abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45110534
Hebben we geen OP?

Anyway, laatste post;
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:37 schreef Michellee het volgende:
Toen ik hier op klikte kreeg ik hele rare schermen dat ik was gehackt.....
Hier kwam een trojan binnen. Ja tóch klikken he

De links gaan dus niet naar Youtube, maar dat snap iedereen hopelijk nu
pi_45110896
Ik heb alles weggeklikt, dan is er toch niks aan de hand?
pi_45111554
Ha hier zijn we (TVP )
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_45111846
Zo, de laatste dagen zijn er in het vorige topic heel wat nieuwe verwikkelingen gekomen. Echt spannend! Ik vind het wel leuk dat Simon terug komt, dan krijgen we waarschijnlijk toch weer een streken-Carly
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_45112102
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:24 schreef Mariposa het volgende:
Zo, de laatste dagen zijn er in het vorige topic heel wat nieuwe verwikkelingen gekomen. Echt spannend! Ik vind het wel leuk dat Simon terug komt, dan krijgen we waarschijnlijk toch weer een streken-Carly
Yep , en die vind ik zo gaaf
pi_45112390
quote:
Op zondag 7 januari 2007 15:55 schreef Michellee het volgende:
Ik heb alles weggeklikt, dan is er toch niks aan de hand?
Als hij geblokkeerd is, kan er weinig gebeuren..

Volgens mij pa dan
  zondag 7 januari 2007 @ 17:06:34 #7
71384 Urnie
.... is een zij
pi_45113362
Ik wil graag alles weten over ATWT, vandaar deze tvp.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_45113741
quote:
Op zondag 7 januari 2007 17:06 schreef Urnie het volgende:
Ik wil graag alles weten over ATWT, vandaar deze tvp.
Als je deze pagina ff terugleest ben je redelijk bijgepraat.
ATWT Spoilertopic (deel 4)
  zondag 7 januari 2007 @ 17:20:12 #9
71384 Urnie
.... is een zij
pi_45113822
Dat had ik al gedaan, maar anders mis ik de nieuwe dingetjes misschien.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_45117953
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:40 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Als hij geblokkeerd is, kan er weinig gebeuren..

Volgens mij pa dan
Hoe bedoel je geblokkeerd? Ik heb snel op alle kruisjes gedrukt....(ja ik ben dus echt een vrouw)
pi_45134180
Je hebt toch een virusscanner? Daar kreeg je als het goed is een melding van..
pi_45140276
Aha, hier dus.
De nieuwe ontwikkelingen zien er allemaal erg goed uit!!
pi_45141249
Gave spoilers zeg!
Ben een week weggeweest...heb de nieuwe C(g?)raig nog niet gezien.. ben benieud vanmiddag!
I ♥ PB
pi_45141402
quote:
Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef miss-scofield het volgende:
Gave spoilers zeg!
Ben een week weggeweest...heb de nieuwe C(g?)raig nog niet gezien.. ben benieud vanmiddag!
hij is niet in nederland te zien pas over een dik jaar nu is er nog de oude Craig op rtl 4
pi_45199247
tvp! Ik ga ook meespoileren. Volg het sinds een tijdje, dit topic.
Ik ben ongeveer een jaar geleden begonnen met het kijken van atwt. En nu heb ik die stambomen eens allemaal nagelezen op een fansite. OMG! Dat is toch niet te volgen?
Keith is inderdaad raar, hij staat steeds zo te wankelen.. Ik vind Henry schattig
pi_45919766
Der worden spoiler vragen gesteld in de normale topic ik zal een link ernaar toe doen
maar hier het antwoord over de vader van Carly

beknopt

Hij was daar met haar stiefmoeder die Carly zich niet meer kan herinneren "weggestopt"(ze komt binnenkort in ATWT die stiefmoeder) Carly krijgt steeds beelden van een kinderwagen die in van een bergje afgaat,
dan komt die stiefmoeder die ze zich niet meer kan herinneren Carly was een kind
Die beschuldigd haar ervan dat ze haar dat ze haar stiefbroertje heeft vermoord.
in een ander verhaallijn(Babys Gwen & Jennifer staat ook hier ergens op dit topic) komt ze er achter dat het niet zo is het was zelfs een meisje genaamd Gwen.
  zondag 4 februari 2007 @ 12:30:34 #17
128268 RobbieBoy
just your average nice gay guy
pi_45966479
quote:
Op zondag 7 januari 2007 16:24 schreef Mariposa het volgende:
Reken maar van yes. Ik volg de uitzendingen uit amerika, en Simon en Carly gaan voor vuurwerk zoeken, op het werk, maar ook in bed. voor de spoillers moet je trouwens eens naar de nederlandse site, The intruder chronicles gaan. waar ik elke week vette spoillers plaats. klik op deze link http://yankee.messageboard.nl/12130/index.php
pi_45974358
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 16:17 schreef maril het volgende:
Der worden spoiler vragen gesteld in de normale topic ik zal een link ernaar toe doen
maar hier het antwoord over de vader van Carly

beknopt

Hij was daar met haar stiefmoeder die Carly zich niet meer kan herinneren "weggestopt"(ze komt binnenkort in ATWT die stiefmoeder) Carly krijgt steeds beelden van een kinderwagen die in van een bergje afgaat,
dan komt die stiefmoeder die ze zich niet meer kan herinneren Carly was een kind
Die beschuldigd haar ervan dat ze haar dat ze haar stiefbroertje heeft vermoord.
in een ander verhaallijn(Babys Gwen & Jennifer staat ook hier ergens op dit topic) komt ze er achter dat het niet zo is het was zelfs een meisje genaamd Gwen.
Sterker nog, het meisje IS Gwen!

Carly en Gwen zijn zussen, lol
pi_46239462
Hahahhaa, GEWELDIG WEER!!!
Mijn levensmotto is: Vrijgezel blijven voor het leven!!!
pi_46972999
Dit komt uit het gewone topic:

Paul komt er als eerste achter,maar houd het geheim ondanks dat zijn Zus Jennifer er bijna aan kapot gaat(aan de drugs), de reden voor hem om het niet te vertellen is dat ze dan niets meer met Craig in de toekomst van doen zou hebben , onderwijl gaan er meer mensen er onderdoor bv Gwen wil haaar baby terug die is geadopteerd door Carly, en krijgt dan een Carly tegenoverzich die denkt dat het kind nog steeds de geadopteerde kind is van Rosanna.
,Deze week ga je van zoawel Craig als Rosanna afscheid nemen beide acteurs komen niet meer terug. Momenteel in amerika is Craig terug,maar wel een andere acteur.

Zou dat laatste erg jammer vinden......2 goede acteurs/personages weg.

Hoeveel baby's gaat Carly trouwens nog adopteren?
pi_46973167
Wat ik me nou afvraag he, op soapcentral.com kom ik tegen dat Lily ook nog een zoontje heeft, Ethan. Maar ik kan niet terug vinden hoe of wat of waar dat kind ineens vandaan komt?! Moet hij nog geboren worden?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 13:46:03 #22
127004 maril
Smeetsfan
pi_46973228
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wat ik me nou afvraag he, op soapcentral.com kom ik tegen dat Lily ook nog een zoontje heeft, Ethan. Maar ik kan niet terug vinden hoe of wat of waar dat kind ineens vandaan komt?! Moet hij nog geboren worden?
Een paar maanden geleden is ze bevallen van een zoon(in Amerika dat duur hier dus nog minstens een jaar) die ook van Holden is ze heeft een tijdje in coma gelegen, en nu heeft ze een eetprobleem en is verslaafd aan dieettabletten
pi_46973307
Oooooow.. :S
pi_46973316
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 13:46 schreef maril het volgende:

[..]

Een paar maanden geleden is ze bevallen van een zoon(in Amerika dat duur hier dus nog minstens een jaar) die ook van Holden is ze heeft een tijdje in coma gelegen, en nu heeft ze een eetprobleem en is verslaafd aan dieettabletten
Tuurlijk, dat was haar natuurlijk nog niet overkomen.....hahaha
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:58:22 #25
127004 maril
Smeetsfan
pi_47018658
Deze banner is /geldt voor volgende week.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')