Ja ik heb de mods daar al opgewezen maar ik denk dat ze voetballen kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 21:38 schreef KWAKje het volgende:
dit is toch zeker al deel 17?
Dat was echt cool, ze blijven Rose toch op leuke originele manieren in het verhaal weten te verwerken.quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:25 schreef HajdukSplit het volgende:
Hij begint zich vaag wat te herrineren...
Hij zag Lilly binnenkomen, en zei uit zn eigen, Hey Rose...
Ja is zeker leuk. Wat ik me wel afvraag.. allang eigenlijk.. zijn echt tweelingen? of gewoon 1 persoon, maar dan met hollywood effects?quote:Op woensdag 21 juni 2006 23:37 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat was echt cool, ze blijven Rose toch op leuke originele manieren in het verhaal weten te verwerken..
Haha, dat jij je dat nog steeds afvraagt bewijst maar weer eens wat een goede actrice Martha Byrne toch is.quote:Op donderdag 22 juni 2006 00:07 schreef HajdukSplit het volgende:
[..]
Ja is zeker leuk. Wat ik me wel afvraag.. allang eigenlijk.. zijn echt tweelingen? of gewoon 1 persoon, maar dan met hollywood effects?
Julia is ook mooier, maar niet alles draait om het uiterlijkquote:Op woensdag 21 juni 2006 21:25 schreef Moja het volgende:
Wat heeft Jack een gigantisch voorhoofd op die foto![]()
![]()
En ik vindt Julia ook wel een stuk mooier dan Carly![]()
Niet?quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:21 schreef Vivi het volgende:
[..]
Julia is ook mooier, maar niet alles draait om het uiterlijk[afbeelding]
Ja, hij wilt nog steeds scheiden, vraag me af hoe lang dit nog gaat duren. Jack moet terugquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:28 schreef HajdukSplit het volgende:
Maar wilt hij nou nog die echtscheiding? Want Carly begon na erg boos te zijn, weer op hem in te praten dat zijn kindjes m nodig hadden... heb t niet helemaal gevolgd.
Ze irriteren mij allebei. Het is gewoon een vreselijk karakter.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:30 schreef Vivi het volgende:
Wanneer komt de echte Hal weer terug? Deze irriteert mij.
Hij komt pas eind januari terug.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 12:30 schreef Vivi het volgende:
Wanneer komt de echte Hal weer terug? Deze irriteert mij.
Nee hoor, ik ben er ook nogquote:Op donderdag 22 juni 2006 12:53 schreef Markie-Mark het volgende:
En volgens mij ben ik de enige die Julia niet heel irritant vindt
Zo lang?!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 13:46 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Hij komt pas eind januari terug.
We zitten dus nog wel een tijd met deze Hal opgescheept![]()
Laten we vooral die ene keer niet vergeten dat Holden in New York werd overvallen en door een klap op zijn hoofd in een coma terechtkwam, vervolgens wakker werd in het ziekenhuis en zijn geheugen kwijt was, verliefd werd op zijn psychiater aldaar en zich niets meer kon herinneren van zijn liefde voor Lily.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 18:00 schreef Rebbedebje het volgende:
)
-Lily en/of Holden die al tig keer zijn gekidnapt, vastghouden en bedreigd.
Soaps.
Omdat die moeder van de "echte" Hal ernstig ziek was en hij haar verzorgde, die moeder is overleden en hij moest tijd hebben om het verlies te verwerken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[ Bericht 82% gewijzigd door Ticootje op 25-06-2006 20:53:33 ]I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
quote:Op zondag 25 juni 2006 20:10 schreef Ticootje het volgende:
julia moet echt snel dood!!
-edit- ik heb even verder gelezen maar dat duurt nog maanden... ze is echt zo irritant. het wordt een 2e lily, veel janken enzo. En ze gaat er ook nog eens vandoor metDat ze er met hem vandoor gaat, dat vind ik dan wel weer tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. een band aan het opbouwen zijn..
Maar ik blijf het een aparte combi vinden..
En Ben..![]()
Die verhaallijn is echt ruk..
Carly en Jack daarintegen..![]()
Ik vind het trouwens wel raar hoor van Lucy, eerst wil ze niks van Craig weten omdat hij haar
toen had laten ontvoeren etc, maar nu opeens duikt ze wel weer in zijn armen omdat Dusty ook niet
helemaal lekker bezig is..
Ik snap dat kind niet hoor, ga lekker alleen verhuizen ofzo..![]()
Ohhh, dat irriteert me echt al zoveel jaar, word er echt niet goed van.quote:Op woensdag 28 juni 2006 08:27 schreef Koningin het volgende:
Net zoals Lily, die jankt ook de hele dag!
quote:Op woensdag 28 juni 2006 15:53 schreef Danaa het volgende:
Wanneer zij praat hoor ja haar speeksel...
Ranzig tering wijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |