Dat is geen foutquote:Op maandag 24 maart 2008 16:22 schreef tonja het volgende:
U wordt verzocht deze trein vriendelijk te verlaten
quote:Kom, je betuigt je in dit topic ook niet bepaald van een edelmoedige inborst.
Ik wist dat die zijn weg hierheen zou vinden. Toen ik nog eens keek vond ik het kunnen: je betuigt je een persoon van een edelmoedige inborst.quote:
My godquote:ik heb het voordeel dat ik geen bad heb, maar ik koop vaak de zepen en shampoo die ik gebruik maar daar kan ik wel ene tijdje mee doen...
Maar ik heb een groot voordeel, de dichtbij zijnde lush is 2 uur met de trein. en via internet bestelen doen ik niet echt....
Maar ik vindt 8 euro niet duur voor me shampoo, ik ehb sinds dat ik lush gebruikt geen last meer van rode jeukplekken die soms verschijnen (dan werkt enkel koud water) maar toen was me shampoo op en ik vond zonder om te halen (omdat ik na londen zou gaan) maar toen even weer gewonne shampoo gebruikt... weer vlekken en veel vetter haar dus nu snel weer terug
oke ik ben niet verslaafd hoor.. :lol:
(afgelopen week voor zo 50 pond in Engeland gekocht, me boel was een beetje op)
quote:Op maandag 24 maart 2008 21:29 schreef arnold-d het volgende:
overdag, open, maar luxenflex dicht
Lekker glimmen!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:27 schreef William1985 het volgende:
In mijn ogen zou bij een aanval met een (gebroken) glas de verwondingen er heel anders uit zien.
Niet dat ik mevr. Feenstra nu support, maar er wordt denk door sommige mensen chromelijk overdreven.
quote:Op zondag 23 maart 2008 11:17 schreef RiesAmaris het volgende:
Vanmorgen vroeg hoorden we een knal tegen ons raam, *BANG* !. Toen ik buiten ging kijken lag daar een gecrashed vogeltje op de grond. Ik heb m zachtjes opgetild en ben bij m gebleven. Eerst dacht ik dat ie zou sterven, want hij leek t benauwd te hebben: allemaal 'luchthappen' met zijn bekkie en een beetje suf uit zijn oogjes kijken. Maarrrr na 2 minuutjes begon hij weer wakker te worden en besloot om zich op mijn hand te verschransen en daar nog even te blijven zitten. Vriendlief heeft wat foto's gemaakt van ons kleinevriendje
en toen Jasper hem op zijn hand wilde laten lopen vloog het vogeltje weer weg. Hij heeft nog 5 minuten op het huis van de cavia's (groot tuinhuis) gezeten en toen wassie weg, terug de vrijheid tegemoet
![]()
Weet iemand waar kun je van die vogelvormige stickers kunt kopen voor op je raam? Dit is al de tweede crash in 6 maanden tijd
Nouja, ik ben benieuwd wat voor vogeltje dit is, zie foto's![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is t geen schatje
Langs de wįįr??quote:Op dinsdag 25 maart 2008 16:08 schreef GasTurbine het volgende:
Kijk. Ik heb dus zo'n plan in gedachte voor de renovatie van mijn kamertje. Allereerst wil ik ledjes langs de zeikand van mijn plafond. Enfin: Dat is een ander topic.
Lijkt me een gevalletje dyslexiequote:Op maandag 24 maart 2008 16:58 schreef Muck het volgende:
van een ander forum:
[..]
My god![]()
Maar gelukkig besteelt ze niemand via internet! En waar zou ze die shampoo gewonnen hebben?
Bedoelt hij nou dat hij op tild sloeg?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:30 schreef Kokindje het volgende:
Is het een fontein of een geiser? Ik had geen idee dat je zo kon worden opgetilt door een fontein als deze!
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef DaMart het volgende:
Vriendin komt morgen lang, wat te koken?
Wat voor andere betekenis 1 ontbrekende letter al niet aan zo'n TT kan geven.
Gevonden.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:57 schreef BrandX het volgende:
verkapte tvp voor wanneer ik ook wat tegen kom![]()
hij is inmiddels al aangepast hoorquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef DaMart het volgende:
Vriendin komt morgen langs, wat te koken?
Wat voor andere betekenis 1 ontbrekende letter al niet aan zo'n TT kan geven.
Kennelijk koestert iemand de hoop op een fotoboom.quote:Planten Foto's?
Haal meer uit jezelf en je camera:
Download de gratis fotocursus!
Het ging over een badjas.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:13 schreef Branieschopper het volgende:
Klacht: Vriendin die de nederlandse taal niet machtig is en PENUARE zegt!![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:25 schreef Lienekien het volgende:
Oh, een pegnoir. Ja, da's mooi fonetisch.
Zaaien op het werk.. dat moet wel een hovenier zijn.quote:of ik me verveel? ja nogal... hier op werk > zaai.. > dus fok
Of een VPRO-kijker.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:57 schreef spijkerbroek het volgende:
Van de FP:
[..]
Zaaien op het werk.. dat moet wel een hovenier zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |