Wie is de papa??quote:Op zondag 2 juli 2006 08:56 schreef Clauw het volgende:
[..]
Het rechtse meisje is Gwen en de baby zal wel Jennifer's zoon zijn.
"Jennifer, knowing her fate, makes a tape to help guide her son through life."
Die ex man van Juliaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:39 schreef Koningin het volgende:
Wie is Les?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:23 schreef Zwaffel het volgende:
Ik werd hier heen geschopt door maril
Zie je nou wel dat les julia vermoorder staat wel op de spoiler site die ik op pagina 3 van dit topic heb gevonden dat lily julia wel probeert te wurgen
aha dankje voor de opheldering, en Zwaffel ookquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:58 schreef maril het volgende:
[..]
![]()
In eerste instantie zullen wij ook denken dat LIly het heeft gedaan.
Toen zij in gevecht met Julia ,en Julia viel tegen die tafelpoot aan en raakte buiten bewust zijn, liep Lily in paniek weg naar Carly, toen Carly en Lily teruggingen lag ze op een andere plek dood,
hoewel Caly Jack wilde bellen , wilde Lily dit niet met alle gevolgen, Holden vind haar dood.
Nu mag jij raden wat er is gebeurd met Julia tussen het weglopen van Lily en het terugkomen
Met Carly.![]()
Ze gaat dood!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 16:02 schreef PsyCha het volgende:
En eindelijk gaat Jennifer weg. Yes!
weet je wat ik dan nog het ergste vindt? dat jack en carly JJ adopterenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:58 schreef maril het volgende:
[..]
![]()
In eerste instantie zullen wij ook denken dat LIly het heeft gedaan.
Toen zij in gevecht met Julia ,en Julia viel tegen die tafelpoot aan en raakte buiten bewust zijn, liep Lily in paniek weg naar Carly, toen Carly en Lily teruggingen lag ze op een andere plek dood,
hoewel Caly Jack wilde bellen , wilde Lily dit niet met alle gevolgen, Holden vind haar dood.
Nu mag jij raden wat er is gebeurd met Julia tussen het weglopen van Lily en het terugkomen
Met Carly.![]()
Hebben we het hier over Meg Snyder?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:16 schreef maril het volgende:
IT’S A WEEK OF SADNESS ON ‘AS THE WORLD TURNS’
Meg is there to comfort Paul when a tragedy strikes his family. Emily is served a summons by Tom. Simon has fun at Katie’s expense. Vienna throws herself at Mike. Maddie admits she was sexually assaulted. Casey goes to Gwen for advice on how to deal with his breakup. Margo learns Maddie’s secret. Tom and Casey have a heart to heart talk. Though they are on good terms, Jack and Carly still want a divorce. Luke and Kevin are teased about being so close with each other. Damien tries to buy Luke’s happiness.
Ja Meg Snijder komt terug, ze gaat Lucinda verplegen die ziek wordt.quote:
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:53 schreef Ticootje het volgende:
hehe wat een werk zeg!!
Nu zit barb erachter, maar ik denk dus in opdracht van james, want die komt terug met cabot. Hij wil dat rossanna van paul gaat scheiden omdat hij met haar wil trouwen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:33 schreef Mariposa het volgende:
Hoe zit het nou met Rosanna, met die Cabot-gebeurtenissen?
In de tv-gids van volgende week staat, dat Paul en Will denken dat Rosanna het zelf doet. Maar later gaat Rosanna Will weer verdenken omdat hij met een spelpop zit. Ergens denk ik datBarbara
erachter zit, met die gangen. Klopt dat?
quote:Op donderdag 27 juli 2006 13:34 schreef Ticootje het volgende:
rosanna krijgt een vreselijk kapsel! ..Holden heeft daarna dezelfde kapper bezocht..
Geen lichaam gevonden zeker?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:20 schreef Ticootje het volgende:
goh dat weet ik eigenlijk ook niet, volgens mij had het iets met een explosie of brand, maar zeker weten doe ik het niet
Niet gestorven dus, hij (James Stenbeck ) wilde iedereen de doen geloven dat hij in die explosie was omgekomen, maar Cabotje leeft nog ergens samen met zijn Opa James Stenbeck.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:49 schreef Koningin het volgende:
Cabot komt terug????
Hoe is die dan precies gestorven? (Sorry, dat stuk heb ik net niet kunnen volgen).
Tuurlijk, dat hadden we kunnen weten!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:05 schreef maril het volgende:
[..]
Niet gestorven dus, hij (James Stenbeck ) wilde iedereen de doen geloven dat hij in die explosie was omgekomen, maar Cabotje leeft nog ergens samen met zijn Opa James Stenbeck.
Nou, dat zal wel weer wennen worden. Duurt dat nog lang dat we deze te zien krijgen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |