Die gaan we nog even moeten zien..quote:Op zondag 14 oktober 2007 11:10 schreef Michellee het volgende:
En nu hopen dat ze snel opgerot is.
Ik geloof dat ik vrijdag de avond-laat-aflevering heb gezien, dus voor de zekerheid maar even tussen spoilertags:quote:Op zondag 14 oktober 2007 12:41 schreef massy het volgende:
Sjees he, ik heb het gemist vrijdag. Katie heeft Carly verraden begrijp ik ? En nu is Jack bij haar weg ? Of vergeeft hij haar weer, as usual ?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:47 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik vrijdag de avond-laat-aflevering heb gezien, dus voor de zekerheid maar even tussen spoilertags:Thanx !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar gaan we nu dus achterkomen. Als je het wilt weten moet je in het spoilertopic kijken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 08:31 schreef Koningin het volgende:
Ik heb eigenlijk gemist wat met Dusty is gebeurd.
Wie kan het me vertellen?
ik kan alleen maar:quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:43 schreef alors het volgende:
Awww Jack en Carly tochze horen gewoon bij elkaar
![]()
Waar is Jessica trouwens (behalve dat ze af en toe advocaatje speelt), en die Ben? dat heb ik ff gemist denk ik, of ik heb het verdrongen. BenMarshall
(
)
Of is met Jade het negerquotum voorlopig toereikend?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:43 schreef alors het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 19:43 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |