Ik zou rustig aan beginnen en eerst alleen benen en dergelijke doen. Als je daar aan gewend bent eens met bikinilijnened beginnen.quote:Op donderdag 13 september 2007 12:42 schreef Riann het volgende:
vanmorgen de hele morgen internet uitgelegen sjonge jonge en dat nog wel op mijn verjaardag
Ik heb een epilady gekregen dadelijk maar eens uitproberen ook voor oksels en bikinilijn zit er een opzetstuk op dus ook proberen zal wel even auw doen![]()
de haartjes moeten er nog steeds uit, en dat zal wel even pijnlijk blijven....quote:Op donderdag 13 september 2007 12:50 schreef octopussy het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Riann![]()
bikinilijn en oksels epileren is mij te pijnlijkmaar misschien zijn de nieuwe generatie epilators beter.
Klinkt goed!quote:Op donderdag 13 september 2007 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
goedemiddag![]()
hier gaat het volgens mij wel goedgezond mn bammetjes meegenomen op 'snackdag', want dat is het hier op donderdag
en ik heb de grote pot snoep met ontzettend lekkere units die op 20 cm naast mij staat nog niet aangeraakt, en dat houd ik ook lekker zo
![]()
![]()
* motorbloempje vindt dat heel goed van zichzelf
straks aan de rijstewafels en ik denk datvanavond ook wel redelijk gezond gaat koken
![]()
@teigan: *knuffel*![]()
oh, en bel de telegraaf: Miss_S, Kniekousen zijn tof!ik heb ze ook in alle soorten en maten en vooral met heel veel streepjes en kleurtjes
![]()
het is bijna weer tijd om ze aan te doen, het is immers bijna herfst
![]()
![]()
![]()
ik houd van de herfst.. lekker binnen, verwarming aan, metsamen op de bank met een grote pot thee
jeetje, ondanks het feit dat ik nog 30 euro heb voor 2.5 week voel ik me echt super![]()
Ik heb mijn oksels wel eens geharst, oh gruwelquote:Op donderdag 13 september 2007 12:50 schreef octopussy het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag Riann![]()
bikinilijn en oksels epileren is mij te pijnlijkmaar misschien zijn de nieuwe generatie epilators beter.
Ik ben daar ook niet echt van, maar hij doet dat erg leuk. Ik had voor mijn vriend een poster laten signeren waarop hij gewoon heeft geschreven "dit is de kamer van...."quote:Op donderdag 13 september 2007 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
ben niet zo van de handtekeningen/fan-achtigheid
eigenlijk... vind muziek enzo leuk, maar fan-achtig-gedoe houd ik niet zo van![]()
geduld is mijn zwakke punt, dat heb ik niet altijd..quote:Op donderdag 13 september 2007 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
IMet epileren is het vooral een kwestie van huid goed straktrekken en de tijd nemen.
Ik vraag me af of je minder ingegroeide haartjes zal krijgen met het epileren, ik kreeg er iig. juist veel meer....quote:Op donderdag 13 september 2007 13:10 schreef ymme het volgende:
Ik heb toevallig deze morgen een epilady besteld bij de kijkshop. Dat scheren om de dag heb ik helemaal genoeg van. En dan die ingegroeide haartjes
Sja, dan heb je twee keuzes: scheren of ontzettend pijnlijke bloederige okselsquote:Op donderdag 13 september 2007 13:01 schreef teigan het volgende:
[..]
geduld is mijn zwakke punt, dat heb ik niet altijd..
ik heb er eentje van Braun. En niet met allemaal kun je oksels en bikinilijn mee doen. Hier zit een speciaal opzet stuk bijquote:Op donderdag 13 september 2007 13:10 schreef ymme het volgende:
Ik heb toevallig deze morgen een epilady besteld bij de kijkshop. Dat scheren om de dag heb ik helemaal genoeg van. En dan die ingegroeide haartjes
bultjesquote:Op donderdag 13 september 2007 14:13 schreef octopussy het volgende:
ColdFeet, ik wil liefst zo vroeg mogelijk sporten vanavond ivm andere dingen die ik nog moet doen vanavond.
Oksels en benen scheren kan ik trouwens heel snel dus dat vind ik nooit zo'n punt. Bikinilijn is altijd een drama de dag nadat ik geschoren heb![]()
Pincet is wat dat betreft mijn beste vriend. Misschien dat ik wel zo'n pincet met lampje koop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |