Bij de eerste dacht ik nog dat het een tikfoutje was...quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:09 schreef brainol het volgende:
Kan iemand mij advies geven in de volgende situatie:
Werknemer deelte mondeling aan werkgever mee dat hij ontslag wil nemen.
Werknemer geeft die dag erop in een schriftelijke brief aan dat hij ontslag neemt per datum x.
Vervolgens deelte werknemer een aantal dagen later mondeling mee dat dit alles in een opwelling was en dat hij nog wel graag wil blijven werken.
Is dit ontslag nu rechtsgeldig. Of doordat werknemer aangeeft dat dit in een opwelling was, dat dit niet door gaat.
Idealiter geldt dit speciaal die verknipte mensen, met een niet ingegane kinderwens..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:43 schreef Tup het volgende:
Helemaal mee eens. Het meest treurige is dat in deze individualistische maatschappij iedereen een "statement" maakt met zijn/haar overwerk en ondertussen mensen burnout krijgen, een kinderwens niet meer kunnen laten ingaan omdat er tot 40 gewerkt moet worden, kinderen hun ouders nooit zien. Kortom, dit kost de samenleving handenvol geldt en meer en meer mensen raken verknip.
Ik niet overigens. :-O
In het onderwijs werk ik steevast gratis over voor niet marktconforme salaris. Maar he, ik ben een idealist.![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:14 schreef vencodark het volgende:
Dat vindt ik enigsinds apart.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:47 schreef GambinoT het volgende:
Koop wat houd etc, en probeer een mini huis ofzo te bouwen,
Kan me herrinderen dat ik dat ook eens heb gedaan, ging best goed!
Openlijke tvp en tevens hartstochtelijk pleidooi voor een nuttige bookmarkfunctie.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:02 schreef Rewimo het volgende:
Stiekeme tvp
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 23:10 schreef 3p0x het volgende:
Ik ben nog een klein beetje groter maar ik kan zelfs niet eens vatzoenlijk op de passagiersstoel zitten![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:03 schreef lcicle het volgende:
Igraine, ik heb ze nog niet gesprokenDus ik weet nog niet hoe ze het uitspreken, maar ik verwacht Mir-din.
Ik ben ook zo hilarisch over de naam omdat hij per-fect bij de ouders past! Maar dat komt op een forum natuurlijk niet over als ik dat zeg
Allochtonen die in Allah geloven?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:02 schreef maniack28 het volgende:
Dalende trend allachtone werkeloosheid
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 @ 11:58 schreef Blizz3112 het volgende:
Had ie een donorcondisiel ingevuld voor minder bedeelden?![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 03:26 schreef newsman het volgende:
[..]
Je hebt recht op zwijgplicht, niet zeuren.![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:16 schreef zoalshetis het volgende:
wij maakten destijds een videofilmpje waar wij 'kinderen' als onze ouders acteerden. alle leuke, spannende, ontroerende etc verhalen uit hun leven even kort schetsen. hylariteit alom en ze kijken het nog regelmatig.
De adderbeet was dodelijk, en het gras dekte de getroffene toe.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:28 schreef Amaranth het volgende:
Het is een soort visuele cirkel waar ik opeens in terecht ben gekomen.
En ik maar denken, er is toch niks fout met visuele cirkel? Tot ik de zin lasquote:
Krijg je wel sterke armspieren vanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 20:03 schreef Tha_Dijkstra het volgende:
Te koop aangeboden:
Stenen kruiwagen, 1 verbouwing gebruikt. Vraagprijs 50 euro.
Ik had een huisgenoot, die zei weleens "stand op heden" als hij "stante pede" bedoelde...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 23:00 schreef erodome het volgende:
Jouw moeder liep dus dag en acht achter je aan????????
Onderschappen? Nieuw werkwoord? (Bijzonder, omdat de "P" en de "T" niet eens bij elkaar in de buurt zitten op 't toets'n bord.)quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:12 schreef Demellie het volgende:Onderschap eetproblemen niet
Ik moest echt drie keer lezen voordat ik snapte wat een t-shirt met een 'gilletje' is. Ik kreeg aanvankelijk een mental image van een t-shirt met een tekstballon erop oid.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:15 schreef DeletedByAdmin het volgende:
Voor mij is een DON'T wat ik 'laatst' zag op een festival (en daarna helaas steeds meer):
-T-shirt met gilletje..
-Trui schuin over je rug (1ne kant over schouder, andere kant om middel)
Met 'ik bedenk me dat' is niets mis, staat gewoon in Van Dale.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:35 schreef Woffel het volgende:
***KRO *****************************4/5
***Erg ***Peter Schilte,Vierlingsbeek:
"Wanneer houdt het toch eens op,dat
verkrachten van de Nederlandse taal?
'Daar irriteer ik me aan','Ik bedenk me
dat','Ik besef me dat ik','naar verloop
van tijd','ten alle tijden'.
....................................
Ik lees net bovenstaande reactie op teletekst.
Nu weet ik dat je niet aan iets kan irriteren, maar iets irriteert jou. Daar erger ik me aan is de correcte vorm.
Verder:
Naar verloop van tijd > Na verloop van tijd
Ten alle tijden > Te allen tijden.
Maar wat is er verkeerd aan de andere twee? Is me, in Ik bedenk me dat, overbodig?![]()
Hmm oke, bedankt!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Met 'ik bedenk me dat' is niets mis, staat gewoon in Van Dale.
Maar 'ik besef me dat' is inderdaad fout; het is een contaminatie van 'ik realiseer me dat' en 'ik besef dat'.
Dat gebeurt heel vaak op 316 en 318, dat een n00b over het taalgebruik van anderen loopt te zeiken zonder zelf eerst even een woordenboek erop na te slaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:45 schreef Woffel het volgende:
[..]
Hmm oke, bedankt!
Wel jammer dat hij er zelf dus ook naast zit..
Heb je daar ook al rangen en standen inquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:05 schreef woutabest het volgende:
Als dat er echt letterlijk staat, wat is je baas dan voor een rangdebiel?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:22 schreef McKillem het volgende:
En ik zie er idd allerlij mensen mee lopen.
Maar het is daar wel schoon!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:01 schreef Freel het volgende:
Ik zeg bewust bij alle gesprekken die ik voer dat ik pas kom opdraven als ze echt een vacature voor me hebben en als het werving en selectie0 bedreft (direct in dienst bij werkgever).
Sinds jaar en dag schijnen hele volksstammen te denken dat bij onzijdige woorden een vrouwelijk bezittelijk voornaamwoord hoort. Afschuwelijk, maar het tij lijkt niet meer te keren. Sterker nog, het begint op te vallen als het wel een keertje goed gaat.quote:De BBC is op haar best als hij een crisis bezweert.
Nee.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:02 schreef Lienekien het volgende:
Ach joh, gewoon iemand die slecht geslapen had.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:06 schreef Frollo het volgende:
[..]
Fijn voor je dat je het allemaal zo zonnig inziet, maar het is natuurlijk om te janken.
quote:So take a good look at my face
You'll see my smile looks out of place
Just look closer, it's easy to trace
The tracks of my tears
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:34 schreef tnimble het volgende:
Dit geldt ook voor de beibel trouwes.
Zeg, wil je dat lied niet misbruiken voor jouw chagrijn?quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:36 schreef snellejelle het volgende:
een lekke bood gekocht
wat een sukkel dit![]()
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:38 schreef Miss_S het volgende:
en niet door kinderen nee maar ik had altijd grote borsten maar schaamde me als kinder er voor (ik was 9) en heb daarom jaren lang geen bh gedraagt
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:26 schreef F04 het volgende:
Iemand enig idee of dit evt schadelijk is voor het toekomstige kind?
Het is trouwens een baan waar er veel geloopt moet worden. Dus geen kantoorbaan.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:27 schreef Wouser het volgende:
Maar des al niet te min ben ik best trost op wat ik heb bereikt.
Anglicisme.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:31 schreef Ole het volgende:
Ik zie nu op NOVA die rapper zeggen:
"Je moet in mijn schoenen lopen om mij te begrijpen"
Of knellende schoenen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:39 schreef Wickedangel het volgende:
Anglicisme.
Weerstand is een slaapplek? Whuh?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 10:46 schreef boekenworm het volgende:
[...]
De weerstand tegen het geloof wordt steeds groter, wat op zich logies is als [...]
quote:
Bummerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:14 schreef DIGGER het volgende:
Enige land waar ik echt goed over kan spreken is Italie, waarbij het een wereld van verschil is of je ten noorden van pak hem beet Arezzo zit, of in Roma en zuiderlijker.
In het zuiden word snoeihard gereden op de snelwegen maar zonder afstand houden. Rijd je 190 en je achterligger wil 200 rijden, dan maakt ie dat duidelijk door zo dicht achter je te zitten dat je z'n bummerbord al niet meer kan zien.
Tis niet echt aggressief, tis gewoon dom. Italianen zijn egoisten in het verkeer, elke cm asvalt in het zuiden wordt benut, ongeacht belijning, rijrichting en verboden. Heb krankzinnige dingen meegemaakt, met bv 1 richting verkeerstunnels van een km lang in Napoli, 4 baans, waar gewoon 5 auto's naast elkaar ingaan maar waar ook gewoon af en toe een tegenligger uit komt.
Of het centrale busstation dat gewoon de hele dag muurvast staat met auto's die in de chaos even 20 meter willen afsteken (omdat 600 mtr rijden je al 2 uur kost).
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:53 schreef Strolie75 het volgende:
Som ze op.Een Koran Een Windows PC (Apple )
Een vegetanist
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:27 schreef MouzurX het volgende:
Maare woon je in een dorp of in een stad? maakt nogal een verschil uit...
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef NanKing het volgende:
Ik snap echt niet dat bijna iedereen hier zo verongelukt reageerd.
En een collega vertelde gisteren dat ze tijdens een ruzie met d'r vriend eens had geroepen dat het niet tof was om iemand dood te maken met een blije mus.quote:Nou, nog weinig schot in de roos.
Triangel-Josti ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:09 schreef MouzurX het volgende:
Elke ramdebiel merkt toch wel of het filmpje is of echt? dan klopt het toch ook niet met typen enz ??? ..
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:02 schreef QWERTYLINK het volgende:
[..]
Het begon allemaal ooit héél lang geleden met een paar aapmensen, die ovuleerden tot homo sapiens(voor de gelovigen onder ons:
[..]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:00 schreef sophieisdebeste het volgende:
is balkenende eerlijk aan zijn stemmen gekomen of is hij gewoon een lijkprikker die handig gebruik heeft gemaakt van pim zijn dood
quote:Willem van Hanegem heeft Utrecht geen vliegende start van het seizoen kunnen bezorgen. Het gerenoveerde Feyenoord van Bert van Marwijk dompelde de Galgenwaard in rauw met een overtuigende 0-3
Dit is wel een heel erge d/t fout....quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:55 schreef XiChico het volgende:
Ik betaal nu 130 euro per kwartaal, onbeperkd gebruik sportschool. Mochten ze ooit hier een vestiging openen ga ik uiteraard daarheen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:37 schreef JFK1980 het volgende:
Ik bied te koop aan: Een DVR, 8 kanaals met 160 gig HDD.
Met de DVR kun je 8 camera's aansluiten en deze opserveren vanaf de monitor
of vanaf een internet verbinding als je de instellingen hebt ingesteld!
(...)
Waarheen?quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:12 schreef LeefAndCooking het volgende:
Doe je croissants de avond voor dat je ze wil bakken in de koude oven, dan kunnen ze ontdooien en vast iets reizen.
Zet de volgende oven de oven aan met de croissants er nog in, nu reizen ze nog verder, en aansluitend bakken ze. Iets van 190 graden C. tot ze mooi zijn.
Vast sexy.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:12 schreef Deceit het volgende:
[..]
- Zoek ernaar.. Wil zien hoe je in je geiletje eruitziet!
Vreemde vertypingquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:20 schreef teigan het volgende:
Het heeft hier nu net even gewonweer, maar nog niet geregend... zo te zien komt er nog wel wat aan..
Ik ben blij dat ik eerder ben gaan hardlopen dan gepland, hardlopen met onweer lijkt mij niet zo geslaagd
quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:57 schreef kyraaa het volgende:
Ik heb zeker wel een huis en dattie op tien hoog zit, doet niet ter sprake
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:31 schreef G.Fawkes het volgende:
juist niet, alles moet in verhouding staan. En de foto is echt super lelijk. Dat is toch geen kont meer, daar moet een stickertje pas op, zwengt uit, op
Ik wist niet dat je een carte blanche ook kon spelen in plaats van geven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:53 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Okee, ik heb nu carte blanche gespeeld.
Wat een vreselijk kromme zin trouwensquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:58 schreef Chandler het volgende:
Solingjan; er zat ooit een stootrand op van aluminum en rubber, echter was deze op leven na de dood en heb ik deze moeten verwijderen. Ik wil gewoon graag een stootrand terug, ongeacht of er krassen op de boot komen. De zeil en dergelijke onderdelen liggen nu al op de sloop omdat deze zoals de rest ook al half overleden waren.
In beide gevallen is het 't zelfstandig naamwoord, dus geen -t.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:10 schreef iruub het volgende:
Hey..ff iets anders: verschil tussen antwoord en antwoordt?
vb:
De vertegenwoordiger eiste een antwoordt van de koper die hem geen antwoord willde geven
omdat hij er gewoon geen zin had.
Precies.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In beide gevallen is het 't zelfstandig naamwoord, dus geen -t.
Nee, ik zou inderdaad nooit 'wilde' met dubbel l zeggen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:21 schreef Frollo het volgende:
[..]
Precies.
Je zegt immers ook niet: 'De vertegenwoordiger eiste een biertjet van de koper die hem geen biertje willde geven omdat hij er gewoon geen zin had.'
Ook dat niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik zou inderdaad nooit 'wilde' met dubbel l zeggen.
Eind weg als je die voorwaarden even wilt lezen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:27 schreef NTCE het volgende:
En natuurlijk hebben ze dat nooit tegen mij gezegd, en heb ik ook nergens kunnen teruglezen, sinds kort hebben ze bij de bali dan de "algemene voorwaarden" waarin dat staat aangegeven.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:03 schreef JasperThomas het volgende:
Weet iemand wat je moet doen als je door een zombie gegrepen wordt? Ik heb van alles al geprobeerd maar als er een mij vast heeft, ga ik steenvast dood.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Amerikaanse romcoms zijn toch meestal de cliché Meg Ryan, Hugh Grant verhikelen
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:45 schreef draaijer het volgende:
Ik draag zo nu en dan bretels.
Ik merk wel dat een aantal mensen er toch aan moeten wennen. Je hebt snel een stempel op je hoofd.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:16 schreef SpecialK het volgende:
dat zijn dus verdomme toch geen creme fresh vlekken op m'n gasfornuis.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:08 schreef adnansupernew het volgende:
Noem is een voorbeeld
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:19 schreef en_door_slecht het volgende:
Noem is hier een gebiedende wijs, geen voorbeeld.
Drie woorden, drie foutenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:30 schreef shifto het volgende:
Zei vind jouw niet zo geweldig als jij haar.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:49 schreef RecomServ het volgende:
misschien zit ik wel abuis, en was de vraag precies andersom...
Zoek alle vautenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:38 schreef zwelgje1985 het volgende:
Veel mensen beweren dat de ziel het materiele aardse lichaam verlaat en dat deze voortleefd in het universum of het hiernamaals terwijl somigen andere weer beweren dat we hierna weer in een ander lichaam worden geboren zodat we dan weer opnieuw moeten leven (Reincranatie dus).
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2005 18:39 schreef The_Le9end het volgende:
Wat een ontiechelijk lekker wijf is dat toch!![]()
![]()
Necrofiel?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:43 schreef Swarmapapa het volgende:
[..]
Langzaam aan bloeide de eerste liefde dood, en ik vond het ook wel best eigenlijk.
Serieus, hoe kun je in vredesnaam denken dat je dit woord zo hoort te schrijven?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 15:52 schreef saban het volgende:
Een V3 heeft zo-ie-zo video recording, of je hebt een Nederlandse versie (geen benelux) welke dat niet kan. Kijk eens op de achterkant van je toestel, op het sticker, staat daar SE67XX of SE8XXX ?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:27 schreef Silaz het volgende:
zal vast wel zo'n prinsesje zijn die in haar geboorte land op handen en voeten gedragen wordt, en als jij er nu een keer even geen aandacht aan geeft, dat ze er gelijk de brui aan geeft.. zo denk ik dan
Schrijven we dat ook al met dtquote:
quote:Leuke show, ik neem hem vanavond op. Adéhadé heeft trouwens nog een poosje op video.google.nl gestaan Is er nu jammergenoeg af. Hij heeft 't zelf een keer uitgelegd waarom hij denkt dat z'n shows leuk zijn, bij dwdd. Het is niet politiek geënquiseerd, het is geen complexe humor, het is gewoon een uur lang lachen, punt uit. En dat klopt mijns inziens volledig, wereldvent, die Jochem.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 01:05 schreef GangstaThug het volgende:
Vanmiddag naar een soort braderie geweest in Hellevoetsluis en daar zag je ze: jonge agenten die iedereen een stoere blik werpte.
Deze knaap verzint gewoon hele nieuwe woorden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 02:09 schreef toma het volgende:
Monitor klapte spontaan kapot waarna er rook uit ontstoog.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:48 schreef supersteve het volgende:
Ik vind het nog steeds bizar dat je percee zon irritant rotkaartje moet hebben wil je aanspraak maken op bonus!!
Eh jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:33 schreef _Henry_ het volgende:
Prijs klinkt wel redelijk, ik heb net een ijsje van Australian op à ¤2,70 (2 bolletjes) - en daarmee is mijn persoonlijke consumentensurplus sterk geminimaliseerd.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 09:21 schreef caradoc het volgende:
Ik zou niet weten hoe het virus heette, maar hij was erg genaait. Het was voor veel anti virussen onzichtbaar helaas.
Dat zal ze leren!!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:39 schreef mrSPLIFFY het volgende:
dan zou ik zeggen SEW em
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:39 schreef WensMeester het volgende:
Overigens vondt ik de Drumbone het vetst van alles
Kent deze persoon ook lakserende middelen?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 00:10 schreef profielnaam het volgende:
ben ik alweer veel te lax geweest ?
Mooie volzin ook.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 23:55 schreef horned_reaper het volgende:
het komt deels door ons leeftijdsverschil, zei is nu gaan studeren op de universiteid hier 50 km vandaan en zit daar bij haar eigen studentenclubs en gaat elke avond uit maakt bergen vrienden daar en haar leven speeld zich totaal niet meer af in mijn omgeving, al haar vrienden waren vroeger ook mijn vrienden.. dat is nu helemaal voorbij dus.
Duitse erfenis? Alsof Nederlands afstamt van het Duits.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:31 schreef SlimShady het volgende:
waarom is het eigenlijk niet 'hilaries', 'hysteries' en 'mongolies'?
is het nog een Duitse erfenis dat we nog geregeld de 'sch' gebruiken?
Dat hele topic is een grammaticaal treinongeluk.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:01 schreef Biancavia het volgende:
Mooi topic: kappot, gebroken, ziek, totaal naar de knippen
[..]
Mooie volzin ook.
tergelijkquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:33 schreef lizardtattoo het volgende:
[TK] Diverse boeken, nieuw, of onbeschadigt.
Nooit gelezen
Het Nederlands lijkt op het Duits omdat het beide West-Germaanse talen zijn. Beide talen hebben zich echter afzonderlijk ontwikkeld; de een is dus niet afgeleid van de ander.quote:
Ze gaan wel terug op dezelfde oorsprong.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 23:19 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Het Nederlands lijkt op het Duits omdat het beide West-Germaanse talen zijn. Beide talen hebben zich echter afzonderlijk ontwikkeld; de een is dus niet afgeleid van de ander.
Slimme mensen die Maccersquote:
ipv dimensies...quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:53 schreef Bill_E het volgende:
Wij kunnen niet voorstellen wat er buiten onze dementie's is.. (net zoals je iemand die nooit heeft kunnen zien niet uit kan leggen wat rood geel of groen is)
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:14 schreef ThomazZ87 het volgende:
Jezussssssssssssssss!! ik heb net allebij de topics even doorgekeken.... god wat ERG dit!!![]()
ik kan me gewoon NIET voorstellen dat je zoooo dom bent dat je denkt dat dit mans is![]()
![]()
![]()
![]()
Sommigen zijn wellicht ONberoerd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:27 schreef katerwater het volgende:
Of een oorlog rond Antarctica? Ooit zullen er mensen wonen. En er zullen grondstoffen ontdekt worden. Dat laat niet iedereen beroerd.
Ik meen toch dat zelfstandige naamwoorden geen d/t vervoeging hebben.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij probeert hij het idee dat de wetenschap de metafysische inhoudt niet kan bewijzen of ontkrachten. ...
...bevuild wordt door taalfouten.quote:maar op een gegeven moment wordt het geloof van de meeste religies net zo waardevol als het geloof in onzichtbare theepotten e.d.
quote:Je moet inderdaad voor de volle 100% achter de keuze staan enkel dan heeft het kans van slagen. Ik denk dat je onderbewustzijn anders de boel toch gaat saborteren.
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 19:10 schreef Magereheinus het volgende:
Dat is alleen aan de rechterkant, in ieder geval bij mij. Dus als iemand zich dan steeds opnieuw aanmeld is inderdaad heel mijn rechterkant vol met van die msn aanmeld schermen. Ze zijn ook weer zo weg, maar het is wel een punt van irritantie inderdaad. Goede klacht!![]()
Rotte peren en toffe appels.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
The horror.
Ook in nederland lopen een stel mensen rond die het verzieken voor de rest maar toch stort onze maatschappij niet in, waarom blijf je erin geloven dat we de rotte peren in afghanistan wel kunnen verwijderen als we dat in onze eigen rustige maatschappij al niet eens kunnen.
Zoals verschillende mensen hierboven hebben aangehaald het is de russen met 10 jaar bezetting ook niet gelukt om afghanistan communistich te maken, en wij denken er met x jaar bezettting zomaar de stammencultuur te veranderen en een westerse democratie.![]()
De ultieme cynicus. "Godverdomme, mijn relatie bloeit; dan zal hij binnenkort wel doodgaan."quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:02 schreef katerwater het volgende:
Op het moment dat het moeilijk wordt in een relatie, wordt er niet meer degelijk geinvesteerd en bloeit de relatie dood...
quote:Op zondag 2 september 2007 16:55 schreef Tommmm het volgende:
dus dit zijn eigenlijk gewoon stereoïden?
quote:Op zondag 2 september 2007 21:32 schreef Tinkepink het volgende:
Smells like teamspirit - Nirvana
Betweters zijn zó leuk.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:10 schreef Bolter het volgende:
Mensen die harstikke met een d spellen
Saborteren is wel een mooi woord.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:37 schreef Rewimo het volgende:
Hij komt niet van Fok! maar ik vind 'm te mooi om hem jullie te onthouden
[..]
Hele iele fietsjes die kreunen en steunen onder het gewicht van hun berijderquote:Op maandag 3 september 2007 17:47 schreef MASD het volgende:
In frankrijk bijvoorbeeld heb je alleen moantainbikesnu heb ik een franse vriendin, en ik heb haar eerst moeten leren fietsen...
moantainbikes zijn vetter
Inderdaad!quote:Op maandag 3 september 2007 09:54 schreef zoeperzazke het volgende:
Schrijven Fokke en Sukke nu sowieso fout??? (spaties)
[afbeelding]
De rest van zijn verhaal heb ik maar niet gelezen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:43 schreef Swarmapapa het volgende:
[..]
Goed, naar aanleiding van Crystal_Mind der post, spuw ik ook mijn gal. Bovenstaande kwoot verwoord eigenlijk precies, wat ik dacht. Vetgedrukte zal duidelijk worden in het verhaal. Ergens toch wel moeilijk, aangezien dit zon beetje mijn leven in een paar regels voorsteld.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:54 schreef ihugster het volgende:
[..]
Kijk dat is tenminste usefull informatie!
![]()
Ik weet wel wat ik storender vindquote:Op dinsdag 4 september 2007 23:59 schreef Lambiekje het volgende:
Dit is gewoon pure propagandische rommel. Storent acteerwerk.
Punten die geteeld worden?quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:19 schreef Summers het volgende:
puntenteling gaat nergens over .
Ik snap er niet veel vanquote:Op woensdag 5 september 2007 10:07 schreef CANARIS het volgende:
[..]
Pardon?
Waar lul jij in Godsnaamover?
De Tchetscheens bevolkign staat meilen ver van de"helden" waar jij het over hebt zak papat. Dat zijn moordenaars van de bovenste Kategorie die een Theokratie naar voorbeeld van de Taliban willen installeren.
Hezbolah.... eerzaam....??
Ach gut een Keyboord Jehadie![]()
quote:Op donderdag 6 september 2007 00:22 schreef HajdukSplit het volgende:
Ik ben al 1 jaar abbonee bij Orange, heb daar een 2 jarig abbonoment, maar naar mijn mening zijn het vieze oplichters er is altijd wel wat, dan halen ze weer teveel eraf, of ze halen het bedrag eraf en zeggen vervolgens niks gekregen te hebben terwijl het automatisch gaat.
Nu is mijn vraag, is er ergens een manier waardoor ik deze abbonoment kan opzeggen want ik ben er helemaal klaar mee.
sow ie sow, hadden we die al in de verzameling?quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:04 schreef Chinless het volgende:
Ga naar de bank, laat het terug stoneren. Dit moet sow ie sow binnen een korte termijn (ik dacht 7 dagen). En laat het daarna door unive maar opnieuw uitzoeken.
Mijn god, een breezahversiequote:Op donderdag 6 september 2007 13:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
sow ie sow, hadden we die al in de verzameling?
Zo kan het ookquote:Op woensdag 5 september 2007 19:43 schreef zevier het volgende:
Hoi allemaal,
Mijn vriendin heeft een probleem wat haar constant lastig valt.
Ze is als kind sexueel misbruikt door een bekende en ze durfde er pas heel laat mee te komen.
Nu wordt ze al 5 jaar er dagelijks aan herrinerd en wordt uit het niets nogal depressief als er ook maar iets haar eraan herrinert.
Heilige melk, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 6 september 2007 @ 17:35 schreef muppetshow het volgende:
Geert go go go
Kom niet meer bij als je tegen die melkhuisjes aanschopt![]()
Het kind met het badwater?quote:Op donderdag 6 september 2007 15:01 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
gaat volgens de befaamde methode:
baadt het niet, schaadt het niet
van de huisjesmelkers.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heilige melk, waarschijnlijk.
quote:Op donderdag 6 september 2007 11:07 schreef Orval het volgende:
nijptank op de rand tussen bovenkant scharnier en onderkant kop pen zetten. klein tikje aan de zijkant en dan aangeknepen houden en door met hamer tegen de tang aan te tikken de per eruit halen. even een medestudent erbij want met deze actie heb je twee handen bezet.....en anders krijg je de deur op je knar![]()
Gaat goed vandaag!quote:Op donderdag 6 september 2007 23:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
och als zo'n zin over moslim word geschreven staat men op hun achterste benen![]()
Dus toch! Dat wist ik niet!quote:
Die is echt mooi.quote:
Deze manier van spellen had ik nog niet gezien.quote:
Een handgeschreven smiley, stel je voor...quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Al jaren niet meer gehad.![]()
Gelukkig niet zeg, wat een gezeik is dat. Straks willen ze hem ook nog met de handgeschreven![]()
quote:
En snel een beetje!quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:02 schreef ikookhier het volgende:
3Vinger vlug :Sarah Waters
Uit dezelfde post:quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:12 schreef Frollo het volgende:
[..]
En snel een beetje!
Sowieso is die hele post wel interessant. Met name het bizarre gebruik van leestekens zal menig taalliefhebber de wenkbrauwen doen optrekken.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 15:02 schreef ikookhier het volgende:
1 De asielzoeker :Arnon Grumberg
Mijn hemel, dat had ik nog niet eens gezien!quote:
quote:Agent: "Nou hier, hier is je hoere bon!"
WantedS13: "Kijk, mooie benaming!"
Agent: "Sugureer jij nou dat ik een..."
WantedS13: "Je leert snel maat, mag ik de bon?"WantedS13
quote:Op zaterdag 8 september 2007 13:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dingen die het dachtlicht kunnen zien?
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:00 schreef Claddagh het volgende:
Cool van je dat het je gelukt is. Ik heb destijds ook gezolliciteerd in ierland. Maar dan in de stad Cork. In Ierland zit veel ict business. Ikzelf heb fycisica gestudeerd, en dat zegt die lui weinig. Baile Atha Cliath ( Dubln in gaelic) is een mooie stad...succes met je baan.
Pronk: Balkenende is een leugenaarquote:Pronkie is ok, even lekker ongenuanceerd door de bocht schoppen kan weleens verfrissend zijn.
Balkenende laakt 'zesjescultuur'quote:Nog een dingetje: Welke halve zool denkt dat het ONDERWIJS verbeterd als je een selectie aan de poort gaat invoeren?
Lastig woordquote:Op maandag 3 september 2007 09:35 schreef Charisma het volgende:
ben jalouis , zo een mooie vloer en dan nog in goede staat ook![]()
Bij een rode fabriek werk je een stuk prettiger natuurlijkquote:Een internetsite heeft een top twintig bekendgemaakt van de beroerdste baantjes die je als vrouw kunt vinden. Bikiniwaxer, medewerkster bij een blauwe schimmelkaasfabriek en kippenslachter aan de lopende band vormen de top drie.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 21:36 schreef Rimmer het volgende:
Em ook in graven is een verjaringstermijn, dat betaal je als een een plekkie koopt. Over het algemeen word je graf na 50 jaar opnieuw gedelft en krijgt een ander je plekkie. (tenzij je voor meer jaar betaald.)
Dan word je gewoon in een massa graf in het hoekie van het terrein gedumpt. Aangezien een gem. NLer 70 word zullen de ligplaatsen (lol) niet zo snel vol liggen...
Dat klinkt pijnlijk.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:57 schreef Freel het volgende:
(...)
Ik heb zelf in Duitsland gestudeerd en gewerkt. Die Duitsers doen echt veel stages, zelfs als het niet voor de opleiding die ze doen wordt gevraagd. Maar zij infesteren in hun kennen en kunnen. Ze doen ervaring op en hebben daarom ook betere banen. (...)
Sowieso een hilarische OP ook.quote:Op zondag 9 september 2007 00:08 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Van wat ik ervan begrepen heb klopt dit dus gewoon. Penerteer de kat en ze is van haar krolsheid af. Al helpt steriliseren volgens mij beter....
Maar helaas vervolgt hij met:quote:
quote:en een R wat mistik zie het nu pas
Ik zie ook dat veel mensen erg veel lol hebben om mijn buurvrouw, is het niet gewoon heel erg raar en onfris dat ze dit doen?
Dat die buurman dat dus zei in 1e instatie vond ik wel grappig maar ik dacht dus dat hij een garpje maakte
Ik ga morgen weer langs en dan zal ik wel even vragen hoe het met de kat gaat
(whats up met " waar is het orginele topic enzo? en lemming dit en dat?, komt het zo vaak voor dan dat poesjes van katjes gefibreerd worden?)
't Is geen licht, ons "Correctief instituut".quote:Op zaterdag 8 september 2007 17:00 schreef Ippon het volgende:
En al die etnische groepen verdragen elkaar het licht in de ogen niet.
Die vette van jou heb ik niet gezien.quote:Op zondag 9 september 2007 14:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Deze jongen probeert zijn fouten te verbloemen door te laten zien dat hij de regels heus wel kent:
[..]
Maar helaas vervolgt hij met:
[..]
Tsja...quote:Op zaterdag 8 september 2007 14:10 schreef M42 het volgende:
[..]
Links heeft constant alle criminaliteit begataliseerd vooral dat afkomstig van Marokkanen.
Duidelijk.quote:Op zondag 9 september 2007 23:21 schreef Athmozz het volgende:
[..]
gewoon die claxon mishandelen, doe ik frequent als mensen dergelijke dingen uithalen. Volgens mij is dat een van de stukken die in mijn auto in garantie gaan moeten gewisseld worden
Athmozz is Vlaming; vandaar.quote:Op maandag 10 september 2007 15:57 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Duidelijk.
Zelfs het analfabetisme kent dialecten tegenwoordig.quote:Op zondag 9 september 2007 @ 22:06 schreef knight3 het volgende:
Onbegrijpelijk dat deze dialectische analfabeet op Onderwijs terecht is gekomen. Nou blijkt dat ze zelf niet in staat is gebleken het nivo van de pabo te halen moet er een buitenlandse professor worden gehaald. Het is te hopen dat haar ambtenaren een paar woorden engels kennen.
Goh, die is nieuwquote:Op maandag 10 september 2007 17:36 schreef desiredbard het volgende:
Het eerste incident wist ik al een dach eerder maar werd niet wakker tot ik de volgende column las;
Zo'n huis is zo nu en dan ook wel toe aan vakantie, vandaar de naam vakantiehuis toch?quote:Op maandag 10 september 2007 14:23 schreef zhe-devilll het volgende:
Nou veel plezier hoor verder, i rest my casa!![]()
Was dat niet die band met Xander de Vuisonjé?quote:Op dinsdag 11 september 2007 08:13 schreef maffemuts het volgende:
In Nederland sterven ongeveer 1500 mensen aan de gevolgen van anorexia nervosa en bolumia
Nog iets anders is hier misplaatsd...quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:25 schreef MoreMark het volgende:
Ik ben van mening dat dit een correcte (controlerende) vraag is. Iemand anders zegt echter dat dit absoluut niet kan en het vraagteken hier misplaatsd is.
Dag ligt héél gevoelig..quote:Op dinsdag 11 september 2007 19:51 schreef Martijn_77 het volgende:
Een opvallend stukje wat aantoont dat het niet alleen Wilders is die bepaalde uitspraken doet maar ook een PvdA-er als Marcouch
[..]
Bron
Hier blijkt dus maar weer eens dat de politiek en de media bepaalde mensen graag in een verkeerd dag ligt zet en dat de uitspraken van andere "gewoon geaccepteerd" worden zonder dat daar aan veel ruchtbaarheid wordt geven.
Iets wat naar mijn mening een zeer slechte zaak is. als je de ene persoon veroordeelt en afbrandt dan moet je dat ook bij de andere doen ondanks dat hij lid is van een linkse partij
Gerry is een man, even voor alle duidelijkheidquote:Op dinsdag 11 september 2007 20:23 schreef Suko het volgende:
Maddie en de tweeling zijn door IVF ter wereld gekomen, dus alledrie. Maar of het de eieren van Gerry waren? Ik denk dat het nu niet een issue is eigenlijk, qua vaderschap bedoel ik.
quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:08 schreef Arthur.Spooner het volgende:
En dan nóg klagen over ons rechtsysteem
Heeft nou niemand in dat topic zijn basisschool afgemaakt?quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:12 schreef Mikkie het volgende:
Dat is niet de schuld van het rechtsysteem.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:31 schreef quirina het volgende:
Koop dan geen kat van intenet via een broodfokker!
Het is niet diervriendelijk en jij werkt er aan mee!
Die mensen zien alleen maar geld.
Zoek liever een goede fokkerij die geregistreerd staat.
Moet prakkizerend niet met een z?quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:24 schreef StaalPaal het volgende:
[..]
Dat je insinueert dat hij geen (echte) moslim is geweest, had ik wel begrepen.
Ik bedoelde eigenlijk dat de logica achter de conclusie dat een kind van een niet-prakkiserende moslim en een ex-moslima geen moslim kan zijn, me een beetje ontgaat.
Misschien ook een leuke voor dit topic? De FOK! Darwin Awards deel 3quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:34 schreef buzzer het volgende:
Woordspelingen
op zich niet fout geschreven, maar gebriuk het dan in godsnaam alleen als je weet wat het betekent
Jazekerwel!quote:Op dinsdag 11 september 2007 23:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien ook een leuke voor dit topic? De FOK! Darwin Awards deel 3
Donequote:Op dinsdag 11 september 2007 23:50 schreef Kees22 het volgende:
Jazekerwel!
quote:
Dus...quote:Op woensdag 12 september 2007 10:09 schreef Nakur_de_Islani het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens, ook de rest van de "elite" heeft zo een houding. De nieuwe rijken gedragen zich als zijn ze van adel. Sturen hun kinder op dure Universiteiten enz.
[..]
Nee absoluut niet. Ik geef aan dat scholing niets te maken heeft met iemands intelligentie. Zelfs een persoon met een lage intellegintie niveau, die kan lezen en schrijven moet instaat zijn om te stemmen.
[..]
De huidige oplossing eigenlijk ook...
De huidige oplossing gaat uit van een gelijkheids beginsel. Is de meest eerlijke oplossing. En elke oplossing veroorzaakt weer 2 problemen.
quote:Op woensdag 12 september 2007 12:40 schreef ymme het volgende:
Erg actief zal ik niet zijn nee nu. Pijnstillers, ik heb het niet zo op gemische troep in mijn lijf haha, maar heb er zojuist toch maar een genomen.
niet zo'n slimme professor dusquote:Op woensdag 12 september 2007 20:52 schreef UZN het volgende:
Ik had toen de loodgieter mij verteld had dat het zeker niet de afvoer was gewoon de kitnaden profesorisch afgeplakt om verdere schade te voorkomen.
Zou hij bedoelen dat je een creditcard nodig hebt als je vriendin gezegend is met een grote voorgevel?quote:Op vrijdag 7 september 2007 12:52 schreef Mike.Strutter het volgende:
Bij onze vriendengroep is het net zo. Degene met 'n vriendin met grote tieten zweren bij grote tieten en visa versa.
Het blijft moeilijk, dat Engelsquote:Op donderdag 13 september 2007 00:26 schreef fillefatale het volgende:
Het lijkt mij logischer dat de wereld, en met name alle donateurs iets over Madeleine te weten willen komen, as aposed to de rest van de familie![]()
Uhm, crashen = krassen? Of was hij aan het crashen toen hij met krassen begon? Hm.quote:Op donderdag 13 september 2007 10:36 schreef Fliepke het volgende:
Een jongen die ik al een hele poos ken en ook enorm veel spreek (vooral online). Zit er al een hele poos doorheen, we noemen hem dan ook wel vaker "grumpy". Dat is natuurlijk een poosje leuk en aardig en iedereen kan er prima om lachen. Het probleem is natuurlijk dat dit de hele situatie niet beter heeft gemaakt nu ik eraan terugdenk.
De laatste 2 maanden werd het eigenlijk alleen maar erger. Hij begonnen ook vage praatjes te krijgen dat hij wilden beginnen met crashen. Althans, dat dacht ie... Ik vond het natuurlijk maar dom geblaat van hem en ik haalde mn schouders op.dom, dom, dom
Nu vertelt ie me net dat ie twee kringen heeft gekrast. Hij wilde ook een foto sturen, maar ik zag de thumbnail op msn en toen heb ik dat maar snel weggeclickt.
Wat doe je nu met zo'n zielepiet. Ik wil hem best helpen, maar hoe pak je dat het beste aan?
quote:Op donderdag 13 september 2007 11:47 schreef Hans_Lufta het volgende:
http://www.nu.nl/news/123(...)op_Wallen_kopen.html
ALSOF er DAAR noch NIET genoeg SADDAM en CAMORRA bestaat.
GENOEG is GENOEG, meneer DE voorzitter. GENOEG is GENOEG!
Een district met dit spul:quote:Op donderdag 13 september 2007 11:50 schreef Hans_Lufta het volgende:
FF voor DE duidelijkheid: HET gaat DUS om HET feit DAT het GEYLE am(bruine)sterdam NOCH meer RED BAND DISTRICT wil HEBBE!
apart woordquote:Op donderdag 13 september 2007 17:08 schreef Isegrim het volgende:
Wat is die Hans_Lufta voor randdebiel?'Respectievaluk' - ik moest dat woord drie keer lezen voor ik snapte wat hij bedoelde.
Ik zie het. Wel een heul slechte kloon dan.quote:Op donderdag 13 september 2007 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Het was helaas een kutkloon...
En dat ding meet dan hoe diep je je voertuig in de auto voor je hebt geboord?quote:Op woensdag 12 september 2007 18:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Zoiets had ik ook meegemaaktstond voor het stoplicht te wachten tot er iemand met 80 km/u achterop klapte, die gast heeft toen ook een boete gekregen wegens te hard rijden
80km/u hebben ze berekend adhv sporen onderzoek en boorcomputer ofzo van zijn wagen
quote:Op donderdag 13 september 2007 21:29 schreef Napalm het volgende:
... het minieme deel dat bestedingen invloed hebben op de conjunctuur overschat je gromelijk. ...
quote:Op vrijdag 14 september 2007 @ 13:49 schreef SethNL het volgende:
minder prettig. En nu hopen dat het echt een ongeval wsa, en niet weer een idioot (die de weg kwijt is) en dat die kiddo'z er gezond van af komen (lichamelijk en psjiegjiesjch)
wiesi?quote:Op vrijdag 14 september 2007 18:47 schreef postmortum het volgende:
Stel *hier* je vragen aan een moslim #2 check dit topic, ik stel 3 quisi humoristiche vragen en ze beginnen te :'(
![]()
Neologismen zijn okay !quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:08 schreef terme het volgende:
Als het daarwerkelijk niet mooi is kun je vragen om openieuw betegelen, anders kun je natuurlijk altijd onderhandelen met de aannemer over korting. BIj mijn vriendinsouders was door enkele medewerkers verkeerde afmeteningen genomen waardoor de indeling van de douche en toilet anders is geworden. Het bedrijf heeft toen zelf besloten om een korting te geven en wat luxere toilettafel en meubel enzo. Onderhandelen is dus wel degelijk mogelijk. En op de reacite van Brighteyes inderdaad is het natuurlijk om geld te doen maar het bedrijf heeft gewoon zijn werk niet goed gedaan klaar!
Staand nog welquote:Op zaterdag 15 september 2007 10:16 schreef ouderejongere het volgende:
Rutte krijgt nu een staande ovulatie.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 02:48 schreef Ps2K het volgende:
wat nekmaat? is strijkvrij? on-strijkvrije overhemden blieft ik niet nl.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:33 schreef Gerard-Joling het volgende:
Prijs toegevoegd en is 1 x gestreken
Sinds wanneer is dit een uitlachtopic over mensen die bepaalde technische termen niet kennen? Bovendien lijkt het antwoord me vrij duidelijk: als de noodzaak er al eens is geweest om het overhemd te strijken, is hij dus logischerwijs niet kreukvrij...quote:Op zaterdag 15 september 2007 12:05 schreef lienelien het volgende:
Meneer verkoopt een overhemd maar snapt niet wat strijkvrij is..
[..]
[..]
Ja, erg vervelend die gelijkheid!quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:37 schreef AlwaysConnected het volgende:
als ik zou vertrekken zou ik Rabobank nemen, omdat je met ING zo n het zelfde schuitje kan komen te zitten als met Abn-Amro ivm overnames. Dat word met Rabobank toch wel erg lastig.
Maart ach voor de rest maakt het dnek ik niet zo veel uit. Kwa rente, mogelijkheden zullen alle banken naargenoeg gelijk zijn.
Het is maar net wat je een technische term noemt...quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:02 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dit een uitlachtopic over mensen die bepaalde technische termen niet kennen? Bovendien lijkt het antwoord me vrij duidelijk: als de noodzaak er al eens is geweest om het overhemd te strijken, is hij dus logischerwijs niet kreukvrij...
Voor ons mannen is 'wolwasprogramma' al een technische term.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Het is maar net wat je een technische term noemt...![]()
quote:Op zaterdag 15 september 2007 03:26 schreef Ps2K het volgende:
Het is eigenlijk een miniserie. Ik heb hem ooit eens in de videoterie geleend op twee VHS tapes, werkelijk goed gemaakt
quote:Ik vindt dat het maar eens afgelopen moet zijn met alle afkortingen op internet, iedereen moet gewoon vatsoenlijk nederlands schrijven
Hij bedoelt wellicht videotheek 'De Vidioot' in R'dam.quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:17 schreef djexplo het volgende:
[...] Als je aan die oom vraagt of hij het nodig vind dat die tantes komen schoonmaken dan zal het andwoord "nee" zijn, maar ja die vrouwen konden het gewoon niet laten ...
quote:Op zondag 16 september 2007 17:41 schreef sigarettensmaak het volgende:
hallo ik heb een vraagje:
dit is onze fammilie
opa en oma deze hebben 3 kinderen te weten f,p,j ik ben de zoon van j die op haar beurt is getrouwt met b.
j is enkele jaren geleden overleden en ook opa is al een paar jaar dood.
stel dat oma dood gaat wie is dan erfgenaam???
Kijk niet door de achterruit achteruit, daarom.quote:Op zondag 16 september 2007 12:12 schreef TubewayDigital het volgende:
() Mensen die werken gaan er op achterruit en waarom. ()
Ja, je zou maar een levend lijk tegenover je hebben.quote:Op zondag 16 september 2007 23:36 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet praat je tegen een dood lijk.![]()
Verkering met een verpleegster?quote:Op zondag 16 september 2007 12:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat is daar '' aan?
Natuurlijk, het gras bij de buren is altijd groener enzo, maar de manier waarop hier al jaren lang een oogkleppenbeleid wordt gevoerd met betrekking tot verkeer en infrastructuur, het constante gepluk van Jan Modaal terwijl de hogere bevolkingsklassen erop vooruit gaan, het glashard voorliegen en benadelen van de bevolking (denk aan de zorgverkering, die voor mij als student bijvoorbeeld zo'n 700 euro per jaar duurder is geworden) en het constant volhouden van leugens en mooi weer spelen tegenover de mensen die juist respectvol zou moeten behandelen, begint me nu echt de keel uit te hangen.
Dit topic stinkt...quote:Op maandag 17 september 2007 01:22 schreef aaipod het volgende:
[..]
Onderstaande post in combinatie met je flatuleuze schrijfstijl zegt me toch dat de problemen nog niet helemaal opgelost zijn. Ga eens heel snel achter die PC weg en terug naar je boerderij, in plaats van te lopen bashen in mijn topic, literair wonder.
[..]
Rijgerquote:Op maandag 17 september 2007 18:07 schreef Riann het volgende:
yup die is geband niet geheel terecht vind ik maar dat terzeide
Bedoelt 'ie niet gewoon 'bescheten'?quote:Op maandag 17 september 2007 15:16 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Dit topic stinkt...
In een rechte lijn naar ...quote:Op dinsdag 18 september 2007 09:00 schreef RecomServ het volgende:
precies, vroeger was het eigenlijk precies andersom, zelfde als je CV....
Stuur die maar eens handgeschreven op. Dan gaat ie Linea Rectum de prullenmand in
Voor de duidelijkheid: in beide gevallen gaat het om enkelvoud...quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:27 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Misschien handig om in te delen in een categorië:
Mager
Gespierde spijker
Atletisch gespierd (Mens-Health cover modellen)
Bodybuilder
Onderbouw wat je mooi vindt eventueel met een foto...
ps: Mocht dit topic in de verkeerde subcategorië staan: Mijn excuses.
Tel de fouten, als je de tijd hebtquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef Syd het volgende:
[..]
Dus? Dat het jouw niet intereseert betekend niet dat iedereen het maar niet hoef te intereseren
Chic koorzingen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:56 schreef dubidub het volgende:
En wat zingen we dan in corps:
Tsja, als je corps uitspreekt als koor, dan zal je koor ook wel als corps moeten schrijven.quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 18:12 schreef Mr-Coffee het volgende:
Stond ik vanmiddag bij de bushalte, om huiswaarts te keren na een dag knoeste arbeid.
knoeste arbeid !quote:
Hopelijk een bewuste foutquote:Op dinsdag 18 september 2007 09:00 schreef RecomServ het volgende:
precies, vroeger was het eigenlijk precies andersom, zelfde als je CV....
Stuur die maar eens handgeschreven op. Dan gaat ie Linea Rectum de prullenmand in
De reis van de vraag "waarheen? waarvoor?"quote:Op dinsdag 18 september 2007 12:39 schreef trancethrust het volgende:
0.4 + 0.6 * 0.2 is niet 60 tot 70 procent, maar 52%, wat inderdaad net iets meer is dan de helft maar wat wel de vraag doet reizen waar de resterende 8 tot 18 procent vandaan komt als de rest van de belastingen niet mee worden genomen?
Overgevoelig en onverschillig? De meeste contaminaties combineren woorden van gelijke strekking.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:52 schreef Daniel1976 het volgende:
mooi op deze aarde? welke drugs slik jij ? oververschilligheid in tabletvorm?
Een Nederlands forum lijkt me nuttiger.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:46 schreef roburt het volgende:
weet er iemand leuke engelse forums waar je een beetje kan lezen om je engels op pijl te houden.
Wat moest zijn; ik ga even met mijzelf in beraad.quote:Ik ga even met mijzelf in breda.
Ik zie het al, geen consequente meneer.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:06 schreef tntkiller het volgende:
het stinkt als stront, ziet er uit als strond, dan is het 99.9% stront
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:48 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Een Nederlands forum lijkt me nuttiger.
Suspenc zegt mij ook heel weinig, maar Hitchcock blijkt dan ook een man te zijn die nogal extreem te werk gaat.quote:
als hitchcock nog zou leven zou die z'n vingers er vanaf likken, super suspenc
In wat?quote:Op woensdag 19 september 2007 22:18 schreef heus het volgende:
* heus steekt zijn hand op ^^
leuk geregeld daar hoor.. salaris niet superb hoog maar te doen, ze houden goed contact met je al moet ik wel vaak dingen 2x zeggen.
Voor de rest heb je eigenlijk bar weinig met hun te maken omdat je uitgezonden word naar een ander bedrijf.. in perciepe dus gewoon soort uitzendburuea.. hun jatten een (groot) deel van je salaris
Wat een topic ook.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:28 schreef DaMart het volgende:
Sla Olie in oor gedaan hoor nu niets meer
Zou hij hard hebben moeten slaan op die olie?
quote:mijn pc was op hol geslachen en dus moest ik lang wachten tot hie het weer deed maar er zat een virus in dus sorry van het lang wachten
hier neuwe plaatjes
we heben een hotel geboud naam hotel advancer
we heben ook een pakeer plaats aan gelecht met ongeveer 500 plaatsen word nog uit gebrijd
en de prive pakeer plaats voor de bezoekers van het hotel
we heben ook een advancer baan boven het water bij het hotel je moet wel reezeveren het is gratis en je zit niet vast
en dit is de ingang van famieli park advancer hij is niet mooi word noch beter gemaakt
en de snelweg naar ons park toe hij zit tusen door mijn park
de eerste atraksie een draaimolen genaamt AUDE MOLEN
en een resturanr ik vind het zelf lelek woord veel beter gemaakt
een nog een atraksie een achtbaan genaamd stamboom fabriek er omheen zie je hoe de stamboom word gemaakt
en de aude bier brauwerij
en heel het park
volgende planen
JAAR 2
resturant beter
activietijten plijn
neuwe atraksie
Dat is echt om te jankenquote:
Een spelletje. RollercoasterTycoon 2 als je het toevallig kent.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat is echt om te janken![]()
Zonder context is het ook vrij slecht te trekken als tekst. Hebben we hier te maken met een spel of een zwaar dyslectische ondernemer?
Omdenduur?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:06 schreef zagevent het volgende:
[..]
Een spelletje. RollercoasterTycoon 2 als je het toevallig kent.
Op dat forum komen echt vaak spellingfouten voor. Vooral vaak 'ik wordt' of 'wordt je'. Ik vraag me af waar het op dat gebied omdenduur naartoe gaat.
Ik ben zelf niet de grootste spellingsfanaat, maar als je ziet wat de invloed is van MSN ed. op spellingsgebied is.![]()
Op den duur!!!quote:Op donderdag 20 september 2007 18:22 schreef zagevent het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Was aan het twijfelen.
[EDIT] Beter?
Dat idee had ik al. Ik heb er nog ergens de eerste versie van liggen, ik vond het altijd wel een aardig spel om te spelen.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:06 schreef zagevent het volgende:
[..]
Een spelletje. RollercoasterTycoon 2 als je het toevallig kent.
Na edit:quote:
quote:
Anders kijk je even een paar posts boven jequote:Op donderdag 20 september 2007 21:29 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Een van de geweldigste dingen op taalfoutgebied vind ik nog wel foute verbeteringen.
Voor edit:
[..]
Na edit:
[..]
![]()
Weet ik, maar 'if you just tuned in' heb je de oorspronkelijke post niet gezien.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:33 schreef Ole het volgende:
[..]
Anders kijk je even een paar posts boven je![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 13:25 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Lieverd ik ben een ONZINNERIN! Vandaar dat taalgebruik dit is foks..nml![]()
Venetië is gewoon een ordinair soort Eftelingquote:Sja, Venetië zien en Sterfen zeggen ze.
Volgens mij is het nog te slecht voor dyslexie, maar misschien vergis ik me. Ik dacht meer aan een kind van 7 of 8, dat een sim-spel speelde.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat is echt om te janken![]()
Zonder context is het ook vrij slecht te trekken als tekst. Hebben we hier te maken met een spel of een zwaar dyslectische ondernemer?
Ook nog eens de verkeerde stad.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Venetië is gewoon een ordinair soort Efteling
The "blog" of "unnecessary" quotation marks.quote:Op vrijdag 21 september 2007 06:47 schreef Isegrim het volgende:
Of nog iets anders, laatst in Blijdorp stond op een bord bij een kraampje:
"VERSE" SINAASAPPELSAP
M.a.w. ze belazerden de boel?Hoe komt iemand erop om aanhalingstekens te gebruiken om nadruk te leggen?
Ik heb alleen mechanische tijd...quote:Op donderdag 20 september 2007 22:44 schreef GambinoT het volgende:
Tel voor je zelf op
300 euro huur/afkoop
Vaste lasten zoals water/licht/elektrische tijd
Auto/benzine/belasting
En dan de niet vaste lasten, kleren/uitgaan etc.
Ik denk dat je dan nog redelijk royaal kunt leven!
Dat zou ook aan MSN te danken kunnen zijn. Ik en mijn vrienden doen dat ook regelmatig, als we een woord hebben we wat we nog eens extra willen benadrukken (bijv. 'Dat wil je ECHT niet.'). Dat komt omdat MSN en dergelijke niet een fatsoenlijke optie hebben om iets te accentueren. Ik zou ook wel 'écht' kunnen typen, maar dat heeft toch minder kracht :-) Maar op dit forum kan je natuurlijk gewoon opmaak gebruiken. Willekeurig woorden een hoofdletter geven lijkt mij een kwestie van breezertaal?quote:Op vrijdag 21 september 2007 06:47 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat rare hoofdlettergebruik valt me ook regelmatig op de laatste tijd. Dat men een hoofdletter gebruikt als men nadruk op een woord wil leggen bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:11 schreef Chinless het volgende:
Zoals velen weten was afgelopen zaterdag een auditie voor Idols in Eindhoven. Echter tot mijn grote verbasing merkte ik op dat het niet helemaal eerlijk verliep.
Onderaan, de disclaimer van die site: You understand that all information, data, text, software, music, sound, photographs, graphics, video, messages or other materials ("Content"), ...quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:35 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
The "blog" of "unnecessary" quotation marks.
Zo zag ik in Engeland in een fish&chipszaak eens een bordje met een tekst als:
We do "not" accept £100 notes
Stiekem onder de toonbank pakken ze ze wel aan?
Daar vind ik het dan weer wél op zijn plaats.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:06 schreef Floripas het volgende:
[..]
Onderaan, de disclaimer van die site: You understand that all information, data, text, software, music, sound, photographs, graphics, video, messages or other materials ("Content"), ...
Ja, want wat er eigenlijk staat is: hierna te noemen: "content".quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar vind ik het dan weer wél op zijn plaats.
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:09 schreef Pure-Poison het volgende:
Paar jaar terug had ik een tongpiercing,had opeens wel erg veel gaatjes en blood liggende zenuwen..
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:31 schreef NMGN23 het volgende:
Tijdens mijn eerste vakantie met vrienden (15 jaar) heb ik weleens met een lampenkap/bol gevoetbalt die ik uit een een willekeurige voortuin had gejat. Vond ik stoer ofzo...![]()
Ik kan me momenteel erg kwaat maken over personen die dat leuk vinden.
Auwtsj...quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:05 schreef menmul het volgende:
valt me erg mee, wij hadden laatst een wielagertje 550 euro dat schoot me wel een beetje achter in de keel/
een wie-lagertje?quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:05 schreef sylvietjoo het volgende:
[..]
Inderdaad! Zo'n lagertje in je strot
Het soort bruin vermoeden dat eruit ziet of je het in Keulen hoort donderen..quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:00 schreef Fides het volgende:
Ik heb het donderbruine vermoeden dat je wat mensenrechtenverdragen schendt wanneer je dat doet![]()
Ik moest zelfs even nadenken over wat ze nou bedoelde...quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:47 schreef QueenR het volgende:
NOg een paar uit de oude doos. Hoop dat ik dit weekend met de tips die ik hier heb gelezen wat mooie nieuwe kan maken.
1. niet geweldig qua kwalitait dat weet ik, maar vond het wel een geweldig snapshot.
[afbeelding]
2. niet helemaal scherp, het miserde
[afbeelding]
3. deze vind ik zelf wel ok, misschien teveel in het midden?
[afbeelding]
4.
[afbeelding]
Ik zag laatst ergens staan:quote:Op vrijdag 21 september 2007 06:47 schreef Isegrim het volgende:
Dat rare hoofdlettergebruik valt me ook regelmatig op de laatste tijd. Dat men een hoofdletter gebruikt als men nadruk op een woord wil leggen bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |