ff copy PM van SHE:quote:Op maandag 10 maart 2008 22:30 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Receptje, please
Wij hebben vandaag weer eens fajitas gegeten. Man, wat vind ik dat toch lekker
In de recepten die ik dit weekend gevonden had stond dat je onrijpe mango's moest gebruiken.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:35 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Met 2 kilo lichter ben ik ookal tevreden![]()
Post/PM eens een receptje voor de perzikstoof, met dit baggerweer heb ik echt de behoefte aan eten wat lang heeft moeten pruttelen![]()
Morgen als ik weer thuis ben ga ik weer experimenteren, heb nog 2 joekels van rijpe mango's liggen, daar wil ik een chutney van maken.
Nog nooit gedaan, nog nooit gegeten, en waar je het bij moet eten weet ik ookal niet, maar dat vertelt het kookboek vast en zeker
tnx! ga morgen als ik weer thuis ben even zoeken naar jouw posts, nu duurt me te lang, zit achter een laptop die er soms wel 5 minuten (quote:Op maandag 10 maart 2008 22:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In de recepten die ik dit weekend gevonden had stond dat je onrijpe mango's moest gebruiken.Maar met rijpe werkt ook wel hoor.
![]()
Ik heb zo geen recept voor je want ik heb een combi gemaakt van recepten die me lekker leken maar het lijstje ingrediënten (bij benadering) die ik gebruikt heb staan wel in dit topic.
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Nu een vinootje... die fles sambucca klinkt lekker trouwens SOL, ik krijg ook weer zin in Limoncello
Ik wist wel dat pakjeszooi geen goed idee was...quote:Op maandag 10 maart 2008 18:20 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is boboti geworden. Uit een pakje van de Knor maar het kwam in ieder geval dichter bij koken dan een bakje uit de vriezer met iets dat ik al eens gemaakt had.![]()
hmm fijn is andersquote:Op dinsdag 11 maart 2008 07:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik wist wel dat pakjeszooi geen goed idee was...![]()
Ik zal jullie de visuele beschrijvingen besparen en volstaan met de opmerking dat ik nu aan een droog beschuitje met een kopje slappe thee zit.
Oh ik heb wel een idee!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb zojuist verse spinazie gekocht, maar weet eigenlijk niet wat ik ermee moet
er staat me vaag iets bij over iets kazigs, en pijnboompitten, maar wie wil me even vertellen hoe of wat?
Roerbakken, en door de pasta gooien. Beetje peper erover, pijnboompitjes roosteren, en eventueel wat roomkaas er door heen! Stukje gegrilde zalm erbij, en smullen maar!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb zojuist verse spinazie gekocht, maar weet eigenlijk niet wat ik ermee moet
er staat me vaag iets bij over iets kazigs, en pijnboompitten, maar wie wil me even vertellen hoe of wat?
Of door de risotto, met pancetta en witte wijn,quote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Roerbakken, en door de pasta gooien. Beetje peper erover, pijnboompitjes roosteren, en eventueel wat roomkaas er door heen! Stukje gegrilde zalm erbij, en smullen maar!
Of een quiche van maken, met gerookte kip, of zalmsnippers...
Of een salade van maken, met gegrilde bief,
of .......
lekker! Met spinazie kun je bijna niet fout gaan vind ik!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:00 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wilde er een stukje vlees en gebakken aardappelschijfjes bij eten
is het een idee om het in de wok te mikken, geroosterde pijnboompitjes en iets van kaas erdoorheen?![]()
Ik zou geitekaas of feta nemen! Alhoewel, mozzerella kan ook.......quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
okay, dus dan ga ik het wokken (met een beetje olie), geroosterde pijnboompitjes erdoorheen gooien, en roomkaas erdoorheen?
of geitenkaas? dat heb ik ook nog geloof ik
Geitenkaas! mmmm....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
okay, dus dan ga ik het wokken (met een beetje olie), geroosterde pijnboompitjes erdoorheen gooien, en roomkaas erdoorheen?
of geitenkaas? dat heb ik ook nog geloof ik
schele aardappelsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:22 schreef draculettetje het volgende:
de aardappels zijn al gescheelt
Hoe lang is kort? Dat wil ik overmorgen ook maken namelijk, klinkt goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
de spinazie met geitenkaas en pijnboompitjes was lekker
volgende keer alleen wat korter wokken
klinkt ook lekker!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:49 schreef Mejoon het volgende:
Ik heb gehakt met deeglaag gemaakt, witlofsalade met tomaat, ui appel en yoghurtdressing, aardappels en worteltjes. Was lekker.
Klinkt niet lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef draculettetje het volgende:
stoomgroente was trouwens echt goor!
nu nog een glas water en een handjevol medicatie
in ieder geval niet die van iglo ander merk, haal ik dus nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:57 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Klinkt niet lekker![]()
Wat voor stoomgroente had je?
oeiii limoncello, dat hadden we toen bij jullie opquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:01 schreef Bluezz het volgende:
die fles sambucca klinkt lekker trouwens SOL, ik krijg ook weer zin in Limoncello
euh, niet langquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe lang is kort? Dat wil ik overmorgen ook maken namelijk, klinkt goed.
Wezen wokken, het is en blijft toch een heerlijke bezigheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |