Waarom post je dan hier?quote:Op woensdag 19 juli 2006 20:20 schreef Burbo het volgende:
Whehe, ik zapte er vanmiddag overheen, wát een kutserie zeg.
Ze is bezig zooi in haar eten en drinken te gooien, met het gevolg dat Emily op zijn zacht gezegd wat volgzaam is (ze heeft dat spul gejat in de kliniek waar ze therapie heeft)quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:59 schreef Michellee het volgende:
Wat heeft Barbara met Emily gedaan?
ah vroeg me al af hoe ze eraan kwam, dat had ik even gemistquote:Op woensdag 19 juli 2006 22:17 schreef maril het volgende:
[..]
(ze heeft dat spul gejat in de kliniek waar ze therapie heeft)
Nee, is juist leuk, zo. Goede foto's, ook.quote:
Nee dit is een andere Julia (naam is toeval).quote:Op donderdag 20 juli 2006 10:09 schreef Quickie_Butt het volgende:
Is die Julia trouwens dezelfde Julia als van een tijdje terug? Julia Lindsey ofzo?
Is Simon trouwens weer weg? En Katie? (ja ik kijk niet meer zo frequent)
Nou ja, zojuist hebben ze Thankgiving gehad, dus is niet raar, nee. (Ik heb trouwens nog niks gezien)quote:Op donderdag 20 juli 2006 09:52 schreef KWAKje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ben ik de enige die af en toe kerstversiering ziet hangen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja! Dat vond ik altijd zo kutirritant in die soap. Zit je hier met 35 graden in de zon te bakken en zij zitten Thanksgiving te vierenquote:Op donderdag 20 juli 2006 11:10 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Nou ja, zojuist hebben ze Thankgiving gehad, dus is niet raar, nee. (Ik heb trouwens nog niks gezien)
Ik was Nikki ook helemaal vergetenquote:Op donderdag 20 juli 2006 17:36 schreef Urnie het volgende:
En waar is Nikki eik ineens gebleven? Niet dat ik haar mis of zo, want ik vind haar absoluut niet goed acteren, maar het viel me ineens op. Ik dacht dat Hal haar aangenomen had op het politiebureau?
katie sucksquote:Op donderdag 20 juli 2006 23:52 schreef Vivi het volgende:
Katie is juist leuk
Ik vind Jennifer net een wassen beeld.
Simon is wel een lekker ding.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 10:41 schreef Ticootje het volgende:
ik snap toch niet waarom katie nu weer terug is, die snpt het niet helemaal hoor. Simon komt over een jaar toch ook weer terug.. pfff oude koeien uit de sloot halen, hoe bedoel je?!
Dat komt omdat Alli alweer verliefd is op Aaron.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 12:14 schreef Angelic_Rose het volgende:
Katie!![]()
Ik vind d'r zo leuk..![]()
Wat ik nou weer niet snap he, dat komt opeens ff naar bove, dat hele gedoe met Chris en Alison..
Ze doen zo normaal tegen elkaar, alsof er niks gebeurt is..
Het lijkt wel alsof het van het 1 op het andere moment weer gewoon okeej was..
Zoiets gaat normaal gesproken helemaal niet zo snel..![]()
( ja ik weet het, het is een soap)
Toch vind ik het vaag..![]()
http://www.cbs.com/daytime/atwt/updates/daily/2004/20041204.shtmlquote:
Dat zei ikkequote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:45 schreef Danaa het volgende:
Jack en Carly !
Inderdaad DarkElf; Katie is beter dan die roodharige Jennifer!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |