abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53096661
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:43 schreef Troel het volgende:
Dat zijn linke dingen Edwinuss, daar kun je voor geband worden
als iemand wat heeft gepost op mijn account, waar ik zelf niks vanaf weet..
Verder ben ik altijd mezelf, hiervan heb ik ook geleerd dat ik me niet meer moet aanmelden op school met zulke accounts
en hotmail al helemaal niet
pi_53096780
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
thanx... ik was het al vergeten eigenlijk, maar heb in elk geval net wel ff hartelijk gelachen

maaruh hoe ga je het aanpakken???
eeh, ten eerste mag ik nog 3 maanden niet sporten, de reden kan je hier vinden.
Maar, dat weerhoud mij niet om er wat aan te doen, dus ik ben van plan om de gemiddelde aanbevolen hoeveelheid voedingsmiddelen per dag aan te houden. Aangezien ik ver boven het gemiddelde zit, en nog trek heb in van alles.
pi_53097021
ow bah lekker verhaal .... en 3 maanden niet sporten is wel lastig.. maar als je inderdaad je eetpartroon goed aanpast moet het geen probleem zijn.
mag je wel fietsen? wandelen? of iets soortgelijjks?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_53097073
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow bah lekker verhaal .... en 3 maanden niet sporten is wel lastig.. maar als je inderdaad je eetpartroon goed aanpast moet het geen probleem zijn.
mag je wel fietsen? wandelen? of iets soortgelijjks?
Dat mag allemaal wel
Als ik te intensief dingen ga doen, zoals werken etc krijg ik koppijn. En dat zal altijd zo blijven. Het probleem is verder dat ik dan niet verder kan.
maar fietsen is dan het meest voor de hand liggende.
pi_53097095
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Das ook mijn strategie.

... nu maar hopen dat mijn lijf niet straks bij de 80 al zegt dat het mooi is geweest...
ik geloof wel dat je lichaam zelf naar een gezond gewicht wil
als je maar gewoon vol blijft houden
pi_53097356
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:43 schreef Troel het volgende:
Dat zijn linke dingen Edwinuss, daar kun je voor geband worden
Ja doei.
pi_53097550
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik geloof wel dat je lichaam zelf naar een gezond gewicht wil
als je maar gewoon vol blijft houden
Ik kom er steeds meer achter dat sommige mensen gewoon 'dikke genen' hebbenDan krijg je dus idd dat je veel beweegt, gezond en tamelijk matig eet, en toch blijft hangen op een BMI van 27 of 28. Is natuurlijk geen drama, want je bent wel gewoon gezond.

Maar ik denk dat 24/25 voor mij wel haalbaar is.
pi_53097650
24 is gewoon gezond dus als dat je streven is: tsjakka

ik ga gewoon door totdat ik uiterlijk tevreden met mezelf ben en ik wil nog wel een buikje overhouden dat is lekker zacht enzo

maar er mag wel iets van het buikje wel
Ja doei.
pi_53097751
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
24 is gewoon gezond dus als dat je streven is: tsjakka

ik ga gewoon door totdat ik uiterlijk tevreden met mezelf ben en ik wil nog wel een buikje overhouden dat is lekker zacht enzo

maar er mag wel iets van het buikje wel
Ik ben bang dat dat uiterlijk tevreden er niet zo inzit

Het is bij mij echt een afweging: ik zou best voor een laag BMI kunnen gaan, maar dat vergt heel grote 'offers' van me, daar ik dol ben op uitgebreid koken en lekker eten. En van een schepje rijst met wat blokjes kip en groente word ik gewoon niet direct opgewonden

Ik heb weleens 55 gewogen, maar toen had ik een soort anorectisch eetpatroon, dat doe ik dus nooit meer. Weet je hoe ziek je je dan voelt?!

Wat jij hebt met je buikje, heb ik met m'n achterwerk: dat wordt nooit echt slank, blijft rond en bol.
pi_53098064
kont heb ik ook genoeg maar mn vriend vindt 't wel leuk geloof ik dus nou ja

het enige waar ik eigenlijk heel graag vanaf wil zijn mn dikke bovenbenen waardoor ik geen fatsoenlijke broeken aan kan. Broeken kopen is dan ook echt een hel

want om m'n taille zitten ze dan vrij ruim, en om mn bovenbenen te strak

nou ja... moet nog een sport vinden die ik volhoud, die daar aan bijdraagt en die niet te duur is (hardlopen houd ik niet vol, verschijdene malen geprobeerd, maar ik KAN het gewoon niet ) dus eens kijken wat tennissen me op gaat leveren
Ja doei.
pi_53098568
Even een snelle post. Heel druk hier op mijn werk. Vanmiddag maar weer een eindje fietsen, heb er zin in. En morgen zwemmen in mijn eentje, SQ is op vakantie.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53099053
ik ga 's aankijken of we zaterdag als het lekker weer is weer een eind kunnen gaan fietsen (geocachen )

is goed voor de beweging enzo
Ja doei.
pi_53099110
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga 's aankijken of we zaterdag als het lekker weer is weer een eind kunnen gaan fietsen (geocachen )

is goed voor de beweging enzo
Ik heb eigenlijk nooit meegekregen wat geocachen, nou eigenlijk inhoud of is
pi_53099188
www.geocaching.com

schatzoeken met een GPS
Ja doei.
pi_53101644
@Edwinuss: heb je dat BMI wel goed gedaan? Je ziet er niet uit als iemand met BMI 30. Ik zie hoogstens een paar kilootjes teveel.
pi_53102637
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:27 schreef conleche het volgende:
@Edwinuss: heb je dat BMI wel goed gedaan? Je ziet er niet uit als iemand met BMI 30. Ik zie hoogstens een paar kilootjes teveel.
pi_53102826
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:09 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

[afbeelding]
O je bent zo lang, dan zie het niet zo. Meneer Conleche is net zo lang en weegt 100 ofzo, wat dus ook te zwaar is, maar hij ziet er gewoon slank uit. Jij hebt een beetje hetzelfde. Lucky bastard.
pi_53102846
Laten we dan zeggen dat je er ook niet uitziet als iemand die 111 kilo weegt!

Wat een leuke chart trouwens
pi_53103323
Je zou idd niet zeggen dat je 111 kilo weegt!

Hier alles goed verder, niets bijzonders te melden.
pi_53104123
Nog even over die 10kg voor de kerst, zoals ik eerder al postte moet ik dan ruim 0,6kg per week afvallen, daarom ga ik voor de 5 kg (0,3kg per week) maar meer is natuurlijk altijd welkom

En welkom Edwinuss. Als je een keer een (gemiddeld) dagmenu post krijg je hier vaak genoeg tips om al af te vallen zonder te sporten. Dankzij die tips zit ik op ongeveer -10 zonder sporten (ben net vorige week begonnen met steps) Succes
pi_53104330
10 kg voor de kerst gaat mij ook niet lukken hoor. Mijn streven is nu om nog 5,8 kg af te vallen voor de kerst, zodat ik onder de 80 kg zit. Dat moet lukken!
pi_53104458
bij mij ook 5,8kg, maar dan om onder de 85kg te komen

We gaan er voor
pi_53105204
Ga ik voor de 16 KG in totaal voor de kerst
pi_53105527
Ik ben heel benieuwd of we allemaal ons kerstdoel gaan halen
pi_53106963
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:23 schreef omearos het volgende:

En welkom Edwinuss. Als je een keer een (gemiddeld) dagmenu post krijg je hier vaak genoeg tips om al af te vallen zonder te sporten. Dankzij die tips zit ik op ongeveer -10 zonder sporten (ben net vorige week begonnen met steps) Succes
Dankje!
Ik heb vandaag alweer 2 liter halfvolle melk gedronken
ik kan er niks aan doen maar het is zomaar leeg
pi_53111133
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:06 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dankje!
Oeh, zo'n periode heb ik ook gehad, melk is jummie
pi_53111521
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:06 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Dankje!
Ik zou daar proberen wel wat aan te doen, want 2 liter is ruim 900 calorieen. Ik zou het eerder bij 2 glazan houden als ik jou was.
pi_53113306
Goeiemorgen!!!

Ik zie wel hoe ver ik kom voor de kerst, ik wil mezelf niet teveel druk opleggen, dan gaat het zeker weten mis..

Ik zit nu lekker te genieten van versgebakken brood....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53113589
quote:
Op woensdag 12 september 2007 01:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik zou daar proberen wel wat aan te doen, want 2 liter is ruim 900 calorieen. Ik zou het eerder bij 2 glazan houden als ik jou was.
Melk is inderdaad heel erg lekker, vooral ijs en ijs koud,
maar misschien is het toch goed om het te minderen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 september 2007 @ 09:22:31 #130
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53114604
Magere melk en karnemelk hebben in elk geval minder calorieën. 2 liter daarvan is echter sowieso erg veel. Je kunt beter wat minder calorierijk drinken proberen Melk is wel
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53114644
Ik ben weer een dagje thuis. En denk dat ik de rest van de week nog wel thuis ben. Heb ontzettende oorpijn, en maandag gaat de huisarts mijn oren waarschijnlijk pas uitspuiten
pi_53115061
pfff ik ga ff op het chocoladeding van me af schelden, oftewel ik ben net behoorlijk slecht wakker geworden (mijn werk aan de telefoon, maar dat lezen jullie daar maar )
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_53115686
ik snap het niet meer hoor

was het gisteren nog 82,5, is het nu weer 85,5 soms denk ik: ik kap er gewoon mee

blah
Ja doei.
pi_53115863
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:16 schreef motorbloempje het volgende:

was het gisteren nog 82,5, is het nu weer 85,5 soms denk ik: ik kap er gewoon mee

blah
Dat komt gewoon door je weegschaal.

Niet wanhopen dus - gewoon gezond eten en veel bewegen, dan worden je broeken vanzelf ruimer
pi_53115916
Gewoon volhouden en niet te vaak wegen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53115972
quote:

blah
3 kilo in 1 dag. Dan ligt het zeker weten aan jouw weegschaal. Zoiets is volgens mij onmogelijk.
pi_53116275
quote:
Op woensdag 12 september 2007 10:27 schreef ymme het volgende:

[..]

3 kilo in 1 dag. Dan ligt het zeker weten aan jouw weegschaal. Zoiets is volgens mij onmogelijk.
zo te zien is het een weegschaal die afrond dus dan kan het wel al sneller maar dan nog is 3 kilo veel
ik heb wel vaak dat er 1,5 tot 2 kilo verschil in zit per dag
pi_53117956
quote:

blah
3kg is wel een groot verschil!
Bij mij is 't ook zo vaag... zaterdag was ik 91.4 kg en vanmorgen was ik 92.9 Maar ik heb op 't moment behoorlijk last van mijn darmen, denk dat 't daar (deels) aan ligt. Ik ga er morgen gewoon weer vol goede moed op staan... we'll see.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  woensdag 12 september 2007 @ 12:07:32 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_53118104
Ja maar motorbloempje, elke dag op de weegschaal staan is toch niet nodig
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53118155
zijn dagen dat ik er niet opsta hoor, maar was zo blij met de 82,5 dat ik wilde checken of et nog steeds was maar nee dus

nu op naar school kennigsmakingsgesprek met mn SLB-er
Ja doei.
pi_53118432
Ik heb een tomatensoepje op het vuur staan. Misschien dat ik hier dan wat vrolijk van wordt.

Ik heb z'n pijn... En zit hier maar heel alleen te ijsberen. En dit moet tot maandag wachten.
  woensdag 12 september 2007 @ 12:26:41 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_53118492
Heb je al een pijnstiller genomen?

Overigens is het het beste om iets actief te gaan, zodat je niet constant aan de pijn denkt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53118604
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:26 schreef Troel het volgende:

Overigens is het het beste om iets actief te gaan, zodat je niet constant aan de pijn denkt.
Fijne tip is dat
Lekker hardlopen met oorpijn, lekker babysitten met hoofdpijn.... Sure, ga lekker iets actiefs doen.

Ik zou eerder zoeken naar een activiteit waarbij je er zo min mogelijk last van hebt, ymme. Een boek lezen ofzo.
pi_53118655
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Fijne tip is dat
Lekker hardlopen met oorpijn, lekker babysitten met hoofdpijn.... Sure, ga lekker iets actiefs doen.

Ik zou eerder zoeken naar een activiteit waarbij je er zo min mogelijk last van hebt, ymme. Een boek lezen ofzo.
wat zij zei

of ga lekker een film kijken, of een serie

www.tv-links.co.uk staat vanalles
Ja doei.
pi_53118701
Dank jullie wel voor de tips.

Erg actief zal ik niet zijn nee nu. Pijnstillers, ik heb het niet zo op gemische troep in mijn lijf haha, maar heb er zojuist toch maar een genomen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 september 2007 @ 12:41:31 #146
13151 crew  Rewimo
pi_53118733
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:24 schreef ymme het volgende:
Ik heb een tomatensoepje op het vuur staan. Misschien dat ik hier dan wat vrolijk van wordt.

Ik heb z'n pijn... En zit hier maar heel alleen te ijsberen. En dit moet tot maandag wachten.
Rare tip maar het schijnt wel te werken. Hak een ui fijn en warm die op in de magnetron. Neem een sjaaltje of das of zoiets en bind daarmee de ui - zo heet als je verdragen kunt - tegen je oren. Het ziet er niet uit en het ruikt lekker hartig maar ach, je bent toch alleen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53118786
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:41 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Rare tip maar het schijnt wel te werken. Hak een ui fijn en warm die op in de magnetron. Neem een sjaaltje of das of zoiets en bind daarmee de ui - zo heet als je verdragen kunt - tegen je oren. Het ziet er niet uit en het ruikt lekker hartig maar ach, je bent toch alleen
Die heb ik ook weleens gelezen! Benieuwd of het werkt. Uien zijn wel overal goed voor, en warmte lijkt me best fijn op je oor.
Zorg wel dat er geen ui IN je oor terechtkomt. Anders heb je maandag wat uit te leggen aan de dokter
pi_53119316
Nou de ui tips, stinkt
Maar hij is al afgekoelt, en de pijn is er niet minder van geworden...

Toch bedankt Rewimo
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 september 2007 @ 13:21:31 #149
13151 crew  Rewimo
pi_53119572
Dat is jammer ymme
pi_53119661
Sterkte met je oor ymme..

Ik ben vanmorgen recreatief wezen zwemmen, en dat was eigenlijk best lekker, alleen jammer dat dit zwembad een eindje rijden is..

Nu net weer thuis, wat gelunched en nog maar even een paar uurtjes hard aan de slag...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')