B1nulnul herkent het nike petje en zijn eerste zakhaar in het verhaal.quote:Op maandag 7 april 2008 13:59 schreef B1nulnul het volgende:
dit zegt genoeg over jouw denkcapaciteiten denk ik.
Neehoor, maar als je goed bent word je beloond.quote:Op maandag 7 april 2008 14:04 schreef rusketier het volgende:
[..]
B1nulnul herkent het nike petje en zijn eerste zakhaar in het verhaal.
quote:Op maandag 7 april 2008 14:23 schreef DroogDok het volgende:
Vertegenwoordiger bij de lokale pallethandel zeker?
Wat een pauperbedrijven zeg.... maar wat een debielen van werknemers ook dat ze dat niet beter bespreken tijdens de onderhandelingenquote:Op maandag 7 april 2008 14:27 schreef -moppie- het volgende:
Dit schijnt nieuw te zijn.
Mijn zwager kreeg ook na +/- 1 jaar een auto van de zaak.
Let wel; 10 jaar oud en 280.000 km op de teller
Tijdens de onderhandelingen hebben ze het alleen maar over kilometervergoeding gehad, nooit over een lease-auto!quote:Op maandag 7 april 2008 14:31 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat een pauperbedrijven zeg.... maar wat een debielen van werknemers ook dat ze dat niet beter bespreken tijdens de onderhandelingen
Ik blijf bij mijn uitspraak.quote:Op maandag 7 april 2008 14:34 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Tijdens de onderhandelingen hebben ze het alleen maar over kilometervergoeding gehad, nooit over een lease-auto!
Hij heeft tot nu toe dus altijd met zijn eigen auto gereden.... kan ie nu nog wel doen maar de kilometervergoeding kan ie shaken!
Zo'n auto parkeer je toch gelijk tegen een boom?quote:Op maandag 7 april 2008 14:27 schreef -moppie- het volgende:
Let wel; 10 jaar oud en 280.000 km op de teller
Dat zeiden wij ook al.quote:Op maandag 7 april 2008 14:43 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Zo'n auto parkeer je toch gelijk tegen een boom?
Nee, binnenkortquote:Op maandag 7 april 2008 15:10 schreef ruud_fr het volgende:
janken om een nieuwe auto, maar wel al ergens ander gesolliciteerd hebben
quote:Op maandag 7 april 2008 15:27 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
2e keer bij hetzelfde bedrijf? TS is al een keer geweigerd?
En bijtelling over de nieuwwaarden.quote:Op maandag 7 april 2008 14:27 schreef -moppie- het volgende:
Let wel; 10 11 jaar oud en 280.000 420.000 km op de tellerdefecte cd speler en een defecte airco.
Ik word altijd gelijk aangenomen.quote:Op maandag 7 april 2008 15:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee man, 2e gesprek, het eerste ging blijkbaar goed en nu willen ze nog een gesprek met hem die wat dieper op de zaak in gaat en wellicht over de arbeidsvoorwaarden gaat.
Heb je nog nooit gesolliciteerd ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |