als iemand wat heeft gepost op mijn account, waar ik zelf niks vanaf weet..quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:43 schreef Troel het volgende:
Dat zijn linke dingen Edwinuss, daar kun je voor geband worden
eeh, ten eerste mag ik nog 3 maanden niet sporten, de reden kan je hier vinden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
thanx... ik was het al vergeten eigenlijk, maar heb in elk geval net wel ff hartelijk gelachen
maaruh hoe ga je het aanpakken???
Dat mag allemaal welquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow bah lekker verhaal .... en 3 maanden niet sporten is wel lastig.. maar als je inderdaad je eetpartroon goed aanpast moet het geen probleem zijn.
mag je wel fietsen? wandelen? of iets soortgelijjks?
ik geloof wel dat je lichaam zelf naar een gezond gewicht wilquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Das ook mijn strategie.
... nu maar hopen dat mijn lijf niet straks bij de 80 al zegt dat het mooi is geweest...
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:43 schreef Troel het volgende:
Dat zijn linke dingen Edwinuss, daar kun je voor geband worden
Ik kom er steeds meer achter dat sommige mensen gewoon 'dikke genen' hebbenDan krijg je dus idd dat je veel beweegt, gezond en tamelijk matig eet, en toch blijft hangen op een BMI van 27 of 28. Is natuurlijk geen drama, want je bent wel gewoon gezond.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik geloof wel dat je lichaam zelf naar een gezond gewicht wil
als je maar gewoon vol blijft houden
Ik ben bang dat dat uiterlijk tevreden er niet zo inzitquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
24 is gewoon gezonddus als dat je streven is: tsjakka
![]()
![]()
ik ga gewoon door totdat ik uiterlijk tevreden met mezelf benen ik wil nog wel een buikje overhouden
dat is lekker zacht enzo
![]()
![]()
maar er mag wel iets van het buikje wel![]()
Ik heb eigenlijk nooit meegekregen wat geocachen, nou eigenlijk inhoud of isquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga's aankijken of we zaterdag als het lekker weer is weer een eind kunnen gaan fietsen
(geocachen
)
is goed voor de beweging enzo![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:27 schreef conleche het volgende:
@Edwinuss: heb je dat BMI wel goed gedaan? Je ziet er niet uit als iemand met BMI 30. Ik zie hoogstens een paar kilootjes teveel.
O je bent zo lang, dan zie het niet zo. Meneer Conleche is net zo lang en weegt 100 ofzo, wat dus ook te zwaar is, maar hij ziet er gewoon slank uit. Jij hebt een beetje hetzelfde. Lucky bastard.quote:
Dankje!quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:23 schreef omearos het volgende:
En welkom Edwinuss. Als je een keer een (gemiddeld) dagmenu post krijg je hier vaak genoeg tips om al af te vallen zonder te sporten. Dankzij die tips zit ik op ongeveer -10 zonder sporten (ben net vorige week begonnen met steps) Succes
Oeh, zo'n periode heb ik ook gehad, melk is jummiequote:Op dinsdag 11 september 2007 22:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dankje!
Ik heb vandaag alweer 2 liter halfvolle melk gedronken
ik kan er niks aan doen maar het is zomaar leeg
Ik zou daar proberen wel wat aan te doen, want 2 liter is ruim 900 calorieen. Ik zou het eerder bij 2 glazan houden als ik jou was.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dankje!
Ik heb vandaag alweer 2 liter halfvolle melk gedronken
ik kan er niks aan doen maar het is zomaar leeg
Melk is inderdaad heel erg lekker, vooral ijs en ijs koud,quote:Op woensdag 12 september 2007 01:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou daar proberen wel wat aan te doen, want 2 liter is ruim 900 calorieen. Ik zou het eerder bij 2 glazan houden als ik jou was.![]()
Dat komt gewoon door je weegschaal.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap het niet meer hoor![]()
was het gisteren nog 82,5, is het nu weer 85,5soms denk ik: ik kap er gewoon mee
blah![]()
3 kilo in 1 dag. Dan ligt het zeker weten aan jouw weegschaal. Zoiets is volgens mij onmogelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
was het gisteren nog 82,5, is het nu weer 85,5soms denk ik: ik kap er gewoon mee
blah![]()
zo te zien is het een weegschaal die afrond dus dan kan het wel al sneller maar dan nog is 3 kilo veelquote:Op woensdag 12 september 2007 10:27 schreef ymme het volgende:
[..]
3 kilo in 1 dag. Dan ligt het zeker weten aan jouw weegschaal. Zoiets is volgens mij onmogelijk.
3kg is wel een groot verschil!quote:Op woensdag 12 september 2007 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
blah![]()
Fijne tip is datquote:Op woensdag 12 september 2007 12:26 schreef Troel het volgende:
Overigens is het het beste om iets actief te gaan, zodat je niet constant aan de pijn denkt.
wat zij zeiquote:Op woensdag 12 september 2007 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fijne tip is dat
Lekker hardlopen met oorpijn, lekker babysitten met hoofdpijn.... Sure, ga lekker iets actiefs doen.
Ik zou eerder zoeken naar een activiteit waarbij je er zo min mogelijk last van hebt, ymme. Een boek lezen ofzo.
Rare tip maar het schijnt wel te werken. Hak een ui fijn en warm die op in de magnetron. Neem een sjaaltje of das of zoiets en bind daarmee de ui - zo heet als je verdragen kunt - tegen je oren. Het ziet er niet uit en het ruikt lekker hartig maar ach, je bent toch alleenquote:Op woensdag 12 september 2007 12:24 schreef ymme het volgende:
Ik heb een tomatensoepje op het vuur staan. Misschien dat ik hier dan wat vrolijk van wordt.
Ik heb z'n pijn... En zit hier maar heel alleen te ijsberen. En dit moet tot maandag wachten.
Die heb ik ook weleens gelezen! Benieuwd of het werkt. Uien zijn wel overal goed voor, en warmte lijkt me best fijn op je oor.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Rare tip maar het schijnt wel te werken. Hak een ui fijn en warm die op in de magnetron. Neem een sjaaltje of das of zoiets en bind daarmee de ui - zo heet als je verdragen kunt - tegen je oren. Het ziet er niet uit en het ruikt lekker hartig maar ach, je bent toch alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |