Inderdaadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:34 schreef Marble het volgende:
De nieuwe opening credits zijn echt mooi!.
Hehe eindelijk!quote:Op maandag 3 maart 2008 12:39 schreef draculettetje het volgende:
Ruben Nicolai volgende week in ATWT
HILVERSUM - Presentator Ruben Nicolai is vrijdag 14 maart te zien in de populaire Amerikaanse soap As The World Turns. Voor het BNN-programma Try Before You Die reisde Nicolai in de zomer van 2006 naar de set van de soap.
Omdat Nederland achterloopt is de bewuste uitzending pas volgende week vrijdag op tv bij RTL 8.
Nicolai is in de aflevering kort te zien én horen als barman Frank.
of hoort dat weer ergens anders? ik vond het wel een leuk berich in ieder geval!
Ja die acteurs waren ook grappig Henry en Jackquote:Op maandag 3 maart 2008 13:02 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Hehe eindelijk!![]()
![]()
![]()
Is ook leuk om te zien hoe die scenes zijn opgenomen.. En hoe die een praatje maakt met sommige castleden van ATWT.. Was echt lachen..
mee eens..quote:Op maandag 3 maart 2008 18:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Ze spoort echt niet die Jade.![]()
En die hele Emily-Paul-Meg-verhaallijn![]()
![]()
jammer heb ik nooit gezienquote:Op maandag 3 maart 2008 13:24 schreef alors het volgende:
[..]
Ja die acteurs waren ook grappig Henry en JackIk zag het laatst nog op 101 ofzo, was weer geniaal
Moet je even zoeken op uitzendinggemist, try before you die, je mag het als atwt fan eigenlijk niet missen, je ziet ook hoe de sets daar zijn, echt leuk om te zienquote:
ow ja dank voor de tip!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
Moet je even zoeken op uitzendinggemist, try before you die, je mag het als atwt fan eigenlijk niet missen, je ziet ook hoe de sets daar zijn, echt leuk om te zien
Dank, ga vandaag even kijken denk ikquote:Op maandag 3 maart 2008 22:44 schreef Angelic_Rose het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=3328773
Hier is de link van die aflevering..
Emily is net 3 weken zwanger en heeft al een buik of ze morgen gaat bevallen....quote:Op maandag 3 maart 2008 18:03 schreef Rebbedebje het volgende:
Ze spoort echt niet die Jade.![]()
En die hele Emily-Paul-Meg-verhaallijn![]()
![]()
Thanks!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:44 schreef Angelic_Rose het volgende:
http://player.omroep.nl/?aflID=3328773
Hier is de link van die aflevering..
De andere filmpjes zijn ook leuk om terug te kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:34 schreef Marble het volgende:
De nieuwe opening credits zijn echt mooi!.
Oeh zeker nostalgie.. Die tijd kan ik me niet herinneren, volgens mij keek ik toen nog net niet..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
De andere filmpjes zijn ook leuk om terug te kijken.
Nostalgie:
http://www.youtube.com/watch?v=tPG259otWtM&NR=1
En deze is de huidige toch?
http://www.youtube.com/watch?v=YPdR9vyQkc4&feature=related
quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:19 schreef Dragonwizard het volgende:
Dit is Carly: Trekt jurk aan -> Probeert Jack te verleiden -> Krijgt haar zin niet -> Gaat gillen.
Rot toch op met je Vienna. Ze was niet eens te zien vandaag. (al de hele tijd niet)quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:19 schreef Dragonwizard het volgende:
Wat een bloedmooie vrouw is Vienna
Maddie mag wel dood. Wat een zeikkous.
Dit is Carly: Trekt jurk aan -> Probeert Jack te verleiden -> Krijgt haar zin niet -> Gaat gillen.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:13 schreef Rebbedebje het volgende:
[..]
Rot toch op met je Vienna. Ze was niet eens te zien vandaag. (al de hele tijd niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder andere toen ze haar trouwjurk aantrok om Jack terug te krijgen en daarnaast altijd die zogenaamde jack's favorite dressquote:En dat van Carly heb ik gemist?Jack is nu eens diegene die wel erg veel moeite doet om steeds
in haar buurt te zijn of zich met haar te bemoeien.![]()
´As the world turn..........sss´quote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
De andere filmpjes zijn ook leuk om terug te kijken.
Nostalgie:
http://www.youtube.com/watch?v=tPG259otWtM&NR=1
Ja dat dacht ik dus ook..quote:
*zucht* Ze blijft nog wel even plakken..quote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:24 schreef Angelic_Rose het volgende:
Jade moet echt wegwezen man.. Ik word zo moe van dat mens..![]()
Damian..
Ik kijk de avondvoorstelling hahahaha..quote:Op zondag 9 maart 2008 09:05 schreef draculettetje het volgende:
wanneer kijken jullie eigenlijk? middag of avond voorstelling ha ha
kloptquote:Op zondag 9 maart 2008 19:18 schreef scrub_nurse het volgende:
sow dan slaap jij veel!
ik kijk als het net uitkomt,smorgens alleen als ik late dienst heb, meestal savonds na mijn werk dus en soms savonds laat,ja en met nieuwe schema betekent dat dus dat ik vaker dezelfde aflevering zie..![]()
Hallelujahquote:Op maandag 10 maart 2008 17:13 schreef Rebbedebje het volgende:
Wauw, Gwen *pets* [ afbeelding ] Jade.![]()
![]()
ja iddquote:Op maandag 10 maart 2008 17:30 schreef Rebbedebje het volgende:
En dan geeft ze Gwen nog de schuld ook!
Ons irriteren?quote:Op maandag 10 maart 2008 17:38 schreef Sk00p het volgende:
Ik snap eigenlijk nog steeds niet wat haar aandeel is in de serie
wat zijn we toch allemaal aardig voor haar ha haquote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:10 schreef Canisfire het volgende:
Jade mag van mij wel snel dood.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:28 schreef alors het volgende:
Straks Ruben Nicolai!
dat was toch vorige week alquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:28 schreef alors het volgende:
Straks Ruben Nicolai!
Maandag om 17 uur en dinsdagochtend, dus je hebt nog 2 kansen om het te zien.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 08:13 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
o damn heb ik t nog gemist ! ojee mm denkdenk word deze aflevering dan nu dinsdag morgen of middag uitgezonden??
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 14:45 schreef MiLalaa het volgende:
ik stoor mij eigenlijk helemaal niet aan Jade. Op het moment vind ik alleen het verhaal Paul - Emily stom.
Oh en ik kijk altijd de avonduitzending, waardoor ik aan het eind van de week altijd slaaptekort heb.
Hehe was zeker grappig om hem te zienquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:28 schreef alors het volgende:
Straks Ruben Nicolai!
Ik zet het even in een spoiler voor de mensen die vanmiddag nog moeten kijken..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:34 schreef draculettetje het volgende:
ik heb weer eens een paar dagen gemist, weet nog dat ook gwen is aangevalllen
damian toch niet ziek was (goh wat een verrassing)
maar verder....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idem hier......quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:51 schreef Burdie het volgende:
Ha, ik dacht dat je een foto van Jade had gepost. Daarna las ik pas wat je eronder had geschreven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |