Donker haarquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:34 schreef remlof het volgende:
Altijd pittige meiden met lang donker haar. Echt altijd...
Da's toch niet zo raar dan? Als zo'n persoon je goed ligt?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Of van die figuren die een vriendin hebben, die vervolgens qua interesses, manier van doen en karakter ontzettend veel lijken als 1 van z'n beste mannelijke vrienden. Leuk als je ze daarmee kan confronteren..
Nee het helemaal niet raar, het zit in de psyche van de mens. Maar als je dus degene aanspreekt "Dus eigenlijk zit je gewoon opgescheept met een vrouwelijke versie van *insert naam van vriend*.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 02:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's toch niet zo raar dan? Als zo'n persoon je goed ligt?
Of ben ik nou naief?
Spontaan past volgens jou dus niet bij pittig?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:28 schreef ThinAir het volgende:
Ik zat te denken. Als je verliefd bent, dan ben je meestal verliefd op een pittige meid, of op een spontane/verlegen meid.
dude lees mijn post, en ik ben een vrouwquote:Op zondag 23 maart 2008 13:43 schreef Ice_Tea het volgende:
Verliefd zijn op een karakter dat is iets voor vrouwen!
...
Dog eat dog?quote:Op zondag 23 maart 2008 12:52 schreef SHE het volgende:
er was een bassist van een beroemde band,
haha, dat is wel grappig.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:19 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
dude lees mijn post, en ik ben een vrouw
Op karakter alleen.. kweenie. Ik denk het wel, maar meestal is het een combinatie.quote:Op zondag 23 maart 2008 15:09 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
haha, dat is wel grappig.
Maar wat ik me dus afvraag, zijn er vrouwen, en eventueel ook mannen bij, die verliefd zijn/ kunnen (ge)worden op iemands karakter?
Ja, echte mannen zijn oppervlakkig en gaan alleen voor het uiterlijkquote:Op zondag 23 maart 2008 13:43 schreef Ice_Tea het volgende:
Verliefd zijn op een karakter dat is iets voor vrouwen!
Ik kan alleen verliefd zijn op een bepaalde uitstraling die een vrouw heeft. Een mooie lach doet in het begin meer dan een leuk karakter. Dat karakter van de dame op wie je verliefd bent dat zie je later wel, daar kan je van gaan houden, maar dus echt niet verliefd op zijn naar mijn idee.
Hoi, ik denk dat ik weleens jouw type zou kunnen zijnquote:Op zondag 23 maart 2008 20:15 schreef boekenworm het volgende:
Ik val alleen op foute types. Heel stom. Ze verschillen allemaal erg, tenminste, dat lijkt zo in het begin. Alleen deugen ze niet. Of ze gebruiken drugs, zijn psygisch niet helder, gaan vreemd of wat dan ook. Waarom ik ervoor val weet ik niet, want iedereen verklaard me altijd voor gek
Zullen we dan vast een date afspreken, kunnen we ook gelijk een datum afspreken voor het dumpenquote:Op zondag 23 maart 2008 20:29 schreef D-Y het volgende:
[..]
Hoi, ik denk dat ik weleens jouw type zou kunnen zijn
Niet nodig, ik pleeg zelfmoord op het hoogtepunt van mijn faam.quote:Op zondag 23 maart 2008 20:30 schreef boekenworm het volgende:
[..]
Zullen we dan vast een date afspreken, kunnen we ook gelijk een datum afspreken voor het dumpen
En jij niet?quote:Op zondag 23 maart 2008 20:25 schreef Synthesist het volgende:
Bij mij luisteren ze allemaal naar metal
Je vergeet de kangeroequote:Op zondag 23 maart 2008 12:52 schreef SHE het volgende:
Hell no; ik meer verschillende vriendjes gehad dan handtassen!
Er was een zoon van een graaf ( Doorn ), er was een bassist van een beroemde band, er was een kamper, er was een negroide fitness instructeur, er was een ingenieur, er was een DJ en er was een hippie.
Ze zagen er ( obviously ) ook heel anders uit.
Overigens voldoet mijn huidige partner aan het ideaalbeeld wat ik als tiener had van mannen. Kortom, ik heb exact dat gekregen wat ik altijd wilde. ( yeehaaah )
Wouw, zo heftig heb ik het nog niet gezien. Heb ik weer eens wat nieuws op mijn lijstjequote:Op zondag 23 maart 2008 20:31 schreef D-Y het volgende:
[..]
Niet nodig, ik pleeg zelfmoord op het hoogtepunt van mijn faam.
Uiterlijk boven innerlijkquote:Op zondag 23 maart 2008 12:44 schreef Vandaag... het volgende:
Mijn feromonen zijn erg allround compatible. Ik heb dus met de meest uiteenlopende figuren omgang (mooi woord) gehad.
Bij echt lange relaties (1 jaar +) kom ik wel uit op dezelfde types. Blijkbaar gaat bij mij pas na een jaar het karakter een rol spelen
Je bent dus gemeen?quote:Op maandag 24 maart 2008 01:28 schreef Xennia het volgende:
Het enige dat ze gemeen met elkaar hebben, ben ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |