klopt typefoutje in mn hoofdquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:10 schreef rudedeltadude het volgende:
het is WVG vervoer
post traumatische (spier) dystrofie aan mijn rechter voet / onderbeenquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:14 schreef B_ernd het volgende:
Waarom kun je niet normaal lopen dan?
Ligt eraan bij welk bedrijf je klant bent.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:35 schreef DroogDok het volgende:
Klinkt bekend, vaker zulke verhalen gehoord over gehandicapten vervoer.
Taxichaufeurs zijn nou ook eenmaal niet de meest galante personen.
kloptquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:35 schreef DroogDok het volgende:
Klinkt bekend, vaker zulke verhalen gehoord over gehandicapten vervoer.
Taxichaufeurs zijn nou ook eenmaal niet de meest galante personen.
De aanbesteding van WVG vervoer ligt niet bij de gemeente, maar bij de Provincie.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt
mensen dien vaak wel een klacht in bij conexxion maar je moet dat bij de gemeente doen
die beslist aan wie ze dat vervoer uitbesteden, denk maar niet dat conexxion tegen de gemeente zegt ow ja we hebben ook nog enorme hoeveelheid klachten liggen
nou ja in ieder geval dan niet bij het taxibedrijf je klacht neerleggenquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:43 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
De aanbesteding van WVG vervoer ligt niet bij de gemeente, maar bij de Provincie.
De gemeente is echter aanspreekpunt bij problemen/klachten etc.
Als het goed is, heeft de provincie ook een contactpersoon bij klachten.
Sterker nog: Als je via de provincie een klacht indient, is het vervoersbedrijf verplicht om binnen een gestelde termijn een reactie op elke specifieke klacht te geven.
Als er veel klachten binnenkomen van verschillende personen, zal dit zeker meewegen bij de volgende aanbesteding.
tip: Valysquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:49 schreef Cothen het volgende:
Tja... gaat allemaal om het geld... Dit soort vervoer kost klauwen met geld, maar er is niemand die het wil betalen, gevolg: te weinig inzetbaar materieel en persooneel dat ook nog eens extra vol gepropt worden.
Mijn opa en oma zijn voor lange afstanden ook afhankelijk van dit soort vervoer en gezien de kosten en reistijd ga ik ze liever zelf even halen en brengen voor een verjaardag.
mag ik vragen om welke plaats/regio het gaat?quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou ja in ieder geval dan niet bij het taxibedrijf je klacht neerleggen
heeft de gemeente me net toch mooi verkeerd voorgelicht
ja hoorquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:50 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
mag ik vragen om welke plaats/regio het gaat?
aha... is het niet zo dat DETO daar ook een deel van het vervoer van doet?quote:
Of gewoon bij de vervoerder en de gemeente, lijkt me een nog veel beter plan.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou ja in ieder geval dan niet bij het taxibedrijf je klacht neerleggen
soms als conexxion het niet aan kan besteden ze inderdaad uitquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:51 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
aha... is het niet zo dat DETO daar ook een deel van het vervoer van doet?
Als je weleens in de richting van Deventer reist kan je overwegen om met Regiotaxi Salland te reizen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
soms als conexxion het niet aan kan besteden ze inderdaad uit
maar of dat nog bij de deto zou best kunnen hoor
dank voor de tip!quote:Op donderdag 20 maart 2008 12:55 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Als je weleens in de richting van Deventer reist kan je overwegen om met Regiotaxi Salland te reizen.
Zutphen is volgens mij regiotaxi hanzedriekhoek ofzo...
Als je daar vervoerspasjes aanvraagt zit je niet aan een zone-budget vast en kost het bijna hetzelfde...
De tijdigheid van Regiotaxi Salland is sowieso beter....
Whehe.. service van de zaakquote:
Nee nee nee, ik werk bij regiotaxi salland (maar niet als chauffeur dus) en ken de problemen in de regio's om ons heen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 13:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha je wilt toch niet zeggen dat jij die chauffeur van gister was he
Je zou dit kunnen aanvragen, maar hou er dan wel rekening mee dat je per saldo minder kilometers kunt reizen. Een rit op een PGB is een tandje duurder, omdat je vaak het tarief van de taximeter aan moet houden.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:00 schreef draculettetje het volgende:
vorig jaar geen recht gehad om het pgb, misschien idd dit jaar nog eens aanvragen
Dan is het pgb juist wel wat voor je denk ik.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:45 schreef draculettetje het volgende:
da's ook weer zo inderdaad
gelukkig hoef ik maar sporadisch nog met dit vervoer hoor, heb inmiddels een aangepaste auto
niet meer dan logisch.quote:dus die ene keer, maar ook die ene keer wens ik niet op deze manier behandeld te worden
aanvragen kan natuurlijk nooit kwaad, zie ik de mensen van het ciz ook weer eens ha haquote:Op donderdag 20 maart 2008 16:52 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Dan is het pgb juist wel wat voor je denk ik.
[..]
niet meer dan logisch.
En er een reportage van maken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:32 schreef rudedeltadude het volgende:
haha... ik zou eigenlijk graag eens een rondleiding organiseren om te laten zien dat het bij sommige bedrijven wel werkt....
Gelijk ook een kijkje achter de schermen...
goed plan!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:32 schreef rudedeltadude het volgende:
haha... ik zou eigenlijk graag eens een rondleiding organiseren om te laten zien dat het bij sommige bedrijven wel werkt....
Gelijk ook een kijkje achter de schermen...
Ik word eerlijk gezegd een beetje lelijk van het over één kam scheren van alle taxibedrijven.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En er een reportage van maken.
* Ofyles2 haalt herinneringen op met 'Over De Balk', gepresenteerd door Kas van Iersel.
Ik ga volgende week een voorstel doen bij mijn baas.quote:
hier zijn nieuwe tijden daarin afgesproken met de contractverlening in okotberquote:Op vrijdag 21 maart 2008 00:50 schreef Xennia het volgende:
Volgens mij hanteren ze sowieso een speling van een half uur, ze kunnen een half uur eerder of later komen. Maar meestal zijn ze nog veel later. Ik heb een tijdje met gehandicapten gewerkt en dat was erg frustrerend als ze naar een clubje wilden of zo en de taxi kwam pas als de club al was afgelopen. Bewoners in de stress. Gewoon altijd een klacht indienen he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |