Dat lijkt me redelijk, dus dan ook s.v.p. geen gezeur meer over de OS in China.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:22 schreef GasTurbine het volgende:
Dus dan mag geen van de 2 kanten kritiek uiten.
Veel woorden weinig zeggend. Omdat je haar niet mag is het gelijk een tokkie? Omdat ze een regeling maakt waar jij op tegen bent is het een tokkie?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:25 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Dat was alleen omdat Mw Verdonk zich als opper-tokkie wilde profileren.
hongarije hoort bij de EU, dus dat kan makkelijk nog steeds.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:20 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Wilders is veel eerder getrouwd.
Dat is nu vrijwel onmogelijk geworden.
EU vermijdt kritiek op China om Tibetquote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:26 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Dat lijkt me redelijk, dus dan ook s.v.p. geen gezeur meer over de OS in China.
Kijk dit is nog eens niet verstandige praat.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:58 schreef FeestNummer het volgende:
Het echte probleem dat VNO/NCW duidelijk maakt is dat het Nederlandse bedrijfsleven de problemen met ultra-rechts langzamerhand spuugzat is. Bedrijven hebben genoeg van de rechtse xenofobie en de provocaties. Waarom nog investeren in land waar de helft van de bevolking achter een stelletje rechtse idioten aanrent?
Nee, omdat de veel zaken bij Verdonk helemaal niet om de inhoud ging maar puur om zich te profileren als ijzeren dame. Vooral aan het eind (Pasic, Hirsi Ali, schipholbrand) ging het helemaal om de publiciteit en profileringsdrang. Dat vind ik dus tokkie-gedrag.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:26 schreef GasTurbine het volgende:
Veel woorden weinig zeggend. Omdat je haar niet mag is het gelijk een tokkie? Omdat ze een regeling maakt waar jij op tegen bent is het een tokkie?
Over hypocrisie gesproken: het valt mij op dat de meeste wildersaanhangers ook erg streng in de leer zijn wbt uitkeringen. Nu hebben we de situatie dat geraaskal van wilders leidt tot een mogelijke boycot, dat bedrijven daar de consequenties van ondervinden, en op termijn mensen gaan ontslaan. En die mensen krijgen dan nog een schop onder hun kont ook, omdat ze vieze gore uitkeringstrekkers zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:30 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Kijk dit is nog eens niet verstandige praat.
Hirsi Ali loog over haar naam. Eigen schuld.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:33 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Nee, omdat de veel zaken bij Verdonk helemaal niet om de inhoud ging maar puur om zich te profileren als ijzerden dame. Vooral aan het eind (Pasic, Hirsi Ali, schipholbrand) ging het helemaal om de publiciteit en profileringsdrang.
Ik zie niet in wat het bovenstaande te maken heeft met mijn reactie op de niet verstandige praat van feest.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:35 schreef gronk het volgende:
Over hypocrisie gesproken: het valt mij op dat de meeste wildersaanhangers ook erg streng in de leer zijn wbt uitkeringen. Nu hebben we de situatie dat geraaskal van wilders leidt tot een mogelijke boycot, dat bedrijven daar de consequenties van ondervinden, en op termijn mensen gaan ontslaan. En die mensen krijgen dan nog een schop onder hun kont ook, omdat ze vieze gore uitkeringstrekkers zijn.
Kun je 't nog zouter vreten.
Vorig week had ik fout geparkeerd bij de bank en omdat ik zei dat ik een handtekening moest zetten voor 16.00 uur bekeurde hij me niet. "Het mag niet, maar het kan een keer gebeuren" aldus oom agent.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:35 schreef GasTurbine het volgende:
Pasic was dat meisje voor dat examen? Daar had ze inderdaad aardiger over kunnen doen, maar oom agent bekeurt mij ook gewoon als ik te hard rij. Als ik zeg dat ik haast heb verandert daar niks aan.
Het leeuwendeel van die mensen die jij bedoeld zijn gewoon Nederlanders.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:38 schreef RemcoDelft het volgende:
Zullen we ook even alle buitenlanders uit landen die ons willen boycotten terugsturen?! Denk dat het meer dan die 1.7% bespaard!
Je wéét gewoon zelf dat je dit uit je duim zuigt. En met wat ik zei wilde ik insinueren dat regels regels zijn. Je moet namelijk zoals de MP dat over het verscheuren van de koran zegt, denken wat die persoon bedoelt.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:39 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Vorig week had ik fout geparkeerd bij de bank en omdat ik zei dat ik een handtekening moest zetten voor 16.00 uur bekeurde hij me niet.
Export naar Amerika zit op 4.7%. Als dat maar een beetje inkakt door een te dure euro, trekt het journaal er al op uit om ondernemers te vinden die huilie willen doen over inzakkende exports.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Pff, 1.7%.. Stelt niks voor. Dat kan echt wel opgevangen worden en die boycots houden ze nooit lang vol, zo ook met die Deense producten toen.
FeestNummer kun je het volgende eens nader gaan toelichten:quote:Op zaterdag 29 maart 2008 21:58 schreef FeestNummer het volgende:
Het echte probleem dat VNO/NCW duidelijk maakt is dat het Nederlandse bedrijfsleven de problemen met ultra-rechts langzamerhand spuugzat is. Bedrijven hebben genoeg van de rechtse xenofobie en de provocaties. Waarom nog investeren in land waar de helft van de bevolking achter een stelletje rechtse idioten aanrent?
Allemaal relatief. Natuurlijk zeuren ze al als er ook maar een beetje daling is. Maar die zandlanden kunnen nog geen deuk in een pakje boter slaan bij wijze van spreken. Ze boycotten maar wat ze willen. Het is ten eerste al vreselijk kinderachtig, maar als ze denken er een statement mee te willen maken, ach laat ze.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:52 schreef gronk het volgende:
Export naar Amerika zit op 4.7%. Als dat maar een beetje inkakt door een te dure euro, trekt het journaal er al op uit om ondernemers te vinden die huilie willen doen over inzakkende exports.
Nee, maar hun volgelingen blijkbaar wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:00 schreef GasTurbine het volgende:
De regering maakt ons toch wijs dat ze duidelijk hebben gemaakt dat het niet de stelling van de regering zelf is? Zijn die moslimleiders dan echt zulke achterlijke zandjosti's?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |