Maar iedereen wilt toch ook dat Nederlandse moslims sorry zeggen als Osama Bin Laden weer eens iets flikt?quote:Op maandag 31 maart 2008 10:06 schreef EasyDakota het volgende:
Typisch Nederlands ook weer he. "Ohhh sorry hoor, voor de film, sorry! Het spijt ons echt enorm! Het is allemaal onze schuld, wat zijn we slecht he?"
Ik wil helemaal geen sorry zeggen voor de film! Ik heb er niets mee te maken, dus waarom zou ik sorry zeggen?
Dus het maken van een film staat gelijk aan een terroristische aanslag met 3000 doden? Bovendien zit er een verschil tussen afstand nemen van bepaald gedrag en je excuuses aanbieden voor bepaald gedrag.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:11 schreef Xith het volgende:
[..]
Maar iedereen wilt toch ook dat Nederlandse moslims sorry zeggen als Osama Bin Laden weer eens iets flikt?
Nee, tuurlijk niet. Ik kan nadenken. Ik snap heus wel dat niet iedere moslim wil wat meneer Bin Laden wil, dus hoeven ze ook niet hun excuus aan te bieden. Buiten dat, excuus aanbieden voor iets wat je niet hebt gedaan, klopt al niet. (Zoals ik al eerder zei)quote:Op maandag 31 maart 2008 10:11 schreef Xith het volgende:
[..]
Maar iedereen wilt toch ook dat Nederlandse moslims sorry zeggen als Osama Bin Laden weer eens iets flikt?
quote:Op maandag 31 maart 2008 10:32 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[ afbeelding ]
So I say thank you for the music movie
Ik had dat ding gewoon op de internetz0rs opgezocht met gogole image searchquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
Anders stond er nu tubgirlquote:Unhandled Exception
An unhandled exception was thrown by the application.
Jij welquote:Op maandag 31 maart 2008 10:59 schreef SuperShark het volgende:
Echt zo belachelijk triest dat we nu massaal onze verontschuldigingen aan gaan bieden. Echt typisch Nederlands.
Want o wee als we straks een moslim boos hebben gemaakt!!
Ik heb serieus nog meer respect voor Wilders en z'n kleuterflimpje, dan voor iedereen die nu z'n excuus aan gaat bieden.
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:09 schreef Salvad0R het volgende:
ik bedoel, als je vantevoren die film zat op te hypen en nu excuzes aanbiedt, dan ben je idd een douchebag.
Maar hey, niets mis met je distancieren van mensen verdelen op religie, dat is echt voor mensen die mentaal in de middeleeuwen thuis horen. Losahgz.
Oh my, je houd niet op met jezelf belachelijk maken hèquote:Op maandag 31 maart 2008 11:16 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ey, wandelende epic fail. Rot lekker weg met je inhoudsloze gebitch.
Wat is je punt kerel, vind je het lekker om op mijn penis te zitten?quote:Op maandag 31 maart 2008 11:18 schreef SuperShark het volgende:
[..]
Oh my, je houd niet op met jezelf belachelijk maken hè![]()
Zie je zelf wel wat je allemaal typt?
Fantaseer lekker door over fokkers die op je microscopisch aanhangsel zitten, dat is namelijk het enige wat er ooit in de buurt zal komen.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Wat is je punt kerel, vind je het lekker om op mijn penis te zitten?
Fucking cocksucker.
Sorry.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:23 schreef tonks het volgende:
Nu maar weer ontopic en stoppen met het gebash graag
quote:Op maandag 31 maart 2008 11:40 schreef Nemain het volgende:
Ik wil graag een site starten: www.sorryvoorhetsorryvoordefilm.nl
Ik schaam me niet eens zozeer voor Wilders' knip-en-plakwerk, maar wél voor al die ruggegraatloze Nederlanders die zich aanmelden op die idiote site. Bang kuddevolk.
Wat ze eigenlijk doen is bewijzen dat zíj stiekem vinden dat Wilders gelijk heeft, namelijk dat alle moslims boze hakbarren zijn die ons nu massaal komen afslachten, en ze hopen dat ze zich in kunnen dekken door zich te registreren op die site..
Ik zou dan liever sorryvoordesitesorryvoordefilmpuntnl.nl willen zienquote:Op maandag 31 maart 2008 11:40 schreef Nemain het volgende:
Ik wil graag een site starten: www.sorryvoorhetsorryvoordefilm.nl
Ik schaam me niet eens zozeer voor Wilders' knip-en-plakwerk, maar wél voor al die ruggegraatloze Nederlanders die zich aanmelden op die idiote site. Bang kuddevolk.
Wat ze eigenlijk doen is bewijzen dat zíj stiekem vinden dat Wilders gelijk heeft, namelijk dat alle moslims boze hakbarren zijn die ons nu massaal komen afslachten, en ze hopen dat ze zich in kunnen dekken door zich te registreren op die site..
Net als het kabinet. Ik bedoel: de film had veel beter gekund (en gemoeten) en de film is vrij suggestief en manipulerend, maar hij blijft binnen de grenzen van de vrijheid van meningsuiting. Het is niet dat hij dingen verzint, hij laat allemaal bestaande beelden zien. Hij trekt het alleen te ver door door te zeggen dat alle moslims zouden willen dat het zo is, maar soit.quote:Op maandag 31 maart 2008 11:50 schreef __Saviour__ het volgende:
wat een gore laffe landverraders zeg, de iniatiefnemers van die site en de mensen die er daadwerkelijk echt sorry op willen gaan zeggen.
Jah!quote:
Een nog betere naam, ik stem vóór!quote:Op maandag 31 maart 2008 11:48 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Ik zou dan liever sorryvoordesitesorryvoordefilmpuntnl.nl willen zien
Eens. Dit slaat allemaal weer nergens op. Ik heb geen goed woord over voor de mensen die naar die site toe gaan om hun excuses aan te bieden.quote:Op maandag 31 maart 2008 10:06 schreef EasyDakota het volgende:
Typisch Nederlands ook weer he. "Ohhh sorry hoor, voor de film, sorry! Het spijt ons echt enorm! Het is allemaal onze schuld, wat zijn we slecht he?"
Ik wil helemaal geen sorry zeggen voor de film! Ik heb er niets mee te maken, dus waarom zou ik sorry zeggen?
Registreer jij? Dan maak ik hemquote:Op maandag 31 maart 2008 12:20 schreef Nemain het volgende:
[..]
Jah!![]()
[..]
Een nog betere naam, ik stem vóór!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:29 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Registreer jij? Dan maak ik hemIk weet niet hoe dat moetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:32 schreef Nemain het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet
Tuurlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn geen mannen, daar in die fotogalerij. Dat zijn mietjes.quote:Op maandag 31 maart 2008 09:58 schreef SpecialK het volgende:
Ah zo ziet dat er dus uit. Gebukt staan.
quote:Op maandag 31 maart 2008 12:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tuurlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En daarom, voor wij elkander weer vergeten
Laten wij zacht zijn voor elkander, kind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die dat roepen zijn negen van de tien keer ook de mensen die eisen dat gematigde moslims zich verontschuldigen voor de daden van hun fundamentalistische brodersquote:Op maandag 31 maart 2008 13:18 schreef RTB het volgende:
Puur landsverraad. Allemaal een nekschot.
Vrijheid van meningsuiting is niet absoluut. Dat is het nooit geweest ook, en met goede reden. Je mag bijvoorbeeld niet bepaalde bevolkingsgroepen discrimineren, en ik kan me goed voorstellen dat veel mensen zich afvragen of dat niet is wat Wilders hier doet, want hij opereert op het randje.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:55 schreef Merkie het volgende:
Ik kots echt over de ruggengraatloze houding van de meeste Nederlands en de Nederlandse regering. Wilders moet al jaren met permanente beveiliging leven omdat hij z'n mening uit. /care of je het eens bent met die mening of niet, iedere zichzelf en de grondwet respecterende Nederlander zou zich moeten schamen voor het feit dat dit nodig is in Nederland. Maar dat gebeurt niet, het tegenovergestelde gebeurt juist. Wilders wordt afgemaakt door de regering (figuurlijk dan), "of hij alsjeblieft z'n film niet wil uitbrengen". Vrijheid van meningsuiting JPB, is dat iets nieuws voor je? Als Nederland (de regering) een ruggengraat had, hadden ze masaal achter Wilders gaan staan en alles eraan gedaan om te zorgen dat hij z'n film kan uitbrengen. Maar nee, lekker veilig jezelf politiek correct indekken, om te kotsen![]()
![]()
.
En dan deze film ook weer, "sorry". Sorry waarvoor? Sorry dat we in een land wonen waarin iedereen mag zeggen wat hij wil (tenminste, dat kon ooit)? Sorry dat we in een land wonen waarin iedereen het goed heeft? Sorry dat we in een land wonen waarin iedereen mag stemmen op de persoon op wie hij wil stemmen? Sorry dat iedereen mag zijn wie hij of zij wil zijn? Het bovenstaande is namelijk wat je zegt als je sorry zegt vanwege de film. Bah. Afschieten die landverraders, allemaal. JPB voorop
.
Zijn tegenstanders mogen zich ook van repliek bedienen, maar het valt me vaak op dat dat niet gebeurt. Niet dat Wilders nou een kei is in debatteren, maar als zijn tegenstanders het niet met hem eens zijn moeten ze dat kunnen beargumenteren. En die argumenten hoor ik haast nooit. Zoals ik al eerder zei hoor ik vaak alleen maar dit:quote:Op maandag 31 maart 2008 14:12 schreef Seneca het volgende:
[..]
Mensen die dat roepen zijn negen van de tien keer ook de mensen die eisen dat gematigde moslims zich verontschuldigen voor de daden van hun fundamentalistische broders
Overigens is dit ook vrijheid van meningsuiting. Maar dat die voor mensen zoals jij alleen geldt zo lang het de mening van Wilders betreft wisten we ook al langer
Misschien wel, maar voordat de inhoud van de film bekend was vroeg het CDA al of Wilders z'n film alsjeblieft niet wilde maken. Waarom? Omdat het laffe honden zijn.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:57 schreef Seneca het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting is niet absoluut. Dat is het nooit geweest ook, en met goede reden. Je mag bijvoorbeeld niet bepaalde bevolkingsgroepen discrimineren, en ik kan me goed voorstellen dat veel mensen zich afvragen of dat niet is wat Wilders hier doet, want hij opereert op het randje.
Er zijn zo veel valide argumenten:quote:Op maandag 31 maart 2008 15:00 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Zijn tegenstanders mogen zich ook van repliek bedienen, maar het valt me vaak op dat dat niet gebeurt. Niet dat Wilders nou een kei is in debatteren, maar als zijn tegenstanders het niet met hem eens zijn moeten ze dat kunnen beargumenteren. En die argumenten hoor ik haast nooit. Zoals ik al eerder zei hoor ik vaak alleen maar dit:
-Nazi
-Hitler
-Racist
-Waterstofperoxide
-Blonde kutkop
-Dorpsgek uit Venlo
-Anderen zijn ook stout
-Bij elk nieuwsbericht op de FP (degene die niet over Wilders gaan dan) wordt Wilders erbij betrokken op de één of andere manier. Al zou er een nieuwsbericht komen over de nieuwste Ferrari wordt Wilders naam er zelfs wel weer bijgehaald.
Wilders generaliseert misschien, maar zijn tegenstanders net zo goed.
In Amerika wel, en als liberaal vind ik het niet zo'n goede reden. De reden waarom het hier niet absoluut is, is omdat de collectivistische partijen (SP, PvdA, CDA, CU, SGP) hier altijd al verreweg de meerderheid hebben.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:57 schreef Seneca het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is niet absoluut. Dat is het nooit geweest ook, en met goede reden.
Of misschien was het omdat ze de inhoud niet kenden, en, gezien Wilders voorgeschiedenis, gedegen reden hadden om aan te nemen dat hij WEL beledigende fragmenten in zijn film zou opnemen.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Misschien wel, maar voordat de inhoud van de film bekend was vroeg het CDA al of Wilders z'n film alsjeblieft niet wilde maken. Waarom? Omdat het laffe honden zijn.
Gelul. De reden is dat Europa een heel andere voorgeschiedenis kent dan Amerika.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:10 schreef speknek het volgende:
[..]
In Amerika wel, en als liberaal vind ik het niet zo'n goede reden. De reden waarom het hier niet absoluut is, is omdat de collectivistische partijen (SP, PvdA, CDA, CU, SGP) hier altijd al verreweg de meerderheid hebben.
Zoals? Adam Smith is bijvoorbeeld een Schot.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:16 schreef Seneca het volgende:
Gelul. De reden is dat Europa een heel andere voorgeschiedenis kent dan Amerika.
Waarom denk je bijvoorbeeld dat 'the right to bear arms' wel in de Amerikaanse grondwet is opgenomen, maar niet in die van het gemiddelde Europese land?quote:Op maandag 31 maart 2008 15:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Zoals? Adam Smith is bijvoorbeeld een Schot.
Die argumenten die jij aandraagt had ik zelf ook al aangegeven en daar ben ik het ook mee eens. Echter ik lees nog te vaak die vergelijkingen (en niet alleen op Fok, zelfs politici doen er aan mee). Zijn ze nou echt zo dom dat ze niet begrijpen dat als ze hem willen uitschakelen ze hem het best gewoon negeren? In debat gaan doet hij toch niet en van demoniseren wordt hij alleen maar populairder.quote:Op maandag 31 maart 2008 15:10 schreef Seneca het volgende:
[..]
Er zijn zo veel valide argumenten:
- Scheert iedereen over een kam
- Gaat niet in debat met degenen die hij aanvalt
- Benoemt problemen, maar komt niet met echte oplossingen
- De oplossingen die hij wel aandraagt zijn niet reeel
- Valt collega kamerleden persoonlijk aan in plaats van op de inhoud
quote:En het is een beetje raar dat je de tegenstanders van Wilders bekritiseert op het feit dat ze het 'anderen zijn ook stout' argument hanteren, om vervolgens te zeggen: 'Wilders generaliseert misschien, maar zijn tegenstanders net zo goed'. Daarbij scheer je ook nog alle tegenstanders van Wilders over een kam.
Heerlijke post, dit, kan me er he-le-maal in vindenquote:Op maandag 31 maart 2008 14:55 schreef Merkie het volgende:
Ik kots echt over de ruggengraatloze houding van de meeste Nederlands en de Nederlandse regering. Wilders moet al jaren met permanente beveiliging leven omdat hij z'n mening uit. /care of je het eens bent met die mening of niet, iedere zichzelf en de grondwet respecterende Nederlander zou zich moeten schamen voor het feit dat dit nodig is in Nederland. Maar dat gebeurt niet, het tegenovergestelde gebeurt juist. Wilders wordt afgemaakt door de regering (figuurlijk dan), "of hij alsjeblieft z'n film niet wil uitbrengen". Vrijheid van meningsuiting JPB, is dat iets nieuws voor je? Als Nederland (de regering) een ruggengraat had, hadden ze masaal achter Wilders gaan staan en alles eraan gedaan om te zorgen dat hij z'n film kan uitbrengen. Maar nee, lekker veilig jezelf politiek correct indekken, om te kotsen![]()
![]()
.
En dan deze film ook weer, "sorry". Sorry waarvoor? Sorry dat we in een land wonen waarin iedereen mag zeggen wat hij wil (tenminste, dat kon ooit)? Sorry dat we in een land wonen waarin iedereen het goed heeft? Sorry dat we in een land wonen waarin iedereen mag stemmen op de persoon op wie hij wil stemmen? Sorry dat iedereen mag zijn wie hij of zij wil zijn? Het bovenstaande is namelijk wat je zegt als je sorry zegt vanwege de film. Bah. Afschieten die landverraders, allemaal. JPB voorop
.
quote:Op maandag 31 maart 2008 18:56 schreef mcDavid het volgende:
http://www.sorryforthefilm.com/nl/gallery/16/
Is dat maikuul?
quote:Op maandag 31 maart 2008 18:56 schreef mcDavid het volgende:
http://www.sorryforthefilm.com/nl/gallery/16/
Is dat maikuul?
Woense in 't centrum?quote:Op maandag 31 maart 2008 19:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Welke vuillak heeft dat gedaan.
Tis een rip van een filmpje btw, want ik heb helemaal niet zoeen foto
Nee blauwdorpquote:
Die staat hier: http://www.notsorryforthefilm.comquote:Op maandag 31 maart 2008 19:08 schreef MisterO het volgende:
Er moet een tegenhanger komen voor deze suffe website...
ik pleit voor een www.geensorryvoordefilm.nl !
whehequote:Op dinsdag 1 april 2008 16:53 schreef Windkracht8 het volgende:
Die staat hier: http://www.notsorryforthefilm.com
quote:Op dinsdag 1 april 2008 17:12 schreef speknek het volgende:
[..]
whehe.
Ad
Ook wij zeggen geen sorry. Stemmen op ons kan ook al niet meer. Waar gaat het heen met de wereld? God is liefde. Allah is liefde. Wij zijn ook liefde.
Ad, Nor en Thijn.
Wat een kut kick manquote:
Eens.quote:Op maandag 31 maart 2008 14:55 schreef Merkie het volgende:
![]()
.
.
Ga 's HEEL snel in een hoekje jezelf zitten schamen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |