rabobank naar rabobank , scheelt maar 1 letter maar tochquote:Op zondag 9 maart 2008 19:03 schreef swarmahoer het volgende:
welke bank? bij de postbank krijg je altijd n waarschuwing als deze niet overeen komen
letten die prutsers van de rabo er niet op dan?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:08 schreef koudhier het volgende:
nee hoor je kan het terugvorderen wegens onverschuldigde betaling
hoe kunnen zij nou weten of jij iemand iets verschuldigd bent?quote:Op zondag 9 maart 2008 19:09 schreef postmortum het volgende:
[..]
letten die prutsers van de rabo er niet op dan?
ik dacht dat ze zouden letten op ook de voorlettersquote:Op zondag 9 maart 2008 19:11 schreef koudhier het volgende:
[..]
hoe kunnen zij nou weten of jij iemand iets verschuldigd bent?
Precies. Het rekeningnummer is ook gewoon leidend. Al zet je er Pietje Puk neer. Er wordt tegenwoordig bij de normale banken (Dus niet de postbankquote:Op zondag 9 maart 2008 19:14 schreef heiden6 het volgende:
Als het rekeningnummer klopt wordt het geld gewoon overgemaakt volgens mij.
uhm dat risico neem ik niet meer;)quote:Op zondag 9 maart 2008 19:18 schreef koudhier het volgende:
Gewoon nog een paar keer overmaken. Het moet toch een keer lukken?
Deze conclusie kan ik niet volgen...quote:Op zondag 9 maart 2008 19:17 schreef postmortum het volgende:
dus ben ik opgelicht via marktplaats
Postbank doet dat alleen maar als je van Postbank naar Postbank overmaakt. De gegevens van de andere banken kunnen ze niet inzien, dus ook niet vergelijken. Wat mij betreft is het een handige functie, zo beperk je het aantal foutenquote:Op zondag 9 maart 2008 19:17 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Precies. Het rekeningnummer is ook gewoon leidend. Al zet je er Pietje Puk neer. Er wordt tegenwoordig bij de normale banken (Dus niet de postbank) niet op gelet wat je invult.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |