In Nederland niet, waar is CMO, MG, etc mee bezig dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:16 schreef Enchanter het volgende:
Maar waarom nooit in Nederland , zo een goeie naam hebben moslims nou ook weer niet.
Misschien een ideetje voor je
http://www.gulenconference.nl/quote:1. Peaceful Muslim–non-Muslim co-existence in a secular context
2. Inclusiveness and integration
3. The necessity and importance of dialogue
4. The role of non-denominational education
5. The state of East–West, North–South relations
6. Reconciling and balancing reason and faith
7. Understanding the benefits of democracy
8. The role of shared values in building civility and citizenship
Conferentiesquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In Nederland niet, waar is CMO, MG, etc mee bezig dan?
Recent nog een massaconferentie geweest over moslims in Europa, met standpunten als:
Major Themes:
[..]
http://www.gulenconference.nl/
positieve nieuws boeit niet he.
Met conferenties probeert men de intellectuele moslim elite te bereiken niet op straat hangende tuig.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Conferenties, ze moeten demonstreren , ze moeten laten zien dat ze terrorisme niet tolereren.
En positief nieuws boeit zeker niet
Of het moet Gaston van de postcodeloterij zijn , die voor m'n deur staat
Ja natuurlijk...dat handjevol intellectuele moslims zijn dusdanig slim dat ze niet eens in hun eigen land willen blijven...en wat zou dat verder ook uitmaken, alsof zij daar wat aan kunnen veranderen. Het zijn de geestelijke leiders die bereikt moeten worden...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Met conferenties probeert men de intellectuele moslim elite te bereiken niet op straat hangende tuig.
Gulen is DE grootste Turkse moslimgeleerde met wereldwijd meer dan 15 miljoen aanhangers die de conferentie heeft georganiseerd, wereldwijd, ook in de VS, Duitsland en Engeland etc, overigens blijven steeds meer moslims hier dan terug te gaan naar vaderland, men kan gewoon zich niet aanpassen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:37 schreef Rokossovski het volgende:
[..]
Ja natuurlijk...dat handjevol intellectuele moslims zijn dusdanig slim dat ze niet eens in hun eigen land willen blijven...en wat zou dat verder ook uitmaken, alsof zij daar wat aan kunnen veranderen. Het zijn de geestelijke leiders die bereikt moeten worden...
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:18 schreef Triggershot het volgende:
positieve nieuws boeit niet he.
Dat vind ik zo makkelijk praten. Bepaalde dingen zijn gewoon niet vergelijkbaar. Moslims pochen wel altijd dat ze met 1,5 miljard zijn maar zodra er een groep in de fout gaat worden die voor het gemak maar even niet meegerekend? Dus als Israël op een dag kapot wordt gemaakt door 500 miljoen moslims, dan zijn al die moslims voor een dagje moslim-af?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:41 schreef gelly het volgende:
Ik wacht nog even op de eerste demonstratie van oprechte voetbalsupporters die tegen het voetbalgeweld de straat op gaan. Kortom : waarom verwacht je het van een ander als je het zelf ook niet doet ? Ik word niet graag aangesproken op het gedrag van een ander noch voel ik mij geneigd om daar openlijk, laat staan op straat, tegen uit te spreken. En van moslims die niks met extremisme van doen hebben verwacht ik dat ook niet.
Omdat het je niet uitkomt. Ben d'r verder wel klaar mee trouwens.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Bepaalde dingen zijn gewoon niet vergelijkbaar.
Tuurlijk ben je er klaar mee want jouw argumenten slaan als een tang op een varken.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:58 schreef gelly het volgende:
[..]
Omdat het je niet uitkomt. Ben d'r verder wel klaar mee trouwens.
Zijn er zatquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]Verrek, nog nooit van gehoord, die conferenties
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |