Wat zien we Holden en Lily trouwens weinig de laatste tijd, niet dat je mij hoort klagen hoor. Craig mag wel weer een grotere rol gaan spelen, Craig rules. Jennifer mag oprotten voorgoed.
quote:Ik haat Jennifer ook, in het echt schijnt ze helemaal een kreng te zijn.
Op woensdag 22 oktober 2003 11:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat is snel zegWat zien we Holden en Lily trouwens weinig de laatste tijd, niet dat je mij hoort klagen hoor. Craig mag wel weer een grotere rol gaan spelen, Craig rules. Jennifer mag oprotten voorgoed.
quote:Uiteraard, neem het altijd op, en dan kijk ik vervolgens twee of drie afleveringen achter elkaar.Dat is pas smullen
Op woensdag 22 oktober 2003 12:14 schreef Christine het volgende:
Toch blijft het een leuke serie
Dan kun je Ben gedoe ook doorspoelen .
Het idee van Craig dat heel Oakdale zich tegen Barbara zou keren, dat sprak mij wel aan. .
quote:Mij ook
Op woensdag 22 oktober 2003 12:30 schreef RedGuy het volgende:
Het idee van Craig dat heel Oakdale zich tegen Barbara zou keren, dat sprak mij wel aan..
En die voorpagina van de intruder... heerlijk
Ik smul van dit soort afleveringen.
Oja, ik vind dat Adam en Abigail gewoon weer naar huis moeten gaan, moeten bekennen, en einde verhaallijn over de dood van Nick Scudder. Ik heb al straal genoeg van deze hele verhaallijn, en dan te bedenken dat het nog minstens twee maanden zo door zal gaan *zucht*
quote:je moet zeker kijken!!! Het was echt leuk vandaag..naja dat vond ik dan!
Op woensdag 22 oktober 2003 18:30 schreef Killah_Priest het volgende:
ik heb jammer genoeg vandaag bijna de hele aflevering gemist maar ... aangezien ik morgen vrij ben lekker de wekker zetten om atwt te kijken idd was wel een spannend einde met james stenbeck
quote:Jaaaa echt wel
Op woensdag 22 oktober 2003 18:44 schreef Christine het volgende:
Heeeeeerlijk zeg, die brandweermannen
quote:Haha inderdaad... dat ze met die bananen gingen bellen naar Clinton... ik heb me suf gelachen
Op woensdag 22 oktober 2003 18:48 schreef poebeertjuh het volgende:
Moest trouwens ook weer lachen om Rose en Emily, stelletje gekken
quote:Ja mooi
Op woensdag 22 oktober 2003 18:54 schreef Christine het volgende:[..]
Haha inderdaad... dat ze met die bananen gingen bellen naar Clinton... ik heb me suf gelachen
quote:Emily probeerde opnieuw om Hal te bellen, en toen zag je dat de telefoon van Hal overging in een ondergronds gangenstelsel op Fairwinds. Uiteindelijk zag je dat James de telefoon opnam, en niet Hal.
Op donderdag 23 oktober 2003 09:21 schreef Koningin het volgende:
Wat gebeurde er op het einde met James dan? Ik kan me iets herinneren van tunnels onder het huis??
En toen kwam de aftiteling
quote:Dat is ook nog eens een 'stand-in' omdat de actrice die Carly speelt toen zwangerschapsverlof had
Op vrijdag 24 oktober 2003 09:32 schreef Koningin het volgende:
Heb gister het laatste half uurtje weer mee kunnen pikken (hopelijk vandaag ook).
Wat ligt Carly er debiel bij?? Ik dacht eerst dat haar hele gezicht weg was ofzo, maar je zag haar gewoon door het verband heen
Wel een heftige aflevering; Jack en Graig die zo naar beneden donderen met trap en al, en daarbij ook nog eens een leuke expolsie.Mooie val van James Stenbeck
.
Ik dacht ook nog eerst dat Hal in die lijkenkist zou leggen.
quote:Dat is heel fijn voor je.
Op vrijdag 24 oktober 2003 13:12 schreef vdo28 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest het even kwijt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |