abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:11:42 #1
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_57663671
Waarom demonstreren moslims en andere boomknuffelaars altijd en alleen tgen racisme , Amerika , Israel , Wilders etc etc , maar nooit tegen hun radicale geloofsgenootjes ?
Als je kan laten zien dat je Israel / Amerika / Wilders etc etc fout vind , kan je ook wel laten zien dat je je extremistische geloofsgenootjes fout vind.

Zou ook een goed teken zijn naar de rest van de wereld , als je echt wil laten zien dat Islam vrede is

/edit , foutje in TT en waarschijnlijk nog meer , 't is laat enzo
Ik ben inmiddels overleden
pi_57663730
Gefixt,

demonstraties gebeuren constant in Turkije, Libanon etc, denk na aanslagen in Istanbul, Casablanca, dood van Hariri etc.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:16:33 #3
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_57663800
Maar waarom nooit in Nederland , zo een goeie naam hebben moslims nou ook weer niet.
Misschien een ideetje voor je
pi_57663814
Ik vind eigenlijk dat moslims hier (in Nederland) veel te weinig demonstreren. Zo'n anti-Wilders demo komen 1500 man op af, waarvan de meeste waarschijnlijk niet eens moslims zijn.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:18:03 #5
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57663838
Volgens mij waren die 1500 mensen ingehuurd door de organisatie zelf.

En die beken kleurprotestactie ;') Kom op zeg
Te kansloos
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57663850
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:16 schreef Enchanter het volgende:
Maar waarom nooit in Nederland , zo een goeie naam hebben moslims nou ook weer niet.
Misschien een ideetje voor je
In Nederland niet, waar is CMO, MG, etc mee bezig dan?
Recent nog een massaconferentie geweest over moslims in Europa, met standpunten als:
Major Themes:
quote:
1. Peaceful Muslim–non-Muslim co-existence in a secular context
2. Inclusiveness and integration
3. The necessity and importance of dialogue
4. The role of non-denominational education
5. The state of East–West, North–South relations
6. Reconciling and balancing reason and faith
7. Understanding the benefits of democracy
8. The role of shared values in building civility and citizenship
http://www.gulenconference.nl/

positieve nieuws boeit niet he.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2008 00:18:44 ]
  vrijdag 28 maart 2008 @ 00:28:24 #7
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_57664068
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In Nederland niet, waar is CMO, MG, etc mee bezig dan?
Recent nog een massaconferentie geweest over moslims in Europa, met standpunten als:
Major Themes:
[..]

http://www.gulenconference.nl/

Conferenties , ze moeten demonstreren , ze moeten laten zien dat ze terrorisme niet tolereren.

En positief nieuws boeit zeker niet
Of het moet Gaston van de postcodeloterij zijn , die voor m'n deur staat
pi_57664116
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:28 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Conferenties , ze moeten demonstreren , ze moeten laten zien dat ze terrorisme niet tolereren.

En positief nieuws boeit zeker niet
Of het moet Gaston van de postcodeloterij zijn , die voor m'n deur staat
Met conferenties probeert men de intellectuele moslim elite te bereiken niet op straat hangende tuig.
pi_57664249
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:30 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Met conferenties probeert men de intellectuele moslim elite te bereiken niet op straat hangende tuig.
Ja natuurlijk...dat handjevol intellectuele moslims zijn dusdanig slim dat ze niet eens in hun eigen land willen blijven...en wat zou dat verder ook uitmaken, alsof zij daar wat aan kunnen veranderen. Het zijn de geestelijke leiders die bereikt moeten worden...
The best way to tune up a VW Golf is 9,8 m/s^2
pi_57664283
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:37 schreef Rokossovski het volgende:

[..]

Ja natuurlijk...dat handjevol intellectuele moslims zijn dusdanig slim dat ze niet eens in hun eigen land willen blijven...en wat zou dat verder ook uitmaken, alsof zij daar wat aan kunnen veranderen. Het zijn de geestelijke leiders die bereikt moeten worden...
Gulen is DE grootste Turkse moslimgeleerde met wereldwijd meer dan 15 miljoen aanhangers die de conferentie heeft georganiseerd, wereldwijd, ook in de VS, Duitsland en Engeland etc, overigens blijven steeds meer moslims hier dan terug te gaan naar vaderland, men kan gewoon zich niet aanpassen.
pi_57664317
Ik wacht nog even op de eerste demonstratie van oprechte voetbalsupporters die tegen het voetbalgeweld de straat op gaan. Kortom : waarom verwacht je het van een ander als je het zelf ook niet doet ? Ik word niet graag aangesproken op het gedrag van een ander noch voel ik mij geneigd om daar openlijk, laat staan op straat, tegen uit te spreken. En van moslims die niks met extremisme van doen hebben verwacht ik dat ook niet.
pi_57664346
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:18 schreef Triggershot het volgende:
Verrek, nog nooit van gehoord, die conferenties .
pi_57664581
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:41 schreef gelly het volgende:
Ik wacht nog even op de eerste demonstratie van oprechte voetbalsupporters die tegen het voetbalgeweld de straat op gaan. Kortom : waarom verwacht je het van een ander als je het zelf ook niet doet ? Ik word niet graag aangesproken op het gedrag van een ander noch voel ik mij geneigd om daar openlijk, laat staan op straat, tegen uit te spreken. En van moslims die niks met extremisme van doen hebben verwacht ik dat ook niet.
Dat vind ik zo makkelijk praten. Bepaalde dingen zijn gewoon niet vergelijkbaar. Moslims pochen wel altijd dat ze met 1,5 miljard zijn maar zodra er een groep in de fout gaat worden die voor het gemak maar even niet meegerekend? Dus als Israël op een dag kapot wordt gemaakt door 500 miljoen moslims, dan zijn al die moslims voor een dagje moslim-af?

Bovendien zou een uitgesproken mening tegen de radicale moslims een geste zijn om de Nederlandse bevolking te laten zien dat er naast relmoslims ook moslims zijn die het beste voor hebben met Nederland.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_57664603
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:57 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Bepaalde dingen zijn gewoon niet vergelijkbaar.
Omdat het je niet uitkomt. Ben d'r verder wel klaar mee trouwens.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 01:00:21 #15
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_57664640
Demonstraties zijn in feite een vorm van democratie, wel ironisch dat de fundamentalisten er gebruik van maken.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_57664753
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:58 schreef gelly het volgende:

[..]

Omdat het je niet uitkomt. Ben d'r verder wel klaar mee trouwens.
Tuurlijk ben je er klaar mee want jouw argumenten slaan als een tang op een varken.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_57664760
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 00:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Verrek, nog nooit van gehoord, die conferenties .
Zijn er zat
pi_57665661
Telt dit ook mee

Demonstratie in Den Haag tegen de Saudi-terroristen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')