dat dusquote:Op woensdag 9 april 2008 16:02 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Dat moet je geheel naar eigen eer en geweten oplossen. Kunnen wij niet voor je bepalen toch?
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:04 schreef OldJeller het volgende:
Als je er echt mee zit is het beste dat je kan doen de directeur van de V&D opzoeken, het verhaal over je broek opschrijven en samen met de 60 euro in de envelop doen, vervolgens deze brief tegen het hoofd van de directeur gooien en dan heel hard wegrennen.
Zó komt alles toch weer goed.
quote:Op woensdag 9 april 2008 16:07 schreef Ronhui het volgende:
Koop gewoon een nieuwe broek van die 60 euri...
Pool toch! Hoe staat het met je integriteit?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:53 schreef Pool het volgende:
Ik zou naar de V&D gaan en voor 60 euro van die belachelijk dure chocola kopen daar. Hebben zij het gevoel van dikke winst en jij hebt iets lekkers bij de koffie. Iedereen blij.
Ik hou nóg meer van chocola dan van integriteit. Wijf ben ik he.quote:Op woensdag 9 april 2008 16:58 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Pool toch! Hoe staat het met je integriteit?
Ik voel een schulduitsluitingsgrond aankomen.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:00 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik hou nóg meer van chocola dan van integriteit. Wijf ben ik he.
Dat is niet helemaal waar. Je kunt pas van 60 euro winst spreken als je diezelfde spijkerbroek zelf ook weer voor 60 euro zou kunnen verkopen.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:55 schreef DrewAndrews het volgende:
Mooi zeg, 60 euro winst dacht ik, maar het zit mij te knagen hoor.
Boekhoudkundig is het wel 60 euro winst, het was immers al afgeboekt als investering.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:32 schreef thabit het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Je kunt pas van 60 euro winst spreken als je diezelfde spijkerbroek zelf ook weer voor 60 euro zou kunnen verkopen.
Tja, nu begrijp ik waarom ik nooit wat van boekhouden heb begrepen. Het is totaal niet logisch.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Boekhoudkundig is het wel 60 euro winst, het was immers al afgeboekt als investering.
quote:Op woensdag 9 april 2008 17:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Boekhoudkundig is het wel 60 euro winst, het was immers al afgeboekt als investering.
Doe niet zo onaardig tegen deze eerlijke jongen!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:45 schreef Roycoooooo het volgende:
Jezus man, schooier. Ga als de sodemieter terug en betaald ie 60 euro. Korenknaap dat je er rond loopt, bah!
Links lullen, rechts vullenquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:33 schreef Floripas het volgende:
Als je dat geld geeft sponser je Rosenmöller.
Nee dat klopt. Het is dan ook vooral een alfabezigheid, dat boekhouden.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:55 schreef thabit het volgende:
[..]
Tja, nu begrijp ik waarom ik nooit wat van boekhouden heb begrepen. Het is totaal niet logisch.
Als ze de broek niet heeft aangeslagen, heeft ze ook geen kasverschil. En je wordt bij V&D echt niet ontslagen wegens een kasverschil.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:22 schreef Morrigan het volgende:
Tja en nu is die caissière ontslagen door die 60 Euro kassaverschil.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |