tis dus weer de moeite waard om vanmiddag te kijken?quote:Op donderdag 21 februari 2008 08:16 schreef Koningin het volgende:
Tis wel heftig dat ze gewoon ook echt dood is, ik dacht eigenlijk dat het iets van een droom was ofzo.
Ik denk dat ik wel even ga googlen
Nee, ze is dinsdagavond neergestoken op het eind van de aflevering.quote:Op donderdag 21 februari 2008 12:50 schreef massy het volgende:
Is dat trouwens in de aflevering van gisteravond gebeurd ?
ja klopt..dat zie ik soms ook wel..quote:Op donderdag 21 februari 2008 22:24 schreef Maartel het volgende:
Ik vind het altijd zo apart bij ATWT dat scènes van de vorige dag soms gedeeltelijk aan het begin van de volgende aflevering weer terugkomen, maar dan nét wat anders.. doen andere soaps dat ook?
(ik heb het bij nederlandse soaps iig nooit zo gezien)
logische verklaringquote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:34 schreef Sk00p het volgende:
[..]
ja klopt..dat zie ik soms ook wel..
maar dat komt door die cliffhanger..En dan moet die shot weer opnieuw zodat dat weer een nieuwe scene wordt..snappie?
dus zeg maar dat de scene doorloopt vanaf die cliffhanger..
Want iedereen (als het goed is) wil zien wat er na die cliffhanger gebeurt..
dat dacht ik ook..quote:
idd jammer dat je in nederland geen herhalingen kan kijken, s'avonds kijk ik eigenlijk nooitquote:Op donderdag 28 februari 2008 05:57 schreef scrub_nurse het volgende:
volgens mij is jade die killer
Mwah, soms beginnen ze eerst met een hele andere scène dan de cliffhanger, om vervolgens met de cliffhanger-scène te starten op een moment vrij ver vóór de cliffhanger, en vaak zijn de teksten dan ook heel anders.. da's toch iets anders dan een andere take..quote:
Misschien is op youtube ook het een en ander te vinden weet alleen niet of ik dat hier mag zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:12 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb even gemist of simon nou echt ziek is, of dat ie t faked (ik gok het laatste)
ik vraag me af of ik wil weten wie lia en nate vermoord heeft.. maddie is het iig niet, ik verdenk.. euh, ik kan niet op dr naam komen.. die nep-dochter van rose
is er trouwens ergens een site te vinden waar je recente afleveringen kunt bekijken? op rtl gemist staan ze niet dacht ik?
bij m'n zoektocht kwam ik wel op deze site.. hier staan samenvattingen van alle afleveringen op en nog veel meer
ja een heleboel!quote:Op donderdag 28 februari 2008 07:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd jammer dat je in nederland geen herhalingen kan kijken, s'avonds kijk ik eigenlijk nooit
en s' middags kan ik niet altijd
nog wat gebeurd wat ik zou moeten weten in de middag uitzending van eergister en gister? verwacht namelijk vanmiddag wel weer te kunnen kijken
Denk dat je Damian bedoelt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:12 schreef droomkoningin het volgende:
ik heb even gemist of simon nou echt ziek is, of dat ie t faked (ik gok het laatste)
euh, die jaquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |