Ik zou rustig aan beginnen en eerst alleen benen en dergelijke doen. Als je daar aan gewend bent eens met bikinilijnened beginnen.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:42 schreef Riann het volgende:
vanmorgen de hele morgen internet uitgelegen sjonge jonge en dat nog wel op mijn verjaardag
Ik heb een epilady gekregen dadelijk maar eens uitproberen ook voor oksels en bikinilijn zit er een opzetstuk op dus ook proberen zal wel even auw doen![]()
de haartjes moeten er nog steeds uit, en dat zal wel even pijnlijk blijven....quote:Op donderdag 13 september 2007 12:50 schreef octopussy het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Riann![]()
bikinilijn en oksels epileren is mij te pijnlijkmaar misschien zijn de nieuwe generatie epilators beter.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
goedemiddag![]()
hier gaat het volgens mij wel goedgezond mn bammetjes meegenomen op 'snackdag', want dat is het hier op donderdag
en ik heb de grote pot snoep met ontzettend lekkere units die op 20 cm naast mij staat nog niet aangeraakt, en dat houd ik ook lekker zo
![]()
![]()
* motorbloempje vindt dat heel goed van zichzelf
straks aan de rijstewafels en ik denk datvanavond ook wel redelijk gezond gaat koken
![]()
@teigan: *knuffel*![]()
oh, en bel de telegraaf: Miss_S, Kniekousen zijn tof!ik heb ze ook in alle soorten en maten en vooral met heel veel streepjes en kleurtjes
![]()
het is bijna weer tijd om ze aan te doen, het is immers bijna herfst
![]()
![]()
![]()
ik houd van de herfst.. lekker binnen, verwarming aan, metsamen op de bank met een grote pot thee
jeetje, ondanks het feit dat ik nog 30 euro heb voor 2.5 week voel ik me echt super![]()
Ik heb mijn oksels wel eens geharst, oh gruwelquote:Op donderdag 13 september 2007 12:50 schreef octopussy het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Riann![]()
bikinilijn en oksels epileren is mij te pijnlijkmaar misschien zijn de nieuwe generatie epilators beter.
Ik ben daar ook niet echt van, maar hij doet dat erg leuk. Ik had voor mijn vriend een poster laten signeren waarop hij gewoon heeft geschreven "dit is de kamer van...."quote:Op donderdag 13 september 2007 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
ben niet zo van de handtekeningen/fan-achtigheid
eigenlijk... vind muziek enzo leuk, maar fan-achtig-gedoe houd ik niet zo van![]()
geduld is mijn zwakke punt, dat heb ik niet altijd..quote:Op donderdag 13 september 2007 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
IMet epileren is het vooral een kwestie van huid goed straktrekken en de tijd nemen.
Ik vraag me af of je minder ingegroeide haartjes zal krijgen met het epileren, ik kreeg er iig. juist veel meer....quote:Op donderdag 13 september 2007 13:10 schreef ymme het volgende:
Ik heb toevallig deze morgen een epilady besteld bij de kijkshop. Dat scheren om de dag heb ik helemaal genoeg van. En dan die ingegroeide haartjes
Sja, dan heb je twee keuzes: scheren of ontzettend pijnlijke bloederige okselsquote:Op donderdag 13 september 2007 13:01 schreef teigan het volgende:
[..]
geduld is mijn zwakke punt, dat heb ik niet altijd..
ik heb er eentje van Braun. En niet met allemaal kun je oksels en bikinilijn mee doen. Hier zit een speciaal opzet stuk bijquote:Op donderdag 13 september 2007 13:10 schreef ymme het volgende:
Ik heb toevallig deze morgen een epilady besteld bij de kijkshop. Dat scheren om de dag heb ik helemaal genoeg van. En dan die ingegroeide haartjes
bultjesquote:Op donderdag 13 september 2007 14:13 schreef octopussy het volgende:
ColdFeet, ik wil liefst zo vroeg mogelijk sporten vanavond ivm andere dingen die ik nog moet doen vanavond.
Oksels en benen scheren kan ik trouwens heel snel dus dat vind ik nooit zo'n punt. Bikinilijn is altijd een drama de dag nadat ik geschoren heb![]()
Pincet is wat dat betreft mijn beste vriend. Misschien dat ik wel zo'n pincet met lampje koop![]()
Zie mijn post hierbovenquote:Op donderdag 13 september 2007 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
oh ja.. het is donderdagmaar dan nog
![]()
hopen dat het dan met de postbank ook DAN binnen is![]()
Ah joh.quote:
nee want dat weet je dat het zo is mijn benen zijn ook een beetje rood daarom staat ook in het boekje dat je het eigenlijk savonds moet doen dat het dan snachts weg kan trekken. Dus het gaat vanzelf weg.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:24 schreef octopussy het volgende:
Leuk Ymke![]()
Riann, ben je niet bang dat je huid straks helemaal rood is? Ik heb dat in ieder geval als ik ge-epileerd hebt, dan is het nog geirriteerd.
maar je gaat toch zwemmen vanavond?quote:Op donderdag 13 september 2007 16:26 schreef Riann het volgende:
[..]
nee want dat weet je dat het zo is mijn benen zijn ook een beetje rood daarom staat ook in het boekje dat je het eigenlijk savonds moet doen dat het dan snachts weg kan trekken. Dus het gaat vanzelf weg.
yupzquote:Op donderdag 13 september 2007 16:31 schreef octopussy het volgende:
[..]
maar je gaat toch zwemmen vanavond?
zo erg is het nu ook weer niet en mijn benen zijn al helemaal weg aan het trekkenquote:Op donderdag 13 september 2007 16:36 schreef ymme het volgende:
[..]
Oh, dan ben je net een kreeft als je gaat zwemmen.
Met een mooie rode rand om je bikini-lijn![]()
Dat klinkt engquote:Op donderdag 13 september 2007 16:42 schreef Riann het volgende:
[..]
zo erg is het nu ook weer niet en mijn benen zijn al helemaal weg aan het trekken
hoe vaker je het doet dat scheren hoe minder het allemaal word met bultjes en dergelijkequote:Op donderdag 13 september 2007 17:07 schreef freecell het volgende:
Bikinilijn knip ik af en toe een keertje bij, of idd met een pincet. Aan scheren begin ik nooit meer, wat een ellende met bultjes en dergelijke!
Was het maar zo'n feestquote:Op donderdag 13 september 2007 17:53 schreef Riann het volgende:
[..]
hoe vaker je het doet dat scheren hoe minder het allemaal word met bultjes en dergelijke
Dat was dus bij mij wel zo ik weet nog de eerste keren dat ik van ondere scheerde jeuk jeuk en jeuk maar na een tijdje geen jeuk en jeuk en jeuk meer.quote:
Er zijn dingen die ik niet uit ga proberen. Dit is er één van!quote:Op donderdag 13 september 2007 17:53 schreef Riann het volgende:
[..]
hoe vaker je het doet dat scheren hoe minder het allemaal word met bultjes en dergelijke
het is wel fijner als je eenmaal gewend bentquote:Op donderdag 13 september 2007 18:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Er zijn dingen die ik niet uit ga proberen. Dit is er één van!
precies maar dan minstens 2 keer in de weekquote:Op donderdag 13 september 2007 19:53 schreef ymme het volgende:
Scheren, daar beneden, elke week weer een ramp. Maar ja, een behaarde doos vind ik ook niets
Ik vind het volstrekt normaal. (edit: een behaarde doos dus hè)quote:Op donderdag 13 september 2007 19:53 schreef ymme het volgende:
Scheren, daar beneden, elke week weer een ramp. Maar ja, een behaarde doos vind ik ook niets
ik bedenk me altijd dat het haar er voor een reden zit, en daarom is helemaal kaal niet voor mij (mooi excuus hequote:Op donderdag 13 september 2007 19:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind het volstrekt normaal. (edit: een behaarde doos dus hè)
Oh wat lief!! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 september 2007 21:09 schreef Fannetje het volgende:
Even niet bijgelezen, erg druk gehad vandaag.
Ik ben vandaag voor de derde keer tante geworden!
Emma is vanmorgen om 10.24 geboren, weegt 3190 gram (echt een ukkie vergeleken bij de andere twee!) en alles gaat prima.
Fotootjes:
Zo klein is ze dus:
[afbeelding]
Met trotse zus en broer:
[afbeelding]
Ze houdt een oogje in het zeil:
[afbeelding]
22 jaarquote:Op donderdag 13 september 2007 22:00 schreef Fannetje het volgende:
Riann, gefeliciteerd met je verjaardag! Dan ben je dus precies ...? jaar ouder dan Emma
Da's pas echt een crashdieet! Maar geen aanrader begrjip ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:30 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben 2 kilo afgevallensinds gisterenavond twaalf uur
Heb dus ook niet zo geweldig geslapen
![]()
Het is een heel simpel dieet overigens:quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's pas echt een crashdieet! Maar geen aanrader begrjip ik
normaal, ok, anders had het er niet gezetenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind het volstrekt normaal. (edit: een behaarde doos dus hè)
idd dat laatste zinnetje is wel erg toepasselijk voor de epiladyquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:05 schreef ymme het volgende:
Ik het zojuist mijn benen ge-epileert. Nou nog meer pijn kan er wel bij
Ik heb op mijn onderbenen, gewoon een plekje zitten waar alleen meer zwarte haartjes groeien, en dit deed dan ook het meeste pijn. De rest van mijn benen viel wel mee.
Maar in de beschrijving staat ook, dat naar meerdere malen gebruik deze pijn minder wordt omdat je haartjes zachter worden.
Laten we het hopen Wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden
Niet mijn gehele benen, maar de haren waren nog te kort denk ik. Die zwarte haartjes groeien altijd heel erg snel, die zijn nu dus verdwenen, en ik hoop ze pas weer over 4 te zienquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
@ Ymme
au.... maaruh is het mooi glad geworden?
ja die hebben we hier ook, heb ik ookquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:27 schreef Rewimo het volgende:
De epilady heb ik al lang geleden verbannenIk heb nu een weetikveelwatvoording, een scheermesje met een batterijtje erin. Scheert lekker glad moet ik zeggen. Geen idee of het ook in NL verkrijgbaar is, ik heb het hier in Duitsland gekocht bij de Kaufland.
Zoiets is het wel ja, 't is een roze geval en het triltquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja die hebben we hier ook, heb ik ook
venus delight geloof ik?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zoiets is het wel ja, 't is een roze geval en het trilt
Je krijgt geen stoppels terug, maar lekker zachte, kleine haartjes. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat lijkt mij dus het nadeel van zowel harsen als epileren, je kunt de haartjes pas weer verwijderen als ze lang genoeg zijn...
dus je loopt (bijvoorbeeld, want ik heb geen idee hoe lang het duurt)
1 week ultragladde benen
2 weken stoppels
en daarna moet je dus wachten tot het weer lang genoeg is???
ik scheer mijn benen 2 tot 3 keer per week, aangezien ik echt een hekel heb aan stoppels??
dus wij kan mij vertellen hoe dat gaat als je epileert of harst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |