Ik kijk de avondvoorstelling hahahaha..quote:Op zondag 9 maart 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
wanneer kijken jullie eigenlijk? middag of avond voorstelling ha ha
kloptquote:Op zondag 9 maart 2008 19:18 schreef scrub_nurse het volgende:
sow dan slaap jij veel!
ik kijk als het net uitkomt,smorgens alleen als ik late dienst heb, meestal savonds na mijn werk dus en soms savonds laat,ja en met nieuwe schema betekent dat dus dat ik vaker dezelfde aflevering zie..![]()
Hallelujahquote:Op maandag 10 maart 2008 17:13 schreef Rebbedebje het volgende:
Wauw, Gwen *pets* [ afbeelding ] Jade.![]()
![]()
ja iddquote:Op maandag 10 maart 2008 17:30 schreef Rebbedebje het volgende:
En dan geeft ze Gwen nog de schuld ook!
Ons irriteren?quote:Op maandag 10 maart 2008 17:38 schreef Sk00p het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet wat haar aandeel is in de serie
wat zijn we toch allemaal aardig voor haar ha haquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:10 schreef Canisfire het volgende:
Jade mag van mij wel snel dood.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:28 schreef alors het volgende:
Straks Ruben Nicolai!
dat was toch vorige week alquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:28 schreef alors het volgende:
Straks Ruben Nicolai!
Maandag om 17 uur en dinsdagochtend, dus je hebt nog 2 kansen om het te zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:13 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
o damn heb ik t nog gemist ! ojee mm denkdenk word deze aflevering dan nu dinsdag morgen of middag uitgezonden??
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:45 schreef MiLalaa het volgende:
ik stoor mij eigenlijk helemaal niet aan Jade. Op het moment vind ik alleen het verhaal Paul - Emily stom.
Oh en ik kijk altijd de avonduitzending, waardoor ik aan het eind van de week altijd slaaptekort heb.
Hehe was zeker grappig om hem te zienquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:28 schreef alors het volgende:
Straks Ruben Nicolai!
Ik zet het even in een spoiler voor de mensen die vanmiddag nog moeten kijken..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:34 schreef draculettetje het volgende:
ik heb weer eens een paar dagen gemist, weet nog dat ook gwen is aangevalllen
damian toch niet ziek was (goh wat een verrassing)
maar verder....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem hier......quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:51 schreef Burdie het volgende:
Ha, ik dacht dat je een foto van Jade had gepost. Daarna las ik pas wat je eronder had geschreven!
Ik vind Henry ook he-le-maal fantastisch!!quote:
Dat Maddie verkracht is door engerd Lowie toen in chicagoquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:34 schreef Angelic_Rose het volgende:
He shit, ik heb het gemist, zowel gisteravond als vanmiddag..![]()
Wat is er gebeurt?
kortom lekker soapachtigquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:16 schreef maril het volgende:
[..]
Dat Maddie verkracht is door engerd Lowie toen in chicago, en hij denkt dat zij dat toen ook wou, en noemt het nu hun geheimpje, later bedreigde hij haar toen Margo aan de deur stond door te zeggen als ze het tegen iemand zou zeggen hij Henry en Eve iets aan zou doen.
![]()
En verder hebben Wil en Jade weer geneuktjammer dat Wil zijn lul zo achterna loopt,kortom kommer en kwel
![]()
Dat laatste heb ik niet gezien, maar nu vind ik Wil echt een loser, Jade natuurlijk ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:16 schreef maril het volgende:
[..]
Dat Maddie verkracht is door engerd Lowie toen in chicago, en hij denkt dat zij dat toen ook wou, en noemt het nu hun geheimpje, later bedreigde hij haar toen Margo aan de deur stond door te zeggen als ze het tegen iemand zou zeggen hij Henry en Eve iets aan zou doen.
![]()
En verder hebben Wil en Jade weer geneuktjammer dat Wil zijn lul zo achterna loopt,kortom kommer en kwel
![]()
Ja, hoe kan je het nou op Jade doen!quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:54 schreef Ticootje het volgende:
Will is echt vies!! Hoe kan je het op Jade doen?!?! Echt ze is niet knap en super irritant!
Volgens mij is het Julia die op het einde van haat atwtrol wat krankzinnig werdquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:14 schreef Maartel het volgende:Gwen ziet in 'r tv-gids een film die net vanavond is uitgezonden!
(How To Lose A Guy In Ten Days)
ik zie nu pas , dat Gwen het leest in haar eigen gids in ATWTquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:14 schreef Maartel het volgende:Gwen ziet in 'r tv-gids een film die net vanavond is uitgezonden!
(How To Lose A Guy In Ten Days)
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:34 schreef maril het volgende:
[..]
ik zie nu pas , dat Gwen het leest in haar eigen gids in ATWT
quote:
Dat dusquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:49 schreef Maartel het volgende:
Die nerd-met-bril is echt té 'gezellige zoete amerikaanse familie-comedy' voor ATWT![]()
Bij vrijdag 4 april staat wie de moordenaar is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:38 schreef Maartel het volgende:
Even een waarschuwing: mensen die nog niet willen weten wie de moordenaar is, blijf de komende week uit de buurt van tv-gidsen en teletekst.. in de aflevering-info van een bepaalde dag staat een enorme spoiler
Afgeleid van Blairwitch Project denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:11 schreef alors het volgende:
Het lijkt wel een horrorfilm zo, echt spannend en freaky hoor
En deze clipquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:01 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
nou dat hele zomerkamp gedoe met een killer doet me denken aan zo'n jaren 80 horror film
Friday the 13th , ja dat is het
Jouw usericonquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:12 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
grappig ja, het is inderdaad een veel voorkomend thema
jongeren op een kamp die vermoord worden door een door wraak gemotiveerd iemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Wat vinden jullie van Noelle Beck, die nu de rol van Lily gaat vertolken?
[ afbeelding ]
qua uiterlijk voldoet ze wel..quote:Op zondag 30 maart 2008 14:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Wat vinden jullie van Noelle Beck, die nu de rol van Lily gaat vertolken?
[ afbeelding ]
lol ben wel benieuwd wie die Jaap is op jouw hyves, die heeft connectie's met 2 van mijn vriendenquote:Op zondag 30 maart 2008 18:45 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
zal wel om geld gaan, vermoed ik
Hier heb ik een interview gezet van Marta Byrne de uitleg.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Lily is al eerder vervangen geweest hoor, dat vond ik geen succes. Deze lijkt, qua foto, zo met die mond, behoorlijk op Martha Byrne.
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:43 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
oh zo, ik goed.. ik snap het
Voor de echte kenners...Lily werd destijds vervangen door Brooke Shieldsquote:Op zondag 30 maart 2008 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Lily is al eerder vervangen geweest hoor, dat vond ik geen succes. Deze lijkt, qua foto, zo met die mond, behoorlijk op Martha Byrne.
Dat is dan compleet nieuw voor mij.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Voor de echte kenners...Lily werd destijds vervangen door Brooke Shields
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:28 schreef Rebbedebje het volgende:
In jouw interview staan anders ook wat spoilers, Maril...
En van wanneer is dat interview?Klopt maar het staat ook op de spoilersiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus mag het. zie de naam van de link.
De intervieuw is van maart. In de states dus inderdaad met spoilers.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
zo erg is dat toch niet?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:19 schreef Barb het volgende:
Ik vind het aceerwerk van die jongelui in dat kamp wel echt tenenkrommend slecht zeg.
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:56 schreef Etcetera het volgende:
sowieso: er is een slasher aan de gang in je omgeving. wat doe je? uiteraard ga je naar een verlaten bos/meer, om gezellig rond te hangen met je vriendenen uiteraard heb je geen telefoon
en uiteraard vonden de ouders het goed
jaha je kent diegenequote:Op maandag 31 maart 2008 18:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Wie zou die moordenaar nu zijn?
Is het iemand die we al kennen?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:53 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
jaha je kent diegenedonderdagavond wordt de slasher ontmaskerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |