abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53119868
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

www.tv-links.co.uk staat vanalles
Wat een topsite!

Ik heb vanochtend een kwart stokbrood gegeten met kaas, ik ga zo een halve eten met ham.
heb tussendoor 1 appel gehad.
vanmiddag neem ik nog een appel en vanavond weet ik niet wat ik ga eten
pi_53120121
Ik zit nu op uitzending-gemist wat dingen te kijken.
Van Giel beelen, zo gek is die kerel, met dat wurgen om out te gaan
  woensdag 12 september 2007 @ 13:52:04 #153
35189 Troel
scherp en bot
pi_53120394
quote:
Op woensdag 12 september 2007 12:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Fijne tip is dat
Lekker hardlopen met oorpijn, lekker babysitten met hoofdpijn.... Sure, ga lekker iets actiefs doen.

Ik zou eerder zoeken naar een activiteit waarbij je er zo min mogelijk last van hebt, ymme. Een boek lezen ofzo.
Ik zei actief, niet actiefs
Daarnaast zou ik nooit iemand aanraden iets actiefs te gaan doen. Maar je ergens ACTIEF mee bezig te houden, dat werkt wel. Dat kan inderdaad een boek lezen zijn, als je het maar actief doet
Je moet met dat andere bezig zijn, niet met je pijn.

Een boek lezen is ook een ACTIVITEIT Dat heet niet voor niets zo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53120452
zo ik ben er klaar voor, over een uurtje ga ik samen met vriendje en schoonmams naar de sportschool, eens kijken of het wat voor ons is
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_53120504
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:53 schreef gothic-blackie het volgende:
zo ik ben er klaar voor, over een uurtje ga ik samen met vriendje en schoonmams naar de sportschool, eens kijken of het wat voor ons is
succes
pi_53120540
Succes gothic-blackie..

als het iets is waar je je goed bij voelt, dan doe je het ook veel sneller even....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53120633
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:52 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik zei actief, niet actiefs
Daarnaast zou ik nooit iemand aanraden iets actiefs te gaan doen. Maar je ergens ACTIEF mee bezig te houden, dat werkt wel. Dat kan inderdaad een boek lezen zijn, als je het maar actief doet
Je moet met dat andere bezig zijn, niet met je pijn.

Een boek lezen is ook een ACTIVITEIT Dat heet niet voor niets zo
Ik ben toch ook gewoon een sarcastische zeur
(dat werd me net in een ander topic verweten )

Afijn ymme, jammer dat je ui niet werkte, het leek me zo'n top-tip Net als versgeperst citroensap drinken bij misselijkheid - ik probeerde het laatst op m'n broertje maar hij zei dat het niet echt hielp
  woensdag 12 september 2007 @ 14:19:04 #158
35189 Troel
scherp en bot
pi_53121090
gember schijnt bij misselijkheid te werken. maar dan moet je wel van gember houden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53121354
Gemberthee hielp bij mij goed tegen misselijkheid Werd me aangeraden door zo'n bush-arts op de filippijnen, gember of iets zuurs (eventueel verdund) helpt vaak tegen braken, je moet het dan drinken als je net gebraakt hebt, als je maag even "rust neemt"
pi_53121431
Ik word juist beroerd als ik teveel gemberthee drink... Na een pot ben ik er toch wel klaar mee...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_53122900
quote:
Op woensdag 12 september 2007 14:19 schreef Troel het volgende:
gember schijnt bij misselijkheid te werken. maar dan moet je wel van gember houden
Ik lust t best, gember. Maar als ik misselijk ben, nee dank je
pi_53124942
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 13:41 schreef Miss_S het volgende:

[..]

wat moet ik laten zien?

en die heupen en taille raak ik niet kwijt ookal weeg ik 30 kilo

hier een foto van mijn tijd dat ik rond de 95 kilo woog ( dus was al een paar kilo kwijt)

[afbeelding]

close up van mijn kinnen
[afbeelding]
en dan een na foto:

vandaag gemaakt
pi_53125007
quote:
Op woensdag 12 september 2007 16:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en dan een na foto:

[afbeelding]

vandaag gemaakt
Blouse of shirt en rokje staat je vele malen beter dan zo'n jurkje als je laatst postte. Die taille moet je benadrukken!

Enne, zijn dat kniekousen?
pi_53125046
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Blouse of shirt en rokje staat je vele malen beter dan zo'n jurkje als je laatst postte. Die taille moet je benadrukken!

eerst had ik ook altijd een shirt en rokje aan, jurkjes zijn pas van de laatste tijd
nu de herst komt zal het ook weer meer dit worden

en ja dat zijn kniekousen
pi_53125061
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

eerst had ik ook altijd een shirt en rokje aan, jurkjes zijn pas van de laatste tijd
nu de herst komt zal het ook weer meer dit worden

en ja dat zijn kniekousen
Ieuw

Post je deze foto nou in 5 (!) topics? Geez.

[ Bericht 6% gewijzigd door ColdFeet op 12-09-2007 17:11:29 ]
pi_53125759
quote:
Op woensdag 12 september 2007 13:57 schreef teigan het volgende:
Succes gothic-blackie..

als het iets is waar je je goed bij voelt, dan doe je het ook veel sneller even....
zo proefmiddagje gehad, we zijn net pas thuis en we hebben ons alledrie meteen ingeschreven voor een jaar
pi_53125787
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ieuw

Post je deze foto nou in 5 (!) topics? Geez.
ja problemen mee?
pi_53125812
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:29 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

zo proefmiddagje gehad, we zijn net pas thuis en we hebben ons alledrie meteen ingeschreven voor een jaar
goed bezig GB-tje!

Lekker gevoel bij het sporten? Of heb je -net als ik- een kutconditie?
pi_53125881
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ja problemen mee?
Nou ja, één keer lijkt me in principe genoeg.

Verder leuke blouse. De kniekousen vind ik ook niet geweldig.

Je moet de foto's eens naast elkaar zetten, dan kun je pas echt vergelijken.
pi_53125965
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:31 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

goed bezig GB-tje!

Lekker gevoel bij het sporten? Of heb je -net als ik- een kutconditie?
mijn conditie is 0,0 maar voelt wel goed, ben echt uitgeput nu, maar ook weer niet, zeg maar
pi_53126000
ik hou ook niet van kniekousen maar als MIss_S er zich wel fijn bij voelt (niet iedereen kan dezelfde smaak hebben).

en ik vind het blousje ook leuk hoor

verder weinig te melden eigenlijk....straks lekker eten, heb trek.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_53126044
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:36 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

mijn conditie is 0,0 maar voelt wel goed, ben echt uitgeput nu, maar ook weer niet, zeg maar
Héérlijk slapen vannacht Sporten is an sich kut, zeker op een sportschool, maar het is het zo vreselijk waard....
pi_53126057
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:33 schreef Fannetje het volgende:

[..]

Nou ja, één keer lijkt me in principe genoeg.

Verder leuke blouse. De kniekousen vind ik ook niet geweldig.

Je moet de foto's eens naast elkaar zetten, dan kun je pas echt vergelijken.
elk topic heeft een andere functie, en ik zie zo vaak foto´s in meerdere topics voorbij komen kan niet echt een probleem zien

en kniekousen tja de meeste vinden het maar raar maar ik vind het leuk
het is trouwens een rokje met verhoogde taille maar daar zie je zo dus niets van
pi_53126333
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Héérlijk slapen vannacht Sporten is an sich kut, zeker op een sportschool, maar het is het zo vreselijk waard....
ach ik vind zelfs de sportschool wel leuk, bijna alle apparaten hebben een prive tv en bv shirts zonder mouwen mag niet. heb je die patserige mannetjes ook niet
pi_53126385
hoezo mag dat niet??
ik heb met volleybal ook vaak een hemdje aan?
(en niet om mee op te vallen, maar omdat het a: lekkerder zit en b: wat koeler is)
pi_53126456
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoezo mag dat niet??
ik heb met volleybal ook vaak een hemdje aan?
(en niet om mee op te vallen, maar omdat het a: lekkerder zit en b: wat koeler is)
weet ik niet, staat gewoon in de regelementen
pi_53126501
hmm best bijzonder eigenlijk... en mag je wel een korte broek aan?
pi_53126614
Dat je geen hemdjes in de sportschool aanmag is omdat veel sjonnies anders in van die losse hemden gaan gewichtheffen en je lekker uitkijk hebt op bossen shag. Zo houd je de sjonnies in ieder geval weg uit je sportschool.
pi_53126665
ok. Dat is inderdaad ook geen pretje om naar te kijken, maar zo zijn er wel meer mensen die in andere aanstootgevende outfits en posities aan het sporten zijn?
denk niet dat je dat kunt voorkomen door zo'n kledingvoorschrift te hebben?
pi_53126674
quote:
Op woensdag 12 september 2007 17:01 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

hier sluit ik me helemaal bij aan

je ziet er echt goed uit miss_s
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 september 2007 @ 18:37:14 #181
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53127271
Riann, misschien heb ik het gemist maar je was gisteren toch weer naar Sanaslank? Hoe is het gegaan de afgelopen week? Kun je het trouwens goed volhouden?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53127340
ik heb ook net gesport, ben weer helemaal kapot. Vanavond waarschijnlijk geen probleem bij in slaap komen
Ik heb altijd een dubbel gevoel na het sporten. Een lekker gevoel in mijn lijf omdat ik actief was, maar ik voel me ook onzeker en lelijk, omdat ik steeds in de spiegel mezelf zie Ik wil mezelf niet zien en zou eigenlijk ook willen dat anderen me niet kunnen zien, schaam me steeds kapot daar tussen al die dunne jonge meiden

Nu even eten (kip-curry) en vanavond naar de film
pi_53127751
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Riann, misschien heb ik het gemist maar je was gisteren toch weer naar Sanaslank? Hoe is het gegaan de afgelopen week? Kun je het trouwens goed volhouden?
thuis was ik 1,5 kilo kwijt daar was ik 2 kilo kwijt en het gaat hartstikke goed en het is zekers goed vol te houden en er zit zeer lekker eten bij
pi_53127853
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:40 schreef omearos het volgende:
ik heb ook net gesport, ben weer helemaal kapot. Vanavond waarschijnlijk geen probleem bij in slaap komen
Ik heb altijd een dubbel gevoel na het sporten. Een lekker gevoel in mijn lijf omdat ik actief was, maar ik voel me ook onzeker en lelijk, omdat ik steeds in de spiegel mezelf zie Ik wil mezelf niet zien en zou eigenlijk ook willen dat anderen me niet kunnen zien, schaam me steeds kapot daar tussen al die dunne jonge meiden
daarvoor ben je daar toch om daar aan te werken
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 september 2007 @ 19:00:40 #185
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_53127880
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:55 schreef Riann het volgende:
thuis was ik 1,5 kilo kwijt daar was ik 2 kilo kwijt en het gaat hartstikke goed en het is zekers goed vol te houden en er zit zeer lekker eten bij
Goed zeg! Lekker dat je het zo goed vol kunt houden

Ik moet morgen naar Nienke ten Hoor, de WLS-diëtiste. De afspraak met dr. Schweitzer is helaas verplaatst.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_53127904
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
ok. Dat is inderdaad ook geen pretje om naar te kijken, maar zo zijn er wel meer mensen die in andere aanstootgevende outfits en posities aan het sporten zijn?
denk niet dat je dat kunt voorkomen door zo'n kledingvoorschrift te hebben?
korte broek mag wel, wat niet mag is: mouwloze shirts, buitenschoenen, hoofddeksels, dus geen petjes, hoofddoekjes of andere dingen om je hoofd mee te bedekken
pi_53129566
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:40 schreef omearos het volgende:

Nu even eten (kip-curry) en vanavond naar de film
Oh oh, dat ken ik vooral bij de bodybalanceles, sta je daar met je dikke ass te yoga'en....
Maar ja, wat is het alternatief? Wegblijven?

Lig er maar niet wakker van
  Licht Ontvlambaar woensdag 12 september 2007 @ 20:40:21 #188
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53130822
Hoi ik was jullie kwijt
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53133090
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh oh, dat ken ik vooral bij de bodybalanceles, sta je daar met je dikke ass te yoga'en....

Daarom ga ik juist in mn eentje fitnessen Dan zie ik mezelf niet en hoef ik me (nog) niet te spiegelen aan alle latten.

Even een ander vraagje trouwens... is het 'normaal' dat als je afvalt het vet zich ehm... mja 'her-verdeeld'
pi_53133730
quote:
Op woensdag 12 september 2007 21:43 schreef Elvi het volgende:

[..]

Daarom ga ik juist in mn eentje fitnessen Dan zie ik mezelf niet en hoef ik me (nog) niet te spiegelen aan alle latten.

Even een ander vraagje trouwens... is het 'normaal' dat als je afvalt het vet zich ehm... mja 'her-verdeeld'
Dat kan, ja.

Is het heel erg
pi_53133854
dat het vet zich herverdeeld is juist mooi
krijg je een mooier uiterlijk van als je afvalt en niet zo´n mager ongezond lichaam

merk ik bij mijn ribben heel erg eerst toen ik 80 kilo woog kon je ze al goed zien en op het moment niet maar kan daar precies aan zien als ik weer een kilo ben afgevallen
  † In Memoriam † woensdag 12 september 2007 @ 22:51:07 #192
43556 miss_dynastie
pi_53134270
quote:
Ehm.... wat bedoel je ?
pi_53134823
quote:
Op woensdag 12 september 2007 18:59 schreef Miss_S het volgende:
daarvoor ben je daar toch om daar aan te werken
da's waar
quote:
Op woensdag 12 september 2007 19:58 schreef ColdFeet het volgende:

van wegblijven val ik helemaal niet af natuurlijk
Ik lig er gelukkig niet wakker van, nu er alweer een tijdje overheen is gegaan voel ik alleen nog het fijne gevoel in mijn lijf en heb ik alweer zin in volgende week
quote:
Ik doe juist groeples omdat ik dan gemotiveerder ben om te gaan, fitness heb ik geprobeerd maar dat werkte niet bij mij.
  donderdag 13 september 2007 @ 11:32:10 #194
35189 Troel
scherp en bot
pi_53141544
Herverdelen is heel normaal hoor Elvi, het trekt na verloop van tijd weer bij (gelukkig).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_53142405
Vanacht weer geen oog dicht gedaan. Heb tot 4 uur zitten lezen.
Daarna ben ik van gelukkig toch nog ff in slaap gevallen, tot een uurtje of 7.
Nu ben ik in huis aan het rondlopen, kan nog geen tv aanhebben, geen geluid om mee heen.
Ben maar aan het schoonmaken, opruimen etc.
Het huis zal maandag wel 'te' schoon zijn.
pi_53142999
Ik werd vanmorgen wakker met een rare pijn in mijn onderbuik..
Ook was ik ineens weer flink jankerig...
En ja hoor, ik ben ongesteld...
Kan ik me weer een paar weken ok voelen..
pi_53143166
goedemiddag

hier gaat het volgens mij wel goed gezond mn bammetjes meegenomen op 'snackdag', want dat is het hier op donderdag en ik heb de grote pot snoep met ontzettend lekkere units die op 20 cm naast mij staat nog niet aangeraakt, en dat houd ik ook lekker zo

* motorbloempje vindt dat heel goed van zichzelf

straks aan de rijstewafels en ik denk dat vanavond ook wel redelijk gezond gaat koken

@teigan: *knuffel*

oh, en bel de telegraaf: Miss_S, Kniekousen zijn tof! ik heb ze ook in alle soorten en maten en vooral met heel veel streepjes en kleurtjes het is bijna weer tijd om ze aan te doen, het is immers bijna herfst

ik houd van de herfst.. lekker binnen, verwarming aan, met samen op de bank met een grote pot thee

jeetje, ondanks het feit dat ik nog 30 euro heb voor 2.5 week voel ik me echt super
Ja doei.
pi_53143183
oh, en vanavond gratis naar Spinvis
Ja doei.
pi_53143436
Dikke knuffel voor Teigan en Ymme

Ik ben ook ziekjes, gelukkig niet zo erg. Heb vooral keelpijn dus doe vandaag rustig aan zodat ik morgen mijn presentatie kan houden. Ben nu bezig met het maken van de powerpointpresentatie en ben nu al ontzettend nerveus

MB, veel plezier bij Spinvis, da's echt gaaf! Neem iets mee om te laten signeren, dat doet hij heel vaak na de voorstelling
pi_53143497
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:37 schreef omearos het volgende:
Dikke knuffel voor Teigan en Ymme

Ik ben ook ziekjes, gelukkig niet zo erg. Heb vooral keelpijn dus doe vandaag rustig aan zodat ik morgen mijn presentatie kan houden. Ben nu bezig met het maken van de powerpointpresentatie en ben nu al ontzettend nerveus

MB, veel plezier bij Spinvis, da's echt gaaf! Neem iets mee om te laten signeren, dat doet hij heel vaak na de voorstelling
Knuf terug. Veel thee drinken he. Niet ziekjes worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')