Maar iedereen wilt toch ook dat Nederlandse moslims sorry zeggen als Osama Bin Laden weer eens iets flikt?quote:Op maandag 31 maart 2008 10:06 schreef EasyDakota het volgende:
Typisch Nederlands ook weer he. "Ohhh sorry hoor, voor de film, sorry! Het spijt ons echt enorm! Het is allemaal onze schuld, wat zijn we slecht he?"
Ik wil helemaal geen sorry zeggen voor de film! Ik heb er niets mee te maken, dus waarom zou ik sorry zeggen?
Dus het maken van een film staat gelijk aan een terroristische aanslag met 3000 doden? Bovendien zit er een verschil tussen afstand nemen van bepaald gedrag en je excuuses aanbieden voor bepaald gedrag.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:11 schreef Xith het volgende:
[..]
Maar iedereen wilt toch ook dat Nederlandse moslims sorry zeggen als Osama Bin Laden weer eens iets flikt?
Nee, tuurlijk niet. Ik kan nadenken. Ik snap heus wel dat niet iedere moslim wil wat meneer Bin Laden wil, dus hoeven ze ook niet hun excuus aan te bieden. Buiten dat, excuus aanbieden voor iets wat je niet hebt gedaan, klopt al niet. (Zoals ik al eerder zei)quote:Op maandag 31 maart 2008 10:11 schreef Xith het volgende:
[..]
Maar iedereen wilt toch ook dat Nederlandse moslims sorry zeggen als Osama Bin Laden weer eens iets flikt?
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[ afbeelding ]
So I say thank you for the music movie
Ik had dat ding gewoon op de internetz0rs opgezocht met gogole image searchquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Anders stond er nu tubgirlquote:Unhandled Exception
An unhandled exception was thrown by the application.
Jij welquote:Op maandag 31 maart 2008 10:59 schreef SuperShark het volgende:
Echt zo belachelijk triest dat we nu massaal onze verontschuldigingen aan gaan bieden. Echt typisch Nederlands.
Want o wee als we straks een moslim boos hebben gemaakt!!
Ik heb serieus nog meer respect voor Wilders en z'n kleuterflimpje, dan voor iedereen die nu z'n excuus aan gaat bieden.
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:09 schreef Salvad0R het volgende:
ik bedoel, als je vantevoren die film zat op te hypen en nu excuzes aanbiedt, dan ben je idd een douchebag.
Maar hey, niets mis met je distancieren van mensen verdelen op religie, dat is echt voor mensen die mentaal in de middeleeuwen thuis horen. Losahgz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |