Idd, en alsof ze dat kind daarvoor wel zag, ze was alleen maar met Paulquote:Op woensdag 25 juli 2007 15:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het maar wat goed voor Emily dat ze Daniel niet meer mag zien.
Daniel is echt een kind dat straks ook opeens een jaar of 16 is. We zien dat kind nooit. Soms vergeet je gewoon dat dat kind bestaat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:17 schreef alors het volgende:
[..]
Idd, en alsof ze dat kind daarvoor wel zag, ze was alleen maar met Paulbezig
Ja idd. Hij is óf bij Tom en Margo, óf op zomerkamp.quote:Op woensdag 25 juli 2007 16:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Daniel is echt een kind dat straks ook opeens een jaar of 16 is. We zien dat kind nooit. Soms vergeet je gewoon dat dat kind bestaat.
Nou idd. die lachquote:
Ik vind em juist cute nuquote:Op woensdag 25 juli 2007 18:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is de kapper van Jack dood?
Jen heeft de aanklacht tegen Emily ingetrokken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 21:08 schreef massy het volgende:
Gister eindigde ATWT met Hal en Jennifer, Hal vroeg haar iets te doen ofzo. Ik heb vanavond niet kunnen kijken, maar ben natuurlijk wel erg nieuwsgierig naar wat dat was.
Iemand ??
Tom gaat daarvoor zorgen omdat emily geen goede moeder zou zijn. (Wat natuurlijk gewoon zo is, aangezien het feit dat ze niet voor niets in de bak zat)quote:Op donderdag 26 juli 2007 10:48 schreef Michellee het volgende:
Euhm misschien heb ik het gemist, maar waarom mag Emily Daniel niet meer zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |