JJJJJJadequote:Op donderdag 31 januari 2008 20:59 schreef Barb het volgende:
Wie is op de foto die griet achter/tussen Holden en Henry, schuinnaast Dusty? Ik dacht eerst Yessica, maar die staat al helemaal rechts.
Ieww. Thx.quote:
Ik ook... wat een doos..... ben benieuwdquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:48 schreef Barb het volgende:
[..]
Ieww. Thx.
Geen wonder dat ik haar niet herkende. Ik zap weg zodra zij in beeld komt.
nee die neef van Mike staat er ook op tochquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:50 schreef Ticootje het volgende:
Aangezien ze op de foto staat zit er echt nog wel een verhaallijn aan te komen!
je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
nee die neef van Mike staat er ook op toch
En met wie Carly dan later allemaal relaties krijgt..dat is helemaal triest.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
je hebt gelijk...
Carly en JackJack heeft het echt verpest!
Dat heeft mijn vriend als Emily moet huilen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:52 schreef Angelic_Rose het volgende:
En op de 1 of andere manier moet ik altijd lachen als Paul gaat huilen..![]()
Dat heeft een goede vriendin van mij ook..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:54 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vriend als Emily moet huilen.
quote:Op maandag 4 februari 2008 17:57 schreef SeaOfLove het volgende:
Jennifer en Dusty...ik moest een traantje laten
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk ook dat Jen vandaag doodgaat. (avond uitzending)
Ik snap toch niet wat Katie in Mike ziet hoor. Simon is echt veeeel leuker.
Nou idd. wat een botoxhoofd!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:35 schreef Axia het volgende:
Damian is inderdaad foei-lelijk geworden...
Ja, dat heb ik nu ook. Het wordt allemaal zooooo lang gerekt, dat ik het niet eens meer zielig vind. Time to go, Jen, time to go!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:02 schreef milagro het volgende:
ga verdomme nou maar dood, hoor, we weten het nu wel
zozo!! ben je een potentieel nieuw mannelijke fan van deze soap?quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik volg deze soap normaal niet zo, mijn moeder wel en omdat ik de afgelopen dagen thuis was ook wat van meegekregen, maar ik moet toch even melden dat die meid die Jennifer speelt echt geweldig acteert
Voor soapbegrippen was dit gewoon prachtig gedaan allemaalquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:24 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hier nog 1..![]()
Ook dat stukje dat Casey aankomt bij Will en Gwen en ze omarmt enzo..
Ja, en Katie heeft ineens een bikini aanquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:29 schreef Maartel het volgende:
Wat hebben Katie, maar vooral Simon, enórm gestileerde kapsels voor mensen die uren in de zee hebben gelegen
Ik heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 31 januari 2008 19:28 schreef tequi3 het volgende:
Ik ben een brok mannenlijkheid, toch volg ik dit al vanaf dat ik 11 was (Komt door zussen + moeders, theetijd).
hoezo..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:09 schreef Sk00p het volgende:
[..]
hoezo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet ie goed!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Dat duurt nog even voordat dat gebeurt..maar het is een lichtpuntje voor ATWT..quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:09 schreef Sk00p het volgende:
[..]
hoezo..Nogmaals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik doelde op het weetje onder het plaatje.Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
ow op die manier..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:49 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nogmaals:![]()
En ik doelde op het weetje onder het plaatje.
Is Hal dood na de aflevering van vandaag?quote:Benjamin Hendrickson
Benjamin Hendrickson (Huntington (New York), 26 augustus 1950 - aldaar, 3 juli 2006) was een Amerikaans acteur. Hij werd vooral bekend door de rol van Hal Munson in de bekende soapserie As The World Turns, een rol die hij 21 jaar speelde. In Nederland zal hij nog wel een tijdje te zien zijn als Hal Munson in ATWT.
Hij volgde een opleiding drama op de prestigieuze Julliard School. In 2003 won hij een Emmy Award voor zijn rol in As The World Turns. Tijdens zijn speech bedankte hij in het bijzonder zijn moeder, die kort daarvoor overleden was. Hendrickson pleegde op 55-jarige leeftijd zelfmoord door zichzelf in het hoofd te schieten. Men neemt aan dat hij depressief raakte na de dood van zijn moeder.
Stond wel iets van "In loving memory of" op het eind. Maar of vanavond nou de herdenkingsuitzending komt weet ik niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is Hal dood na de aflevering van vandaag?
Heeft het niet met het opnemen en uitzenden te maken?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:57 schreef Koningin het volgende:
Wat doen ze dan in de tussentijd?
dat zei me moeder ook toevallig vandaag..quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:17 schreef draculettetje het volgende:
nou dat zat ik me ook meteen te denken toen ik het zag, het nieuws was al wat langer bekend natuurlijk maar toen dat zo in beeld kwam vond ik het te toevallig
Benjamin was op 12 juli 2006 voor het laatst te zien in atwt in Amerika, hij heeft op 3 juli zelfmoord gepleegd.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:32 schreef Relin het volgende:
[..]
Heeft het niet met het opnemen en uitzenden te maken?
De afleveringen worden tenslotte eerder opgenomen. Ik denk dat de aflevering met de in loving memory is uitgezonden op de dag dat de vertolker van Hal zelfmoord heeft gepleegd, maar dat hij in de komende afleveringen nog wel te zien is, omdat deze al voor zijn dood zijn opgenomen![]()
Of heb ik het helemaal mis nu?
Anyway, vond het wel zielig de afgelopen afleveringen. Zat bijna met traantjes in m'n ogen
Het is dan ook zo'n 3 maanden later. Maar waarschijnlijk wel kort na 3 juli 2006 opgenomen. De emoties van sommige acteurs zien er ook echt uit.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:44 schreef rooie60 het volgende:
En toch blijft het raar,als je de scenes bekijkt waar Margo en Will te horen krijgen dat Hall dood is,en Emily etc,(ytube) dan zie je dat ze al verder zijn in de tijd.
Paul heeft kort donker haar,Emily is vrij,Parker heeft langer haar Gwen heeft langer haar,Casey en Maddy zijn weer bij elkaar ??? snap er niks van.
aan scriptlijnen vaak toch ook al eerder te zien, of wou jennifer er zelf ineens uit?quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:19 schreef Sk00p het volgende:
[..]
dat zei me moeder ook toevallig vandaag..
acteren is misschien wel werk, maar je hebt wel een band met je tegenspelers..
eerst dat gedoe met z'n eigen moeder en dan horen dat je "soap-dochter" doodgaat is
aha dank, dat heb ik dus ff gemist!quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:58 schreef rooie60 het volgende:
Jenifer wilde zelf stoppen.
ja daarom heeft ie als een gek de trouwring voor katie gehaald omdat jen maar bewijst hoe betrekkelijk kort alles kan zijnquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:41 schreef Koningin het volgende:
Was me gister aan het bedenken, haar ex Mike weet die eigenlijk al dat ze dood is?
Ik dacht die gaat naar barbara of hal om te laten zien hoe erg hij vindt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja daarom heeft ie als een gek de trouwring voor katie gehaald omdat jen maar bewijst hoe betrekkelijk kort alles kan zijn
Die kop van Paulquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:19 schreef draculettetje het volgende:
kan nog gebeuren natuurlijk
ben nu de middag uitzending aan het kijken
ben benieuwd wat dusty doet nu emily onschuldig zegt te zijn
Agreequote:Op donderdag 14 februari 2008 21:21 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Simon en Katie het nou al weer voor de duizendste keer gaan proberen.
inderdaad..quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:21 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Simon en Katie het nou al weer voor de duizendste keer gaan proberen.
Nee hoor, want er komt een nieuw meisje, genaamd Angelic_Rose, in de serie, en Simon wordt hopeloos verliefd op haar..quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:21 schreef Canisfire het volgende:
Nou ik welquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:21 schreef Canisfire het volgende:
1 in woord: Blehquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:35 schreef rooie60 het volgende:
Ik vind Simon n etter en hij krijgt wat met Carly ook.
ik wou het niet veraden....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:28 schreef Sk00p het volgende:
[..]
1 in woord: Bleh![]()
Maar dan mag je raden met wie Katie aan de haal gaat..
Dat ze een paar slokjes bier had gehad en dat daar iets ingezeten moet hebben, dat alles begon te draaien en dat ze toen op een kamer met een jongen belandt is. Ze probeerde zich te verzetten, maar hij was veel sterker. Ze ziet dus alleen soms flitsen, maar kan zich verder niets herinneren. Ze is naar de eerste hulp gegaan of gebracht (werd mij niet duidelijk) en daar heeft ze Griffin voor de eerste keer gezien. Ze wilde daar niet onderzocht worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 08:27 schreef Koningin het volgende:
Wat heeft ze precies allemaal verteld?
Ik heb gezien totdat ze vertelde dat ze naar een studentenfeest ging.
Ik geloof dat Lia zo is geschreven dat niemand haar leuk vindtquote:Op dinsdag 19 februari 2008 21:54 schreef draculettetje het volgende:
van die zus had ik na vanmiddag inmiddels door!
ik vind die lia niet leuk trouwens....
net alsquote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:17 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik geloof dat Lia zo is geschreven dat niemand haar leuk vindt
ik vond hem idd ook erg nep!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 23:03 schreef Michellee het volgende:
Pfff, wat was dat nu weer voor nep moordscene???
Ja Casey is Maddie wel heel snel vergeten.quote:Op woensdag 20 februari 2008 08:09 schreef Koningin het volgende:
Ja inderdaad, erg nep.
Volgens mij is het ook iets van een droom ofzo...
Vind Casey trouwens vreemd, met Maddy doet ie er weken over om iets verder te gaan en met Lia na 3 dagen al.....
Hij zit toch te vrijen met die trut, dat noem ik nou niet echt trouw.quote:Op woensdag 20 februari 2008 21:07 schreef draculettetje het volgende:
maar cassey is maddy toch helemaal nog niet vergeten? alleen lia dringt zich zo op!
ik heb met een half oog gekeken vanmiddag, maar "het" is toch niet tussen hen gebeurd?
Dat mes en al dat bloed....quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vond hem idd ook erg nep!
Julia Larrabee legde aan met Jack toen die aan geheugenverlies leed.quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:33 schreef Maartel het volgende:Ik ging even googlen wie Julia Larrabee was.. laat ik nou altijd gedacht hebben dat dat Julia Linsay was, maar dan gespeeld door een nieuwe actrice (wat ik al erg slecht vond!)
Ja, ik heb het een hele tijd nauwelijks gevolgd.. En toen was er ineens een nieuwe Molly, een nieuwe Nikkie, en een nieuwe Juliaquote:Op woensdag 20 februari 2008 22:36 schreef sativa het volgende:
[..]
Julia Larrabee legde aan met Jack toen die aan geheugenverlies leed.
't is niet alsof we weten dat Lia heel veel vijanden had.. aan de andere kant vind ik het niks voor Maddy om zich even helemaal in zwarte broek, schoenen en jas te hijsen voordat ze ontoerekeningsvatbaar een moord pleegt..quote:Op woensdag 20 februari 2008 22:44 schreef Michellee het volgende:
Misschien waren alle namen op...???![]()
Trouwens zou Maddy Lia vermoord hebben?? Lia viel trouwens ook wel erg "handig". Precies met haar armen om haar lichaam![]()
tis dus weer de moeite waard om vanmiddag te kijken?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:16 schreef Koningin het volgende:
Tis wel heftig dat ze gewoon ook echt dood is, ik dacht eigenlijk dat het iets van een droom was ofzo.
Ik denk dat ik wel even ga googlen
Nee, ze is dinsdagavond neergestoken op het eind van de aflevering.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:50 schreef massy het volgende:
Is dat trouwens in de aflevering van gisteravond gebeurd ?
ja klopt..dat zie ik soms ook wel..quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:24 schreef Maartel het volgende:
Ik vind het altijd zo apart bij ATWT dat scènes van de vorige dag soms gedeeltelijk aan het begin van de volgende aflevering weer terugkomen, maar dan nét wat anders.. doen andere soaps dat ook?
(ik heb het bij nederlandse soaps iig nooit zo gezien)
logische verklaringquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:34 schreef Sk00p het volgende:
[..]
ja klopt..dat zie ik soms ook wel..
maar dat komt door die cliffhanger..En dan moet die shot weer opnieuw zodat dat weer een nieuwe scene wordt..snappie?
dus zeg maar dat de scene doorloopt vanaf die cliffhanger..
Want iedereen (als het goed is) wil zien wat er na die cliffhanger gebeurt..
dat dacht ik ook..quote:
idd jammer dat je in nederland geen herhalingen kan kijken, s'avonds kijk ik eigenlijk nooitquote:Op donderdag 28 februari 2008 05:57 schreef scrub_nurse het volgende:
volgens mij is jade die killer
Mwah, soms beginnen ze eerst met een hele andere scène dan de cliffhanger, om vervolgens met de cliffhanger-scène te starten op een moment vrij ver vóór de cliffhanger, en vaak zijn de teksten dan ook heel anders.. da's toch iets anders dan een andere take..quote:
Misschien is op youtube ook het een en ander te vinden weet alleen niet of ik dat hier mag zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:12 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb even gemist of simon nou echt ziek is, of dat ie t faked (ik gok het laatste)
ik vraag me af of ik wil weten wie lia en nate vermoord heeft.. maddie is het iig niet, ik verdenk.. euh, ik kan niet op dr naam komen.. die nep-dochter van rose
is er trouwens ergens een site te vinden waar je recente afleveringen kunt bekijken? op rtl gemist staan ze niet dacht ik?
bij m'n zoektocht kwam ik wel op deze site.. hier staan samenvattingen van alle afleveringen op en nog veel meer
ja een heleboel!quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd jammer dat je in nederland geen herhalingen kan kijken, s'avonds kijk ik eigenlijk nooit
en s' middags kan ik niet altijd
nog wat gebeurd wat ik zou moeten weten in de middag uitzending van eergister en gister? verwacht namelijk vanmiddag wel weer te kunnen kijken
Denk dat je Damian bedoelt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:12 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb even gemist of simon nou echt ziek is, of dat ie t faked (ik gok het laatste)
euh, die jaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Samen met Damien dan. Jeetje wat hebben ze dat personage verkracht!quote:
hmmmz, nu moet ik me echt inouden om niet gaan kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:16 schreef scrub_nurse het volgende:
heb net spoilertopic gelezenik weet t
Inderdaadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:34 schreef Marble het volgende:
De nieuwe opening credits zijn echt mooi!.
Hehe eindelijk!quote:Op maandag 3 maart 2008 12:39 schreef draculettetje het volgende:
Ruben Nicolai volgende week in ATWT
HILVERSUM - Presentator Ruben Nicolai is vrijdag 14 maart te zien in de populaire Amerikaanse soap As The World Turns. Voor het BNN-programma Try Before You Die reisde Nicolai in de zomer van 2006 naar de set van de soap.
Omdat Nederland achterloopt is de bewuste uitzending pas volgende week vrijdag op tv bij RTL 8.
Nicolai is in de aflevering kort te zien én horen als barman Frank.
of hoort dat weer ergens anders? ik vond het wel een leuk berich in ieder geval!
Ja die acteurs waren ook grappig Henry en Jackquote:Op maandag 3 maart 2008 13:02 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Hehe eindelijk!![]()
![]()
![]()
Is ook leuk om te zien hoe die scenes zijn opgenomen.. En hoe die een praatje maakt met sommige castleden van ATWT.. Was echt lachen..
mee eens..quote:Op maandag 3 maart 2008 18:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Ze spoort echt niet die Jade.![]()
En die hele Emily-Paul-Meg-verhaallijn![]()
![]()
jammer heb ik nooit gezienquote:Op maandag 3 maart 2008 13:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die acteurs waren ook grappig Henry en JackIk zag het laatst nog op 101 ofzo, was weer geniaal
Moet je even zoeken op uitzendinggemist, try before you die, je mag het als atwt fan eigenlijk niet missen, je ziet ook hoe de sets daar zijn, echt leuk om te zienquote:
ow ja dank voor de tip!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
Moet je even zoeken op uitzendinggemist, try before you die, je mag het als atwt fan eigenlijk niet missen, je ziet ook hoe de sets daar zijn, echt leuk om te zien
Dank, ga vandaag even kijken denk ikquote:Op maandag 3 maart 2008 22:44 schreef Angelic_Rose het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=3328773
Hier is de link van die aflevering..
Emily is net 3 weken zwanger en heeft al een buik of ze morgen gaat bevallen....quote:Op maandag 3 maart 2008 18:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Ze spoort echt niet die Jade.![]()
En die hele Emily-Paul-Meg-verhaallijn![]()
![]()
Thanks!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:44 schreef Angelic_Rose het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=3328773
Hier is de link van die aflevering..
De andere filmpjes zijn ook leuk om terug te kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:34 schreef Marble het volgende:
De nieuwe opening credits zijn echt mooi!.
Oeh zeker nostalgie.. Die tijd kan ik me niet herinneren, volgens mij keek ik toen nog net niet..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
De andere filmpjes zijn ook leuk om terug te kijken.
Nostalgie:
http://www.youtube.com/watch?v=tPG259otWtM&NR=1
En deze is de huidige toch?
http://www.youtube.com/watch?v=YPdR9vyQkc4&feature=related
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:19 schreef Dragonwizard het volgende:
Dit is Carly: Trekt jurk aan -> Probeert Jack te verleiden -> Krijgt haar zin niet -> Gaat gillen.
Rot toch op met je Vienna. Ze was niet eens te zien vandaag. (al de hele tijd niet)quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:19 schreef Dragonwizard het volgende:
Wat een bloedmooie vrouw is Vienna
Maddie mag wel dood. Wat een zeikkous.
Dit is Carly: Trekt jurk aan -> Probeert Jack te verleiden -> Krijgt haar zin niet -> Gaat gillen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:13 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Rot toch op met je Vienna. Ze was niet eens te zien vandaag. (al de hele tijd niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder andere toen ze haar trouwjurk aantrok om Jack terug te krijgen en daarnaast altijd die zogenaamde jack's favorite dressquote:En dat van Carly heb ik gemist?Jack is nu eens diegene die wel erg veel moeite doet om steeds
in haar buurt te zijn of zich met haar te bemoeien.![]()
´As the world turn..........sss´quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
De andere filmpjes zijn ook leuk om terug te kijken.
Nostalgie:
http://www.youtube.com/watch?v=tPG259otWtM&NR=1
Ja dat dacht ik dus ook..quote:
*zucht* Ze blijft nog wel even plakken..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jade moet echt wegwezen man.. Ik word zo moe van dat mens..![]()
Damian..
Ik kijk de avondvoorstelling hahahaha..quote:Op zondag 9 maart 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
wanneer kijken jullie eigenlijk? middag of avond voorstelling ha ha
kloptquote:Op zondag 9 maart 2008 19:18 schreef scrub_nurse het volgende:
sow dan slaap jij veel!
ik kijk als het net uitkomt,smorgens alleen als ik late dienst heb, meestal savonds na mijn werk dus en soms savonds laat,ja en met nieuwe schema betekent dat dus dat ik vaker dezelfde aflevering zie..![]()
Hallelujahquote:Op maandag 10 maart 2008 17:13 schreef Rebbedebje het volgende:
Wauw, Gwen *pets* [ afbeelding ] Jade.![]()
![]()
ja iddquote:Op maandag 10 maart 2008 17:30 schreef Rebbedebje het volgende:
En dan geeft ze Gwen nog de schuld ook!
Ons irriteren?quote:Op maandag 10 maart 2008 17:38 schreef Sk00p het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet wat haar aandeel is in de serie
wat zijn we toch allemaal aardig voor haar ha haquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:10 schreef Canisfire het volgende:
Jade mag van mij wel snel dood.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:28 schreef alors het volgende:
Straks Ruben Nicolai!
dat was toch vorige week alquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:28 schreef alors het volgende:
Straks Ruben Nicolai!
Maandag om 17 uur en dinsdagochtend, dus je hebt nog 2 kansen om het te zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:13 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
o damn heb ik t nog gemist ! ojee mm denkdenk word deze aflevering dan nu dinsdag morgen of middag uitgezonden??
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:45 schreef MiLalaa het volgende:
ik stoor mij eigenlijk helemaal niet aan Jade. Op het moment vind ik alleen het verhaal Paul - Emily stom.
Oh en ik kijk altijd de avonduitzending, waardoor ik aan het eind van de week altijd slaaptekort heb.
Hehe was zeker grappig om hem te zienquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:28 schreef alors het volgende:
Straks Ruben Nicolai!
Ik zet het even in een spoiler voor de mensen die vanmiddag nog moeten kijken..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:34 schreef draculettetje het volgende:
ik heb weer eens een paar dagen gemist, weet nog dat ook gwen is aangevalllen
damian toch niet ziek was (goh wat een verrassing)
maar verder....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem hier......quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:51 schreef Burdie het volgende:
Ha, ik dacht dat je een foto van Jade had gepost. Daarna las ik pas wat je eronder had geschreven!
Ik vind Henry ook he-le-maal fantastisch!!quote:
Dat Maddie verkracht is door engerd Lowie toen in chicagoquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:34 schreef Angelic_Rose het volgende:
He shit, ik heb het gemist, zowel gisteravond als vanmiddag..![]()
Wat is er gebeurt?
kortom lekker soapachtigquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:16 schreef maril het volgende:
[..]
Dat Maddie verkracht is door engerd Lowie toen in chicago, en hij denkt dat zij dat toen ook wou, en noemt het nu hun geheimpje, later bedreigde hij haar toen Margo aan de deur stond door te zeggen als ze het tegen iemand zou zeggen hij Henry en Eve iets aan zou doen.
![]()
En verder hebben Wil en Jade weer geneuktjammer dat Wil zijn lul zo achterna loopt,kortom kommer en kwel
![]()
Dat laatste heb ik niet gezien, maar nu vind ik Wil echt een loser, Jade natuurlijk ookquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:16 schreef maril het volgende:
[..]
Dat Maddie verkracht is door engerd Lowie toen in chicago, en hij denkt dat zij dat toen ook wou, en noemt het nu hun geheimpje, later bedreigde hij haar toen Margo aan de deur stond door te zeggen als ze het tegen iemand zou zeggen hij Henry en Eve iets aan zou doen.
![]()
En verder hebben Wil en Jade weer geneuktjammer dat Wil zijn lul zo achterna loopt,kortom kommer en kwel
![]()
Ja, hoe kan je het nou op Jade doen!quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:54 schreef Ticootje het volgende:
Will is echt vies!! Hoe kan je het op Jade doen?!?! Echt ze is niet knap en super irritant!
Volgens mij is het Julia die op het einde van haat atwtrol wat krankzinnig werdquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:14 schreef Maartel het volgende:Gwen ziet in 'r tv-gids een film die net vanavond is uitgezonden!
(How To Lose A Guy In Ten Days)
ik zie nu pas , dat Gwen het leest in haar eigen gids in ATWTquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:14 schreef Maartel het volgende:Gwen ziet in 'r tv-gids een film die net vanavond is uitgezonden!
(How To Lose A Guy In Ten Days)
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:34 schreef maril het volgende:
[..]
ik zie nu pas , dat Gwen het leest in haar eigen gids in ATWT
quote:
Dat dusquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:49 schreef Maartel het volgende:
Die nerd-met-bril is echt té 'gezellige zoete amerikaanse familie-comedy' voor ATWT![]()
Bij vrijdag 4 april staat wie de moordenaar is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:38 schreef Maartel het volgende:
Even een waarschuwing: mensen die nog niet willen weten wie de moordenaar is, blijf de komende week uit de buurt van tv-gidsen en teletekst.. in de aflevering-info van een bepaalde dag staat een enorme spoiler
Afgeleid van Blairwitch Project denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:11 schreef alors het volgende:
Het lijkt wel een horrorfilm zo, echt spannend en freaky hoor
En deze clipquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:01 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
nou dat hele zomerkamp gedoe met een killer doet me denken aan zo'n jaren 80 horror film
Friday the 13th , ja dat is het
Jouw usericonquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:12 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
grappig ja, het is inderdaad een veel voorkomend thema
jongeren op een kamp die vermoord worden door een door wraak gemotiveerd iemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Wat vinden jullie van Noelle Beck, die nu de rol van Lily gaat vertolken?
[ afbeelding ]
qua uiterlijk voldoet ze wel..quote:Op zondag 30 maart 2008 14:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Wat vinden jullie van Noelle Beck, die nu de rol van Lily gaat vertolken?
[ afbeelding ]
lol ben wel benieuwd wie die Jaap is op jouw hyves, die heeft connectie's met 2 van mijn vriendenquote:Op zondag 30 maart 2008 18:45 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
zal wel om geld gaan, vermoed ik
Hier heb ik een interview gezet van Marta Byrne de uitleg.quote:Op zondag 30 maart 2008 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Lily is al eerder vervangen geweest hoor, dat vond ik geen succes. Deze lijkt, qua foto, zo met die mond, behoorlijk op Martha Byrne.
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:43 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
oh zo, ik goed.. ik snap het
Voor de echte kenners...Lily werd destijds vervangen door Brooke Shieldsquote:Op zondag 30 maart 2008 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Lily is al eerder vervangen geweest hoor, dat vond ik geen succes. Deze lijkt, qua foto, zo met die mond, behoorlijk op Martha Byrne.
Dat is dan compleet nieuw voor mij.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:28 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Voor de echte kenners...Lily werd destijds vervangen door Brooke Shields
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
quote:Op maandag 31 maart 2008 13:28 schreef Rebbedebje het volgende:
In jouw interview staan anders ook wat spoilers, Maril...
En van wanneer is dat interview?Klopt maar het staat ook op de spoilersiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus mag het. zie de naam van de link.
De intervieuw is van maart. In de states dus inderdaad met spoilers.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
zo erg is dat toch niet?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:19 schreef Barb het volgende:
Ik vind het aceerwerk van die jongelui in dat kamp wel echt tenenkrommend slecht zeg.
quote:Op maandag 31 maart 2008 22:56 schreef Etcetera het volgende:
sowieso: er is een slasher aan de gang in je omgeving. wat doe je? uiteraard ga je naar een verlaten bos/meer, om gezellig rond te hangen met je vriendenen uiteraard heb je geen telefoon
en uiteraard vonden de ouders het goed
jaha je kent diegenequote:Op maandag 31 maart 2008 18:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Wie zou die moordenaar nu zijn?
Is het iemand die we al kennen?
quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:53 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
jaha je kent diegenedonderdagavond wordt de slasher ontmaskerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |