vorig jaar waren er op dat tijdstip meer kijkers iets van 700.000 tegen ongeveer 500.000 s,middagsquote:Op vrijdag 12 mei 2006 09:42 schreef PM-girl het volgende:
Die tijd is wel beter zeg! alleen doorkruist ie dan McCleods Daughters, maar niet langer Flying Doctors!
Hij is prachtigquote:
ja dat verbaasde mij ook maar ik denk wel dat de lijven bij de hoofden horen maar dat het er wat vreemd op staat , deze foto is pas geleden in amerika toen ze 50 jaar bestonden genomen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:29 schreef Angelic_Rose het volgende:
Dat is zeker een mooie foto!![]()
Vind het ook leuk hoe je zowel de 'nieuwe' acteurs als de oude bij elkaar ziet..
Ik zie er een aantal die allang ATWT verlaten hebben trouwens, dus er moet wel
met die foto zijn 'geknoeid'..![]()
Niet dat het verder uitmaakt, maar viel me gewoon op..![]()
Weird, ik herken vrijwel iedereen.quote:Op zondag 14 mei 2006 10:36 schreef KWAKje het volgende:
ik herken minstens de helft niet van de mensen op die fotoen ik kijk toch elke dag, al 13 jaar lang
ah! in het donker en mn browser voluit op 100% herken ik er idd veel meer. ik heb het weer aan mezelf bewezen: ik ben geen ochtendmensquote:Op zondag 14 mei 2006 10:36 schreef KWAKje het volgende:
ik herken minstens de helft niet van de mensen op die fotoen ik kijk toch elke dag, al 13 jaar lang
Katie.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:53 schreef PsyCha het volgende:
OMG haar van Carly.En volgens mij is er echt iets mis met de persoon die naast haar en achter Lucinda staat. Die blonde.
quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:53 schreef PsyCha het volgende:
OMG haar van Carly.En volgens mij is er echt iets mis met de persoon die naast haar en achter Lucinda staat. Die blonde.
ze zien er bijna allemaal een beetje vervormd uit.quote:Op woensdag 17 mei 2006 21:21 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
En wat dacht je van dat trio linksachter Nancy.
Holden, Casey?? (edit Luke??) en dikke trol???
Die blonde (Katie blijkbaar) had ik nog geen eens gezien.
Net of haar hoofd gekrompen is.![]()
Goed voor de lachspieren.![]()
En idd Dusty en Lucy![]()
Jep!quote:Op donderdag 18 mei 2006 16:15 schreef Klare het volgende:
Die dokter bij Barbara, had die niet eerder een rol (als die moordende dokter)?
Susan kwam met hem thuis en ineens begonnen raadselachtige moorden in het ziekenhuis. Na veel gedoe en gezanik kwamen ze er eindelijk achter dat het Rick bleek te zijn, maar hij wist op 't nippertje te ontvluchten.quote:
quote:Op donderdag 18 mei 2006 18:10 schreef Moja het volgende:
Die Emely heeft wel lef om tegen Alison te beweren dat ze maar moet leren om te delen![]()
Ja kloptquote:Op donderdag 18 mei 2006 19:20 schreef Moja het volgende:
Ik moet altijd lachen om het haar van die "echte" hal, ziet er zo raar uit. Lijkt net een mislukt toupetje ofzo![]()
is het ook volgens mij.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:20 schreef Moja het volgende:
Ik moet altijd lachen om het haar van die "echte" hal, ziet er zo raar uit. Lijkt net een mislukt toupetje ofzo![]()
Tis een spoiler maar gek als spoilerliefhebber kreeg ik wel te horen dat Hal ermee zou stoppen en zou worden vervangen dat is nu anderhalf jaar geleden,jullie wordt dat onthouden omdat men dat spoileren vind, maar ik vind dat niet echt logisch wij spoilerliefhebbers mogen dus meer beleven als jullie, zo hebben wij ook mogen beleven dat Hal(de enige echten) ook weer terug kwam, hier gaat wel enige maanden overheen(Hal, echte naam Benjamin Hendricks)moest enige maanden enkele problemen oplossen, had het bv moeilijk met de dood van zijn moeder die hij verzorgde ect ect.quote:Op donderdag 18 mei 2006 19:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
Komt die oude Hal nog terug?
Die oude mag misschien ook wel een rare vent wezen maar die was ik tenminste wel gewend..
ik kan me de echte hal geeneens meer herrinderen. Pics?quote:Op donderdag 18 mei 2006 21:13 schreef maril het volgende:
[..]
Tis een spoiler maar gek als spoilerliefhebber kreeg ik wel te horen dat Hal ermee zou stoppen en zou worden vervangen dat is nu anderhalf jaar geleden,jullie wordt dat onthouden omdat men dat spoileren vind, maar ik vind dat niet echt logisch wij spoilerliefhebbers mogen dus meer beleven als jullie, zo hebben wij ook mogen beleven dat Hal(de enige echten) ook weer terug kwam, hier gaat wel enige maanden overheen(Hal echte naam Benjamin Hendricks)moest enige maanden enkele problemen oplossen, had het bv moeilijk met de dood van zijn moeder die hij verzorgde ect ect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |