Ja ik heb de mods daar al opgewezen maar ik denk dat ze voetballen kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:38 schreef KWAKje het volgende:
dit is toch zeker al deel 17?
Dat was echt cool, ze blijven Rose toch op leuke originele manieren in het verhaal weten te verwerken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:25 schreef HajdukSplit het volgende:
Hij begint zich vaag wat te herrineren...
Hij zag Lilly binnenkomen, en zei uit zn eigen, Hey Rose...
Ja is zeker leuk. Wat ik me wel afvraag.. allang eigenlijk.. zijn echt tweelingen? of gewoon 1 persoon, maar dan met hollywood effects?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:37 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat was echt cool, ze blijven Rose toch op leuke originele manieren in het verhaal weten te verwerken..
Haha, dat jij je dat nog steeds afvraagt bewijst maar weer eens wat een goede actrice Martha Byrne toch is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:07 schreef HajdukSplit het volgende:
[..]
Ja is zeker leuk. Wat ik me wel afvraag.. allang eigenlijk.. zijn echt tweelingen? of gewoon 1 persoon, maar dan met hollywood effects?
Julia is ook mooier, maar niet alles draait om het uiterlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:25 schreef Moja het volgende:
Wat heeft Jack een gigantisch voorhoofd op die foto![]()
![]()
En ik vindt Julia ook wel een stuk mooier dan Carly![]()
Niet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Julia is ook mooier, maar niet alles draait om het uiterlijk[afbeelding]
Ja, hij wilt nog steeds scheiden, vraag me af hoe lang dit nog gaat duren. Jack moet terugquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:28 schreef HajdukSplit het volgende:
Maar wilt hij nou nog die echtscheiding? Want Carly begon na erg boos te zijn, weer op hem in te praten dat zijn kindjes m nodig hadden... heb t niet helemaal gevolgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |