De oude Connor lijkt heel veel op de vrouw van Steve Irwin, de Crocodile Hunterquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:07 schreef Ireth het volgende:
Connor en Evan Walsh hebben toendertijd het bedrijf van Lucinda ingepikt (wat ook rechtmatig weer van hun was oid, ingewikkeld gedoe)
Connor kreeg wat met Cal Stricklan (de opa van Lily!) en die gingen trouwen (in de schuur van Emma!) en waren gelukkig maar daar kwam Mike met in zijn kielzog zijn broer Mark. Mark kwam, zag en overwon en Cal ontdekte de boomhut die Mark had gemaakt voor Connor, Cal kwam te val, raakte invalide en Connor en Mark gingen samen verder. Op dat moment werd Allison Rice-Taylor vervangen door Susan Batton en dat was de domste zet ooit. Zo populair als het karakter Connor ooit was, zo impopulair was het na de switch.
O ja, dat weet ik ook nog wel. Ik was alleen die nieuwe Connor vergeten.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:07 schreef Ireth het volgende:
Connor en Evan Walsh hebben toendertijd het bedrijf van Lucinda ingepikt (wat ook rechtmatig weer van hun was oid, ingewikkeld gedoe)
Connor kreeg wat met Cal Stricklan (de opa van Lily!) en die gingen trouwen (in de schuur van Emma!) en waren gelukkig maar daar kwam Mike met in zijn kielzog zijn broer Mark. Mark kwam, zag en overwon en Cal ontdekte de boomhut die Mark had gemaakt voor Connor, Cal kwam te val, raakte invalide en Connor en Mark gingen samen verder. Op dat moment werd Allison Rice-Taylor vervangen door Susan Batton en dat was de domste zet ooit. Zo populair als het karakter Connor ooit was, zo impopulair was het na de switch.
Ja deze spoilers zijn van afleveringen die in Nederland nog niet op de buis zijn geweest..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ook erg interessantal snap ik even niks van de spoilers enzo. Zijn deze spoilers van de afleveringen die NU in USA op tv komen of niet?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:18 schreef miss_dynastie het volgende:
Ireth, wat knap dat je dat allemaal zo weet
Ik heb gekeken, maar echt zoiets van 'oooo jaaaa, helemaal vergeten'![]()
Ik vond die Evan Walsh van toen helemaalquote:Op woensdag 2 augustus 2006 21:07 schreef Ireth het volgende:
hoewel deze verhalen uit het oude doos zijn van vroeger, word hier over het algemmen over de toekomst gesproken.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ook erg interessantal snap ik even niks van de spoilers enzo. Zijn deze spoilers van de afleveringen die NU in USA op tv komen of niet?
Ik heb nog een tijdje via email met hem gecorrespondingest! Het is een hele aardige vent!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:19 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik vond die Evan Walsh van toen helemaal![]()
![]()
[afbeelding]
The Valetta!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:18 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hahahah, ik heb geen idee waar jullie het over hebben..![]()
Ik begon ongeveer te kijken toen met Eddie en Georgia..
Dat Eddie eerst bij Margo en Tom woonde en dat Margo een beetje heet van hem werd maar dat
werd toch niks, en dat hij later met Georgia ging trouwen..
En iets met een ontploffing van een boot.. Dat was ook toendertijd..
Ik geloof dat bijna alle castmembers op dat schip zaten..![]()
Ik denk dat dat nu een jaartje of 5 geleden is, maar zeker weten doe ik het niet meer..
Kan me ook niet superveel meer herinneren uit die tijd, maar deze scenes ben ik niet vergeten..![]()
Ik dacht al, wanneer is dat gebeurd, in 2007 heeft ie nog een project staanquote:
Lucinda heeft het naderhand nog regelmatig over haar Samantha gehad hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:56 schreef Ireth het volgende:
Ja dat was ook zo vaag! Geen haan die er meer naar kraait!![]()
Ja sorry ik was acteurs en soaps en vanalles door elkaar aan het halenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik dacht al, wanneer is dat gebeurd, in 2007 heeft ie nog een project staan
Maar het valt mee gelukkig
Nog even wel ja volgens mij.quote:Op woensdag 6 september 2006 15:39 schreef Michellee het volgende:
Weten jullie of Aaron en Alison bij elkaar blijven?
Julie, die getrouwd is met Caleb Snyder.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:17 schreef Koningin het volgende:
Wie was de moeder van Aaron ook al weer?
Julie, die met Caleb de broer van Holden is getrouwd.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:17 schreef Koningin het volgende:
Wie was de moeder van Aaron ook al weer?
Oh ja, dat klopt.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:24 schreef Urnie het volgende:
[..]
Julie, die getrouwd is met Caleb Snyder.
Dan weet ik nog wel betere spoillers. Ik download de afleveringen die de vorrige dag in amerika zijn uit gezonden. Vooral de verhaallijn met The Slasher, wordt erg spannendquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:13 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja deze spoilers zijn van afleveringen die in Nederland nog niet op de buis zijn geweest..![]()
Gooi ze maar neer. Hier mag het.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:48 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel betere spoillers. Ik download de afleveringen die de vorrige dag in amerika zijn uit gezonden. Vooral de verhaallijn met The Slasher, wordt erg spannend
Die wil ik ook weten! Ik hoop snel, want ik irriteer me de pest aan dat mokkel.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:51 schreef Christine het volgende:
En wanneer gaat Julia dood?
Volgende week komt James al terug dus zal hij met Cabotje en Rosanna spelen de sadistquote:Op zaterdag 9 september 2006 00:51 schreef Christine het volgende:
Wanneer komt Cabot weer terug?
12 en 13 oktober ongeveer.quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Die wil ik ook weten! Ik hoop snel, want ik irriteer me de pest aan dat mokkel.
OMG ik zou geen beter kado voor mezelf kunnen wensenquote:Op zaterdag 9 september 2006 09:00 schreef maril het volgende:
[..]
12 en 13 oktober ongeveer.
Hier kan je amerikaanse afl teruglezen (Nederlands) http://fansiteatwt.nl/index.html
Ik ook niet..quote:Op maandag 11 september 2006 13:14 schreef Dibbl het volgende:
[..]
OMG ik zou geen beter kado voor mezelf kunnen wensen![]()
Al een paar maanden terug inmiddels.quote:Op maandag 11 september 2006 17:29 schreef lilalush het volgende:
Vandaag op de radio bij Claudia de Breij hoorde ik dat Hall in het echt zelfmoord heeft gepleegd?
Ik heb het gelezen!quote:Op zaterdag 9 september 2006 09:00 schreef maril het volgende:
[..]
12 en 13 oktober ongeveer.
Hier kan je amerikaanse afl teruglezen (Nederlands) http://fansiteatwt.nl/index.html
Hij komt in de gevangenis nadat hij rosanna van de weg heeft gereden, beide acteurs zijn dan exit Rosanna gaat naar een kliniek in zwitserland en Craig verhuisd van gevangenisquote:Op maandag 11 september 2006 17:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Al een paar maanden terug inmiddels.
Hoe gaat Craig er trouwens uit ?
? misschien is het handig dat je quotequote:Op dinsdag 26 september 2006 13:20 schreef Sk00p het volgende:
over welke Hal heb je het dan?
haha ja vergeten.. ik had het dus over jou..maar ok. De gedachte alleen al is ziek joh! Was alweer even vergeten dat die eerste Hal overleden is dus het moet die andere zijn.. Lucy en Dusty hadden in het echt ook een korte relatie.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:50 schreef maril het volgende:
[..]
? misschien is het handig dat je quote![]()
Over een week of 3 d8 ik. Maar dan weer een hele comotie erachteraan, want dat wordt er ged8 dat Lily erachter zit...quote:Op zaterdag 9 september 2006 00:51 schreef Christine het volgende:
Rosanna en Graig gaan weer trouwen en adopteren adopteren de baby van Gwen waarvan de vader overigens Casey is maar die erkend het niet dus Will zegt dan dat hij de vader is want die is verliefd op Gwen.(een karakter die binnenkort in ATWT verschijnt)quote:Op woensdag 4 oktober 2006 18:13 schreef Breemz het volgende:
Waarom rijdt craig rosanna v/d weg?
en hoe loopt dat trouwens af met cabot en de devillish grand pa?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |