abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30350734
In het vorige topic werd gezegd voordat het gesloten werd dat Rosanna de show verlaten heeft, ze ligt na een auto ongeluk in coma en gaat naar een kliniek in Zwisterland. Ook gaat Craig binnekort ATWT in Amerika verlaten :'( Maar gelukkig kunnen wij nog even van hem genieten
I can please only one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking good either.
pi_30352437
Craig rules!
Mijn levensmotto is: Vrijgezel blijven voor het leven!!!
  woensdag 7 september 2005 @ 18:05:28 #3
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_30360258
wanneer komt simon terug?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_30378530
Zeer binnenkort komt Simon terug.....nog zo'n vreselijk iritante saaie verhaallijn.....
pi_30388546
tvp, want dit moet ik wel blijven volgen
  vrijdag 9 september 2005 @ 09:28:30 #6
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_30412259
Me too, ik kan niet meer kijken door mijn pas gevonden baan Kut tijden!
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
pi_30429519
BOEHOE ik wil niet dat Simon terug komt! Mike en Katie zijn liev en ik wil meer Mike-in-zijn-blote-kont
  zaterdag 10 september 2005 @ 23:15:48 #8
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_30469875
die is er toch maar tijdelijk joh, jammer genoeg
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:46:10 #9
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32565245
ik zit even te googlen op jordan sinclair...
het blijkt dat hij Cabot's biologische vader is en rosanna kan cabot terug krijgen door met jordan te trouwen (wat ze ook gaan doen).
ook blijkt jordan een halfbroer te zijn van paul; jordan is namelijk ook een zoon van james!
pi_32565280
hahaha wel weer ver gezocht hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 25 november 2005 @ 13:54:28 #11
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_32565489
nogal ja... en er zit weer een heel james-stenbeck-plan achter...
maargoed, rosanna gaat dus trouwen met jordan, met paul en daarna weer met craig
ze krijgt cabot terug, maar die komt om bij een explosie... om vervolgens toch weer levend te verschijnen, maar tegen die tijd is ze al zo doorgedraaid dat ze hem opgeeft.
  vrijdag 2 december 2005 @ 17:16:51 #12
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_32759555
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 13:54 schreef Christine het volgende:
nogal ja... en er zit weer een heel james-stenbeck-plan achter...
maargoed, rosanna gaat dus trouwen met jordan, met paul en daarna weer met craig
ze krijgt cabot terug, maar die komt om bij een explosie... om vervolgens toch weer levend te verschijnen, maar tegen die tijd is ze al zo doorgedraaid dat ze hem opgeeft.
Blijft een soap, he
Ik vind het ook altijd heerlijk als opeens de kids van 4 jaar naar de pubers gaan

Maar goed, het is dus Simon, die Pilar heeft ingehuurd (om Mike en Katie van elkaar weg te houden)

en julia komt trug
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_32761984
jack krijgt toch last van geheugenverlies en gaat dan weer lekker met julia scharrelen.
en volgens mij gaan Holden en Lily eindelijk een keer uit elkaar, en dan gaat Holden weer met julia, nadat die dus weer door jack is gedumpt en hij terug is naar carly
Genomineerd voor de loden leeuw
pi_32788082
Jordan is de zoon van James Stenbeck, en de vader van Cabot, daarom wil Rosanna met Jordan trouwen.

overigens is de Julia die in de serie komt niet de julia die wij kennen maar een ander.

de Doc Reese die nu komt/is zorgt ervoor dat er twee huwlijken in atwt het moeilijk of tot doemen mislukt is die van Margo en die van Jessica waarbij het huwlijk van Jessica de druk niet zal kunnen dragen, Jessica raakt zwanger van Reese maar verliest de baby en Margo krijgt ook iets met hem, wat lijd overigens met een mooie scene met Tom van wel een min of 10
ik heb Tom nooit zo boos gezien zelfs niet toen in een ver verleden toen Margo een verhouding had met Hal waar Adam uit voort is gekomen. word trouwens heel heftig ook met Cabot en een andere baby(waar ook mijn favo Carly bij betrokken is en ook een zusje blijkt te hebben Gwen) maar het is too much om dat hier te tikken.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_32788622
quote:
Op woensdag 7 september 2005 12:46 schreef blonde_rozebottel het volgende:
In het vorige topic werd gezegd voordat het gesloten werd dat Rosanna de show verlaten heeft, ze ligt na een auto ongeluk in coma en gaat naar een kliniek in Zwisterland. Ook gaat Craig binnekort ATWT in Amerika verlaten Maar gelukkig kunnen wij nog even van hem genieten
oke dan toch een beetje

de reden dat Rosanna uit de serie gaat is dat zij en Craig een baby adopteren van Gwen die
eebn kind krijgt van de zoon van Margo Casey die dat overigen tot op heden en door het verhaallijn ontkent.
ondertussen krijgt ook Jennifer een kind van je gelooft het niet door een one night stand met Craig, nu was dat kind vanGwen en Jennifer te vroeg geboren maaar wel gelijktijdig, Craig kan zich niet inhouden en ruil de babys om zodat hij op die manier zijn eigen kind adopteert.
helaas sterft het kind van Gwen ,maar men denkt uiteraard dat het de kind is van Jennifer.
uiteindelijk komt Rosanna achter de waarheid, doordat ze een voetafdruk van de baby van Gwen heeft en dat niet past op dat van de baby die ze in de arme heeft (ze weet wat Craig heeft gedaan)
ze wilt dit uitleggen aan Paul en word achterna gereden in de auto dootr Craig en Paul die op zoek is naar Rosanna ziet nog net dat Rosanna door Craig in de berm word gereden vaaordat ze in een coma geraakt vertelt ze alleen tegen Paul de woord Voetafdruk pas later komt paul daar achter wat het betekent , in de tussentijd gaat Craig het gevang in, en die laatste afl. met Craig vond ik persoonlijk een die de acteur niet verdient maar zoi is het beslist hij gaat naar een ander gevang buiten oakdale, Rosanna ligt in Coma en word naar zwitserland overgebracht en zolang word de adoptie aan Carly toeverwezen, maar Gwen krijgt spijt en wil de Baby terug(de serie word op dat moment zo in en in gemeen dat ik het niet meer volg tot afg week), de onrecht is.was mij teveel, Paul die weet dat de baby niet van Gwen is maar van Zij eigen zus maar vertelt niets van tegen zij n zus en Jennifer die van verdriet overmand aan de drugs geraakt

ps deze week komt in ieder geval de relatie tiussen Gwen en Carly die zusjes blijken te zijn de moeder is een kreng ,maar ze hebben dezelfde vader, alleen weten ze nog steeds niet dat de Baby eigenlijk van Jennifer is, maar Paul "de lul" die gaat ook met Emily(gaat scheiden van Hal) trouwen overigens, die vertelt nog steeds niet , nou dat was het zo,n beetje.

[ Bericht 0% gewijzigd door maril op 03-12-2005 21:44:47 ]
pi_33012498
quote:
Op zaterdag 3 december 2005 20:13 schreef maril het volgende:

[..]

oke dan toch een beetje

de reden dat Rosanna uit de serie gaat is dat zij en Craig een baby adopteren van Gwen die
eebn kind krijgt van de zoon van Margo Casey die dat overigen tot op heden en door het verhaallijn ontkent.
ondertussen krijgt ook Jennifer een kind van je gelooft het niet door een one night stand met Craig, nu was dat kind vanGwen en Jennifer te vroeg geboren maaar wel gelijktijdig, Craig kan zich niet inhouden en ruil de babys om zodat hij op die manier zijn eigen kind adopteert.
helaas sterft het kind van Gwen ,maar men denkt uiteraard dat het de kind is van Jennifer.
uiteindelijk komt Rosanna achter de waarheid, doordat ze een voetafdruk van de baby van Gwen heeft en dat niet past op dat van de baby die ze in de arme heeft (ze weet wat Craig heeft gedaan)
ze wilt dit uitleggen aan Paul en word achterna gereden in de auto dootr Craig en Paul die op zoek is naar Rosanna ziet nog net dat Rosanna door Craig in de berm word gereden vaaordat ze in een coma geraakt vertelt ze alleen tegen Paul de woord Voetafdruk pas later komt paul daar achter wat het betekent , in de tussentijd gaat Craig het gevang in, en die laatste afl. met Craig vond ik persoonlijk een die de acteur niet verdient maar zoi is het beslist hij gaat naar een ander gevang buiten oakdale, Rosanna ligt in Coma en word naar zwitserland overgebracht en zolang word de adoptie aan Carly toeverwezen, maar Gwen krijgt spijt en wil de Baby terug(de serie word op dat moment zo in en in gemeen dat ik het niet meer volg tot afg week), de onrecht is.was mij teveel, Paul die weet dat de baby niet van Gwen is maar van Zij eigen zus maar vertelt niets van tegen zij n zus en Jennifer die van verdriet overmand aan de drugs geraakt

ps deze week komt in ieder geval de relatie tiussen Gwen en Carly die zusjes blijken te zijn de moeder is een kreng ,maar ze hebben dezelfde vader, alleen weten ze nog steeds niet dat de Baby eigenlijk van Jennifer is, maar Paul "de lul" die gaat ook met Emily(gaat scheiden van Hal) trouwen overigens, die vertelt nog steeds niet , nou dat was het zo,n beetje.
Mn hoofd duizelt ervan
  maandag 12 december 2005 @ 13:30:38 #17
130081 manou
me love me boyfriend
pi_33012918
waar is barbar?
pi_33019283
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:14 schreef Moja het volgende:

[..]

Mn hoofd duizelt ervan
gzd komt er de komende week een eind aan het geheel Hal komt erachter en carly moet haar zusje Gwen troostte, en wat ik heb gezien zit Paul in de bak Terecht.
pi_33090115
Lesli Kay aka Molly maakt de overstap naar de Bold and the Beautiful. Ze gaat daar de rol van Felicia Forrester spelen.
  donderdag 15 december 2005 @ 00:25:50 #20
130081 manou
me love me boyfriend
pi_33090473
das raar een andere molly komt of gaat het personage dood?
  donderdag 15 december 2005 @ 00:27:17 #21
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_33090512
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:13 schreef schatje het volgende:
Lesli Kay aka Molly maakt de overstap naar de Bold and the Beautiful. Ze gaat daar de rol van Felicia Forrester spelen.
Dat duurt wel effe voor dat wij Felicia te zien krijgen in de Bold and the Beautiful.
Maar leuk om te weten
pi_33090616
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:25 schreef manou het volgende:
das raar een andere molly komt of gaat het personage dood?
Ik heb het even gecheckt voor je. Een ander neemt het van haar over. Kennelijk was dat geen succes.

Molly Peterson Conlan McKinnon
Actor History
Lesli Kay (March 1st, 1997 to July 2nd, 2004)
Christina Chambers (July 8th, 2004 to September 2nd, 2004)

Volledig verhaal van move naar B&B: Emmy Winner Lesli Kay Joins B&B
pi_33096233
Ik snap er niets meer van
Shit, komt gewoon omdat ik het niet kan kijken.......stomme rottijden.
  donderdag 15 december 2005 @ 11:53:29 #24
130081 manou
me love me boyfriend
pi_33098233
quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:31 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik heb het even gecheckt voor je. Een ander neemt het van haar over. Kennelijk was dat geen succes.

Molly Peterson Conlan McKinnon
Actor History
Lesli Kay (March 1st, 1997 to July 2nd, 2004)
Christina Chambers (July 8th, 2004 to September 2nd, 2004)

Volledig verhaal van move naar B&B: Emmy Winner Lesli Kay Joins B&B
dank u!
pi_33101989
quote:
Op donderdag 15 december 2005 10:24 schreef Koningin het volgende:
Ik snap er niets meer van
Shit, komt gewoon omdat ik het niet kan kijken.......stomme rottijden.
u moet dan ook vw uw 25 jarig bestaan als koningin zoveel de hort op

overigens u bent wel bij de spoilers beland in nederland gaat het er nog anders aan toe lopen ze 1 1,5 jaar achter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')