James Stenbeck gaat binnenkort zowel Rose als Emily en Carly ontvoeren. Precies de drie vrouwen die Barbara dwars zitten.
Rose, Emily en Carly worden naar Belgie gebracht naar Dokter Weston die dan experimenten op ze gaat uitoefenen waardoor ze er jaren ouder uitzien. Lijkt me wel een leuke verhaallijn worden dit!!!!
Volgens mij vergeet je zelf wel iets: namelijk iets nuttigs toevoegen aan dit topic of anders wegblijven
quote:Ja ik zit hier geen onzin te verkondigen hoor. Klinkt idd bizar maar ATWT kennende maken ze er wel weer een leuke verhaallijn. Ja previews(spoilers) kunnen idd afbreuk doen aan het plezier maar het is aan de andere kant ook enorm verleidelijk om af en toe even rond te kijken op sites als www.soapcentral.com en www.soapcity.com te kijken.
Op dinsdag 29 juli 2003 19:28 schreef gay23 het volgende:
haha, is dat echt waar van die veroudering? Ik volg ATWT al vanaf het begin, maar ik kijk bewust niet meer naar de previews omdat het afbreuk doet aan mijn plezier....
quote:Ik heb al naar foto's gezocht, schijnt er heel bizar uit te zien.
Op dinsdag 29 juli 2003 19:20 schreef Markie-Mark het volgende:
Een leuke spoiler??? Altijd!!!!James Stenbeck gaat binnenkort zowel Rose als Emily en Carly ontvoeren. Precies de drie vrouwen die Barbara dwars zitten.
Rose, Emily en Carly worden naar Belgie gebracht naar Dokter Weston die dan experimenten op ze gaat uitoefenen waardoor ze er jaren ouder uitzien. Lijkt me wel een leuke verhaallijn worden dit!!!!
Bedankt voor je spoiler .
quote:Ik heb de foto's inderdaad gezien.. ziet er inderdaad vreemd uit..
Op dinsdag 29 juli 2003 19:56 schreef schatje het volgende:[..]
Ik heb al naar foto's gezocht, schijnt er heel bizar uit te zien.
Bedankt voor je spoiler
.
Dat van James stond idd ook in het vorige topics, met foto's. Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer Simon en Katie opnieuw gaan "trouwen" en wanneer de bruiloft van Carly en Jack eraan komt. Moeten we daar nog lang op wachten???
Trouwens, ik las op de amerikaanse site dat in amerika (dus pas over een paar jaar hier in NL) Carly nu zwanger is (en ws niet van Jack).
quote:Waar heb je die foto's gezien??
Op dinsdag 29 juli 2003 20:22 schreef TK421 het volgende:[..]
Ik heb de foto's inderdaad gezien.. ziet er inderdaad vreemd uit..
quote:Dat vind ik dus echt geen leuke ontwikkeling voor de toekomst!!
Op woensdag 30 juli 2003 11:06 schreef TK421 het volgende:
Weet iemand hoever we nog van de moord op Jake McKinnon verwijderd zijn op RTL4?
quote:Half jaartje.
Op woensdag 30 juli 2003 11:06 schreef TK421 het volgende:
Weet iemand hoever we nog van de moord op Jake McKinnon verwijderd zijn op RTL4?
quote:.
James's way of taking care of Barbara was eliminating her enemies and so he arranged for the kidnapping of Carly Tenney, Emily, and Rose D'Angelo. Though Barbara turned him in for the crime, James eventually escaped by hypnotizing Hal Munson and forcing him to cooperate. Then Barbara agreed to run away with James in exchange for the girls' freedom. Touched, James agreed to release Carly and rewarded Barbara by marrying her and having her burnt face reconstructed.
quote:nee he.. ze waren zo origineel met Martha Byrne (Lily/Rose) en nou dit weer....
Op vrijdag 1 augustus 2003 11:03 schreef Christine het volgende:
Simon krijgt ook een dubbelganger
quote:Dat is Isaac toch?
Op zaterdag 9 augustus 2003 21:00 schreef schatje het volgende:
[afbeelding]Toch wel jammer eigenlijk.
Jammer idd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |