abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6053749
We hebben er nu de ruimte voor, dus bij deze het eerste topic over een specifieke soapster. Ik bijt het spits af met Martha Byrne, beter bekend als Lily én Rose uit As The World Turns.

Ik realiseer het me nog niet zolang, maar toch is het zo: Martha Byrne is een geweldige actrice. Ze speelt al erg lang in As The World Turns, maar de laatste tijd is pas echt duidelijk geworden hoe goed ze eigenlijk is. Wat Janine/Sophia in GTST en Caroline/Karen in The Bold niet wou lukken, is haar wel gelukt. Je eigen tweelingzus spelen en er écht twee verschillende personages van maken. Je zou haast niet meer zeggen dat Lily en Rose door één en dezelfde vrouw worden gespeeld. Je gaat ze als kijker ook echt over ze denken als twee verschillende personages. En dat vind ik knap.

Grauw en soms vervelend als Lily, leuk en fleurig als haar eigen tweelingzus Rose. Die twee miljoen Emmy's en andere awards die ze al heeft gewonnen zijn meer dan verdiend. Ze speelt ook al honderd jaar in ATWT, maar mag er van mij zo nog honderd aan vastplakken. Zolang Rose maar blijft. Want Rose is leuk. En Lily is stom. Maar allebei zijn ze: Martha Byrne.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_6053773
Ik ben het helemaal met Smashbro eens!!! Acteren kan ze wel.. nu ze eindelijk Rose heeft om haar in de serie te laten mag Lily wel dood, perfect toch??? samen met Holden?? zijn we meteen van die slechte acteur af!!! beter kan het niet!!!
pi_6057552

Een wat voller gezicht, en wel hierdoor:

quote:
Martha Byrne (Lily/Rose) and her husband, policeman Michael McMahon, welcomed a second son into the world on Tuesday, Sept. 3 at 11:50AM.
Maxwell Vincent McMahon weighed in at 8 lbs. 1 oz and measured 21 inches long. The proud mom reports that, "He has brown hair and blue eyes." Big brother Michael "Mickey" Jr. is four.
Ik moest trouwens van de week wel lachen om Rose met die knipperende kerst-oorbellen!
Rose is echt een favoriet van mij, lekker rebels, maar zo nu en dan ook aandoenlijk!
pi_6062139
Geweldige actrice gewoon... Haar dubbelrol als showgirl Rose en bekakte Lily vind ik gewoon super!!!
  vrijdag 4 oktober 2002 @ 18:03:41 #5
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_6111154
Ben het helemaal met de topicstarter eens, Martha Byrne is een geweldig actrice!
Het is idd dat je soms denkt dat je 2! verschillende actrices voor je hebt... op wie zou Martha het meest lijken (qua innerlijk)? Op Rose of op Lily?
18-11-2008 Maarten Alexander
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')