om het je gemakkelijker te maken is hier die link.quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:00 schreef maril het volgende:
[..]
12 en 13 oktober ongeveer.
Hier kan je amerikaanse afl teruglezen (Nederlands) http://fansiteatwt.nl/index.html
Volgens de programma gids volgende week al. Jack denkt trouwens eerst ook aan een echt ongeluk!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 10:26 schreef Sk00p het volgende:
Over een week of 3 d8 ik. Maar dan weer een hele comotie erachteraan, want dat wordt er ged8 dat Lily erachter zit...Maar dat is soap he??
Haar ex Les, hij heeft met bijenpollen gewerkt daar was zij allergisch voor dat schijnt dan ook dequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:06 schreef miss-scofield het volgende:
Wie heeft Julia nou echt vermoord?!
Maar wanneer heeft ie dat allemaal gedaan dan?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:48 schreef maril het volgende:
[..]
Haar ex Les, hij heeft met bijenpollen gewerkt daar was zij allergisch voor dat schijnt dan ook de
doodsoorzaak te zijn.
tussen het bewusteloos zijn na de duw van LIly en de komst van Luke die Julia dood vond(hij heeft gelogen).quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:04 schreef Koningin het volgende:
[..]
Maar wanneer heeft ie dat allemaal gedaan dan?
Bedankt, is dat ook weer duidelijk!!!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:49 schreef maril het volgende:
[..]
tussen het bewusteloos zijn na de duw van LIly en de komst van Luke die Julia dood vond(hij heeft gelogen).
Tom laat het lijk van Julia opgraven voor een grondiger onderzoek, dit zal rond 5 a 6 en 7 december zijn
uit autopsie is dan de doodsoorzaak een vergiftiging shock vw allergie, Keith zegt dan dat
zij allergies was voor bijenpollen, en zo komt uit dat Les haar geinjecteerd heeft en daar stierf ze meteen aan.
ondertussen trouwens wordt de relatie tusssen JJ en Carly heel wat beter ze hebben elkaar al regelmatig van de wisse dood gered. die Les blijft trouwens achter Carly Lucinda ect ect aanrennen en vind uiteindelijk de dood.
Hier kun je stukjes van elk ongeveer een minuut bekijken hoe het in amerika aan toe gaat.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:58 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Goh, ik wist niet dat er ook een spoilertopic bestond..![]()
Zijn er hier meer mensen die al helemaal hebben vooruitgelezen tot aan de uitzendingen van 2008?
Hé kijk...quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:17 schreef maril het volgende:
[..]
Hier kun je stukjes van elk ongeveer een minuut bekijken hoe het in amerika aan toe gaat.
http://www.gallerytnt.net/rwt/wmvs.htm
Moet 'ie niet de gevangenis in dan??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:49 schreef maril het volgende:
[..]
die Les blijft trouwens achter Carly Lucinda ect ect aanrennen en vind uiteindelijk de dood.
Anyone?quote:Op maandag 18 december 2006 18:56 schreef Burdie het volgende:
Was het nou Les of Keith?
Dat moet Lily & Holden zijnquote:Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef Christine het volgende:
Trouwens, even de spoilers uit dit topic op een rij:
- Julia en Holden gaan scheiden en uiteindelijk weer trouwen
quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:08 schreef Christine het volgende:
Oh en Gwen is het zusje van Carly!
En Gwen is het doodgewaande zusje van Carly(dat word de meest heftige verhaallijn)quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef Christine het volgende:
- Gwen is zwanger van Casey
- Craig en Rosanna adopteren de baby van Gwen
- Craig wisselt de baby van Jennifer en Gwen om, zodat hij zijn eigen kind kan adopteren
- Paul trouwt met Emily
- Luke is homoseksueel
- Damian komt weer terug
- Mike gaat terug naar Katie
- Jennifer krijgt wat met Dusty
- Jennifer gaat dood
- Simon komt terug
- Gwen gaat trouwen met Will
- Lily en Holden gaan scheiden en uiteindelijk weer trouwen
- Lucy komt terug
Tot zover mijn reactie erin geqout.quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef Christine het volgende:
- Gwen is zwanger van Casey![]()
- Craig en Rosanna adopteren de baby van Gwen![]()
- Craig wisselt de baby van Jennifer en Gwen om, zodat hij zijn eigen kind kan adopteren> Wat slecht van Craig!
![]()
- Paul trouwt met Emily![]()
- Luke is homoseksueel, Had eerder Will verwacht.
- Damian komt weer terugIk kijk nog niet lang genoeg om te weten wie dit is.
- Mike gaat terug naar Katie![]()
- Jennifer krijgt wat met Dusty![]()
- Jennifer gaat dood![]()
- Simon komt terugOok die ken ik nog niet.
- Gwen gaat trouwen met Will![]()
- Julia en Holden gaan scheiden en uiteindelijk weer trouwen Ohja, lekker.![]()
- Lucy komt terug Die zeurpiet.![]()
Rosanna en Graig gaan uit de serie en Graig komt over een jaar terug (Wel een andere acteur)quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:21 schreef Christine het volgende:
- Gwen is zwanger van Casey( maar ontkent dit, en Will zegt dan dat hij de vader is)
- Craig en Rosanna adopteren de baby van Gwen
- Craig wisselt de baby van Jennifer en Gwen om, zodat hij zijn eigen kind kan adopteren (en de Baby van Gwen sterft, dus denkt Jennifer dat haar kind dood is)
- Paul trouwt met Emily
- Luke is homoseksueel
- Damian komt weer terug om bovenstaande reden)
- Mike gaat terug naar Katie
- Jennifer krijgt wat met Dusty
- Jennifer gaat dood
- Simon komt terug
- Gwen gaat trouwen met Will
- Lily en Holden gaan scheiden en uiteindelijk weer trouwen
- Lucy komt terug
Je mist wat hoor, dat je Simon niet kent..quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tot zover mijn reactie erin geqout.![]()
Oh nee, gaan Jack en Carly uitelkaar???quote:Op zaterdag 6 januari 2007 10:45 schreef maril het volgende:
Net al Holden & Emily
Carly en de helaas uit de serie Andy die 2 verwachten binnenkort hun 3e of 4e kind ben de tel kwijt Andy (Scot) vind huisvader spelen erg leuk.
Dat betekent trouwens wel dat Carly in Amerika tijdelijk uit de serie gaat, ze krijgt een verhouding met Simon en ze doe dingen die niet mogen HW vluchten de 2 binnenkort uit Oakdale.
Casey blijft ontkennen en Margo gelooft hem Tom blijft twijfelen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:01 schreef Angelic_Rose het volgende:
De meeste spoilers wist ik al, maar dat Gwen en Carly zussen zijn wist ik nog niet..
Ik ben trouwens erg benieuwd hoe Tom en Margo gaan reageren op het feit dat hun zoontjelief sex heeft gehad..
Volgens mij word dat echt heel erg..![]()
In de huidige afleveringen met Celia vond ik ze al een stel ouderwetse tutten die net deden alsof je pas sex mag hebben op je 30e..
Ik bedoel, laat dat joch lekker sex hebben man, dan houdt die tenminste zijn mond (hoop ik)..![]()
Op dit momen in states wel, aangezien Carly in real life zwanger is zal ze ff ui de serie verdwijnen, ze wordt in ieder geval door Jack gearresteerd, misschien red Simon haar maar dat merken we de komende week wel.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:27 schreef Michellee het volgende:
[..]
Oh nee, gaan Jack en Carly uitelkaar???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |