abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53096661
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:43 schreef Troel het volgende:
Dat zijn linke dingen Edwinuss, daar kun je voor geband worden
als iemand wat heeft gepost op mijn account, waar ik zelf niks vanaf weet..
Verder ben ik altijd mezelf, hiervan heb ik ook geleerd dat ik me niet meer moet aanmelden op school met zulke accounts
en hotmail al helemaal niet
pi_53096780
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
thanx... ik was het al vergeten eigenlijk, maar heb in elk geval net wel ff hartelijk gelachen

maaruh hoe ga je het aanpakken???
eeh, ten eerste mag ik nog 3 maanden niet sporten, de reden kan je hier vinden.
Maar, dat weerhoud mij niet om er wat aan te doen, dus ik ben van plan om de gemiddelde aanbevolen hoeveelheid voedingsmiddelen per dag aan te houden. Aangezien ik ver boven het gemiddelde zit, en nog trek heb in van alles.
pi_53097021
ow bah lekker verhaal .... en 3 maanden niet sporten is wel lastig.. maar als je inderdaad je eetpartroon goed aanpast moet het geen probleem zijn.
mag je wel fietsen? wandelen? of iets soortgelijjks?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_53097073
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow bah lekker verhaal .... en 3 maanden niet sporten is wel lastig.. maar als je inderdaad je eetpartroon goed aanpast moet het geen probleem zijn.
mag je wel fietsen? wandelen? of iets soortgelijjks?
Dat mag allemaal wel
Als ik te intensief dingen ga doen, zoals werken etc krijg ik koppijn. En dat zal altijd zo blijven. Het probleem is verder dat ik dan niet verder kan.
maar fietsen is dan het meest voor de hand liggende.
pi_53097095
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:54 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Das ook mijn strategie.

... nu maar hopen dat mijn lijf niet straks bij de 80 al zegt dat het mooi is geweest...
ik geloof wel dat je lichaam zelf naar een gezond gewicht wil
als je maar gewoon vol blijft houden
pi_53097356
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 14:43 schreef Troel het volgende:
Dat zijn linke dingen Edwinuss, daar kun je voor geband worden
Ja doei.
pi_53097550
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik geloof wel dat je lichaam zelf naar een gezond gewicht wil
als je maar gewoon vol blijft houden
Ik kom er steeds meer achter dat sommige mensen gewoon 'dikke genen' hebbenDan krijg je dus idd dat je veel beweegt, gezond en tamelijk matig eet, en toch blijft hangen op een BMI van 27 of 28. Is natuurlijk geen drama, want je bent wel gewoon gezond.

Maar ik denk dat 24/25 voor mij wel haalbaar is.
pi_53097650
24 is gewoon gezond dus als dat je streven is: tsjakka

ik ga gewoon door totdat ik uiterlijk tevreden met mezelf ben en ik wil nog wel een buikje overhouden dat is lekker zacht enzo

maar er mag wel iets van het buikje wel
Ja doei.
pi_53097751
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
24 is gewoon gezond dus als dat je streven is: tsjakka

ik ga gewoon door totdat ik uiterlijk tevreden met mezelf ben en ik wil nog wel een buikje overhouden dat is lekker zacht enzo

maar er mag wel iets van het buikje wel
Ik ben bang dat dat uiterlijk tevreden er niet zo inzit

Het is bij mij echt een afweging: ik zou best voor een laag BMI kunnen gaan, maar dat vergt heel grote 'offers' van me, daar ik dol ben op uitgebreid koken en lekker eten. En van een schepje rijst met wat blokjes kip en groente word ik gewoon niet direct opgewonden

Ik heb weleens 55 gewogen, maar toen had ik een soort anorectisch eetpatroon, dat doe ik dus nooit meer. Weet je hoe ziek je je dan voelt?!

Wat jij hebt met je buikje, heb ik met m'n achterwerk: dat wordt nooit echt slank, blijft rond en bol.
pi_53098064
kont heb ik ook genoeg maar mn vriend vindt 't wel leuk geloof ik dus nou ja

het enige waar ik eigenlijk heel graag vanaf wil zijn mn dikke bovenbenen waardoor ik geen fatsoenlijke broeken aan kan. Broeken kopen is dan ook echt een hel

want om m'n taille zitten ze dan vrij ruim, en om mn bovenbenen te strak

nou ja... moet nog een sport vinden die ik volhoud, die daar aan bijdraagt en die niet te duur is (hardlopen houd ik niet vol, verschijdene malen geprobeerd, maar ik KAN het gewoon niet ) dus eens kijken wat tennissen me op gaat leveren
Ja doei.
pi_53098568
Even een snelle post. Heel druk hier op mijn werk. Vanmiddag maar weer een eindje fietsen, heb er zin in. En morgen zwemmen in mijn eentje, SQ is op vakantie.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_53099053
ik ga 's aankijken of we zaterdag als het lekker weer is weer een eind kunnen gaan fietsen (geocachen )

is goed voor de beweging enzo
Ja doei.
pi_53099110
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga 's aankijken of we zaterdag als het lekker weer is weer een eind kunnen gaan fietsen (geocachen )

is goed voor de beweging enzo
Ik heb eigenlijk nooit meegekregen wat geocachen, nou eigenlijk inhoud of is
pi_53099188
www.geocaching.com

schatzoeken met een GPS
Ja doei.
pi_53101644
@Edwinuss: heb je dat BMI wel goed gedaan? Je ziet er niet uit als iemand met BMI 30. Ik zie hoogstens een paar kilootjes teveel.
pi_53102637
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 18:27 schreef conleche het volgende:
@Edwinuss: heb je dat BMI wel goed gedaan? Je ziet er niet uit als iemand met BMI 30. Ik zie hoogstens een paar kilootjes teveel.
pi_53102826
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:09 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

[afbeelding]
O je bent zo lang, dan zie het niet zo. Meneer Conleche is net zo lang en weegt 100 ofzo, wat dus ook te zwaar is, maar hij ziet er gewoon slank uit. Jij hebt een beetje hetzelfde. Lucky bastard.
pi_53102846
Laten we dan zeggen dat je er ook niet uitziet als iemand die 111 kilo weegt!

Wat een leuke chart trouwens
pi_53103323
Je zou idd niet zeggen dat je 111 kilo weegt!

Hier alles goed verder, niets bijzonders te melden.
pi_53104123
Nog even over die 10kg voor de kerst, zoals ik eerder al postte moet ik dan ruim 0,6kg per week afvallen, daarom ga ik voor de 5 kg (0,3kg per week) maar meer is natuurlijk altijd welkom

En welkom Edwinuss. Als je een keer een (gemiddeld) dagmenu post krijg je hier vaak genoeg tips om al af te vallen zonder te sporten. Dankzij die tips zit ik op ongeveer -10 zonder sporten (ben net vorige week begonnen met steps) Succes
pi_53104330
10 kg voor de kerst gaat mij ook niet lukken hoor. Mijn streven is nu om nog 5,8 kg af te vallen voor de kerst, zodat ik onder de 80 kg zit. Dat moet lukken!
pi_53104458
bij mij ook 5,8kg, maar dan om onder de 85kg te komen

We gaan er voor
pi_53105204
Ga ik voor de 16 KG in totaal voor de kerst
pi_53105527
Ik ben heel benieuwd of we allemaal ons kerstdoel gaan halen
pi_53106963
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:23 schreef omearos het volgende:

En welkom Edwinuss. Als je een keer een (gemiddeld) dagmenu post krijg je hier vaak genoeg tips om al af te vallen zonder te sporten. Dankzij die tips zit ik op ongeveer -10 zonder sporten (ben net vorige week begonnen met steps) Succes
Dankje!
Ik heb vandaag alweer 2 liter halfvolle melk gedronken
ik kan er niks aan doen maar het is zomaar leeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')