Aarons moeder blijkt ziek te worden of problemen dus hij gaat terug naar stiefvader/oom Caleb enquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:38 schreef Zwaffel het volgende:
gaat aron snyder eruit? Althans,er komt een ander voor in de plaats? Ik zit zo es atwt hunks pics te kijken. Staat er dit :
Agim Kaba (ex-Aaron Snyder, ATWT)
idem dito met doc reeseinfo! that is what I want
Oohquote:Op vrijdag 28 april 2006 18:23 schreef maril het volgende:
[..]
Aarons moeder blijkt ziek te worden of problemen dus hij gaat terug naar stiefvader/oom Caleb en
Moeder Julie maar ik geloof dat dat huwlijk ook niet meer leip maar goed hij gaat weg uit Oakdal atwt hij word later gevolgd door zijn LIEF Alison die dus ook uit de serie gaat.
bronquote:As expected, Peyton List (ex-Lucy Montgomery) will not be reprising the role that she held from 2001 through 2005. The actress, who earned two pre-nominations in As the World Turns' Daytime Emmy balloting, has been busy with work in primetime television. It is unclear if the show approached the actress about a possible return.
With List "out," the show has tapped Spencer Grammer to take over the role. Grammer, a newcomer to daytime television, is no stranger to the world of acting - her father is Emmy winner Kelsey Grammer. Grammer has previous acting experience in motion pictures, including Descent and Beautiful.
A spokesperson for As the World Turns states that Grammer will make her first on-screen appearance on Wednesday, May 31.
Omdat dat amerikaans is en Lily altijd wil janken dus....quote:Op vrijdag 12 mei 2006 16:00 schreef Koningin het volgende:
Oeh, Damian terug
Waarom moet je janken als je zoon homo is? Wat maakt dat nou uit? Als hij maar gelukkig is.
bronquote:After weeks of speculation and whispers on message boards, a spokesperson for As the World Turns has finally confirmed that Paul Leyden (Simon Frasier) will be returning to the show next month.
Since leaving the New York-based As the World Turns, Leyden has set up residence in Los Angeles. While the move has been great for him professionally, Leyden recently told Soap Opera Digest that there are certain intangibles offered by New York that LA just can't touch.
"It's going to be a great escape for me to go back and enjoy the culture of a real city," Leyden told the magazine.
Leyden joined the cast of As the World Turns in February 2000. He remained with the show through 2003, earning a Daytime Emmy nomination in 2002 for Outstanding Supporting Actor. He has returned twice to the show since leaving for short-term engagements.
Since leaving As the World Turns, Leyden has made numerous guest appearances on primetime shows, including Ghost Whisperer and Law & Order: Special Victims Unit.
While Leyden's first appearance since June 2004 will miss the May Sweeps period, the actor is set to return on June 16th. The length of his return is not yet known, but a setside source hints that Leyden should remain in Oakdale through the end of the year.
Ja maar eerst groeien Holden en Julia nog naar elkaar .liefde dus.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 17:51 schreef Burdie het volgende:
En ze gaan JJ adopteren, als Julia vermoord wordt, begrijp ik dat goed?.
De Amerikaanse fans ook, vandaar dat ze ook dood gaat.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 13:32 schreef Michellee het volgende:
Ik vind Julia vreselijk...
Ach, niemand is veilig.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 14:04 schreef Burdie het volgende:
Alleen een beetje jammer dat we dan niet meer van die JJ af komen.
Dat is het in het kort ,maar er komt een rare driehoeksverhouding tussen Jennifer katie en Mike (Mike zal nog lang bij Jennifer blijven)wat zeg ik 4 Craig gaat zich daar ook in mengen. Jennifer raakt zwanger van Craig in een one Night stand en Jennifer krijgt uitijndelijk hulp van Dusty t loopt allemaal wat dramatisch.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 12:17 schreef Angelic_Rose het volgende:
Die doos wordt vermoord door haar ex (de vader van JJ dus)
Jennifer en Mike krijgen een relatie, Katie komt terug en gaat trouwen met Henry, maar ook
dat zal niet goed gaan en uiteindelijk komen Mike en Katie weer bij elkaar..
Neeeee is dit echt waar????quote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:29 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja dat is de wat langere versie..![]()
Wat ik trouwens wel heel erg vind is dat zowel Aaron, Chris en Alison ATWT gaan verlaten..
Tenminste, misschien dat ze ooit terugkomen maar zover ik heb begrepen zijn ze in ieder geval
voor langere tijd de serie uit..![]()
Nee ze gaan de serie uit.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:39 schreef manou het volgende:
craig en rosanna gaan toch niet dood?
Rosanna in een coma, Craig in de gevangenis.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:39 schreef manou het volgende:
craig en rosanna gaan toch niet dood?
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Rosanna in een coma, Craig in de gevangenis.
Ik was op de site van ATWT aan het kijken, want ik zocht een plaatje van iemand, en ze hebben opquote:
Misschien maar niet door deze actrice, ze zilt al in een andere soap(hoewel je nooit kunt weten0quote:Op zondag 11 juni 2006 11:23 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ik was op de site van ATWT aan het kijken, want ik zocht een plaatje van iemand, en ze hebben op
die site alle plaatjes in een aparte categorie gestopt..
Zoals 'huidige spelers' en ook 'spelers die er nu niet meer inzitten'..
En zowel Alison, Chris en Aaron stonden onder die laatste en niet onder 'huidige spelers'..
Dus ik ben bang van wel ja..![]()
En Rosanna in coma betekend vast en zeker dat we haar nog wel terug gaan zien..![]()
Wie weet wat voor leuks er weer voor in de plaats komt.quote:Op zondag 11 juni 2006 12:03 schreef Marvellous het volgende:
Ik vind het jammer dat er zoveel spelers weggaan.![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 13:25 schreef Urnie het volgende:
[..]
Wie weet wat voor leuks er weer voor in de plaats komt.![]()
Ja, maar Lucy en Jennifer boeien me niet echt..quote:Op zondag 11 juni 2006 11:59 schreef maril het volgende:
[..]
Misschien maar niet door deze actrice, ze zilt al in een andere soap(hoewel je nooit kunt weten0
Lesly Kay(Molly) heeft ook een tijdje bij de bold gespeeld.
En Aliso Chris en Aaron gaan idd weg, Lucy ook ,maar zij is toevalig deze week weer teruggekeerd in de states. overigens de huidige Jennifer zal ook in Amerika hw gerecast worden.
Ja, ze krijgen een relatie Aaron gaat wel eerder weg vw ziekte en problemen van zijn moeder Julie,quote:Op zondag 11 juni 2006 17:56 schreef Michellee het volgende:
Weet iemand of Ali en Aaron nog iets met elkaar krijgen??
Craig gaat wel iets heel verkeerds doen.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:40 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja, maar Lucy en Jennifer boeien me niet echt..![]()
Ik vind vooral Ali superleuk, dus daar vind ik het wel heel jammer van, Graig trouwens ook..![]()
alleen als je het echt wil weten dit in een zeer grote spoiler vandaarquote:Op zondag 11 juni 2006 19:11 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja ik heb nog nergens gelezen waardoor Graig nou de gevangenis in moet..
Wat gaat die doen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
ww.cbs.comquote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:30 schreef Even het volgende:
Is er ergens een episode guid ofzo dat je kan lezen tot aan waar ze nu in de States zijn ?!
Dan mag ze veel bijlezen en haar tenen gaan krommen.want het word allemaal veel erger.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:46 schreef Even het volgende:
Thnx, nu hoeft mn moeder niet meer te kijken
Haha nee maar ze wordt soms gek van sommige dingen (Jack/Julia/Carly bijv.) en nu kan ze kijken waneer en hoe dat soort dingen aflopen
Ow neequote:Op dinsdag 13 juni 2006 19:48 schreef maril het volgende:
[..]
Dan mag ze veel bijlezen en haar tenen gaan krommen.want het word allemaal veel erger.
Het rechtse meisje is Gwen en de baby zal wel Jennifer's zoon zijn.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:42 schreef Christine het volgende:
Wie is dat meisje rechts op de foto en wie is de baby die barbar vast houdt?
een of andere bacterie. maaar ze zou ook naar rosanna kunnen gaan die ergens in zwitserland in het ziekenhuis ligt, fantaseer ik nu even.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:31 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ah neeee..
Jennifer die dood gaat..Vind ik echt heel triest...
Misschien is het al gezegt maar wat is de reden dat ze dood gaat dan?
Heeft ze een ziekte of iets dergelijks?
Ja inderdaad, de vervangende Hal's vond ik telkens helemaal niet leuk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:23 schreef MiLalaa het volgende:
brrr, door het hoofd geschoten.
Liep al lang met probleem rond als je ziet dat ie vorig jaar volgens mij hier in NL al een paar keer vervangen werd. Wat sneu![]()
Kan het karakter ook beter maar uit de serie geschreven worden.
Wie is de papa??quote:Op zondag 2 juli 2006 08:56 schreef Clauw het volgende:
[..]
Het rechtse meisje is Gwen en de baby zal wel Jennifer's zoon zijn.
"Jennifer, knowing her fate, makes a tape to help guide her son through life."
Die ex man van Juliaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:39 schreef Koningin het volgende:
Wie is Les?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:23 schreef Zwaffel het volgende:
Ik werd hier heen geschopt door maril
Zie je nou wel dat les julia vermoorder staat wel op de spoiler site die ik op pagina 3 van dit topic heb gevonden dat lily julia wel probeert te wurgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |