doen waar hij zelf lekker zin in heeft.

Iemand nog fuckbuddy nodig? ;P
  maandag 24 maart 2008 @ 00:06:40 #24
81237 releaze
best of both worlds
pi_57570632
ik heb vroeger ook zoveel over fuckbuddy's en ons gehoord dat ik ook half dacht dat het normaal was, zelfs een pre wat betreft ervaring in je seksleven (voor eventuele partners). Dus heb er wel wat aan gedaan, maar lag zeker niet iedere week met een ander in bed.

Wat ik wel merk is dat mensen die heel netjes niet aan dat soort dingen hebben gedaan, toch een soort van bitterheid hebben van 'had ik nou maar, dan had ik tenminste nog wat te neuken gehad'.

nouja goed, ik heb er zelf niet zoveel problemen mee. ik vind het wel geil.
pi_57570724
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:06 schreef releaze het volgende:
ik heb vroeger ook zoveel over fuckbuddy's en ons gehoord dat ik ook half dacht dat het normaal was, zelfs een pre wat betreft ervaring in je seksleven (voor eventuele partners). Dus heb er wel wat aan gedaan, maar lag zeker niet iedere week met een ander in bed.

Wat ik wel merk is dat mensen die heel netjes niet aan dat soort dingen hebben gedaan, toch een soort van bitterheid hebben van 'had ik nou maar, dan had ik tenminste nog wat te neuken gehad'.

nouja goed, ik heb er zelf niet zoveel problemen mee. ik vind het wel geil.
Ik heb nu anders het idee als ik me in dat soort dingen zou mengen mijn eigenwaarde zwaar kelderd.
pi_57570774
quote:
Op maandag 24 maart 2008 00:10 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik heb nu anders het idee als ik me in dat soort dingen zou mengen mijn eigenwaarde zwaar kelderd.
Dan moet je het dus ook gewoon niet doen
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')