quote:Op maandag 10 september 2007 21:50 schreef Rewimo het volgende:
't Is hier veel te gezellig, opheffen doen we echt niet [afbeelding]
Nu al teut, Isa?quote:Op maandag 10 september 2007 22:21 schreef Isabeau het volgende:
Deel 201 mooi moment om te stoppen (dus niet "er mee te stoppen" )
Dag Fok* Isabeau doet nog een dramaqueen maniacale lach en vertrekt.
Game over![]()
Allesbehalvequote:Op maandag 10 september 2007 22:37 schreef octopussy het volgende:
Isa's tekst is foutloos.Kennelijk is ze nog niet bezopen![]()
Mja aan de hand van eerdere posts kunnen we denk ik wel inschatten wanneer Isa echt bezopen isquote:Op maandag 10 september 2007 22:51 schreef teigan het volgende:
Ik had wel een glas of 3 op, maar ik typ ook nog foutloos...
Isa, hou je taai...
ik doe ook meequote:Op dinsdag 11 september 2007 09:55 schreef YPPY het volgende:
Dat is leuk, 10 kg al.
Dat is nog te halen omearos. Ik doe mee, 10 kilo eraf voor de Kerst. Het moet toch een keertje lukken zou je denken.![]()
Lijkt me wel toch?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:12 schreef octopussy het volgende:
Ik zou graag onder de 100 willen zijnnog 6,5 kilo dus dat lukt me wel waarschijnlijk
Dat zou een geweldig kerstcadeau zijn: Mezelf mooi vinden, als ik in de spiegel kijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou met kerst zo graag mezelf mooi vinden![]()
dat is eigenlijk het streven![]()
juistquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:37 schreef octopussy het volgende:
Sorrymaar liever een realistisch doel stellen en dan NIET teleurgesteld zijn aan het eind van de rit
![]()
Vervelend dat je daar zo'n last van hebt, bubselquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik moet eten maar ben bang dat ik het er weer uit spuugben omgesteld geworden en van die buikpijn word ik altijd misselijk
![]()
ik ook, en het liefst eentje in mijn vakgebied..quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:42 schreef octopussy het volgende:
Ik zou graag voor de kerst een baan hebben![]()
Fok!Zelfbeeldopkrikclub Deel 1 maar openen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat zou een geweldig kerstcadeau zijn: Mezelf mooi vinden, als ik in de spiegel kijk
Sjonge, hou je dan bij 65 wel op met afvallen? Anders blijft er niets van je over...quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:05 schreef Miss_S het volgende:
als we het toch over kerst hebben
ik zou voor kerst nu toch wel echt een keer onder die 70 willen
maar mijn echte doel is 65 met kerst
ligt eraan hoe ik er dan uit ziequote:Op dinsdag 11 september 2007 13:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sjonge, hou je dan bij 65 wel op met afvallen? Anders blijft er niets van je over...
Je bent wel vasthoudendquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ligt eraan hoe ik er dan uit zie
op het moment is dat mijn streefgewicht maar 2 jaar geleden was 75 dat
in mijn fotoboek zie je 2 fotos van toen ik 85 woog een eentje van 75quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je bent wel vasthoudendmaar ik hoop niet dat je doorgaat totdat je BMI 20 is... Je hebt nu namelijk echt een mooi figuur.
Hoe zag je er eigenlijk uit voordat je begon met afvallen, ben ik dan benieuwd naar.
Laat dat dan ook 's zien!quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
in mijn fotoboek zie je 2 fotos van toen ik 85 woog een eentje van 75
en tja toen ik bijna 100 woog.....dikmaar heb altijd wel gewoon een figuur gehad met een smalle taille
wat moet ik laten zien?quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Laat dat dan ook 's zien!
Maar het zou volgens mij jammer zijn als je echt richting magere kant gaat. Heupen en taille zijn nu nl gewoon in model.
Dat is n best verschil, jaquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat moet ik laten zien?
en die heupen en taille raak ik niet kwijt ookal weeg ik 30 kilo![]()
hier een foto van mijn tijd dat ik rond de 95 kilo woog ( dus was al een paar kilo kwijt)
[afbeelding]
close up van mijn kinnen
[afbeelding]
dat is ook zoquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is n best verschil, ja
Wat ik bedoel te zeggen is dat je ronde heupen ook niet moet willen kwijtraken. OK, graatmagere modellen hebben ze niet, dat is waar, maar de heersende opinie is toch echt dat ronde heupen mooi zijn
Dat denk ik dus ook.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Laat dat dan ook 's zien!
Maar het zou volgens mij jammer zijn als je echt richting magere kant gaat. Heupen en taille zijn nu nl gewoon in model.
Ik eet gedroogde aardbeitjesquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
ah, zo dik ben ik dan ook gelukkig nooit geweestdas wel een geruststelling
en iedereen zit nu te snoepen hier.. en ik weiger![]()
nog een broodje zo maar eten
dat is fijn voor je inderdaad nu nog afvallen tot een gezond gewichtquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
ah, zo dik ben ik dan ook gelukkig nooit geweestdas wel een geruststelling
wow ja dat is een verschil nu zie ik het echt duidelijkquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
wat moet ik laten zien?
en die heupen en taille raak ik niet kwijt ookal weeg ik 30 kilo![]()
hier een foto van mijn tijd dat ik rond de 95 kilo woog ( dus was al een paar kilo kwijt)
[afbeelding]
close up van mijn kinnen
[afbeelding]
ik weet ook wel dat ik niet mag klagen ookal zou ik nu niet meer afvallenquote:Op dinsdag 11 september 2007 13:48 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook.
Miss_S, je hebt nu juist een mooi vrouwelijk figuur, ik zou er voor tekenen hoor!
Goed dat je voor-foto's post![]()
komt 'vanzelf'quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is fijn voor je inderdaad nu nog afvallen tot een gezond gewicht
Das ook mijn strategie.quote:Op dinsdag 11 september 2007 13:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik weet ook wel dat ik niet mag klagen ookal zou ik nu niet meer afvallen
maar ik zal toch altijd door blijven gaan met sporten en gezond leven dus ik merk vanzelf wel wanneer mijn lichaam het goed vind en alleen nog maar strakker word en niet meer afvalt
goh dat zegt de 'man" doe laatst zoveel kritiek had op mijn heeeeeele dikke fotosquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:12 schreef Edwinuss het volgende:
Mijn BMI is 29 heb ik net even bekeken..
Ik ga dit topic even in de gaten houden voor tips en dergelijke!
Ik ben aardig veranderd het laatste jaar, ben op mezelf gaan wonen en regelmatig eten zit er gewoon niet altijd in. Dit is dan ook 1 van de elementen die je moet aanhouden als je niet wil aankomen en/of afvallen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
en posten Edwinuss![]()
dat is de beste motivatie!
![]()
dus WELKOM!
![]()
ik Fok! ook wel eens op school etc, of bij vrienden. Het is bij sommige reacties niet altijd de echte Edwin.quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
goh dat zegt de 'man" doe laatst zoveel kritiek had op mijn heeeeeele dikke fotos
nou laat een ding duidelijk zijn, mijn BMI is 26,5en dus ben jij nog dikker hahahahhaha
verder toch maar succes met afvallen, iedereen is hier welkom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |