quote:Op maandag 10 september 2007 21:50 schreef Rewimo het volgende:
't Is hier veel te gezellig, opheffen doen we echt niet [afbeelding]
Nu al teut, Isa?quote:Op maandag 10 september 2007 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Deel 201 mooi moment om te stoppen (dus niet "er mee te stoppen" )
Dag Fok* Isabeau doet nog een dramaqueen maniacale lach en vertrekt.
Game over![]()
Allesbehalvequote:Op maandag 10 september 2007 22:37 schreef octopussy het volgende:
Isa's tekst is foutloos.Kennelijk is ze nog niet bezopen![]()
Mja aan de hand van eerdere posts kunnen we denk ik wel inschatten wanneer Isa echt bezopen isquote:Op maandag 10 september 2007 22:51 schreef teigan het volgende:
Ik had wel een glas of 3 op, maar ik typ ook nog foutloos...
Isa, hou je taai...
ik doe ook meequote:Op dinsdag 11 september 2007 09:55 schreef YPPY het volgende:
Dat is leuk, 10 kg al.
Dat is nog te halen omearos. Ik doe mee, 10 kilo eraf voor de Kerst. Het moet toch een keertje lukken zou je denken.![]()
Lijkt me wel toch?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:12 schreef octopussy het volgende:
Ik zou graag onder de 100 willen zijnnog 6,5 kilo dus dat lukt me wel waarschijnlijk
Dat zou een geweldig kerstcadeau zijn: Mezelf mooi vinden, als ik in de spiegel kijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou met kerst zo graag mezelf mooi vinden![]()
dat is eigenlijk het streven![]()
juistquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:37 schreef octopussy het volgende:
Sorrymaar liever een realistisch doel stellen en dan NIET teleurgesteld zijn aan het eind van de rit
![]()
Vervelend dat je daar zo'n last van hebt, bubselquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik moet eten maar ben bang dat ik het er weer uit spuugben omgesteld geworden en van die buikpijn word ik altijd misselijk
![]()
ik ook, en het liefst eentje in mijn vakgebied..quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:42 schreef octopussy het volgende:
Ik zou graag voor de kerst een baan hebben![]()
Fok!Zelfbeeldopkrikclub Deel 1 maar openen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat zou een geweldig kerstcadeau zijn: Mezelf mooi vinden, als ik in de spiegel kijk
Sjonge, hou je dan bij 65 wel op met afvallen? Anders blijft er niets van je over...quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:05 schreef Miss_S het volgende:
als we het toch over kerst hebben
ik zou voor kerst nu toch wel echt een keer onder die 70 willen
maar mijn echte doel is 65 met kerst
ligt eraan hoe ik er dan uit ziequote:Op dinsdag 11 september 2007 13:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sjonge, hou je dan bij 65 wel op met afvallen? Anders blijft er niets van je over...
Je bent wel vasthoudendquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt eraan hoe ik er dan uit zie
op het moment is dat mijn streefgewicht maar 2 jaar geleden was 75 dat
in mijn fotoboek zie je 2 fotos van toen ik 85 woog een eentje van 75quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je bent wel vasthoudendmaar ik hoop niet dat je doorgaat totdat je BMI 20 is... Je hebt nu namelijk echt een mooi figuur.
Hoe zag je er eigenlijk uit voordat je begon met afvallen, ben ik dan benieuwd naar.
Laat dat dan ook 's zien!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
in mijn fotoboek zie je 2 fotos van toen ik 85 woog een eentje van 75
en tja toen ik bijna 100 woog.....dikmaar heb altijd wel gewoon een figuur gehad met een smalle taille
wat moet ik laten zien?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Laat dat dan ook 's zien!
Maar het zou volgens mij jammer zijn als je echt richting magere kant gaat. Heupen en taille zijn nu nl gewoon in model.
Dat is n best verschil, jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat moet ik laten zien?
en die heupen en taille raak ik niet kwijt ookal weeg ik 30 kilo![]()
hier een foto van mijn tijd dat ik rond de 95 kilo woog ( dus was al een paar kilo kwijt)
[afbeelding]
close up van mijn kinnen
[afbeelding]
dat is ook zoquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is n best verschil, ja
Wat ik bedoel te zeggen is dat je ronde heupen ook niet moet willen kwijtraken. OK, graatmagere modellen hebben ze niet, dat is waar, maar de heersende opinie is toch echt dat ronde heupen mooi zijn
Dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Laat dat dan ook 's zien!
Maar het zou volgens mij jammer zijn als je echt richting magere kant gaat. Heupen en taille zijn nu nl gewoon in model.
Ik eet gedroogde aardbeitjesquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
ah, zo dik ben ik dan ook gelukkig nooit geweestdas wel een geruststelling
en iedereen zit nu te snoepen hier.. en ik weiger![]()
nog een broodje zo maar eten
dat is fijn voor je inderdaad nu nog afvallen tot een gezond gewichtquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
ah, zo dik ben ik dan ook gelukkig nooit geweestdas wel een geruststelling
wow ja dat is een verschil nu zie ik het echt duidelijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat moet ik laten zien?
hier een foto van mijn tijd dat ik rond de 95 kilo woog ( dus was al een paar kilo kwijt)
[afbeelding]
close up van mijn kinnen
[afbeelding]
ik weet ook wel dat ik niet mag klagen ookal zou ik nu niet meer afvallenquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.
Miss_S, je hebt nu juist een mooi vrouwelijk figuur, ik zou er voor tekenen hoor!
Goed dat je voor-foto's post![]()
komt 'vanzelf'quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is fijn voor je inderdaad nu nog afvallen tot een gezond gewicht
Das ook mijn strategie.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat ik niet mag klagen ookal zou ik nu niet meer afvallen
maar ik zal toch altijd door blijven gaan met sporten en gezond leven dus ik merk vanzelf wel wanneer mijn lichaam het goed vind en alleen nog maar strakker word en niet meer afvalt
goh dat zegt de 'man" doe laatst zoveel kritiek had op mijn heeeeeele dikke fotosquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:12 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn BMI is 29 heb ik net even bekeken..
Ik ga dit topic even in de gaten houden voor tips en dergelijke!
Ik ben aardig veranderd het laatste jaar, ben op mezelf gaan wonen en regelmatig eten zit er gewoon niet altijd in. Dit is dan ook 1 van de elementen die je moet aanhouden als je niet wil aankomen en/of afvallen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
en posten Edwinuss![]()
dat is de beste motivatie!
![]()
dus WELKOM!
![]()
ik Fok! ook wel eens op school etc, of bij vrienden. Het is bij sommige reacties niet altijd de echte Edwin.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
goh dat zegt de 'man" doe laatst zoveel kritiek had op mijn heeeeeele dikke fotos
nou laat een ding duidelijk zijn, mijn BMI is 26,5en dus ben jij nog dikker hahahahhaha
verder toch maar succes met afvallen, iedereen is hier welkom
als iemand wat heeft gepost op mijn account, waar ik zelf niks vanaf weet..quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:43 schreef Troel het volgende:
Dat zijn linke dingen Edwinuss, daar kun je voor geband worden
eeh, ten eerste mag ik nog 3 maanden niet sporten, de reden kan je hier vinden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
thanx... ik was het al vergeten eigenlijk, maar heb in elk geval net wel ff hartelijk gelachen
maaruh hoe ga je het aanpakken???
Dat mag allemaal welquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow bah lekker verhaal .... en 3 maanden niet sporten is wel lastig.. maar als je inderdaad je eetpartroon goed aanpast moet het geen probleem zijn.
mag je wel fietsen? wandelen? of iets soortgelijjks?
ik geloof wel dat je lichaam zelf naar een gezond gewicht wilquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Das ook mijn strategie.
... nu maar hopen dat mijn lijf niet straks bij de 80 al zegt dat het mooi is geweest...
quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:43 schreef Troel het volgende:
Dat zijn linke dingen Edwinuss, daar kun je voor geband worden
Ik kom er steeds meer achter dat sommige mensen gewoon 'dikke genen' hebbenDan krijg je dus idd dat je veel beweegt, gezond en tamelijk matig eet, en toch blijft hangen op een BMI van 27 of 28. Is natuurlijk geen drama, want je bent wel gewoon gezond.quote:Op dinsdag 11 september 2007 15:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik geloof wel dat je lichaam zelf naar een gezond gewicht wil
als je maar gewoon vol blijft houden
Ik ben bang dat dat uiterlijk tevreden er niet zo inzitquote:Op dinsdag 11 september 2007 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
24 is gewoon gezonddus als dat je streven is: tsjakka
![]()
![]()
ik ga gewoon door totdat ik uiterlijk tevreden met mezelf benen ik wil nog wel een buikje overhouden
dat is lekker zacht enzo
![]()
![]()
maar er mag wel iets van het buikje wel![]()
Ik heb eigenlijk nooit meegekregen wat geocachen, nou eigenlijk inhoud of isquote:Op dinsdag 11 september 2007 16:36 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga's aankijken of we zaterdag als het lekker weer is weer een eind kunnen gaan fietsen
(geocachen
)
is goed voor de beweging enzo![]()
quote:Op dinsdag 11 september 2007 18:27 schreef conleche het volgende:
@Edwinuss: heb je dat BMI wel goed gedaan? Je ziet er niet uit als iemand met BMI 30. Ik zie hoogstens een paar kilootjes teveel.
O je bent zo lang, dan zie het niet zo. Meneer Conleche is net zo lang en weegt 100 ofzo, wat dus ook te zwaar is, maar hij ziet er gewoon slank uit. Jij hebt een beetje hetzelfde. Lucky bastard.quote:
Dankje!quote:Op dinsdag 11 september 2007 20:23 schreef omearos het volgende:
En welkom Edwinuss. Als je een keer een (gemiddeld) dagmenu post krijg je hier vaak genoeg tips om al af te vallen zonder te sporten. Dankzij die tips zit ik op ongeveer -10 zonder sporten (ben net vorige week begonnen met steps) Succes
Oeh, zo'n periode heb ik ook gehad, melk is jummiequote:Op dinsdag 11 september 2007 22:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dankje!
Ik heb vandaag alweer 2 liter halfvolle melk gedronken
ik kan er niks aan doen maar het is zomaar leeg
Ik zou daar proberen wel wat aan te doen, want 2 liter is ruim 900 calorieen. Ik zou het eerder bij 2 glazan houden als ik jou was.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dankje!
Ik heb vandaag alweer 2 liter halfvolle melk gedronken
ik kan er niks aan doen maar het is zomaar leeg
Melk is inderdaad heel erg lekker, vooral ijs en ijs koud,quote:Op woensdag 12 september 2007 01:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik zou daar proberen wel wat aan te doen, want 2 liter is ruim 900 calorieen. Ik zou het eerder bij 2 glazan houden als ik jou was.![]()
Dat komt gewoon door je weegschaal.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
ik snap het niet meer hoor![]()
was het gisteren nog 82,5, is het nu weer 85,5soms denk ik: ik kap er gewoon mee
blah![]()
3 kilo in 1 dag. Dan ligt het zeker weten aan jouw weegschaal. Zoiets is volgens mij onmogelijk.quote:Op woensdag 12 september 2007 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
was het gisteren nog 82,5, is het nu weer 85,5soms denk ik: ik kap er gewoon mee
blah![]()
zo te zien is het een weegschaal die afrond dus dan kan het wel al sneller maar dan nog is 3 kilo veelquote:Op woensdag 12 september 2007 10:27 schreef ymme het volgende:
[..]
3 kilo in 1 dag. Dan ligt het zeker weten aan jouw weegschaal. Zoiets is volgens mij onmogelijk.
3kg is wel een groot verschil!quote:Op woensdag 12 september 2007 10:16 schreef motorbloempje het volgende:
blah![]()
Fijne tip is datquote:Op woensdag 12 september 2007 12:26 schreef Troel het volgende:
Overigens is het het beste om iets actief te gaan, zodat je niet constant aan de pijn denkt.
wat zij zeiquote:Op woensdag 12 september 2007 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fijne tip is dat
Lekker hardlopen met oorpijn, lekker babysitten met hoofdpijn.... Sure, ga lekker iets actiefs doen.
Ik zou eerder zoeken naar een activiteit waarbij je er zo min mogelijk last van hebt, ymme. Een boek lezen ofzo.
Rare tip maar het schijnt wel te werken. Hak een ui fijn en warm die op in de magnetron. Neem een sjaaltje of das of zoiets en bind daarmee de ui - zo heet als je verdragen kunt - tegen je oren. Het ziet er niet uit en het ruikt lekker hartig maar ach, je bent toch alleenquote:Op woensdag 12 september 2007 12:24 schreef ymme het volgende:
Ik heb een tomatensoepje op het vuur staan. Misschien dat ik hier dan wat vrolijk van wordt.
Ik heb z'n pijn... En zit hier maar heel alleen te ijsberen. En dit moet tot maandag wachten.
Die heb ik ook weleens gelezen! Benieuwd of het werkt. Uien zijn wel overal goed voor, en warmte lijkt me best fijn op je oor.quote:Op woensdag 12 september 2007 12:41 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Rare tip maar het schijnt wel te werken. Hak een ui fijn en warm die op in de magnetron. Neem een sjaaltje of das of zoiets en bind daarmee de ui - zo heet als je verdragen kunt - tegen je oren. Het ziet er niet uit en het ruikt lekker hartig maar ach, je bent toch alleen
Wat een topsite!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
www.tv-links.co.ukstaat vanalles
![]()
Ik zei actief, niet actiefsquote:Op woensdag 12 september 2007 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fijne tip is dat
Lekker hardlopen met oorpijn, lekker babysitten met hoofdpijn.... Sure, ga lekker iets actiefs doen.
Ik zou eerder zoeken naar een activiteit waarbij je er zo min mogelijk last van hebt, ymme. Een boek lezen ofzo.
succesquote:Op woensdag 12 september 2007 13:53 schreef gothic-blackie het volgende:
zo ik ben er klaar voor, over een uurtje ga ik samen met vriendje en schoonmams naar de sportschool, eens kijken of het wat voor ons is
Ik ben toch ook gewoon een sarcastische zeurquote:Op woensdag 12 september 2007 13:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zei actief, niet actiefs
Daarnaast zou ik nooit iemand aanraden iets actiefs te gaan doen. Maar je ergens ACTIEF mee bezig te houden, dat werkt wel. Dat kan inderdaad een boek lezen zijn, als je het maar actief doet
Je moet met dat andere bezig zijn, niet met je pijn.
Een boek lezen is ook een ACTIVITEITDat heet niet voor niets zo
Ik lust t best, gember. Maar als ik misselijk ben, nee dank jequote:Op woensdag 12 september 2007 14:19 schreef Troel het volgende:
gember schijnt bij misselijkheid te werken. maar dan moet je wel van gember houden
en dan een na foto:quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat moet ik laten zien?
[afbeelding]
close up van mijn kinnen
[afbeelding]
Blouse of shirt en rokje staat je vele malen beter dan zo'n jurkje als je laatst postte. Die taille moet je benadrukken!quote:Op woensdag 12 september 2007 16:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en dan een na foto:
[afbeelding]
vandaag gemaakt
eerst had ik ook altijd een shirt en rokje aan, jurkjes zijn pas van de laatste tijdquote:Op woensdag 12 september 2007 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Blouse of shirt en rokje staat je vele malen beter dan zo'n jurkje als je laatst postte. Die taille moet je benadrukken!
Enne, zijn dat kniekousen?
Ieuwquote:Op woensdag 12 september 2007 17:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
eerst had ik ook altijd een shirt en rokje aan, jurkjes zijn pas van de laatste tijd
nu de herst komt zal het ook weer meer dit worden
en ja dat zijn kniekousen
zo proefmiddagje gehad, we zijn net pas thuisquote:Op woensdag 12 september 2007 13:57 schreef teigan het volgende:
Succes gothic-blackie..
als het iets is waar je je goed bij voelt, dan doe je het ook veel sneller even....
ja problemen mee?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieuw
Post je deze foto nou in 5 (!) topics? Geez.
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:29 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
zo proefmiddagje gehad, we zijn net pas thuisen we hebben ons alledrie meteen ingeschreven voor een jaar
Nou ja, één keer lijkt me in principe genoeg.quote:
mijn conditie is 0,0 maar voelt wel goed, ben echt uitgeput nu, maar ook weer niet, zeg maarquote:Op woensdag 12 september 2007 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]goed bezig GB-tje!
Lekker gevoel bij het sporten? Of heb je -net als ik- een kutconditie?
Héérlijk slapen vannachtquote:Op woensdag 12 september 2007 17:36 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
mijn conditie is 0,0 maar voelt wel goed, ben echt uitgeput nu, maar ook weer niet, zeg maar
elk topic heeft een andere functie, en ik zie zo vaak foto´s in meerdere topics voorbij komen kan niet echt een probleem zienquote:Op woensdag 12 september 2007 17:33 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nou ja, één keer lijkt me in principe genoeg.
Verder leuke blouse. De kniekousen vind ik ook niet geweldig.
Je moet de foto's eens naast elkaar zetten, dan kun je pas echt vergelijken.
ach ik vind zelfs de sportschool wel leuk, bijna alle apparaten hebben een prive tv en bv shirts zonder mouwen mag niet. heb je die patserige mannetjes ook nietquote:Op woensdag 12 september 2007 17:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Héérlijk slapen vannachtSporten is an sich kut, zeker op een sportschool, maar het is het zo vreselijk waard....
weet ik niet, staat gewoon in de regelementenquote:Op woensdag 12 september 2007 17:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoezo mag dat niet??
ik heb met volleybal ook vaak een hemdje aan?
(en niet om mee op te vallen, maar omdat het a: lekkerder zit en b: wat koeler is)
hier sluit ik me helemaal bij aanquote:Op woensdag 12 september 2007 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Blouse of shirt en rokje staat je vele malen beter dan zo'n jurkje als je laatst postte. Die taille moet je benadrukken!
Enne, zijn dat kniekousen?
thuis was ik 1,5 kilo kwijt daar was ik 2 kilo kwijt en het gaat hartstikke goed en het is zekers goed vol te houden en er zit zeer lekker eten bijquote:Op woensdag 12 september 2007 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Riann, misschien heb ik het gemist maar je was gisteren toch weer naar Sanaslank? Hoe is het gegaan de afgelopen week? Kun je het trouwens goed volhouden?
daarvoor ben je daar toch om daar aan te werkenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:40 schreef omearos het volgende:
ik heb ook net gesport, ben weer helemaal kapot. Vanavond waarschijnlijk geen probleem bij in slaap komen
Ik heb altijd een dubbel gevoel na het sporten. Een lekker gevoel in mijn lijf omdat ik actief was, maar ik voel me ook onzeker en lelijk, omdat ik steeds in de spiegel mezelf zieIk wil mezelf niet zien en zou eigenlijk ook willen dat anderen me niet kunnen zien, schaam me steeds kapot daar tussen al die dunne jonge meiden
Goed zeg! Lekker dat je het zo goed vol kunt houdenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:55 schreef Riann het volgende:
thuis was ik 1,5 kilo kwijt daar was ik 2 kilo kwijt en het gaat hartstikke goed en het is zekers goed vol te houden en er zit zeer lekker eten bij![]()
![]()
korte broek mag wel, wat niet mag is: mouwloze shirts, buitenschoenen, hoofddeksels, dus geen petjes, hoofddoekjes of andere dingen om je hoofd mee te bedekkenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
ok. Dat is inderdaad ook geen pretje om naar te kijken, maar zo zijn er wel meer mensen die in andere aanstootgevende outfits en posities aan het sporten zijn?
denk niet dat je dat kunt voorkomen door zo'n kledingvoorschrift te hebben?
Oh oh, dat ken ikquote:Op woensdag 12 september 2007 18:40 schreef omearos het volgende:
ik heb ook net gesport, ben weer helemaal kapot. Vanavond waarschijnlijk geen probleem bij in slaap komen
Ik heb altijd een dubbel gevoel na het sporten. Een lekker gevoel in mijn lijf omdat ik actief was, maar ik voel me ook onzeker en lelijk, omdat ik steeds in de spiegel mezelf zieIk wil mezelf niet zien en zou eigenlijk ook willen dat anderen me niet kunnen zien, schaam me steeds kapot daar tussen al die dunne jonge meiden
Nu even eten (kip-curry) en vanavond naar de film
Daarom ga ik juist in mn eentje fitnessenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh oh, dat ken ikvooral bij de bodybalanceles, sta je daar met je dikke ass te yoga'en....
Maar ja, wat is het alternatief? Wegblijven?
Lig er maar niet wakker van![]()
Dat kan, ja.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daarom ga ik juist in mn eentje fitnessenDan zie ik mezelf niet en hoef ik me (nog) niet te spiegelen aan alle latten.
Even een ander vraagje trouwens... is het 'normaal' dat als je afvalt het vet zich ehm... mja 'her-verdeeld'![]()
Ehm.... wat bedoel jequote:Op woensdag 12 september 2007 21:43 schreef Elvi het volgende:
Even een ander vraagje trouwens... is het 'normaal' dat als je afvalt het vet zich ehm... mja 'her-verdeeld'![]()
da's waarquote:Op woensdag 12 september 2007 18:59 schreef Miss_S het volgende:
daarvoor ben je daar toch om daar aan te werken
van wegblijven val ik helemaal niet af natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 19:58 schreef ColdFeet het volgende:
Oh oh, dat ken ikvooral bij de bodybalanceles, sta je daar met je dikke ass te yoga'en....
Maar ja, wat is het alternatief? Wegblijven?
Lig er maar niet wakker van![]()
Ik doe juist groeples omdat ik dan gemotiveerder ben om te gaan, fitness heb ik geprobeerd maar dat werkte niet bij mij.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:43 schreef Elvi het volgende:
Daarom ga ik juist in mn eentje fitnessenDan zie ik mezelf niet en hoef ik me (nog) niet te spiegelen aan alle latten.
Knuf terug. Veel thee drinken he. Niet ziekjes wordenquote:Op donderdag 13 september 2007 12:37 schreef omearos het volgende:
Dikke knuffel voor Teigan en Ymme
Ik ben ook ziekjes, gelukkig niet zo erg. Heb vooral keelpijn dus doe vandaag rustig aan zodat ik morgen mijn presentatie kan houden. Ben nu bezig met het maken van de powerpointpresentatie en ben nu al ontzettend nerveus![]()
MB, veel plezier bij Spinvis, da's echt gaaf! Neem iets mee om te laten signeren, dat doet hij heel vaak na de voorstelling
Ik zou rustig aan beginnen en eerst alleen benen en dergelijke doen. Als je daar aan gewend bent eens met bikinilijnened beginnen.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:42 schreef Riann het volgende:
vanmorgen de hele morgen internet uitgelegen sjonge jonge en dat nog wel op mijn verjaardag
Ik heb een epilady gekregen dadelijk maar eens uitproberen ook voor oksels en bikinilijn zit er een opzetstuk op dus ook proberen zal wel even auw doen![]()
de haartjes moeten er nog steeds uit, en dat zal wel even pijnlijk blijven....quote:Op donderdag 13 september 2007 12:50 schreef octopussy het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Riann![]()
bikinilijn en oksels epileren is mij te pijnlijkmaar misschien zijn de nieuwe generatie epilators beter.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
goedemiddag![]()
hier gaat het volgens mij wel goedgezond mn bammetjes meegenomen op 'snackdag', want dat is het hier op donderdag
en ik heb de grote pot snoep met ontzettend lekkere units die op 20 cm naast mij staat nog niet aangeraakt, en dat houd ik ook lekker zo
![]()
![]()
* motorbloempje vindt dat heel goed van zichzelf
straks aan de rijstewafels en ik denk datvanavond ook wel redelijk gezond gaat koken
![]()
@teigan: *knuffel*![]()
oh, en bel de telegraaf: Miss_S, Kniekousen zijn tof!ik heb ze ook in alle soorten en maten en vooral met heel veel streepjes en kleurtjes
![]()
het is bijna weer tijd om ze aan te doen, het is immers bijna herfst
![]()
![]()
![]()
ik houd van de herfst.. lekker binnen, verwarming aan, metsamen op de bank met een grote pot thee
jeetje, ondanks het feit dat ik nog 30 euro heb voor 2.5 week voel ik me echt super![]()
Ik heb mijn oksels wel eens geharst, oh gruwelquote:Op donderdag 13 september 2007 12:50 schreef octopussy het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Riann![]()
bikinilijn en oksels epileren is mij te pijnlijkmaar misschien zijn de nieuwe generatie epilators beter.
Ik ben daar ook niet echt van, maar hij doet dat erg leuk. Ik had voor mijn vriend een poster laten signeren waarop hij gewoon heeft geschreven "dit is de kamer van...."quote:Op donderdag 13 september 2007 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
ben niet zo van de handtekeningen/fan-achtigheid
eigenlijk... vind muziek enzo leuk, maar fan-achtig-gedoe houd ik niet zo van![]()
geduld is mijn zwakke punt, dat heb ik niet altijd..quote:Op donderdag 13 september 2007 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
IMet epileren is het vooral een kwestie van huid goed straktrekken en de tijd nemen.
Ik vraag me af of je minder ingegroeide haartjes zal krijgen met het epileren, ik kreeg er iig. juist veel meer....quote:Op donderdag 13 september 2007 13:10 schreef ymme het volgende:
Ik heb toevallig deze morgen een epilady besteld bij de kijkshop. Dat scheren om de dag heb ik helemaal genoeg van. En dan die ingegroeide haartjes
Sja, dan heb je twee keuzes: scheren of ontzettend pijnlijke bloederige okselsquote:Op donderdag 13 september 2007 13:01 schreef teigan het volgende:
[..]
geduld is mijn zwakke punt, dat heb ik niet altijd..
ik heb er eentje van Braun. En niet met allemaal kun je oksels en bikinilijn mee doen. Hier zit een speciaal opzet stuk bijquote:Op donderdag 13 september 2007 13:10 schreef ymme het volgende:
Ik heb toevallig deze morgen een epilady besteld bij de kijkshop. Dat scheren om de dag heb ik helemaal genoeg van. En dan die ingegroeide haartjes
bultjesquote:Op donderdag 13 september 2007 14:13 schreef octopussy het volgende:
ColdFeet, ik wil liefst zo vroeg mogelijk sporten vanavond ivm andere dingen die ik nog moet doen vanavond.
Oksels en benen scheren kan ik trouwens heel snel dus dat vind ik nooit zo'n punt. Bikinilijn is altijd een drama de dag nadat ik geschoren heb![]()
Pincet is wat dat betreft mijn beste vriend. Misschien dat ik wel zo'n pincet met lampje koop![]()
Zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 13 september 2007 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja.. het is donderdagmaar dan nog
![]()
hopen dat het dan met de postbank ook DAN binnen is![]()
Ah joh.quote:
nee want dat weet je dat het zo is mijn benen zijn ook een beetje rood daarom staat ook in het boekje dat je het eigenlijk savonds moet doen dat het dan snachts weg kan trekken. Dus het gaat vanzelf weg.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:24 schreef octopussy het volgende:
Leuk Ymke![]()
Riann, ben je niet bang dat je huid straks helemaal rood is? Ik heb dat in ieder geval als ik ge-epileerd hebt, dan is het nog geirriteerd.
maar je gaat toch zwemmen vanavond?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:26 schreef Riann het volgende:
[..]
nee want dat weet je dat het zo is mijn benen zijn ook een beetje rood daarom staat ook in het boekje dat je het eigenlijk savonds moet doen dat het dan snachts weg kan trekken. Dus het gaat vanzelf weg.
yupzquote:Op donderdag 13 september 2007 16:31 schreef octopussy het volgende:
[..]
maar je gaat toch zwemmen vanavond?
zo erg is het nu ook weer niet en mijn benen zijn al helemaal weg aan het trekkenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:36 schreef ymme het volgende:
[..]
Oh, dan ben je net een kreeft als je gaat zwemmen.
Met een mooie rode rand om je bikini-lijn![]()
Dat klinkt engquote:Op donderdag 13 september 2007 16:42 schreef Riann het volgende:
[..]
zo erg is het nu ook weer niet en mijn benen zijn al helemaal weg aan het trekken
hoe vaker je het doet dat scheren hoe minder het allemaal word met bultjes en dergelijkequote:Op donderdag 13 september 2007 17:07 schreef freecell het volgende:
Bikinilijn knip ik af en toe een keertje bij, of idd met een pincet. Aan scheren begin ik nooit meer, wat een ellende met bultjes en dergelijke!
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 13 september 2007 17:53 schreef Riann het volgende:
[..]
hoe vaker je het doet dat scheren hoe minder het allemaal word met bultjes en dergelijke
Dat was dus bij mij wel zo ik weet nog de eerste keren dat ik van ondere scheerde jeuk jeuk en jeuk maar na een tijdje geen jeuk en jeuk en jeuk meer.quote:
Er zijn dingen die ik niet uit ga proberen. Dit is er één van!quote:Op donderdag 13 september 2007 17:53 schreef Riann het volgende:
[..]
hoe vaker je het doet dat scheren hoe minder het allemaal word met bultjes en dergelijke
het is wel fijner als je eenmaal gewend bentquote:Op donderdag 13 september 2007 18:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik niet uit ga proberen. Dit is er één van!
precies maar dan minstens 2 keer in de weekquote:Op donderdag 13 september 2007 19:53 schreef ymme het volgende:
Scheren, daar beneden, elke week weer een ramp. Maar ja, een behaarde doos vind ik ook niets
Ik vind het volstrekt normaal. (edit: een behaarde doos dus hè)quote:Op donderdag 13 september 2007 19:53 schreef ymme het volgende:
Scheren, daar beneden, elke week weer een ramp. Maar ja, een behaarde doos vind ik ook niets
ik bedenk me altijd dat het haar er voor een reden zit, en daarom is helemaal kaal niet voor mij (mooi excuus hequote:Op donderdag 13 september 2007 19:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind het volstrekt normaal. (edit: een behaarde doos dus hè)
Oh wat lief!! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 september 2007 21:09 schreef Fannetje het volgende:
Even niet bijgelezen, erg druk gehad vandaag.
Ik ben vandaag voor de derde keer tante geworden!
Emma is vanmorgen om 10.24 geboren, weegt 3190 gram (echt een ukkie vergeleken bij de andere twee!) en alles gaat prima.
Fotootjes:
Zo klein is ze dus:
[afbeelding]
Met trotse zus en broer:
[afbeelding]
Ze houdt een oogje in het zeil:
[afbeelding]
22 jaarquote:Op donderdag 13 september 2007 22:00 schreef Fannetje het volgende:
Riann, gefeliciteerd met je verjaardag! Dan ben je dus precies ...? jaar ouder dan Emma
Da's pas echt een crashdieet! Maar geen aanrader begrjip ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:30 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben 2 kilo afgevallensinds gisterenavond twaalf uur
Heb dus ook niet zo geweldig geslapen
![]()
Het is een heel simpel dieet overigens:quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's pas echt een crashdieet! Maar geen aanrader begrjip ik
normaal, ok, anders had het er niet gezetenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind het volstrekt normaal. (edit: een behaarde doos dus hè)
idd dat laatste zinnetje is wel erg toepasselijk voor de epiladyquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:05 schreef ymme het volgende:
Ik het zojuist mijn benen ge-epileert. Nou nog meer pijn kan er wel bij
Ik heb op mijn onderbenen, gewoon een plekje zitten waar alleen meer zwarte haartjes groeien, en dit deed dan ook het meeste pijn. De rest van mijn benen viel wel mee.
Maar in de beschrijving staat ook, dat naar meerdere malen gebruik deze pijn minder wordt omdat je haartjes zachter worden.
Laten we het hopen Wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden
Niet mijn gehele benen, maar de haren waren nog te kort denk ik. Die zwarte haartjes groeien altijd heel erg snel, die zijn nu dus verdwenen, en ik hoop ze pas weer over 4 te zienquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
@ Ymme
au.... maaruh is het mooi glad geworden?
ja die hebben we hier ook, heb ik ookquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:27 schreef Rewimo het volgende:
De epilady heb ik al lang geleden verbannenIk heb nu een weetikveelwatvoording, een scheermesje met een batterijtje erin. Scheert lekker glad moet ik zeggen. Geen idee of het ook in NL verkrijgbaar is, ik heb het hier in Duitsland gekocht bij de Kaufland.
Zoiets is het wel ja, 't is een roze geval en het triltquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja die hebben we hier ook, heb ik ook
venus delight geloof ik?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zoiets is het wel ja, 't is een roze geval en het trilt
Je krijgt geen stoppels terug, maar lekker zachte, kleine haartjes. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat lijkt mij dus het nadeel van zowel harsen als epileren, je kunt de haartjes pas weer verwijderen als ze lang genoeg zijn...
dus je loopt (bijvoorbeeld, want ik heb geen idee hoe lang het duurt)
1 week ultragladde benen
2 weken stoppels
en daarna moet je dus wachten tot het weer lang genoeg is???
ik scheer mijn benen 2 tot 3 keer per week, aangezien ik echt een hekel heb aan stoppels??
dus wij kan mij vertellen hoe dat gaat als je epileert of harst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |