Ik realiseer het me nog niet zolang, maar toch is het zo: Martha Byrne is een geweldige actrice. Ze speelt al erg lang in As The World Turns, maar de laatste tijd is pas echt duidelijk geworden hoe goed ze eigenlijk is. Wat Janine/Sophia in GTST en Caroline/Karen in The Bold niet wou lukken, is haar wel gelukt. Je eigen tweelingzus spelen en er écht twee verschillende personages van maken. Je zou haast niet meer zeggen dat Lily en Rose door één en dezelfde vrouw worden gespeeld. Je gaat ze als kijker ook echt over ze denken als twee verschillende personages. En dat vind ik knap.
Grauw en soms vervelend als Lily, leuk en fleurig als haar eigen tweelingzus Rose. Die twee miljoen Emmy's en andere awards die ze al heeft gewonnen zijn meer dan verdiend. Ze speelt ook al honderd jaar in ATWT, maar mag er van mij zo nog honderd aan vastplakken. Zolang Rose maar blijft. Want Rose is leuk. En Lily is stom. Maar allebei zijn ze: Martha Byrne.
Een wat voller gezicht, en wel hierdoor:
quote:Ik moest trouwens van de week wel lachen om Rose met die knipperende kerst-oorbellen!
Martha Byrne (Lily/Rose) and her husband, policeman Michael McMahon, welcomed a second son into the world on Tuesday, Sept. 3 at 11:50AM.
Maxwell Vincent McMahon weighed in at 8 lbs. 1 oz and measured 21 inches long. The proud mom reports that, "He has brown hair and blue eyes." Big brother Michael "Mickey" Jr. is four.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |