JJJJJJadequote:Op donderdag 31 januari 2008 20:59 schreef Barb het volgende:
Wie is op de foto die griet achter/tussen Holden en Henry, schuinnaast Dusty? Ik dacht eerst Yessica, maar die staat al helemaal rechts.
Ieww. Thx.quote:
Ik ook... wat een doos..... ben benieuwdquote:Op donderdag 31 januari 2008 21:48 schreef Barb het volgende:
[..]
Ieww. Thx.
Geen wonder dat ik haar niet herkende. Ik zap weg zodra zij in beeld komt.
nee die neef van Mike staat er ook op tochquote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:50 schreef Ticootje het volgende:
Aangezien ze op de foto staat zit er echt nog wel een verhaallijn aan te komen!
je hebt gelijk...quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:53 schreef Canisfire het volgende:
[..]
nee die neef van Mike staat er ook op toch
En met wie Carly dan later allemaal relaties krijgt..dat is helemaal triest.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 09:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
je hebt gelijk...
Carly en JackJack heeft het echt verpest!
Dat heeft mijn vriend als Emily moet huilen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:52 schreef Angelic_Rose het volgende:
En op de 1 of andere manier moet ik altijd lachen als Paul gaat huilen..![]()
Dat heeft een goede vriendin van mij ook..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 18:54 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vriend als Emily moet huilen.
quote:Op maandag 4 februari 2008 17:57 schreef SeaOfLove het volgende:
Jennifer en Dusty...ik moest een traantje laten
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:47 schreef Ticootje het volgende:
Ik denk ook dat Jen vandaag doodgaat. (avond uitzending)
Ik snap toch niet wat Katie in Mike ziet hoor. Simon is echt veeeel leuker.
Nou idd. wat een botoxhoofd!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:35 schreef Axia het volgende:
Damian is inderdaad foei-lelijk geworden...
Ja, dat heb ik nu ook. Het wordt allemaal zooooo lang gerekt, dat ik het niet eens meer zielig vind. Time to go, Jen, time to go!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:02 schreef milagro het volgende:
ga verdomme nou maar dood, hoor, we weten het nu wel
zozo!! ben je een potentieel nieuw mannelijke fan van deze soap?quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik volg deze soap normaal niet zo, mijn moeder wel en omdat ik de afgelopen dagen thuis was ook wat van meegekregen, maar ik moet toch even melden dat die meid die Jennifer speelt echt geweldig acteert
Voor soapbegrippen was dit gewoon prachtig gedaan allemaalquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:24 schreef Angelic_Rose het volgende:
Hier nog 1..![]()
Ook dat stukje dat Casey aankomt bij Will en Gwen en ze omarmt enzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |