abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57705909
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:22 schreef GasTurbine het volgende:
Dus dan mag geen van de 2 kanten kritiek uiten.
Dat lijkt me redelijk, dus dan ook s.v.p. geen gezeur meer over de OS in China.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
  zaterdag 29 maart 2008 @ 22:26:55 #52
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57705912
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:25 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Dat was alleen omdat Mw Verdonk zich als opper-tokkie wilde profileren.
Veel woorden weinig zeggend. Omdat je haar niet mag is het gelijk een tokkie? Omdat ze een regeling maakt waar jij op tegen bent is het een tokkie?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57705940
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:20 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Wilders is veel eerder getrouwd.
Dat is nu vrijwel onmogelijk geworden.
hongarije hoort bij de EU, dus dat kan makkelijk nog steeds.
wel zijn er regels om schijnhuwelijken te voorkomen.
maar je kan heel goed met een een buitenlander trouwen.
http://www.postbus51.nl/i(...)/displaydefaultintro
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zaterdag 29 maart 2008 @ 22:28:34 #54
158899 GasTurbine
pi_57705956
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:26 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Dat lijkt me redelijk, dus dan ook s.v.p. geen gezeur meer over de OS in China.
EU vermijdt kritiek op China om Tibet

Gebeurt ook niet.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57706017
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 21:58 schreef FeestNummer het volgende:

Het echte probleem dat VNO/NCW duidelijk maakt is dat het Nederlandse bedrijfsleven de problemen met ultra-rechts langzamerhand spuugzat is. Bedrijven hebben genoeg van de rechtse xenofobie en de provocaties. Waarom nog investeren in land waar de helft van de bevolking achter een stelletje rechtse idioten aanrent?
Kijk dit is nog eens niet verstandige praat.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_57706085
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:26 schreef GasTurbine het volgende:
Veel woorden weinig zeggend. Omdat je haar niet mag is het gelijk een tokkie? Omdat ze een regeling maakt waar jij op tegen bent is het een tokkie?
Nee, omdat de veel zaken bij Verdonk helemaal niet om de inhoud ging maar puur om zich te profileren als ijzeren dame. Vooral aan het eind (Pasic, Hirsi Ali, schipholbrand) ging het helemaal om de publiciteit en profileringsdrang. Dat vind ik dus tokkie-gedrag.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
  † In Memoriam † zaterdag 29 maart 2008 @ 22:34:29 #57
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_57706113
De regering is bang dat ....

Ik niet.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 22:35:05 #58
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57706124
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:30 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Kijk dit is nog eens niet verstandige praat.
Over hypocrisie gesproken: het valt mij op dat de meeste wildersaanhangers ook erg streng in de leer zijn wbt uitkeringen. Nu hebben we de situatie dat geraaskal van wilders leidt tot een mogelijke boycot, dat bedrijven daar de consequenties van ondervinden, en op termijn mensen gaan ontslaan. En die mensen krijgen dan nog een schop onder hun kont ook, omdat ze vieze gore uitkeringstrekkers zijn.

Kun je 't nog zouter vreten.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 22:35:39 #59
158899 GasTurbine
pi_57706143
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:33 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Nee, omdat de veel zaken bij Verdonk helemaal niet om de inhoud ging maar puur om zich te profileren als ijzerden dame. Vooral aan het eind (Pasic, Hirsi Ali, schipholbrand) ging het helemaal om de publiciteit en profileringsdrang.
Hirsi Ali loog over haar naam. Eigen schuld.

Pasic was dat meisje voor dat examen? Daar had ze inderdaad aardiger over kunnen doen, maar oom agent bekeurt mij ook gewoon als ik te hard rij. Als ik zeg dat ik haast heb verandert daar niks aan.

De schipholbrand. Tsjah. Daar heb ik me nooit echt in verdiept dus dat antwoord blijf je me schuldig.
pi_57706191
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:35 schreef gronk het volgende:

Over hypocrisie gesproken: het valt mij op dat de meeste wildersaanhangers ook erg streng in de leer zijn wbt uitkeringen. Nu hebben we de situatie dat geraaskal van wilders leidt tot een mogelijke boycot, dat bedrijven daar de consequenties van ondervinden, en op termijn mensen gaan ontslaan. En die mensen krijgen dan nog een schop onder hun kont ook, omdat ze vieze gore uitkeringstrekkers zijn.

Kun je 't nog zouter vreten.
Ik zie niet in wat het bovenstaande te maken heeft met mijn reactie op de niet verstandige praat van feest.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  zaterdag 29 maart 2008 @ 22:38:50 #61
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_57706208
Zullen we ook even alle buitenlanders uit landen die ons willen boycotten terugsturen?! Denk dat het meer dan die 1.7% bespaard!
censuur :O
pi_57706224
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:35 schreef GasTurbine het volgende:
Pasic was dat meisje voor dat examen? Daar had ze inderdaad aardiger over kunnen doen, maar oom agent bekeurt mij ook gewoon als ik te hard rij. Als ik zeg dat ik haast heb verandert daar niks aan.
Vorig week had ik fout geparkeerd bij de bank en omdat ik zei dat ik een handtekening moest zetten voor 16.00 uur bekeurde hij me niet. "Het mag niet, maar het kan een keer gebeuren" aldus oom agent.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 22:40:03 #63
158899 GasTurbine
pi_57706230
Dat is dan weer onzin, aangezien die mensen enorm veel 'vmbowerk' doen waar we zelf vaak te lui voor zijn.
pi_57706240
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:38 schreef RemcoDelft het volgende:
Zullen we ook even alle buitenlanders uit landen die ons willen boycotten terugsturen?! Denk dat het meer dan die 1.7% bespaard!
Het leeuwendeel van die mensen die jij bedoeld zijn gewoon Nederlanders.
pi_57706274

[ Bericht 100% gewijzigd door FeestNummer op 29-03-2008 22:42:16 ]
  zaterdag 29 maart 2008 @ 22:44:36 #66
158899 GasTurbine
pi_57706309
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:39 schreef FeestNummer het volgende:

[..]

Vorig week had ik fout geparkeerd bij de bank en omdat ik zei dat ik een handtekening moest zetten voor 16.00 uur bekeurde hij me niet.
Je wéét gewoon zelf dat je dit uit je duim zuigt. En met wat ik zei wilde ik insinueren dat regels regels zijn. Je moet namelijk zoals de MP dat over het verscheuren van de koran zegt, denken wat die persoon bedoelt.

btw: Over pasic gesproken.
Ze kon dat examen netzogoed bij de ambassade doen. Ze heeft dat ook gedaan en nu studeert ze rechten in Leiden.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 22:48:43 #67
158899 GasTurbine
pi_57706383
Regels zijn regels. Als je ze overtreedt is het pech hebben.

Als ze dan tóch een uitzondering maken moet je er blij om wezen. Echter moet je dus niet gaan klagen als ze zich aan de regels houden.
  Donald Duck held zaterdag 29 maart 2008 @ 22:49:25 #68
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57706393
Pff, 1.7%.. Stelt niks voor. Dat kan echt wel opgevangen worden en die boycots houden ze nooit lang vol, zo ook met die Deense producten toen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 29 maart 2008 @ 22:52:01 #69
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_57706428
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Pff, 1.7%.. Stelt niks voor. Dat kan echt wel opgevangen worden en die boycots houden ze nooit lang vol, zo ook met die Deense producten toen.
Export naar Amerika zit op 4.7%. Als dat maar een beetje inkakt door een te dure euro, trekt het journaal er al op uit om ondernemers te vinden die huilie willen doen over inzakkende exports.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_57706438
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 21:58 schreef FeestNummer het volgende:

Het echte probleem dat VNO/NCW duidelijk maakt is dat het Nederlandse bedrijfsleven de problemen met ultra-rechts langzamerhand spuugzat is. Bedrijven hebben genoeg van de rechtse xenofobie en de provocaties. Waarom nog investeren in land waar de helft van de bevolking achter een stelletje rechtse idioten aanrent?
FeestNummer kun je het volgende eens nader gaan toelichten:
1.) [...] het Nederlandse bedrijfsleven de problemen met ultra-rechts langzamerhand spuugzat is.
- Is dit de positie die door VNO-NCW wordt ingenomen ... met andere woorden laat even een quote zien van iemand dit dit zegt en tevens VNO-NCW vertegenwoordigd.
2.) Bedrijven hebben genoeg van de rechtse xenofobie en de provocaties.
Over welke bedrijven hebben we hier, en waar basseer je je stelling op dat de bedrijven genoeg hebben van: "rechtse xenofobie en de provocaties"?
3.) [...] de helft van de bevolking achter een stelletje rechtse idioten aanrent
Praat je nu over Nederland, en nog belangrijker hoe is dit in vergelijking met andere landen die hetzelfde welvaartsniveau kennen als Nederland?
En alles wat rechts van het midden is kan dus niet door de beugel ... hoe kom je hiertoe?

[ Bericht 16% gewijzigd door paddy op 30-03-2008 04:42:24 ]
  zaterdag 29 maart 2008 @ 22:55:33 #71
158899 GasTurbine
pi_57706481
Altijd jammer dat die figuren ineens weg zijn.
  Donald Duck held zaterdag 29 maart 2008 @ 22:57:08 #72
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57706496
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:52 schreef gronk het volgende:
Export naar Amerika zit op 4.7%. Als dat maar een beetje inkakt door een te dure euro, trekt het journaal er al op uit om ondernemers te vinden die huilie willen doen over inzakkende exports.
Allemaal relatief. Natuurlijk zeuren ze al als er ook maar een beetje daling is. Maar die zandlanden kunnen nog geen deuk in een pakje boter slaan bij wijze van spreken. Ze boycotten maar wat ze willen. Het is ten eerste al vreselijk kinderachtig, maar als ze denken er een statement mee te willen maken, ach laat ze.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 29 maart 2008 @ 23:00:41 #73
158899 GasTurbine
pi_57706545
De regering maakt ons toch wijs dat ze duidelijk hebben gemaakt dat het niet de stelling van de regering zelf is? Zijn die moslimleiders dan echt zulke achterlijke zandjosti's?
pi_57706759
-edit-

[ Bericht 91% gewijzigd door paddy op 30-03-2008 04:45:34 ]
  zaterdag 29 maart 2008 @ 23:15:56 #75
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_57706762
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 23:00 schreef GasTurbine het volgende:
De regering maakt ons toch wijs dat ze duidelijk hebben gemaakt dat het niet de stelling van de regering zelf is? Zijn die moslimleiders dan echt zulke achterlijke zandjosti's?
Nee, maar hun volgelingen blijkbaar wel.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')