JJJJJJadequote:Op donderdag 31 januari 2008 20:59 schreef Barb het volgende:
Wie is op de foto die griet achter/tussen Holden en Henry, schuinnaast Dusty? Ik dacht eerst Yessica, maar die staat al helemaal rechts.
Ieww. Thx.quote:
Ik ook... wat een doos..... ben benieuwdquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:48 schreef Barb het volgende:
[..]
Ieww. Thx.
Geen wonder dat ik haar niet herkende. Ik zap weg zodra zij in beeld komt.
nee die neef van Mike staat er ook op tochquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:50 schreef Ticootje het volgende:
Aangezien ze op de foto staat zit er echt nog wel een verhaallijn aan te komen!
je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
nee die neef van Mike staat er ook op toch
En met wie Carly dan later allemaal relaties krijgt..dat is helemaal triest.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
je hebt gelijk...
Carly en JackJack heeft het echt verpest!
Dat heeft mijn vriend als Emily moet huilen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:52 schreef Angelic_Rose het volgende:
En op de 1 of andere manier moet ik altijd lachen als Paul gaat huilen..![]()
Dat heeft een goede vriendin van mij ook..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:54 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vriend als Emily moet huilen.
quote:Op maandag 4 februari 2008 17:57 schreef SeaOfLove het volgende:
Jennifer en Dusty...ik moest een traantje laten
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk ook dat Jen vandaag doodgaat. (avond uitzending)
Ik snap toch niet wat Katie in Mike ziet hoor. Simon is echt veeeel leuker.
Nou idd. wat een botoxhoofd!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:35 schreef Axia het volgende:
Damian is inderdaad foei-lelijk geworden...
Ja, dat heb ik nu ook. Het wordt allemaal zooooo lang gerekt, dat ik het niet eens meer zielig vind. Time to go, Jen, time to go!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:02 schreef milagro het volgende:
ga verdomme nou maar dood, hoor, we weten het nu wel
zozo!! ben je een potentieel nieuw mannelijke fan van deze soap?quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik volg deze soap normaal niet zo, mijn moeder wel en omdat ik de afgelopen dagen thuis was ook wat van meegekregen, maar ik moet toch even melden dat die meid die Jennifer speelt echt geweldig acteert
Voor soapbegrippen was dit gewoon prachtig gedaan allemaalquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:24 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hier nog 1..![]()
Ook dat stukje dat Casey aankomt bij Will en Gwen en ze omarmt enzo..
Ja, en Katie heeft ineens een bikini aanquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:29 schreef Maartel het volgende:
Wat hebben Katie, maar vooral Simon, enórm gestileerde kapsels voor mensen die uren in de zee hebben gelegen
Ik heb precies hetzelfdequote:Op donderdag 31 januari 2008 19:28 schreef tequi3 het volgende:
Ik ben een brok mannenlijkheid, toch volg ik dit al vanaf dat ik 11 was (Komt door zussen + moeders, theetijd).
hoezo..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:09 schreef Sk00p het volgende:
[..]
hoezo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doet ie goed!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Dat duurt nog even voordat dat gebeurt..maar het is een lichtpuntje voor ATWT..quote:
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:09 schreef Sk00p het volgende:
[..]
hoezo..Nogmaals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik doelde op het weetje onder het plaatje.Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
ow op die manier..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:49 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Nogmaals:![]()
En ik doelde op het weetje onder het plaatje.
Is Hal dood na de aflevering van vandaag?quote:Benjamin Hendrickson
Benjamin Hendrickson (Huntington (New York), 26 augustus 1950 - aldaar, 3 juli 2006) was een Amerikaans acteur. Hij werd vooral bekend door de rol van Hal Munson in de bekende soapserie As The World Turns, een rol die hij 21 jaar speelde. In Nederland zal hij nog wel een tijdje te zien zijn als Hal Munson in ATWT.
Hij volgde een opleiding drama op de prestigieuze Julliard School. In 2003 won hij een Emmy Award voor zijn rol in As The World Turns. Tijdens zijn speech bedankte hij in het bijzonder zijn moeder, die kort daarvoor overleden was. Hendrickson pleegde op 55-jarige leeftijd zelfmoord door zichzelf in het hoofd te schieten. Men neemt aan dat hij depressief raakte na de dood van zijn moeder.
Stond wel iets van "In loving memory of" op het eind. Maar of vanavond nou de herdenkingsuitzending komt weet ik niet.quote:Op maandag 11 februari 2008 18:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is Hal dood na de aflevering van vandaag?
Heeft het niet met het opnemen en uitzenden te maken?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:57 schreef Koningin het volgende:
Wat doen ze dan in de tussentijd?
dat zei me moeder ook toevallig vandaag..quote:Op woensdag 13 februari 2008 00:17 schreef draculettetje het volgende:
nou dat zat ik me ook meteen te denken toen ik het zag, het nieuws was al wat langer bekend natuurlijk maar toen dat zo in beeld kwam vond ik het te toevallig
Benjamin was op 12 juli 2006 voor het laatst te zien in atwt in Amerika, hij heeft op 3 juli zelfmoord gepleegd.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:32 schreef Relin het volgende:
[..]
Heeft het niet met het opnemen en uitzenden te maken?
De afleveringen worden tenslotte eerder opgenomen. Ik denk dat de aflevering met de in loving memory is uitgezonden op de dag dat de vertolker van Hal zelfmoord heeft gepleegd, maar dat hij in de komende afleveringen nog wel te zien is, omdat deze al voor zijn dood zijn opgenomen![]()
Of heb ik het helemaal mis nu?
Anyway, vond het wel zielig de afgelopen afleveringen. Zat bijna met traantjes in m'n ogen
Het is dan ook zo'n 3 maanden later. Maar waarschijnlijk wel kort na 3 juli 2006 opgenomen. De emoties van sommige acteurs zien er ook echt uit.quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:44 schreef rooie60 het volgende:
En toch blijft het raar,als je de scenes bekijkt waar Margo en Will te horen krijgen dat Hall dood is,en Emily etc,(ytube) dan zie je dat ze al verder zijn in de tijd.
Paul heeft kort donker haar,Emily is vrij,Parker heeft langer haar Gwen heeft langer haar,Casey en Maddy zijn weer bij elkaar ??? snap er niks van.
aan scriptlijnen vaak toch ook al eerder te zien, of wou jennifer er zelf ineens uit?quote:Op woensdag 13 februari 2008 01:19 schreef Sk00p het volgende:
[..]
dat zei me moeder ook toevallig vandaag..
acteren is misschien wel werk, maar je hebt wel een band met je tegenspelers..
eerst dat gedoe met z'n eigen moeder en dan horen dat je "soap-dochter" doodgaat is
aha dank, dat heb ik dus ff gemist!quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:58 schreef rooie60 het volgende:
Jenifer wilde zelf stoppen.
ja daarom heeft ie als een gek de trouwring voor katie gehaald omdat jen maar bewijst hoe betrekkelijk kort alles kan zijnquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:41 schreef Koningin het volgende:
Was me gister aan het bedenken, haar ex Mike weet die eigenlijk al dat ze dood is?
Ik dacht die gaat naar barbara of hal om te laten zien hoe erg hij vindt.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja daarom heeft ie als een gek de trouwring voor katie gehaald omdat jen maar bewijst hoe betrekkelijk kort alles kan zijn
Die kop van Paulquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:19 schreef draculettetje het volgende:
kan nog gebeuren natuurlijk
ben nu de middag uitzending aan het kijken
ben benieuwd wat dusty doet nu emily onschuldig zegt te zijn
Agreequote:Op donderdag 14 februari 2008 21:21 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Simon en Katie het nou al weer voor de duizendste keer gaan proberen.
inderdaad..quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:21 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoop trouwens niet dat Simon en Katie het nou al weer voor de duizendste keer gaan proberen.
Nee hoor, want er komt een nieuw meisje, genaamd Angelic_Rose, in de serie, en Simon wordt hopeloos verliefd op haar..quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:21 schreef Canisfire het volgende:
Nou ik welquote:Op donderdag 14 februari 2008 21:21 schreef Canisfire het volgende:
1 in woord: Blehquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:35 schreef rooie60 het volgende:
Ik vind Simon n etter en hij krijgt wat met Carly ook.
ik wou het niet veraden....quote:Op vrijdag 15 februari 2008 00:28 schreef Sk00p het volgende:
[..]
1 in woord: Bleh![]()
Maar dan mag je raden met wie Katie aan de haal gaat..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |