quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:27 schreef Jumbooh het volgende:
Is die Les nu dood of niet? Wie denkt dat het Keith was die lily's remkabels had doorgesneden? Ik geloof er niks van eigenlijk![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 12:54 schreef Angelic_Rose het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat ook steeds te denken "nu zal het wel zo zijn afgelopen", maar ze bleven door gaan...quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:18 schreef Michellee het volgende:
Er is wel heel veel gebeurd in 1 aflevering!
De spannendste afl. heeft hier iemand omschreven bvoor iemand die hem ook niet gezien heeft.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:57 schreef Mariposa het volgende:
Heb het helaas de hele week gemist. Maar Les leeft dus nog. En de wat is er in de andere verhaallijnen gebeurd? Casey, Gwen, Jennifer, Rosanna?
Ik vind sowieso Jen echt belachelijk reageren. Ze heeft toch zélf in bed gelegen met Craig?? Nu doet ze net of haar al het onrecht van de hele wereld is aangedaan maar daar is ze toch zelf net zo schuldig aan? En die Mike heeft het er maar zwaar mee. Terwijl hij het zo goed met haar voor heeft.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:10 schreef maril het volgende:
Weet je wat ik nou misselijk vind. dat die Jennifer de schuld gaf aan Craig dat Braint dankzij hem dood is, terwijl zij hem destijds heeft besodemietert met Billy het neefje van Braint, daardoor was Hij zo van streek dat hij tegen een boom is aangereden en later is overleden. dus ik vind datz ze best wat dat betredfd mag dimmen.
3 of 4D echo was het toch?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:15 schreef alors het volgende:
Wahaha wat was dat gister met die baby? Was dat nou zogenaamd een echo? Dat was echt zooo nep he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |