Op een gegeven moment had Duncan McKechnie (de vader van Bonnie) een soort opvanghuis voor jongeren opgericht, in zijn kasteel in Oakdale. Een van de wegloopjongeren was Lauryn Hill. Ik weet niet meer hoe ze in de serie heette. Haar verhaallijn: Ze werd verliefd op Duncan, en heeft hem toen beschuldigd van sexueel misbruik. Later heeft ze haar beschuldiging weer ingetrokken.quote:Op maandag 22 november 2004 12:54 schreef Doerga het volgende:
heej, dan kun jij me vast wel vertellen welke rol Lauren Hill speelde en Meg Ryan, m.a.w. waar zaten zij in de mega familie?
Waarschijnlijk komen ze weer bijelkaar.quote:Op maandag 22 november 2004 14:27 schreef Qwea het volgende:
hmmmm vandaag maar ff weer kijken.Vorige week gemist
Hoest nou met carly en jack dan? Ze gaan nog steeds scheiden?
rose denkt volgens mij dat alles weer goed is met barbaraquote:Op maandag 22 november 2004 16:51 schreef Orginial het volgende:
Ik kijk al niet meer,is er nog iets leuks gebeurd?![]()
Rose vindt ik op dit moment erg goed in de serie! Mike & Molly, tsja.. het interesseert me geen ruk meer.. dat gezeik duurt me (zoals ik eerder al zei) te lang..quote:Op maandag 22 november 2004 16:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
rose denkt volgens mij dat alles weer goed is met barbara
rose is idd erg goedquote:Op maandag 22 november 2004 16:58 schreef marc16 het volgende:
[..]
Rose vindt ik op dit moment erg goed in de serie! Mike & Molly, tsja.. het interesseert me geen ruk meer.. dat gezeik duurt me (zoals ik eerder al zei) te lang..
Bespeur ik hier enige spoiler-achtige praktijken?quote:Op maandag 22 november 2004 18:45 schreef Smittend het volgende:
Molly duikt deze week in bed met Dusty..GETVER
Nee hoor..dit kun je gewoon in je t.v.-gids lezenquote:Op maandag 22 november 2004 19:56 schreef marc16 het volgende:
[..]
Bespeur ik hier enige spoiler-achtige praktijken?![]()
![]()
[miereneuk mode ]quote:Op dinsdag 23 november 2004 17:29 schreef Smittend het volgende:
[..]
Nee hoor..dit kun je gewoon in je t.v.-gids lezen![]()
Nee, dat klopt niet helemaal: Franny werd gespeeld door Julianne Moore (en later idd door iemand anders) Het personage van Lauryn Hill heette Kyra. En Meg Ryan speelde de rol van Betsy (een Stewart of Hughes telg, ik geloof Stewart) Betsy trouwde of zou gaan trouwen met onze allereigenste Craig, maar werd wanhopig verliefd op een griek en trouwde later met hem.quote:Op maandag 22 november 2004 12:59 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Meg Ryan speelde de rol van Franny Hughes, een dochter van Bob en ? Later is haar rol door een andere actrice overgenomen. (ik heb Meg Ryan nooit gezien)
Meer weet ik er niet van, helaas.
Haha, dit had ik geschreven kunnen hebben! Goede actrice inderdaad! Vond ik trouwens ook van Parker Posey, die Tess (nichtje van Hal) speelde. Laatst kwam ik haar weer tegen in een film...quote:Op woensdag 24 november 2004 12:34 schreef nielsie het volgende:
tjeemig, dat is nog eens goeie info! Ik vond Kyra zo'n trut, die haatte ik echt...toen ze beroemd werd heeft het lang geduurd voordat ik haar personage los kan laten, dat is pas acteren!
Ik vind 't zowiezo moeilijk een ATWT acteur los te zien van zijn/haar rol als ik diegene in een film(o.i.d) zie. Je bent nu zo "gewend" aan ze.quote:Op woensdag 24 november 2004 12:34 schreef nielsie het volgende:
tjeemig, dat is nog eens goeie info! Ik vond Kyra zo'n trut, die haatte ik echt...toen ze beroemd werd heeft het lang geduurd voordat ik haar personage los kan laten, dat is pas acteren!
Oeps, sorry, ja ik haalde Betsy en Franny door elkaar. Geweldig trouwens dat Julianne Moore ook in ATWT zat. Da's pas een goede actricequote:Op dinsdag 23 november 2004 19:10 schreef maraah het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet helemaal: Franny werd gespeeld door Julianne Moore (en later idd door iemand anders) Het personage van Lauryn Hill heette Kyra. En Meg Ryan speelde de rol van Betsy (een Stewart of Hughes telg, ik geloof Stewart) Betsy trouwde of zou gaan trouwen met onze allereigenste Craig, maar werd wanhopig verliefd op een griek en trouwde later met hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |