Wat een topsite!quote:Op woensdag 12 september 2007 12:38 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
www.tv-links.co.ukstaat vanalles
![]()
Ik zei actief, niet actiefsquote:Op woensdag 12 september 2007 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Fijne tip is dat
Lekker hardlopen met oorpijn, lekker babysitten met hoofdpijn.... Sure, ga lekker iets actiefs doen.
Ik zou eerder zoeken naar een activiteit waarbij je er zo min mogelijk last van hebt, ymme. Een boek lezen ofzo.
succesquote:Op woensdag 12 september 2007 13:53 schreef gothic-blackie het volgende:
zo ik ben er klaar voor, over een uurtje ga ik samen met vriendje en schoonmams naar de sportschool, eens kijken of het wat voor ons is
Ik ben toch ook gewoon een sarcastische zeurquote:Op woensdag 12 september 2007 13:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zei actief, niet actiefs
Daarnaast zou ik nooit iemand aanraden iets actiefs te gaan doen. Maar je ergens ACTIEF mee bezig te houden, dat werkt wel. Dat kan inderdaad een boek lezen zijn, als je het maar actief doet
Je moet met dat andere bezig zijn, niet met je pijn.
Een boek lezen is ook een ACTIVITEITDat heet niet voor niets zo
Ik lust t best, gember. Maar als ik misselijk ben, nee dank jequote:Op woensdag 12 september 2007 14:19 schreef Troel het volgende:
gember schijnt bij misselijkheid te werken. maar dan moet je wel van gember houden
en dan een na foto:quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat moet ik laten zien?
en die heupen en taille raak ik niet kwijt ookal weeg ik 30 kilo![]()
hier een foto van mijn tijd dat ik rond de 95 kilo woog ( dus was al een paar kilo kwijt)
[afbeelding]
close up van mijn kinnen
[afbeelding]
Blouse of shirt en rokje staat je vele malen beter dan zo'n jurkje als je laatst postte. Die taille moet je benadrukken!quote:Op woensdag 12 september 2007 16:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en dan een na foto:
[afbeelding]
vandaag gemaakt
eerst had ik ook altijd een shirt en rokje aan, jurkjes zijn pas van de laatste tijdquote:Op woensdag 12 september 2007 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Blouse of shirt en rokje staat je vele malen beter dan zo'n jurkje als je laatst postte. Die taille moet je benadrukken!
Enne, zijn dat kniekousen?
Ieuwquote:Op woensdag 12 september 2007 17:03 schreef Miss_S het volgende:
[..]
eerst had ik ook altijd een shirt en rokje aan, jurkjes zijn pas van de laatste tijd
nu de herst komt zal het ook weer meer dit worden
en ja dat zijn kniekousen
zo proefmiddagje gehad, we zijn net pas thuisquote:Op woensdag 12 september 2007 13:57 schreef teigan het volgende:
Succes gothic-blackie..
als het iets is waar je je goed bij voelt, dan doe je het ook veel sneller even....
ja problemen mee?quote:Op woensdag 12 september 2007 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ieuw
Post je deze foto nou in 5 (!) topics? Geez.
quote:Op woensdag 12 september 2007 17:29 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
zo proefmiddagje gehad, we zijn net pas thuisen we hebben ons alledrie meteen ingeschreven voor een jaar
Nou ja, één keer lijkt me in principe genoeg.quote:
mijn conditie is 0,0 maar voelt wel goed, ben echt uitgeput nu, maar ook weer niet, zeg maarquote:Op woensdag 12 september 2007 17:31 schreef ColdFeet het volgende:
[..]goed bezig GB-tje!
Lekker gevoel bij het sporten? Of heb je -net als ik- een kutconditie?
Héérlijk slapen vannachtquote:Op woensdag 12 september 2007 17:36 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
mijn conditie is 0,0 maar voelt wel goed, ben echt uitgeput nu, maar ook weer niet, zeg maar
elk topic heeft een andere functie, en ik zie zo vaak foto´s in meerdere topics voorbij komen kan niet echt een probleem zienquote:Op woensdag 12 september 2007 17:33 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Nou ja, één keer lijkt me in principe genoeg.
Verder leuke blouse. De kniekousen vind ik ook niet geweldig.
Je moet de foto's eens naast elkaar zetten, dan kun je pas echt vergelijken.
ach ik vind zelfs de sportschool wel leuk, bijna alle apparaten hebben een prive tv en bv shirts zonder mouwen mag niet. heb je die patserige mannetjes ook nietquote:Op woensdag 12 september 2007 17:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Héérlijk slapen vannachtSporten is an sich kut, zeker op een sportschool, maar het is het zo vreselijk waard....
weet ik niet, staat gewoon in de regelementenquote:Op woensdag 12 september 2007 17:57 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoezo mag dat niet??
ik heb met volleybal ook vaak een hemdje aan?
(en niet om mee op te vallen, maar omdat het a: lekkerder zit en b: wat koeler is)
hier sluit ik me helemaal bij aanquote:Op woensdag 12 september 2007 17:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Blouse of shirt en rokje staat je vele malen beter dan zo'n jurkje als je laatst postte. Die taille moet je benadrukken!
Enne, zijn dat kniekousen?
thuis was ik 1,5 kilo kwijt daar was ik 2 kilo kwijt en het gaat hartstikke goed en het is zekers goed vol te houden en er zit zeer lekker eten bijquote:Op woensdag 12 september 2007 18:37 schreef Rewimo het volgende:
Riann, misschien heb ik het gemist maar je was gisteren toch weer naar Sanaslank? Hoe is het gegaan de afgelopen week? Kun je het trouwens goed volhouden?
daarvoor ben je daar toch om daar aan te werkenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:40 schreef omearos het volgende:
ik heb ook net gesport, ben weer helemaal kapot. Vanavond waarschijnlijk geen probleem bij in slaap komen
Ik heb altijd een dubbel gevoel na het sporten. Een lekker gevoel in mijn lijf omdat ik actief was, maar ik voel me ook onzeker en lelijk, omdat ik steeds in de spiegel mezelf zieIk wil mezelf niet zien en zou eigenlijk ook willen dat anderen me niet kunnen zien, schaam me steeds kapot daar tussen al die dunne jonge meiden
Goed zeg! Lekker dat je het zo goed vol kunt houdenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:55 schreef Riann het volgende:
thuis was ik 1,5 kilo kwijt daar was ik 2 kilo kwijt en het gaat hartstikke goed en het is zekers goed vol te houden en er zit zeer lekker eten bij![]()
![]()
korte broek mag wel, wat niet mag is: mouwloze shirts, buitenschoenen, hoofddeksels, dus geen petjes, hoofddoekjes of andere dingen om je hoofd mee te bedekkenquote:Op woensdag 12 september 2007 18:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
ok. Dat is inderdaad ook geen pretje om naar te kijken, maar zo zijn er wel meer mensen die in andere aanstootgevende outfits en posities aan het sporten zijn?
denk niet dat je dat kunt voorkomen door zo'n kledingvoorschrift te hebben?
Oh oh, dat ken ikquote:Op woensdag 12 september 2007 18:40 schreef omearos het volgende:
ik heb ook net gesport, ben weer helemaal kapot. Vanavond waarschijnlijk geen probleem bij in slaap komen
Ik heb altijd een dubbel gevoel na het sporten. Een lekker gevoel in mijn lijf omdat ik actief was, maar ik voel me ook onzeker en lelijk, omdat ik steeds in de spiegel mezelf zieIk wil mezelf niet zien en zou eigenlijk ook willen dat anderen me niet kunnen zien, schaam me steeds kapot daar tussen al die dunne jonge meiden
Nu even eten (kip-curry) en vanavond naar de film
Daarom ga ik juist in mn eentje fitnessenquote:Op woensdag 12 september 2007 19:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh oh, dat ken ikvooral bij de bodybalanceles, sta je daar met je dikke ass te yoga'en....
Maar ja, wat is het alternatief? Wegblijven?
Lig er maar niet wakker van![]()
Dat kan, ja.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Daarom ga ik juist in mn eentje fitnessenDan zie ik mezelf niet en hoef ik me (nog) niet te spiegelen aan alle latten.
Even een ander vraagje trouwens... is het 'normaal' dat als je afvalt het vet zich ehm... mja 'her-verdeeld'![]()
Ehm.... wat bedoel jequote:Op woensdag 12 september 2007 21:43 schreef Elvi het volgende:
Even een ander vraagje trouwens... is het 'normaal' dat als je afvalt het vet zich ehm... mja 'her-verdeeld'![]()
da's waarquote:Op woensdag 12 september 2007 18:59 schreef Miss_S het volgende:
daarvoor ben je daar toch om daar aan te werken
van wegblijven val ik helemaal niet af natuurlijkquote:Op woensdag 12 september 2007 19:58 schreef ColdFeet het volgende:
Oh oh, dat ken ikvooral bij de bodybalanceles, sta je daar met je dikke ass te yoga'en....
Maar ja, wat is het alternatief? Wegblijven?
Lig er maar niet wakker van![]()
Ik doe juist groeples omdat ik dan gemotiveerder ben om te gaan, fitness heb ik geprobeerd maar dat werkte niet bij mij.quote:Op woensdag 12 september 2007 21:43 schreef Elvi het volgende:
Daarom ga ik juist in mn eentje fitnessenDan zie ik mezelf niet en hoef ik me (nog) niet te spiegelen aan alle latten.
Knuf terug. Veel thee drinken he. Niet ziekjes wordenquote:Op donderdag 13 september 2007 12:37 schreef omearos het volgende:
Dikke knuffel voor Teigan en Ymme
Ik ben ook ziekjes, gelukkig niet zo erg. Heb vooral keelpijn dus doe vandaag rustig aan zodat ik morgen mijn presentatie kan houden. Ben nu bezig met het maken van de powerpointpresentatie en ben nu al ontzettend nerveus![]()
MB, veel plezier bij Spinvis, da's echt gaaf! Neem iets mee om te laten signeren, dat doet hij heel vaak na de voorstelling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |