abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53143502
omearos, diep adem blijven halen, het komt vast wel goed morgen..

Ik ga vanavond naar de tweede open avond van het studentenkoor, eens kijken of het zingen nu beter gaat dan vorige week..
Ik denk ook wel dat ik lid word, het is wel gezellig daar..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53143508
ben niet zo van de handtekeningen/fan-achtigheid

eigenlijk... vind muziek enzo leuk, maar fan-achtig-gedoe houd ik niet zo van
Ja doei.
pi_53143583
vanmorgen de hele morgen internet uitgelegen sjonge jonge en dat nog wel op mijn verjaardag

Ik heb een epilady gekregen dadelijk maar eens uitproberen ook voor oksels en bikinilijn zit er een opzetstuk op dus ook proberen zal wel even auw doen
pi_53143729
Riann Gefeliciteerd hè!

ennuh, veel sterkte, ik durf het niet aan, mijn oksels en bikinilijn epileren....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53143825
Gefeliciteerd met je verjaardag Riann

bikinilijn en oksels epileren is mij te pijnlijk maar misschien zijn de nieuwe generatie epilators beter.
pi_53143868
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:42 schreef Riann het volgende:
vanmorgen de hele morgen internet uitgelegen sjonge jonge en dat nog wel op mijn verjaardag

Ik heb een epilady gekregen dadelijk maar eens uitproberen ook voor oksels en bikinilijn zit er een opzetstuk op dus ook proberen zal wel even auw doen
Ik zou rustig aan beginnen en eerst alleen benen en dergelijke doen. Als je daar aan gewend bent eens met bikinilijnened beginnen.

Je met trouwens niet rond je menstruatie epileren, dan is je huis gevoeliger en is het echt erg onaangenaam.
pi_53143871
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:50 schreef octopussy het volgende:

bikinilijn en oksels epileren is mij te pijnlijk maar misschien zijn de nieuwe generatie epilators beter.
de haartjes moeten er nog steeds uit, en dat zal wel even pijnlijk blijven....
pi_53143975
Trouwens weer een update en wederom een BMI van 25
Vakantieschade was vrij snel weer weg
pi_53144018
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:27 schreef motorbloempje het volgende:
goedemiddag

hier gaat het volgens mij wel goed gezond mn bammetjes meegenomen op 'snackdag', want dat is het hier op donderdag en ik heb de grote pot snoep met ontzettend lekkere units die op 20 cm naast mij staat nog niet aangeraakt, en dat houd ik ook lekker zo

* motorbloempje vindt dat heel goed van zichzelf

straks aan de rijstewafels en ik denk dat vanavond ook wel redelijk gezond gaat koken

@teigan: *knuffel*

oh, en bel de telegraaf: Miss_S, Kniekousen zijn tof! ik heb ze ook in alle soorten en maten en vooral met heel veel streepjes en kleurtjes het is bijna weer tijd om ze aan te doen, het is immers bijna herfst

ik houd van de herfst.. lekker binnen, verwarming aan, met samen op de bank met een grote pot thee

jeetje, ondanks het feit dat ik nog 30 euro heb voor 2.5 week voel ik me echt super
Klinkt goed!

De ultieme zelfbeheersingstest is natuurlijk om één snoepje uit de pot te pakken en op te eten. Magoe, dat is wel echt lastig, voor mij wel in elk geval.
Ik neem af en toe van die biologische laurierdropjes - weinig calorieen en goed voor je keel.

Nog 30 euro voor twee weken! Ai ai. Dat is voor je eten en alle andere dingen?
Aldi is your friend, lijkt me
pi_53144076
is idd voor eten etc. maar eet vanaf vandaag tot zondag alweer bij , dus dat scheelt weer en voor de rest wordt het macaroni en uitsmijters enzo

nah, is goed voor me weet ik eens hoe het is om geen geld te hebben
Ja doei.
pi_53144079
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:50 schreef octopussy het volgende:

Ik heb mijn oksels wel eens geharst, oh gruwel
Met epileren is het vooral een kwestie van huid goed straktrekken en de tijd nemen.

Vanavond half 8 of half 9?

En Riann, gefeli. Hoe oud ben je geworden?
pi_53144107
Happy birthday to youuuuuuu, happy birthday to youuuuuu.
Gefeli Riann
pi_53144121
Troel, we zijn wat later, het huis is veranderd in een rampgebied, Anna voorop.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53144134
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
ben niet zo van de handtekeningen/fan-achtigheid

eigenlijk... vind muziek enzo leuk, maar fan-achtig-gedoe houd ik niet zo van
Ik ben daar ook niet echt van, maar hij doet dat erg leuk. Ik had voor mijn vriend een poster laten signeren waarop hij gewoon heeft geschreven "dit is de kamer van...."

Gefeliciteerd Riann en Freecell

* omearos gaat maar eens een grote pot thee zetten en daarna weer een poging wagen met presentatie maken
pi_53144142
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

IMet epileren is het vooral een kwestie van huid goed straktrekken en de tijd nemen.
geduld is mijn zwakke punt, dat heb ik niet altijd..
pi_53144359
Ik heb toevallig deze morgen een epilady besteld bij de kijkshop. Dat scheren om de dag heb ik helemaal genoeg van. En dan die ingegroeide haartjes
pi_53144485
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:10 schreef ymme het volgende:
Ik heb toevallig deze morgen een epilady besteld bij de kijkshop. Dat scheren om de dag heb ik helemaal genoeg van. En dan die ingegroeide haartjes
Ik vraag me af of je minder ingegroeide haartjes zal krijgen met het epileren, ik kreeg er iig. juist veel meer....
Het mooi kotsende meisje.
pi_53144836
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:01 schreef teigan het volgende:

[..]

geduld is mijn zwakke punt, dat heb ik niet altijd..
Sja, dan heb je twee keuzes: scheren of ontzettend pijnlijke bloederige oksels

Om ingegroeide haartjes tegen te gaan kun je twee keer per week scrubben met zo'n washandje of handschoon. Scheelt zeker 75% bij mij!
pi_53145068
dank je allemaal

benen ging super goed een beetje pijn maar viel wel mee en oksels ging ook goed en morgen aan de bikinilijn beginnen hmmmz daar heb ik meer schrik voor maar ja als het niks is dan ben ik daar zo mee opgehouden het blijft natuurlijk wel allemaal lekker glad zal vriendjelief fijn vinden
pi_53145161
quote:
Op donderdag 13 september 2007 13:10 schreef ymme het volgende:
ik heb er eentje van Braun. En niet met allemaal kun je oksels en bikinilijn mee doen. Hier zit een speciaal opzet stuk bij
pi_53145246
gefeliciteerd Riann
Ja doei.
pi_53145811
ColdFeet, ik wil liefst zo vroeg mogelijk sporten vanavond ivm andere dingen die ik nog moet doen vanavond.

Oksels en benen scheren kan ik trouwens heel snel dus dat vind ik nooit zo'n punt. Bikinilijn is altijd een drama de dag nadat ik geschoren heb
Pincet is wat dat betreft mijn beste vriend. Misschien dat ik wel zo'n pincet met lampje koop
pi_53146135
Ik heb met epileren ook wel last van ingegroeide haartjes, maar met scheren ook... En ik me maar afvragen wat voor rare bulten ik in mijn oksels kreeg....

Maar scrubben is wel een goede oplossing, daarmee wordt het een stuk minder..
pi_53146174
quote:
Op donderdag 13 september 2007 14:13 schreef octopussy het volgende:
ColdFeet, ik wil liefst zo vroeg mogelijk sporten vanavond ivm andere dingen die ik nog moet doen vanavond.

Oksels en benen scheren kan ik trouwens heel snel dus dat vind ik nooit zo'n punt. Bikinilijn is altijd een drama de dag nadat ik geschoren heb
Pincet is wat dat betreft mijn beste vriend. Misschien dat ik wel zo'n pincet met lampje koop
bultjes

jeuk

ramp

Ja doei.
pi_53146937
bikinilijn is idd een drama

net een stukje geprobeert met de epilady maar dat word doorbijten want dat is wel erg auw vanavond na het zwemmen proberen denk ik oksels en beentjes zijn nu lekker glad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')