precies maar dan minstens 2 keer in de weekquote:Op donderdag 13 september 2007 19:53 schreef ymme het volgende:
Scheren, daar beneden, elke week weer een ramp. Maar ja, een behaarde doos vind ik ook niets
Ik vind het volstrekt normaal. (edit: een behaarde doos dus hè)quote:Op donderdag 13 september 2007 19:53 schreef ymme het volgende:
Scheren, daar beneden, elke week weer een ramp. Maar ja, een behaarde doos vind ik ook niets
ik bedenk me altijd dat het haar er voor een reden zit, en daarom is helemaal kaal niet voor mij (mooi excuus hequote:Op donderdag 13 september 2007 19:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind het volstrekt normaal. (edit: een behaarde doos dus hè)
Oh wat lief!! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 13 september 2007 21:09 schreef Fannetje het volgende:
Even niet bijgelezen, erg druk gehad vandaag.
Ik ben vandaag voor de derde keer tante geworden!
Emma is vanmorgen om 10.24 geboren, weegt 3190 gram (echt een ukkie vergeleken bij de andere twee!) en alles gaat prima.
Fotootjes:
Zo klein is ze dus:
[afbeelding]
Met trotse zus en broer:
[afbeelding]
Ze houdt een oogje in het zeil:
[afbeelding]
22 jaarquote:Op donderdag 13 september 2007 22:00 schreef Fannetje het volgende:
Riann, gefeliciteerd met je verjaardag! Dan ben je dus precies ...? jaar ouder dan Emma
Da's pas echt een crashdieet! Maar geen aanrader begrjip ikquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:30 schreef Sjeen het volgende:
Ik ben 2 kilo afgevallensinds gisterenavond twaalf uur
Heb dus ook niet zo geweldig geslapen
![]()
Het is een heel simpel dieet overigens:quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's pas echt een crashdieet! Maar geen aanrader begrjip ik
normaal, ok, anders had het er niet gezetenquote:Op donderdag 13 september 2007 19:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vind het volstrekt normaal. (edit: een behaarde doos dus hè)
idd dat laatste zinnetje is wel erg toepasselijk voor de epiladyquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:05 schreef ymme het volgende:
Ik het zojuist mijn benen ge-epileert. Nou nog meer pijn kan er wel bij
Ik heb op mijn onderbenen, gewoon een plekje zitten waar alleen meer zwarte haartjes groeien, en dit deed dan ook het meeste pijn. De rest van mijn benen viel wel mee.
Maar in de beschrijving staat ook, dat naar meerdere malen gebruik deze pijn minder wordt omdat je haartjes zachter worden.
Laten we het hopen Wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden
Niet mijn gehele benen, maar de haren waren nog te kort denk ik. Die zwarte haartjes groeien altijd heel erg snel, die zijn nu dus verdwenen, en ik hoop ze pas weer over 4 te zienquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
@ Ymme
au.... maaruh is het mooi glad geworden?
ja die hebben we hier ook, heb ik ookquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:27 schreef Rewimo het volgende:
De epilady heb ik al lang geleden verbannenIk heb nu een weetikveelwatvoording, een scheermesje met een batterijtje erin. Scheert lekker glad moet ik zeggen. Geen idee of het ook in NL verkrijgbaar is, ik heb het hier in Duitsland gekocht bij de Kaufland.
Zoiets is het wel ja, 't is een roze geval en het triltquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:37 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja die hebben we hier ook, heb ik ook
venus delight geloof ik?
quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zoiets is het wel ja, 't is een roze geval en het trilt
Je krijgt geen stoppels terug, maar lekker zachte, kleine haartjes. Dat scheelt.quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
dat lijkt mij dus het nadeel van zowel harsen als epileren, je kunt de haartjes pas weer verwijderen als ze lang genoeg zijn...
dus je loopt (bijvoorbeeld, want ik heb geen idee hoe lang het duurt)
1 week ultragladde benen
2 weken stoppels
en daarna moet je dus wachten tot het weer lang genoeg is???
ik scheer mijn benen 2 tot 3 keer per week, aangezien ik echt een hekel heb aan stoppels??
dus wij kan mij vertellen hoe dat gaat als je epileert of harst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |