abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23488973
hier maar weer verder?

Mee eens dat er goed geacteerd wordt, ik kan bijv. absoluut niet meer tegen Molly...totdat ze ineens bij Carly in het ziekenhuis stond, vond ik haar ineens weer leuk... Dat maakt die soap zo goed! Kijk nu al meer dan 15 jaar....
pi_23489179
heej, dan kun jij me vast wel vertellen welke rol Lauren Hill speelde en Meg Ryan, m.a.w. waar zaten zij in de mega familie?
"Ik zie mezelf als een intelligent, gevoelig mens met de ziel van een clown die mij dwingt te ontploffen op de belangrijkste momenten." --Jim Morrison
pi_23489288
quote:
Op maandag 22 november 2004 12:54 schreef Doerga het volgende:
heej, dan kun jij me vast wel vertellen welke rol Lauren Hill speelde en Meg Ryan, m.a.w. waar zaten zij in de mega familie?
Op een gegeven moment had Duncan McKechnie (de vader van Bonnie) een soort opvanghuis voor jongeren opgericht, in zijn kasteel in Oakdale. Een van de wegloopjongeren was Lauryn Hill. Ik weet niet meer hoe ze in de serie heette. Haar verhaallijn: Ze werd verliefd op Duncan, en heeft hem toen beschuldigd van sexueel misbruik. Later heeft ze haar beschuldiging weer ingetrokken.
Meg Ryan speelde de rol van Franny Hughes, een dochter van Bob en ? Later is haar rol door een andere actrice overgenomen. (ik heb Meg Ryan nooit gezien)
Meer weet ik er niet van, helaas.
A spoonful of sugar...
pi_23489841
Thanks! Was al benieuwd hoe dat nu precies zat. Er zijn geen grotere families dan die bij ATWT trouwens haha. Ben ook fan. En Molly werd mij ook wat te dramatisch en zeurderig. MIjn favorieten zijn Carly, Lucinda en Simon.
"Ik zie mezelf als een intelligent, gevoelig mens met de ziel van een clown die mij dwingt te ontploffen op de belangrijkste momenten." --Jim Morrison
pi_23490801
Ja..wordt echt tijd dat Molly vervangen wordt !!
(er komt een andere actrice voor dacht ik..kan nog wel ff duren)
Deze Molly is echt niks !
Lucinda zien we trouwens ook nauwelijks, wordt weer eens tijd voor een leuke verhaallijn voor haar. Ik snap het wel..diegene die haar speelt is ook niet meer een van de jongsten..haha
pi_23491067
Ik spiek wel eens op de site van cbs en dan verbaas je erover wat voor stunts ze nog allemaal gaan meemaken. Verklap niets hoor.

Ohja, nog een favoriet vergeten: Craig!
topspeler van charmant fout met toch een goed hart.
pi_23491203
Verklappen mag wel bij het ATWT spoilertopic (deel 3)..
  maandag 22 november 2004 @ 14:27:47 #8
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_23491311
hmmmm vandaag maar ff weer kijken.Vorige week gemist

Hoest nou met carly en jack dan? Ze gaan nog steeds scheiden?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_23491655
quote:
Op maandag 22 november 2004 14:27 schreef Qwea het volgende:
hmmmm vandaag maar ff weer kijken.Vorige week gemist

Hoest nou met carly en jack dan? Ze gaan nog steeds scheiden?
Waarschijnlijk komen ze weer bijelkaar.
pi_23494059
Craig tegen Barbara:

Tegen de tijd dat jouw ontwerpen gebruikt zullen worden voor Monte Carlo zal het sneeuwen in hel en vliegen varkens door de lucht...

Prachtige vent blijft 't als het om Ms. Ryan gaat
...niets aan toe te voegen...
  maandag 22 november 2004 @ 16:45:27 #11
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_23494600
mijn god wat heb ik de pest aan die barbara.de vuile secreet Mike en molly zijn deels ook weer bij elkaar.En idd, carly en jack zullen ook wel weer samen komen.

Trouwens, marshall is ook een enorme lul.Alleen ik snap ben ook niet helemaal, jess liegt hem meerdere malen voor, maakt het weer goed, en nu twijfelt ie toch weer door marshall
pi_23494734
Ik kijk al niet meer,is er nog iets leuks gebeurd?
  maandag 22 november 2004 @ 16:57:01 #13
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_23494872
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:51 schreef Orginial het volgende:
Ik kijk al niet meer,is er nog iets leuks gebeurd?
rose denkt volgens mij dat alles weer goed is met barbara
pi_23494901
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:57 schreef Qwea het volgende:

[..]

rose denkt volgens mij dat alles weer goed is met barbara
Rose vindt ik op dit moment erg goed in de serie! Mike & Molly, tsja.. het interesseert me geen ruk meer.. dat gezeik duurt me (zoals ik eerder al zei) te lang..
  maandag 22 november 2004 @ 17:20:07 #15
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_23495414
quote:
Op maandag 22 november 2004 16:58 schreef marc16 het volgende:

[..]

Rose vindt ik op dit moment erg goed in de serie! Mike & Molly, tsja.. het interesseert me geen ruk meer.. dat gezeik duurt me (zoals ik eerder al zei) te lang..
rose is idd erg goed
pi_23497368
Molly duikt deze week in bed met Dusty..GETVER
pi_23499174
quote:
Op maandag 22 november 2004 18:45 schreef Smittend het volgende:
Molly duikt deze week in bed met Dusty..GETVER
Bespeur ik hier enige spoiler-achtige praktijken?
pi_23520473
quote:
Op maandag 22 november 2004 19:56 schreef marc16 het volgende:

[..]

Bespeur ik hier enige spoiler-achtige praktijken?
Nee hoor..dit kun je gewoon in je t.v.-gids lezen
pi_23522438
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 17:29 schreef Smittend het volgende:

[..]

Nee hoor..dit kun je gewoon in je t.v.-gids lezen
[miereneuk mode ]
da's waar... maar er zijn van die lui (hmm.. k plaats mensen in hokjes).. die zelfs de tvgids ongeopend laten wat betreft die pagina's...
[/miereneuk mode ]
pi_23522904
quote:
Op maandag 22 november 2004 12:59 schreef Sasandra het volgende:

[..]

Meg Ryan speelde de rol van Franny Hughes, een dochter van Bob en ? Later is haar rol door een andere actrice overgenomen. (ik heb Meg Ryan nooit gezien)
Meer weet ik er niet van, helaas.
Nee, dat klopt niet helemaal: Franny werd gespeeld door Julianne Moore (en later idd door iemand anders) Het personage van Lauryn Hill heette Kyra. En Meg Ryan speelde de rol van Betsy (een Stewart of Hughes telg, ik geloof Stewart) Betsy trouwde of zou gaan trouwen met onze allereigenste Craig, maar werd wanhopig verliefd op een griek en trouwde later met hem.
pi_23538694
tjeemig, dat is nog eens goeie info! Ik vond Kyra zo'n trut, die haatte ik echt...toen ze beroemd werd heeft het lang geduurd voordat ik haar personage los kan laten, dat is pas acteren!
pi_23540340
quote:
Op woensdag 24 november 2004 12:34 schreef nielsie het volgende:
tjeemig, dat is nog eens goeie info! Ik vond Kyra zo'n trut, die haatte ik echt...toen ze beroemd werd heeft het lang geduurd voordat ik haar personage los kan laten, dat is pas acteren!
Haha, dit had ik geschreven kunnen hebben! Goede actrice inderdaad! Vond ik trouwens ook van Parker Posey, die Tess (nichtje van Hal) speelde. Laatst kwam ik haar weer tegen in een film...

Ik zal in mijn ATWT jubileum boek ui 1996 even meer info over Betsy halen....

Okay, heb je even? De korte versie:

Ellen Stewart was aan het begin van de serie een vriendin van Penny Hughes, de zus van Bob... Ellen raakte in verwachting, gaf haar zoon op voor adoptie, kreeg later een relatie & trouwde met de adoptievader (David Stewart) van haar zoon (Dan Stewart). Dan Stewart werd later een arts, trouwde met Liz Talbot die kort naar hun huwelijk overleed, trouwde toen met Susan (die dus geen echte, maar een aangetrouwde Stewart is), trouwde daarna met Kim. (die net gescheiden was van John) Uit z'n huwelijk met Liz had hij een dochter gekregen, Betsy Stewart, die dus op een gegeven moment gespeeld werd door Meg Ryan. Dan overleed aan een hersentumor, en Kim bleef een soort moeder voor Betsy, Betsy trouwde met Craig terwijl ze eigenlijk verliefd was op Steve (een griek), Craig bleek tijdelijk impotent en permanent onvruchtbaar (toch niet zo permanent, kennelijk) en uiteindelijk ging Betsy alsnog met Steve trouwen.

Leuk interessant boek trouwens, kan ik alle ATWT fans aanraden!
pi_23547677
quote:
Op woensdag 24 november 2004 12:34 schreef nielsie het volgende:
Ik vind 't zowiezo moeilijk een ATWT acteur los te zien van zijn/haar rol als ik diegene in een film(o.i.d) zie. Je bent nu zo "gewend" aan ze.
pi_23675304
quote:
Op dinsdag 23 november 2004 19:10 schreef maraah het volgende:

[..]

Nee, dat klopt niet helemaal: Franny werd gespeeld door Julianne Moore (en later idd door iemand anders) Het personage van Lauryn Hill heette Kyra. En Meg Ryan speelde de rol van Betsy (een Stewart of Hughes telg, ik geloof Stewart) Betsy trouwde of zou gaan trouwen met onze allereigenste Craig, maar werd wanhopig verliefd op een griek en trouwde later met hem.
Oeps, sorry, ja ik haalde Betsy en Franny door elkaar. Geweldig trouwens dat Julianne Moore ook in ATWT zat. Da's pas een goede actrice
Eveneens vergeten dat Lauryn Hill Kyra heette, maar daar heb je gelijk in, ja.
Parker Posey (die Tess speelde) heeft in heel wat erg leuke, goede films gespeeld. (Enkele titels: The house of Yes, Waiting for Guffman, The daytrippers zijn echte aanraders)
A spoonful of sugar...
pi_23718048
Wow, wat speelt die Jessica goed!
Eindelijk speelt ze eens gevoelig ipv altijd maar zo'n harde bitch! Mooie vrouw ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')