Hier kwam een trojan binnen. Ja tóch klikken hequote:Op zondag 7 januari 2007 15:37 schreef Michellee het volgende:
Toen ik hier op klikte kreeg ik hele rare schermen dat ik was gehackt.....
Yepquote:Op zondag 7 januari 2007 16:24 schreef Mariposa het volgende:
Zo, de laatste dagen zijn er in het vorige topic heel wat nieuwe verwikkelingen gekomen. Echt spannend! Ik vind het wel leuk dat Simon terug komt, dan krijgen we waarschijnlijk toch weer een streken-Carly
Als hij geblokkeerd is, kan er weinig gebeuren..quote:Op zondag 7 januari 2007 15:55 schreef Michellee het volgende:
Ik heb alles weggeklikt, dan is er toch niks aan de hand?![]()
Als je deze pagina ff terugleest ben je redelijk bijgepraat.quote:Op zondag 7 januari 2007 17:06 schreef Urnie het volgende:
Ik wil graag alles weten over ATWT, vandaar deze tvp.
Hoe bedoel je geblokkeerd? Ik heb snel op alle kruisjes gedrukt....(ja ik ben dus echt een vrouw)quote:Op zondag 7 januari 2007 16:40 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Als hij geblokkeerd is, kan er weinig gebeuren..
Volgens mij pa dan![]()
hij is niet in nederland te zien pas over een dik jaar nu is er nog de oude Craig op rtl 4quote:Op maandag 8 januari 2007 13:54 schreef miss-scofield het volgende:
Gave spoilers zeg!
Ben een week weggeweest...heb de nieuwe C(g?)raig nog niet gezien.. ben benieud vanmiddag!
Reken maar van yes. Ik volg de uitzendingen uit amerika, en Simon en Carly gaan voor vuurwerk zoeken, op het werk, maar ook in bed. voor de spoillers moet je trouwens eens naar de nederlandse site, The intruder chronicles gaan. waar ik elke week vette spoillers plaats. klik op deze link http://yankee.messageboard.nl/12130/index.phpquote:Op zondag 7 januari 2007 16:24 schreef Mariposa het volgende:
Zo, de laatste dagen zijn er in het vorige topic heel wat nieuwe verwikkelingen gekomen. Echt spannend! Ik vind het wel leuk dat Simon terug komt, dan krijgen we waarschijnlijk toch weer een streken-Carly
Sterker nog, het meisje IS Gwen!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:17 schreef maril het volgende:
Der worden spoiler vragen gesteld in de normale topic ik zal een link ernaar toe doen
maar hier het antwoord over de vader van Carly
beknopt
Hij was daar met haar stiefmoeder die Carly zich niet meer kan herinneren "weggestopt"(ze komt binnenkort in ATWT die stiefmoeder) Carly krijgt steeds beelden van een kinderwagen die in van een bergje afgaat,
dan komt die stiefmoeder die ze zich niet meer kan herinneren Carly was een kind
Die beschuldigd haar ervan dat ze haar dat ze haar stiefbroertje heeft vermoord.
in een ander verhaallijn(Babys Gwen & Jennifer staat ook hier ergens op dit topic) komt ze er achter dat het niet zo is het was zelfs een meisje genaamd Gwen.
Een paar maanden geleden is ze bevallen van een zoon(in Amerika dat duur hier dus nog minstens een jaar) die ook van Holden is ze heeft een tijdje in coma gelegen, en nu heeft ze een eetprobleem en is verslaafd aan dieettablettenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:44 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wat ik me nou afvraag he, op soapcentral.com kom ik tegen dat Lily ook nog een zoontje heeft, Ethan. Maar ik kan niet terug vinden hoe of wat of waar dat kind ineens vandaan komt?! Moet hij nog geboren worden?
Tuurlijk, dat was haar natuurlijk nog niet overkomen.....hahahaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:46 schreef maril het volgende:
[..]
Een paar maanden geleden is ze bevallen van een zoon(in Amerika dat duur hier dus nog minstens een jaar) die ook van Holden is ze heeft een tijdje in coma gelegen, en nu heeft ze een eetprobleem en is verslaafd aan dieettabletten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |