nee, het ligt precies onder de mat. nergens andersquote:Op maandag 31 maart 2008 14:23 schreef DroogDok het volgende:
Lijkt me sterk dat het uit de mat komt, is het niet gewoon stof wat door de mat heen op de ondergrond valt?
Raar dan, ik neem aan dat er geen zand, of een daarop gelijkende stof, in de mat verwerkt is?quote:Op maandag 31 maart 2008 14:26 schreef Devious69 het volgende:
[..]
nee, het ligt precies onder de mat. nergens anders
en het is zeker geen stof.
Dat snapte ik dus ook al niet.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:34 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Raar dan, ik neem aan dat er geen zand, of een daarop gelijkende stof, in de mat verwerkt is?
Nopquote:Op maandag 31 maart 2008 15:21 schreef Terpentin07 het volgende:
Je woont niet toevallig in Zandvoort?
Euuh.quote:Op maandag 31 maart 2008 16:19 schreef Royyy het volgende:
Devious69, weet je zeker dat die link in je eerste post (maar dan wit) het tapijt is dat je hebt?
Hellum tapijten van Ikea zien er van de onderkant namelijk anders uit.
Kan me op het moment zo ook geen wit tapijt bedenken dat geen extra onderlaag heeft (heeft t tapijt op de foto namelijk niet).
Zit er een bepaald motief in het tapijt?
Krijg ik dan bij de volgende weer zandquote:Op maandag 31 maart 2008 16:52 schreef Royyy het volgende:
Ah, die andere foto was gewoon heel ver ingezoomd. Sorry![]()
Het zag er daar uit alsof het zo'n tapijt was waar de onderkant zelf van latex is.
Sticker zit er nog op, dus dan kun je sowieso gewoon een nieuwe krijgen bij klantenservice
Voor mij is het nieuw.quote:Op maandag 31 maart 2008 17:51 schreef ach het volgende:
Dat witte heb je toch altijd onder kleden liggen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |