Ja, hoe kan je het nou op Jade doen!quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:54 schreef Ticootje het volgende:
Will is echt vies!! Hoe kan je het op Jade doen?!?! Echt ze is niet knap en super irritant!
Volgens mij is het Julia die op het einde van haat atwtrol wat krankzinnig werdquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:14 schreef Maartel het volgende:Gwen ziet in 'r tv-gids een film die net vanavond is uitgezonden!
(How To Lose A Guy In Ten Days)
ik zie nu pas , dat Gwen het leest in haar eigen gids in ATWTquote:Op donderdag 20 maart 2008 22:14 schreef Maartel het volgende:Gwen ziet in 'r tv-gids een film die net vanavond is uitgezonden!
(How To Lose A Guy In Ten Days)
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:34 schreef maril het volgende:
[..]
ik zie nu pas , dat Gwen het leest in haar eigen gids in ATWT
quote:
Dat dusquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:49 schreef Maartel het volgende:
Die nerd-met-bril is echt té 'gezellige zoete amerikaanse familie-comedy' voor ATWT![]()
Bij vrijdag 4 april staat wie de moordenaar is.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:38 schreef Maartel het volgende:
Even een waarschuwing: mensen die nog niet willen weten wie de moordenaar is, blijf de komende week uit de buurt van tv-gidsen en teletekst.. in de aflevering-info van een bepaalde dag staat een enorme spoiler
Afgeleid van Blairwitch Project denk ik.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:11 schreef alors het volgende:
Het lijkt wel een horrorfilm zo, echt spannend en freaky hoor
En deze clipquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:01 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
nou dat hele zomerkamp gedoe met een killer doet me denken aan zo'n jaren 80 horror film
Friday the 13th , ja dat is het
Jouw usericonquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:12 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
grappig ja, het is inderdaad een veel voorkomend thema
jongeren op een kamp die vermoord worden door een door wraak gemotiveerd iemand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
quote:Op zondag 30 maart 2008 14:51 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
Wat vinden jullie van Noelle Beck, die nu de rol van Lily gaat vertolken?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |