vorig jaar waren er op dat tijdstip meer kijkers iets van 700.000 tegen ongeveer 500.000 s,middagsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:42 schreef PM-girl het volgende:
Die tijd is wel beter zeg! alleen doorkruist ie dan McCleods Daughters, maar niet langer Flying Doctors!
Hij is prachtigquote:
ja dat verbaasde mij ook maar ik denk wel dat de lijven bij de hoofden horen maar dat het er wat vreemd op staat , deze foto is pas geleden in amerika toen ze 50 jaar bestonden genomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:29 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat is zeker een mooie foto!![]()
Vind het ook leuk hoe je zowel de 'nieuwe' acteurs als de oude bij elkaar ziet..
Ik zie er een aantal die allang ATWT verlaten hebben trouwens, dus er moet wel
met die foto zijn 'geknoeid'..![]()
Niet dat het verder uitmaakt, maar viel me gewoon op..![]()
Weird, ik herken vrijwel iedereen.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:36 schreef KWAKje het volgende:
ik herken minstens de helft niet van de mensen op die fotoen ik kijk toch elke dag, al 13 jaar lang
ah! in het donker en mn browser voluit op 100% herken ik er idd veel meer. ik heb het weer aan mezelf bewezen: ik ben geen ochtendmensquote:Op zondag 14 mei 2006 10:36 schreef KWAKje het volgende:
ik herken minstens de helft niet van de mensen op die fotoen ik kijk toch elke dag, al 13 jaar lang
Katie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:53 schreef PsyCha het volgende:
OMG haar van Carly.En volgens mij is er echt iets mis met de persoon die naast haar en achter Lucinda staat. Die blonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |