volgens mij zijn de biljetten eigendom van de dnb en heb jij ze alleen in bruikleen.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:08 schreef Sm0keZ het volgende:
Wtf
Doet me toch een beetje denken aan Dagobert Duck, de niet-rokende eend, die met een briefje van 1000 gulden z'n sigaar aanstak om te laten zien hoe rijk hij het heeft
Maar even ontopic; Ik zou me niet kunnen voorstellen waarom dat strafbaar is. Het is toch jouw geld? Bedenk lekker zelf wat je er mee gaat doen..
Dacht ik ook jaquote:Op maandag 17 maart 2008 21:16 schreef spijker4ever het volgende:
volgens mij zijn de biljetten eigendom van de dnb en heb jij ze alleen in bruikleen.
?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:05 schreef spijker4ever het volgende:
Begeven stak de vriend de barbecue per ongeluk aan
Klopt jaquote:Op maandag 17 maart 2008 21:56 schreef Againzender het volgende:
Volgens mij hebben die gasten van de KLF ooit een miljoen pond aan papiergeld verbrand. Vonden ze een statement ofzo
Nee, daar zijn ze al jaren vanaf gestapt. Geld heeft nu alleen de waarde die wij als mens aan het papiertje geven. Daarom kan er makkelijk geld bijgetoverd worden. Ook mogen banken meer geld uitlenen dan dat ze hebben.quote:Op maandag 17 maart 2008 21:28 schreef swarmahoer het volgende:
de bank heeft het geld toch in goud als tegenwaarde ofzoiets...? dan worden ze alleen maar rijker als alle biljetten verbrand worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |