Ik zou geitekaas of feta nemen! Alhoewel, mozzerella kan ook.......quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
okay, dus dan ga ik het wokken (met een beetje olie), geroosterde pijnboompitjes erdoorheen gooien, en roomkaas erdoorheen?
of geitenkaas? dat heb ik ook nog geloof ik
Geitenkaas! mmmm....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 16:06 schreef MissyMirjaM het volgende:
okay, dus dan ga ik het wokken (met een beetje olie), geroosterde pijnboompitjes erdoorheen gooien, en roomkaas erdoorheen?
of geitenkaas? dat heb ik ook nog geloof ik
schele aardappelsquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:22 schreef draculettetje het volgende:
de aardappels zijn al gescheelt
Hoe lang is kort? Dat wil ik overmorgen ook maken namelijk, klinkt goed.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
de spinazie met geitenkaas en pijnboompitjes was lekker
volgende keer alleen wat korter wokken
klinkt ook lekker!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:49 schreef Mejoon het volgende:
Ik heb gehakt met deeglaag gemaakt, witlofsalade met tomaat, ui appel en yoghurtdressing, aardappels en worteltjes. Was lekker.
Klinkt niet lekkerquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:46 schreef draculettetje het volgende:
stoomgroente was trouwens echt goor!
nu nog een glas water en een handjevol medicatie
in ieder geval niet die van iglo ander merk, haal ik dus nietquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:57 schreef Mejoon het volgende:
[..]
Klinkt niet lekker![]()
Wat voor stoomgroente had je?
oeiii limoncello, dat hadden we toen bij jullie opquote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:01 schreef Bluezz het volgende:
die fles sambucca klinkt lekker trouwens SOL, ik krijg ook weer zin in Limoncello
euh, niet langquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoe lang is kort? Dat wil ik overmorgen ook maken namelijk, klinkt goed.
Wezen wokken, het is en blijft toch een heerlijke bezigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |